Saturday, February 13, 2021

735, 730s BC, 730s BC

353535:

वर्ष 735 (DCCXXXV) को जुलियन क्यालेन्डर को शनिबार सुरु एक साधारण वर्ष थियो। यस वर्षको सम्प्रदाय 735। मध्य मध्य कालदेखि नै प्रयोग भइरहेको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको युरोपमा प्रचलित विधि बन्न पुग्यो।

3030० ईसापूर्व:

यो लेख concerns 73 BC ई.पू. - 30 BC० ई.पू. को अवधिमा सम्बन्धित छ।

3030० ईसापूर्व:

यो लेख concerns 73 BC ई.पू. - 30 BC० ई.पू. को अवधिमा सम्बन्धित छ।

353535:

वर्ष 735 (DCCXXXV) को जुलियन क्यालेन्डर को शनिबार सुरु एक साधारण वर्ष थियो। यस वर्षको सम्प्रदाय 735। मध्य मध्य कालदेखि नै प्रयोग भइरहेको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको युरोपमा प्रचलित विधि बन्न पुग्यो।

353535 मारघ्न:

3535। मरघ्न एक विशाल कार्बनसियस पृष्ठभूमि क्षुद्रग्रह हो जुन क्षुद्रग्रह बेल्टको मध्य क्षेत्रहरुबाट करीव 74 74 किलोमिटर व्यासमा छ। जर्मनीको खगोलविद् हेनरिक भोग्टले December डिसेम्बर १ 12 १२ मा दक्षिण पश्चिम जर्मनीको हेडेलबर्ग-कनिग्स्टुहल स्टेट वेधशालामा खोजिएको थियो। गाढा C-प्रकारको क्षुद्रग्रह (Ch) सँग २०..6 घण्टाको रोटेशन अवधि हुन्छ र आकृतिमा नियमित रूपमा हुन्छ। यसलाई मार्गरेट भोग्ट र हन्नाको नाममा राखिएको थियो, क्रमशः आमा र खोजीकर्ताको आफन्त।

353535 नौसेना एयर स्क्वाड्रन:

735 नौसेना एयर स्क्वाड्रन रॉयल नेवीको फ्लीट एयर आर्मको नौसेना एयर स्क्वाड्रन थियो।

735 Vayots Dzor प्रांत भूकम्प:

353535 वायोट्स डिजोर प्रान्तको भूकम्पले वायोट्स डिजोर प्रान्तलाई असर गर्यो।

१ 19 ई.पू.

१ Christ ख्रीष्ट एक बर्ष अघि या त बिहीबार, शुक्रवार वा शनिबार शुरु हुने एउटा सामान्य वर्ष हो जुन जुलियन क्यालेन्डरको बिहिवार वा शुक्रवारदेखि शुरु हुने र प्रोलेप्टिक जुलियन क्यालेन्डरको बुधवारदेखि शुरु हुने एउटा साधारण वर्ष हो। त्यसबेला यो शनिबार र Vespillo को उपभोक्ता वर्षको रूपमा चिनिन्थ्यो । यस वर्षको लागि १ BC ई.पू. सम्बन्धी आरम्भ मध्यकालीन कालदेखि नै प्रयोग हुँदै आएको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको युरोपमा मुख्य विधि बनेको थियो।

कविता मा आठौं शताब्दी:
353535 श्रृंखला:

353535 श्रृंखला (353535 系) २०१० मा निर्मित इलेक्ट्रिक मल्टिपल एकाई (EMU) रेल प्रकार हो र होक्काइडो रेलवे कम्पनीले जापानको होक्काइडोको सप्पोरो इलाकामा उपनगरीय सेवाहरूमा मे २०१२ देखि सञ्चालित छ।

353535 औं बमबार्डमेन्ट स्क्वाड्रन:

353535 औं बमबार्डमेन्ट स्क्वाड्रन संयुक्त राज्यको सेनाको वायु सेनाको एकाइ हो। यो 45 453d बमबार्डमेन्ट समूहलाई खटाइएको थियो र अन्तिम फोर्ट डिक्स आर्मी एयर बेस, न्यू जर्सीमा रहेको थियो, जहाँ यो १२ सेप्टेम्बर १ 45 on45 मा निष्क्रिय पारिएको थियो। यो स्क्वाड्रन पहिलो पटक मे १ 194 3 May मा सक्रिय गरिएको थियो। संयुक्त राज्य अमेरिकामा प्रशिक्षण पछि कन्सोलिडेटेड बी- २ Lib मुक्तिदाता, स्क्वाड्रन युरोपियन थियेटर अफ अपरेशनमा खटाइएको, जर्मनीको बिरूद्ध रणनीतिक बमबारी अभियानमा भाग लिदै। VE दिन पछि, स्क्वाड्रन एक धेरै भारी बमवर्षक इकाईको रूपमा रूपान्तरणको लागि संयुक्त राज्य अमेरिका फर्कियो, तर यसको सट्टामा निष्क्रिय भयो।

353535 औं ट्याank्क बटालियन (संयुक्त राज्य अमेरिका):

353535 औं ट्याank्क बटालियन एक स्वतन्त्र ट्या tankक बटालियन थियो जसले दोस्रो विश्वयुद्धमा संयुक्त राज्य सेनाको साथ युरोपियन थिएटर अफ अपरेशनमा भाग लियो। बटालियन जुलाई १ 194 batt4 मा नोर्मान्डीमा combat औं पैदल सेना डिभिजनको साथ लडाईमा प्रवेश गर्‍यो र France th औं पैदल सेनाको साथ फ्रान्समा लडे। 5th औं इन्फन्ट्री डिभिजनमा पुनः सम्पर्क गर्दा, z35ank औं ट्याank्क बटालियनले मेट्जको सुदृढीकरण कटौतीमा प्रमुख भूमिका खेलेको थियो। यो बटालियन २ the औं पैदल सेना डिभिजनमा पनि जोडिएको थियो र बल्जको युद्धको क्रममा several the औं इन्फन्ट्री डिभिजनसँग जोडिएको धेरै महिनाको युद्ध भयो। यो अक्टूबर १ 45 .45 मा निष्क्रिय पारिएको थियो।

353535 औं ट्याank्क बटालियन (संयुक्त राज्य अमेरिका):

353535 औं ट्याank्क बटालियन एक स्वतन्त्र ट्या tankक बटालियन थियो जसले दोस्रो विश्वयुद्धमा संयुक्त राज्य सेनाको साथ युरोपियन थिएटर अफ अपरेशनमा भाग लियो। बटालियन जुलाई १ 194 batt4 मा नोर्मान्डीमा combat औं पैदल सेना डिभिजनको साथ लडाईमा प्रवेश गर्‍यो र France th औं पैदल सेनाको साथ फ्रान्समा लडे। 5th औं इन्फन्ट्री डिभिजनमा पुनः सम्पर्क गर्दा, z35ank औं ट्याank्क बटालियनले मेट्जको सुदृढीकरण कटौतीमा प्रमुख भूमिका खेलेको थियो। यो बटालियन २ the औं पैदल सेना डिभिजनमा पनि जोडिएको थियो र बल्जको युद्धको क्रममा several the औं इन्फन्ट्री डिभिजनसँग जोडिएको धेरै महिनाको युद्ध भयो। यो अक्टूबर १ 45 .45 मा निष्क्रिय पारिएको थियो।

–––-–77 जापानी चेचक महामारी:

7 ––-–77 जापानी चेचक महामारी जापानको धेरैजसो मानिसलाई कष्ट पुर्‍याउने प्रमुख बिफर महामारी थियो। सम्पूर्ण जापानी जनसंख्याको झन्डै १/3 को हत्या, महामारीको देश भर मा महत्वपूर्ण सामाजिक, आर्थिक, र धार्मिक प्रतिक्रियाहरु थियो।

6 736:

वर्ष 6 736 ( DCCXXXVI ) एक लीप वर्ष थियो जुन जुलियन क्यालेन्डरको आइतवारबाट सुरू हुँदैछ। यस वर्षको सम्प्रदाय 73 736 मध्यकालीन कालदेखि नै प्रयोग भैरहेको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको युरोपमा प्रचलित विधि भयो।

पेन्सिल्भेनिया -5--5०००:

पेन्सिल्भेनिया -5--5००० न्यु योर्क शहरको टेलिफोन नम्बर हो, २L + N एन ढाँचामा लेखिएको छ जुन लगभग १ 30 .० देखि १ 30 into० को दशकमा सबैभन्दा ठूलो अमेरिकी शहरहरूमा सामान्य थियो। नम्बर १ 40 .० को हिट गीत "पेनसिल्भेनिया -5-000०००", ग्लेन मिलर अर्केस्ट्रा द्वारा रेकर्ड गरिएको स्विing ज्याज र पप मानकबाट सब भन्दा राम्रोसँग परिचित छ। यसका मालिक, पेन्सिलभेनिया, यो न्यू योर्क शहरको सब भन्दा पुरानो जारी टेलिफोन नम्बर भएको दाबी गर्छन्। होटल १ 19 १ in मा खोलियो, तर टेलिफोन नम्बरको सही उमेर र होटलको दावीको सत्यता अज्ञात छ। २०२० सम्म, २१२-7366--5००० मा कल गर्नेहरूलाई होटलको फोन प्रणालीले अभिवादन गरेको छ ग्रीटिंगमा गीतको एक अंश समावेश छ।

सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
२th औं आक्रमण समूह:

२th औं एट्याक समूह एक सक्रिय संयुक्त राज्य वायुसेना इकाई हो, श एयर एयर बेस, दक्षिण क्यारोलिनामा अवस्थित। यो फेब्रुअरी २०१ in मा भौगोलिक रूपमा अलग इकाईको रूपमा सक्रिय भएको थियो मानव रहित हवाई सवारी चलाउनका लागि र assigned 43२d विing्गलाई तोकिएको छ, जुन क्राइच एयर फोर्स बेस, नेभाडामा अवस्थित छ। २०२० सम्म यस समूहले पाँच एमयू-Re रेपर आक्रमण स्क्वाड्रन, साथै २th औं अपरेसन समर्थन स्क्वाड्रन, जसले बुद्धिमत्ता, मौसम र प्रशासनिक समर्थन प्रदान गर्दछ।

२th औं आक्रमण समूह:

२th औं एट्याक समूह एक सक्रिय संयुक्त राज्य वायुसेना इकाई हो, श एयर एयर बेस, दक्षिण क्यारोलिनामा अवस्थित। यो फेब्रुअरी २०१ in मा भौगोलिक रूपमा अलग इकाईको रूपमा सक्रिय भएको थियो मानव रहित हवाई सवारी चलाउनका लागि र assigned 43२d विing्गलाई तोकिएको छ, जुन क्राइच एयर फोर्स बेस, नेभाडामा अवस्थित छ। २०२० सम्म यस समूहले पाँच एमयू-Re रेपर आक्रमण स्क्वाड्रन, साथै २th औं अपरेसन समर्थन स्क्वाड्रन, जसले बुद्धिमत्ता, मौसम र प्रशासनिक समर्थन प्रदान गर्दछ।

सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
69 7369 G गेभ्रिलिन:

69 73 69 G गेभ्रलिन , अस्थायी पदनाम 197। AN एएन , एक चट्टाने फोकायन क्षुद्रग्रह, ठूलो मार्स-क्रसर, र क्षुद्रग्रह बेल्टको भित्री क्षेत्रहरुबाट एक विलक्षण कक्षामा बाइनरी प्रणाली हो, लगभग .5..5 किलोमीटर व्यास। यो १ 13 जनवरी १ 197 .5 मा नौशन्जस्थित क्रिमियन एस्ट्रोफिजिकल वेधशालामा रूसी खगोलविद् तामारा स्मिर्नोभाले क्रिमियन प्रायद्वीपमा पत्ता लगाए। मानीएको एस-प्रकारको क्षुद्रग्रहको .1 .1 .१ घण्टाको लामो परिक्रमण अवधि छ। यो रूसी संगीतकार Valery Gavrilin पछि नामाकरण गरिएको थियो। यसको २.4 किलोमिटर आकारको सानो ग्रह चन्द्रमाको खोज अक्टोबर २०० 2008 मा घोषित भयो।

6 736 नौसेना एयर स्क्वाड्रन:

6 736 नौसेना एयर स्क्वाड्रन रोयल नेवीको नौसेना एयर स्क्वाड्रन हो। भर्खरको भर्ती आवश्यकता र विमान निर्देशन इकाई (FRADU) को विघटनपछि BAE प्रणाली हक T1 उडान गर्न यो भर्खरै June जून २०१ R मा RNAS Culdrose मा पुन: पठाइएको थियो।

(०० (संख्या):

०० following following र पछिको 70०१ पछि प्राकृतिक संख्या हो।

6 736:

वर्ष 6 736 ( DCCXXXVI ) एक लीप वर्ष थियो जुन जुलियन क्यालेन्डरको आइतवारबाट सुरू हुँदैछ। यस वर्षको सम्प्रदाय 73 736 मध्यकालीन कालदेखि नै प्रयोग भैरहेको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको युरोपमा प्रचलित विधि भयो।

6 736:

वर्ष 6 736 ( DCCXXXVI ) एक लीप वर्ष थियो जुन जुलियन क्यालेन्डरको आइतवारबाट सुरू हुँदैछ। यस वर्षको सम्प्रदाय 73 736 मध्यकालीन कालदेखि नै प्रयोग भैरहेको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको युरोपमा प्रचलित विधि भयो।

१ BC ई.पू.

18 ईसापूर्व या त शुक्रवार, शनिबार वा आइतवारबाट शुरु हुने एउटा सामान्य वर्ष थियो जुन जुलियन क्यालेन्डरको शनिबारदेखि सुरु हुने र प्रोलेप्टिक जुलियन क्यालेन्डरको बिहिवारमा शुरु हुने एउटा साधारण वर्ष हो। त्यस समयमा यसलाई लेन्टुलस र लेन्टुलसको उपभोक्ता वर्षको रूपमा चिनिन्थ्यो । यस वर्षको लागि १ 18 ई.पू. सम्बन्धी आरम्भ मध्यकालीन कालदेखि नै प्रयोग हुँदै आएको छ, जब अन्नो डोमिनी क्यालेन्डर युग नामकरणको युरोपमा प्रचलित विधि बन्न पुग्यो।

3030० ईसापूर्व:

यो लेख concerns 73 BC ई.पू. - 30 BC० ई.पू. को अवधिमा सम्बन्धित छ।

6 736:

वर्ष 6 736 ( DCCXXXVI ) एक लीप वर्ष थियो जुन जुलियन क्यालेन्डरको आइतवारबाट सुरू हुँदैछ। यस वर्षको सम्प्रदाय 73 736 मध्यकालीन कालदेखि नै प्रयोग भैरहेको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको युरोपमा प्रचलित विधि भयो।

6 736 हार्वर्ड:

6 736 हार्वर्ड क्षुद्रग्रह बेल्टको भित्री क्षेत्रबाट एक ढु st्गा पृष्ठभूमि क्षुद्रग्रह हो, लगभग १ 17 किलोमिटर व्यास। विन्चेस्टर वेधशालामा अमेरिकी खगोलविद् जोएल हेस्टिंग्स मेटक्याफले १ November नोभेम्बर १ 12 १२ मा पत्ता लगाएका थिए। उज्यालो एस प्रकारको क्षुद्रग्रहको रोटेशन अवधि 7.7 घण्टा हुन्छ। यसलाई क्याम्ब्रिज, म्यासाचुसेट्सको हार्वर्ड विश्वविद्यालयको नाममा राखियो।

6 736 नौसेना एयर स्क्वाड्रन:

6 736 नौसेना एयर स्क्वाड्रन रोयल नेवीको नौसेना एयर स्क्वाड्रन हो। भर्खरको भर्ती आवश्यकता र विमान निर्देशन इकाई (FRADU) को विघटनपछि BAE प्रणाली हक T1 उडान गर्न यो भर्खरै June जून २०१ R मा RNAS Culdrose मा पुन: पठाइएको थियो।

कविता मा आठौं शताब्दी:
6 736 बमबार्डमेन्ट स्क्वाड्रन:

6 736 औं बमबार्डमेन्ट स्क्वाड्रन एक संयुक्त संयुक्त राज्य वायुसेना इकाई हो। यो अन्तिम पटक मिसिसिपीको कोलम्बस एयर फोर्स बेसमा 4 454 औं बमबार्डमेन्ट शाखामा खटाइएको थियो, जहाँ २ जुलाई १ 69 69 on मा संयुक्त राज्यले आफ्नो पुरानो बोइंग बी 52२ स्ट्रेटोफोर्ट्रेसको सूची घटाएपछि यसलाई निष्क्रिय पारियो।

7 737:

7 737 सबैभन्दा सामान्य रूपमा सन्दर्भ गरिएको छ:

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737:

बोइंग 7 737 बोइंगले वाशिंगटनको रेन्टन कारखानामा उत्पादन गरेको छ। यो बोइंग short२ on लाई छोटो र पातलो मार्गमा पूरक बनाउनको लागि तयार पारिएको छ र ट्विनजेटले under०7 फ्युसेज क्रस-सेक्शन र नाकलाई दुई अण्डरिंग टर्बोफ्यान सहित राख्छ। १ 19 in64 मा कल्पना गरिएको, प्रारम्भिक 7 737-१००ले अप्रिल १ 67 6767 मा आफ्नो पहिलो उडान गरे र १ han 6868 फेब्रुअरीमा लुफ्थान्सासँग सेवामा प्रवेश गरे। April 73-2-२०० लामो सेवाले अप्रिल १ 68 in service मा प्रवेश गरे। यो generations 85 देखि २१5 यात्रुहरूको लागि विभिन्न प्रकारको प्रस्ताव गरेर चार पुस्तामा विस्तार भयो। ।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737:

बोइंग 7 737 बोइंगले वाशिंगटनको रेन्टन कारखानामा उत्पादन गरेको छ। यो बोइंग short२ on लाई छोटो र पातलो मार्गमा पूरक बनाउनको लागि तयार पारिएको छ र ट्विनजेटले under०7 फ्युसेज क्रस-सेक्शन र नाकलाई दुई अण्डरिंग टर्बोफ्यान सहित राख्छ। १ 19 in64 मा कल्पना गरिएको, प्रारम्भिक 7 737-१००ले अप्रिल १ 67 6767 मा आफ्नो पहिलो उडान गरे र १ han 6868 फेब्रुअरीमा लुफ्थान्सासँग सेवामा प्रवेश गरे। April 73-2-२०० लामो सेवाले अप्रिल १ 68 in service मा प्रवेश गरे। यो generations 85 देखि २१5 यात्रुहरूको लागि विभिन्न प्रकारको प्रस्ताव गरेर चार पुस्तामा विस्तार भयो। ।

बोइing 7 737 क्लासिक:

बोइंग 7 737 क्लासिक बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेनहरू द्वारा निर्मित साँघुरो शरीरको एयरलाइनहरू हुन्, मूल बोइ 73 7 737-१०० / -२००० को दोस्रो पुस्ता। विकास १ 1979 1979 in मा शुरू भयो र पहिलो संस्करण, 7 737--3००, फेब्रुअरी १ ​​1984 in 1984 मा उडान गरी प्रवेश गरे। यस बर्षको डिसेम्बरमा सेवा। ched 737--4०० सम्म पहिलो पटक फेब्रुअरी १ ​​year in8 मा उडान भयो र पछि त्यो वर्ष सेवामा प्रवेश गर्‍यो। सब भन्दा छोटो संस्करण, 7 737--5००, पहिलो जून १ 198। W मा उडान भयो र १ 1990 1990 ० मा सेवा प्रवेश गर्यो।

बोइing 7 737 क्लासिक:

बोइंग 7 737 क्लासिक बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेनहरू द्वारा निर्मित साँघुरो शरीरको एयरलाइनहरू हुन्, मूल बोइ 73 7 737-१०० / -२००० को दोस्रो पुस्ता। विकास १ 1979 1979 in मा शुरू भयो र पहिलो संस्करण, 7 737--3००, फेब्रुअरी १ ​​1984 in 1984 मा उडान गरी प्रवेश गरे। यस बर्षको डिसेम्बरमा सेवा। ched 737--4०० सम्म पहिलो पटक फेब्रुअरी १ ​​year in8 मा उडान भयो र पछि त्यो वर्ष सेवामा प्रवेश गर्‍यो। सब भन्दा छोटो संस्करण, 7 737--5००, पहिलो जून १ 198। W मा उडान भयो र १ 1990 1990 ० मा सेवा प्रवेश गर्यो।

बोइing 7 737 क्लासिक:

बोइंग 7 737 क्लासिक बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेनहरू द्वारा निर्मित साँघुरो शरीरको एयरलाइनहरू हुन्, मूल बोइ 73 7 737-१०० / -२००० को दोस्रो पुस्ता। विकास १ 1979 1979 in मा शुरू भयो र पहिलो संस्करण, 7 737--3००, फेब्रुअरी १ ​​1984 in 1984 मा उडान गरी प्रवेश गरे। यस बर्षको डिसेम्बरमा सेवा। ched 737--4०० सम्म पहिलो पटक फेब्रुअरी १ ​​year in8 मा उडान भयो र पछि त्यो वर्ष सेवामा प्रवेश गर्‍यो। सब भन्दा छोटो संस्करण, 7 737--5००, पहिलो जून १ 198। W मा उडान भयो र १ 1990 1990 ० मा सेवा प्रवेश गर्यो।

बोइing 7 737 क्लासिक:

बोइंग 7 737 क्लासिक बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेनहरू द्वारा निर्मित साँघुरो शरीरको एयरलाइनहरू हुन्, मूल बोइ 73 7 737-१०० / -२००० को दोस्रो पुस्ता। विकास १ 1979 1979 in मा शुरू भयो र पहिलो संस्करण, 7 737--3००, फेब्रुअरी १ ​​1984 in 1984 मा उडान गरी प्रवेश गरे। यस बर्षको डिसेम्बरमा सेवा। ched 737--4०० सम्म पहिलो पटक फेब्रुअरी १ ​​year in8 मा उडान भयो र पछि त्यो वर्ष सेवामा प्रवेश गर्‍यो। सब भन्दा छोटो संस्करण, 7 737--5००, पहिलो जून १ 198। W मा उडान भयो र १ 1990 1990 ० मा सेवा प्रवेश गर्यो।

बोइing 7 737 क्लासिक:

बोइंग 7 737 क्लासिक बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेनहरू द्वारा निर्मित साँघुरो शरीरको एयरलाइनहरू हुन्, मूल बोइ 73 7 737-१०० / -२००० को दोस्रो पुस्ता। विकास १ 1979 1979 in मा शुरू भयो र पहिलो संस्करण, 7 737--3००, फेब्रुअरी १ ​​1984 in 1984 मा उडान गरी प्रवेश गरे। यस बर्षको डिसेम्बरमा सेवा। ched 737--4०० सम्म पहिलो पटक फेब्रुअरी १ ​​year in8 मा उडान भयो र पछि त्यो वर्ष सेवामा प्रवेश गर्‍यो। सब भन्दा छोटो संस्करण, 7 737--5००, पहिलो जून १ 198। W मा उडान भयो र १ 1990 1990 ० मा सेवा प्रवेश गर्यो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737:

बोइंग 7 737 बोइंगले वाशिंगटनको रेन्टन कारखानामा उत्पादन गरेको छ। यो बोइंग short२ on लाई छोटो र पातलो मार्गमा पूरक बनाउनको लागि तयार पारिएको छ र ट्विनजेटले under०7 फ्युसेज क्रस-सेक्शन र नाकलाई दुई अण्डरिंग टर्बोफ्यान सहित राख्छ। १ 19 in64 मा कल्पना गरिएको, प्रारम्भिक 7 737-१००ले अप्रिल १ 67 6767 मा आफ्नो पहिलो उडान गरे र १ han 6868 फेब्रुअरीमा लुफ्थान्सासँग सेवामा प्रवेश गरे। April 73-2-२०० लामो सेवाले अप्रिल १ 68 in service मा प्रवेश गरे। यो generations 85 देखि २१5 यात्रुहरूको लागि विभिन्न प्रकारको प्रस्ताव गरेर चार पुस्तामा विस्तार भयो। ।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: 00 73००१-–000०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
सानो ग्रहहरूको सूची: –००१-–०००:
बोइ 73 7 737 अर्को जेनेरेसन:

बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन , commonly 737 एनजी , वा 7 737 नेक्स्ट जनर संक्षिप्त-शरीर विमान हो जुन दुई इन्जिनहरू द्वारा संचालित हुन्छ र बोइ Commer वाणिज्यिक हवाईजहाजले उत्पादन गर्दछ। १ 199 199 in मा बोइ 73 7 737 को तेस्रो जेनरेशन व्युत्पन्नको रूपमा शुरू गरिएको हो, यो १ 1997 1997 since देखि उत्पादन गरिएको हो र 7 737 क्लासिक (−−०० / -4०० / -500००) श्रृंखलाको अपग्रेड हो।

बोइंग यलोस्टोन परियोजना:

येलोस्टोन एक बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन परियोजना हो जुन उन्नत टेक्नोलोजी विमानको साथ सम्पूर्ण सिभिल एयरक्राफ्ट पोर्टफोलियो प्रतिस्थापन गर्दछ। नयाँ टेक्नोलोजीहरु पेश गर्न को लागी कम्पोजिट एयरोस्ट्रक्चर, अधिक बिजुली प्रणाली, र अधिक ईन्धन कुशल टर्बोफ्यान इन्जिनहरु सामेल छन्। "येलोस्टोन" शब्दले प्रविधिहरूलाई बुझाउँदछ, जबकि "Y1" "Y3" मार्फत वास्तविक विमानलाई बुझाउँछ।

बोइ 73 7 737:

बोइंग 7 737 बोइंगले वाशिंगटनको रेन्टन कारखानामा उत्पादन गरेको छ। यो बोइंग short२ on लाई छोटो र पातलो मार्गमा पूरक बनाउनको लागि तयार पारिएको छ र ट्विनजेटले under०7 फ्युसेज क्रस-सेक्शन र नाकलाई दुई अण्डरिंग टर्बोफ्यान सहित राख्छ। १ 19 in64 मा कल्पना गरिएको, प्रारम्भिक 7 737-१००ले अप्रिल १ 67 6767 मा आफ्नो पहिलो उडान गरे र १ han 6868 फेब्रुअरीमा लुफ्थान्सासँग सेवामा प्रवेश गरे। April 73-2-२०० लामो सेवाले अप्रिल १ 68 in service मा प्रवेश गरे। यो generations 85 देखि २१5 यात्रुहरूको लागि विभिन्न प्रकारको प्रस्ताव गरेर चार पुस्तामा विस्तार भयो। ।

7 737:

7 737 सबैभन्दा सामान्य रूपमा सन्दर्भ गरिएको छ:

(०० (संख्या):

०० following following र पछिको 70०१ पछि प्राकृतिक संख्या हो।

AD 7 737:

वर्ष 7 737 ( DCCXXXVIVI ) जुलाई सालको क्यालेन्डरको मंगलबारबाट शुरू हुने साधारण साल थियो। यस वर्षको सम्प्रदाय 73 737 मध्यकालीन कालदेखि नै प्रयोग हुँदै आएको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको लागि युरोपमा प्रचलित विधि बनेको थियो।

AD 7 737:

वर्ष 7 737 ( DCCXXXVIVI ) जुलाई सालको क्यालेन्डरको मंगलबारबाट शुरू हुने साधारण साल थियो। यस वर्षको सम्प्रदाय 73 737 मध्यकालीन कालदेखि नै प्रयोग हुँदै आएको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको लागि युरोपमा प्रचलित विधि बनेको थियो।

१ BC ई.पू.

सा.यु.पू. १ Year साल या त आइतवार वा सोमबार देखि शुरु हुने एउटा साधारण वर्ष हो जुन जुलियन क्यालेन्डरको शनिबार, आइतवार वा सोमबारबाट शुरू हुन्छ र प्रोलेप्टिक जूलियन क्यालेन्डरको शुक्रवारदेखि शुरु हुने लीप वर्ष। त्यस समयमा यसलाई फर्नियस र सिलानसको उपभोक्ता वर्षको रूपमा चिनिन्थ्यो । यस वर्षको लागि सम्प्रदाय १ BC ईसा पूर्व मध्य युगको शुरुदेखि नै प्रयोग हुँदै आएको छ, जब अन्नो डोमिन क्यालेन्डर युग नामकरणको युरोपमा प्रचलित विधि बनेको थियो।

7 737 आरेक्विपा:

Qu 737 अरेक्विपा एक सानो ग्रह हो जुन सूर्यको परिक्रमा गर्दछ। यसको नाम पेरूवी शहर अरेक्विपा पछि राखियो जहाँ हार्वर्डको बोडेन वेधशाला १। २। भन्दा पहिले अवस्थित थियो।

3030० ईसापूर्व:

यो लेख concerns 73 BC ई.पू. - 30 BC० ई.पू. को अवधिमा सम्बन्धित छ।

AD 7 737:

वर्ष 7 737 ( DCCXXXVIVI ) जुलाई सालको क्यालेन्डरको मंगलबारबाट शुरू हुने साधारण साल थियो। यस वर्षको सम्प्रदाय 73 737 मध्यकालीन कालदेखि नै प्रयोग हुँदै आएको छ, जब अन्नो डोमिनी पात्रो युग नामकरणको लागि युरोपमा प्रचलित विधि बनेको थियो।

बोइing 7 737 क्लासिक:

बोइंग 7 737 क्लासिक बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेनहरू द्वारा निर्मित साँघुरो शरीरको एयरलाइनहरू हुन्, मूल बोइ 73 7 737-१०० / -२००० को दोस्रो पुस्ता। विकास १ 1979 1979 in मा शुरू भयो र पहिलो संस्करण, 7 737--3००, फेब्रुअरी १ ​​1984 in 1984 मा उडान गरी प्रवेश गरे। यस बर्षको डिसेम्बरमा सेवा। ched 737--4०० सम्म पहिलो पटक फेब्रुअरी १ ​​year in8 मा उडान भयो र पछि त्यो वर्ष सेवामा प्रवेश गर्‍यो। सब भन्दा छोटो संस्करण, 7 737--5००, पहिलो जून १ 198। W मा उडान भयो र १ 1990 1990 ० मा सेवा प्रवेश गर्यो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइing 7 737 मैक्स ग्राउन्डिंग्स:

बोइ 73 7 737 म्याक्स यात्री एयरलाइनर मार्च २०१ and र डिसेम्बर २०२० को बीचमा विश्वव्यापी आधारमा स्थापित गरिएको थियो - धेरै अदालतमा लामो - - October6 व्यक्तिको दुई दुर्घटनामा मृत्यु भएपछि लायन एयर फ्लाइट 10१० अक्टूबर २,, २०१ on मा र इथियोपियन एयरलाइन्सको उडान 2०२ १० मार्च २०१ 2019। एफएएले १ 13 मार्च सम्म विमानलाई मैदानमा रोक्न प्रतिरोध गर्‍यो, जब यसले दुर्घटनामा समानताहरूको प्रमाण पायो। त्यतिन्जेल, प्राय: अन्य नियामकर्ताहरूले विमान पहिले नै ग्राउन्ड गरिसकेका थिए। मार्च १ 18 सम्ममा सबै 7 387 विमान सेवा बाट प्रतिबन्धित थिए।

बोइing 7 737 मैक्स ग्राउन्डिंग्स:

बोइ 73 7 737 म्याक्स यात्री एयरलाइनर मार्च २०१ and र डिसेम्बर २०२० को बीचमा विश्वव्यापी आधारमा स्थापित गरिएको थियो - धेरै अदालतमा लामो - - October6 व्यक्तिको दुई दुर्घटनामा मृत्यु भएपछि लायन एयर फ्लाइट 10१० अक्टूबर २,, २०१ on मा र इथियोपियन एयरलाइन्सको उडान 2०२ १० मार्च २०१ 2019। एफएएले १ 13 मार्च सम्म विमानलाई मैदानमा रोक्न प्रतिरोध गर्‍यो, जब यसले दुर्घटनामा समानताहरूको प्रमाण पायो। त्यतिन्जेल, प्राय: अन्य नियामकर्ताहरूले विमान पहिले नै ग्राउन्ड गरिसकेका थिए। मार्च १ 18 सम्ममा सबै 7 387 विमान सेवा बाट प्रतिबन्धित थिए।

बोइing 7 737 मैक्स ग्राउन्डिंग्स:

बोइ 73 7 737 म्याक्स यात्री एयरलाइनर मार्च २०१ and र डिसेम्बर २०२० को बीचमा विश्वव्यापी आधारमा स्थापित गरिएको थियो - धेरै अदालतमा लामो - - October6 व्यक्तिको दुई दुर्घटनामा मृत्यु भएपछि लायन एयर फ्लाइट 10१० अक्टूबर २,, २०१ on मा र इथियोपियन एयरलाइन्सको उडान 2०२ १० मार्च २०१ 2019। एफएएले १ 13 मार्च सम्म विमानलाई मैदानमा रोक्न प्रतिरोध गर्‍यो, जब यसले दुर्घटनामा समानताहरूको प्रमाण पायो। त्यतिन्जेल, प्राय: अन्य नियामकर्ताहरूले विमान पहिले नै ग्राउन्ड गरिसकेका थिए। मार्च १ 18 सम्ममा सबै 7 387 विमान सेवा बाट प्रतिबन्धित थिए।

बोइing 7 737 मैक्स ग्राउन्डिंग्स:

बोइ 73 7 737 म्याक्स यात्री एयरलाइनर मार्च २०१ and र डिसेम्बर २०२० को बीचमा विश्वव्यापी आधारमा स्थापित गरिएको थियो - धेरै अदालतमा लामो - - October6 व्यक्तिको दुई दुर्घटनामा मृत्यु भएपछि लायन एयर फ्लाइट 10१० अक्टूबर २,, २०१ on मा र इथियोपियन एयरलाइन्सको उडान 2०२ १० मार्च २०१ 2019। एफएएले १ 13 मार्च सम्म विमानलाई मैदानमा रोक्न प्रतिरोध गर्‍यो, जब यसले दुर्घटनामा समानताहरूको प्रमाण पायो। त्यतिन्जेल, प्राय: अन्य नियामकर्ताहरूले विमान पहिले नै ग्राउन्ड गरिसकेका थिए। मार्च १ 18 सम्ममा सबै 7 387 विमान सेवा बाट प्रतिबन्धित थिए।

बोइing 7 737 मैक्स ग्राउन्डिंग्स:

बोइ 73 7 737 म्याक्स यात्री एयरलाइनर मार्च २०१ and र डिसेम्बर २०२० को बीचमा विश्वव्यापी आधारमा स्थापित गरिएको थियो - धेरै अदालतमा लामो - - October6 व्यक्तिको दुई दुर्घटनामा मृत्यु भएपछि लायन एयर फ्लाइट 10१० अक्टूबर २,, २०१ on मा र इथियोपियन एयरलाइन्सको उडान 2०२ १० मार्च २०१ 2019। एफएएले १ 13 मार्च सम्म विमानलाई मैदानमा रोक्न प्रतिरोध गर्‍यो, जब यसले दुर्घटनामा समानताहरूको प्रमाण पायो। त्यतिन्जेल, प्राय: अन्य नियामकर्ताहरूले विमान पहिले नै ग्राउन्ड गरिसकेका थिए। मार्च १ 18 सम्ममा सबै 7 387 विमान सेवा बाट प्रतिबन्धित थिए।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइ 73 7 737 MAX:

बोइंग 7 737 म्याक्स बोइ Commer 7 737 को चौथो पीढी हो, बोइ Commer वाणिज्यिक एयरप्लेन्स (बीसीए) द्वारा निर्मित एक संकीर्ण शरीर एयरलाइनर। यो बोइंग 7 737 नेक्स्ट जेनेरेसन (NG) सफल हुन्छ। 73 737 MAX पहिलेको 7 737 डिजाइनमा आधारित छ, अधिक कुशल CFM अन्तर्राष्ट्रिय लीप -१ बी इन्जिन, एरोडायनामिक परिवर्तन, यसको विशिष्ट स्प्लिट-टिप विलेट्स, र एयरफ्रेम परिमार्जन सहित। नयाँ श्रृंखला थियो। अगस्त ,०, २०११ मा सार्वजनिक रूपमा घोषणा गरियो। यो जनवरी २,, २०१ 2016 मा यसको पहिलो उडान लिइएको थियो र २०१ 2017 मार्च २०१ US मा युएस फेडरल एभिएशन एडमिनिस्ट्रेशन (एफएए) द्वारा प्रमाणित भयो। पहिलो डेलिभरी मे २०१ 2017 मा मालिन्डो एयरमा म्याक्स was थियो, जससँग यो मे २२, २०१ on मा सेवा शुरू भयो।

बोइing 7 737 मैक्स ग्राउन्डिंग्स:

बोइ 73 7 737 म्याक्स यात्री एयरलाइनर मार्च २०१ and र डिसेम्बर २०२० को बीचमा विश्वव्यापी आधारमा स्थापित गरिएको थियो - धेरै अदालतमा लामो - - October6 व्यक्तिको दुई दुर्घटनामा मृत्यु भएपछि लायन एयर फ्लाइट 10१० अक्टूबर २,, २०१ on मा र इथियोपियन एयरलाइन्सको उडान 2०२ १० मार्च २०१ 2019। एफएएले १ 13 मार्च सम्म विमानलाई मैदानमा रोक्न प्रतिरोध गर्‍यो, जब यसले दुर्घटनामा समानताहरूको प्रमाण पायो। त्यतिन्जेल, प्राय: अन्य नियामकर्ताहरूले विमान पहिले नै ग्राउन्ड गरिसकेका थिए। मार्च १ 18 सम्ममा सबै 7 387 विमान सेवा बाट प्रतिबन्धित थिए।

7 737 नौसेना एयर स्क्वाड्रन:

7 737 नौसेना एयर स्क्वाड्रन फ्लीट एयर आर्मको एक स्क्वाड्रन थियो जसले वेस्टल्याण्ड वेसेक्स एचएएस rescue. उद्धार हेलिकप्टरलाई आरएनएएस पोर्टलैंड, डोर्सेटमा उनीहरूको भूमि आधारबाट संचालित गर्‍यो।

No comments:

Post a Comment

Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)

कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...