आइसेलबर्ग: आइसेलबर्ग दक्षिणी जर्मनीको बाडेन-वार्टेम्बरबर्गको गोपिनजेन जिल्लाको एक नगरपालिका हो। | |
आइसेलबर्ग महल: आइसेलबर्ग महल क्यारिन्थिया, अष्ट्रियामा महल हो। | |
कार्ल स्टीफन आइसलबर्ग: कार्ल Stefan Aichelburg एक Mandolin शिल्पविद्याविद र संगीतकार भियना मा उन्नाइसौँ शताब्दीको सुरुमा बस्ने थियो र त्यहाँ ओपस 1 लेखे, ठिकरो Mandolin र गिटार, ओपस 2, Mandolin र गिटार, ओपस 3 को लागि बदलाव को लागि, nocturne Mandolin र गिटार लागि concertantes र ओपस,, म्यान्डोलिन र गितारका लागि भिन्नताहरू कन्सर्ट्नेटहरू । माथिका रचनाहरू हसलिger्गर, भियना द्वारा प्रकाशित गरिएको थियो। | |
आइचेल्बर्ग – सेक्सल अल्ट्राबुस्ट: सामान्य सापेक्षतामा, आइसेलबर्ग – सेक्सल अल्ट्राबुस्ट एक सटीक समाधान हो जुन प्रकाशकको स्पेसटाइमलाई प्रकाशको गतिमा गोलाकार सममित गुरुत्वाकर्षण वस्तुको तर्फ वा टाढाबाट घुम्दछ । यो १ 1971 ic१ मा पिटर सी। एशेलबर्ग र रोमन यू सेक्सलद्वारा थालिएको थियो। | |
आइचेल्बर्ग – सेक्सल अल्ट्राबुस्ट: सामान्य सापेक्षतामा, आइसेलबर्ग – सेक्सल अल्ट्राबुस्ट एक सटीक समाधान हो जुन प्रकाशकको स्पेसटाइमलाई प्रकाशको गतिमा गोलाकार सममित गुरुत्वाकर्षण वस्तुको तर्फ वा टाढाबाट घुम्दछ । यो १ 1971 ic१ मा पिटर सी। एशेलबर्ग र रोमन यू सेक्सलद्वारा थालिएको थियो। | |
आईचेल: आइचेल एक जर्मन उपनाम हो। उपनामको साथ उल्लेखनीय व्यक्तिहरू समावेश गर्दछ:
| |
आइचेन: आइचेन जर्मनीको बाभेरियाको गेन्जबर्ग जिल्लाको एक नगरपालिका हो। | |
न्यूड्रोजेनफेल्ड: न्युड्रोसेनफेल्ड जर्मनीको बाभेरियाको कुलम्बाच जिल्लाको एक नगरपालिका हो। | |
वांग आइचेन: वाang्ग आइचेन एक पुरुष चिनियाँ विन्डसफर हो। उनले २०० China समर ओलम्पिक र २०१२ ग्रीष्म ओलम्पिकमा पुरुष आरएस-एक्स वर्गमा टीम चाइनाको लागि प्रतिस्पर्धा गरे। | |
आईसर: आइसर एक उपनाम हो। उपनामको साथ उल्लेखनीय व्यक्तिहरू समावेश गर्दछ:
| |
म्याक्सिमिलियन आयरन: म्याक्सिमिलियन आइशर्न ओएसबी एक अष्ट्रियन क्याथोलिक विशप हो जो १ 2 2२ देखि २०० 2005 सम्म लिन्जको डाइयोसेसी साधारण थिए। | |
आईचगती यूनियन: आईचगती संघ बंगलादेशको खुल्नाको जिल्ला र डिभिजन जिल्ला रुपसा उपल्लो संघको एक संघ हो। | |
आइछाल्डन: आइचल्देन बडन -वर्टमबर्ग, जर्मनीको रट्टवेलको जिल्लाको एक नगरपालिका हो। | |
आईचोर्न: Aichhorn एक जर्मन उपनाम हो। उपनामको साथ उल्लेखनीय व्यक्तिहरू समावेश गर्दछ:
| |
आईची प्रिफेक्चर: आइची प्रान्त जापानको प्रान्त होन्सेको चाबू क्षेत्रमा अवस्थित छ। आइची प्रान्तको जनसंख्या ,,552२,873। छ र भौगोलिक क्षेत्र ,,१2२. .२ वर्ग किलोमिटर (१,9977.२8 वर्ग मील) प्रति वर्ग किलोमीटर (8,00०० / वर्ग मील) १,460० जनसंख्याको जनसंख्याको साथ। आइची प्रान्तले पश्चिममा माई प्रिफेक्चर, उत्तरमा गिफु प्रान्त र नागानो प्रान्त, र पूर्वमा शिजुओका प्रान्तको सीमा छ। | |
आइची 5th औं जिल्ला: आइची 5th औं जिल्ला जापानको डाइटमा प्रतिनिधिसभा सभाको क्षेत्र हो। यो आइची प्रान्तमा अवस्थित छ र नागोयाको नाकामुरा र नाकागावा वार्डहरू, किओसु र कितानगोया शहरहरू र निशिकासुगाई जिल्लाहरू समावेश गर्दछ। २०१ 2016 सम्ममा 42२8,4२ eligible योग्य मतदाता जिल्लामा दर्ता भएका थिए। यस जिल्लाको वर्तमान प्रतिनिधि संवैधानिक लोकतान्त्रिक पार्टीका उपाध्यक्ष हीरोटाका अकामात्सु हुनुहुन्छ। | |
आइची डाइट निर्वाचन जिल्लाहरू: आइची प्रान्तले हाल निर्वाचित elected 36 जना सदस्यलाई जापानको डाइटमा, २ Representative प्रतिनिधि सभालाई र 7 जना सभासद्लाई पठाउँदछ। | |
आयची: अची ईरानको कुर्दिस्तान प्रान्त, साकक्जेज काउन्टीको मध्य जिल्लामा पर्ने तमुघेह ग्रामीण जिल्लाको एउटा गाउँ हो। २०० c को जनगणनामा, यसको जनसंख्या १69१ परिवारमा 15 69। थियो। गाउँ कुर्दहरू द्वारा जनसंख्या भएको छ। | |
आईची प्रिफेक्चर: आइची प्रान्त जापानको प्रान्त होन्सेको चाबू क्षेत्रमा अवस्थित छ। आइची प्रान्तको जनसंख्या ,,552२,873। छ र भौगोलिक क्षेत्र ,,१2२. .२ वर्ग किलोमिटर (१,9977.२8 वर्ग मील) प्रति वर्ग किलोमीटर (8,00०० / वर्ग मील) १,460० जनसंख्याको जनसंख्याको साथ। आइची प्रान्तले पश्चिममा माई प्रिफेक्चर, उत्तरमा गिफु प्रान्त र नागानो प्रान्त, र पूर्वमा शिजुओका प्रान्तको सीमा छ। | |
Aichi-Mito स्टेशन: Aichi-Mito स्टेशन मध्य जापान रेलवे कम्पनी द्वारा संचालित टोयोकावा, आइची प्रान्त, जापानको शहरमा एक रेलवे स्टेशन हो। | |
आईची प्रिफेक्चर: आइची प्रान्त जापानको प्रान्त होन्सेको चाबू क्षेत्रमा अवस्थित छ। आइची प्रान्तको जनसंख्या ,,552२,873। छ र भौगोलिक क्षेत्र ,,१2२. .२ वर्ग किलोमिटर (१,9977.२8 वर्ग मील) प्रति वर्ग किलोमीटर (8,00०० / वर्ग मील) १,460० जनसंख्याको जनसंख्याको साथ। आइची प्रान्तले पश्चिममा माई प्रिफेक्चर, उत्तरमा गिफु प्रान्त र नागानो प्रान्त, र पूर्वमा शिजुओका प्रान्तको सीमा छ। | |
आईची प्रिफेक्चर: आइची प्रान्त जापानको प्रान्त होन्सेको चाबू क्षेत्रमा अवस्थित छ। आइची प्रान्तको जनसंख्या ,,552२,873। छ र भौगोलिक क्षेत्र ,,१2२. .२ वर्ग किलोमिटर (१,9977.२8 वर्ग मील) प्रति वर्ग किलोमीटर (8,00०० / वर्ग मील) १,460० जनसंख्याको जनसंख्याको साथ। आइची प्रान्तले पश्चिममा माई प्रिफेक्चर, उत्तरमा गिफु प्रान्त र नागानो प्रान्त, र पूर्वमा शिजुओका प्रान्तको सीमा छ। | |
आईची (डिस्पेंग्युएशन): आइची प्रिफेक्चर जापानको चाबू क्षेत्रको प्रान्त हो। | |
आइची (थर): आइची एक जापानी थर हो। उपनामको साथ उल्लेखनीय व्यक्तिहरू समावेश गर्दछ:
| |
एक्सपो २००:: एक्सपो २०० वर्ल्ड एक्सपो शुक्रवार, मार्च २ 25 र आइतवार, सेप्टेम्बर २ 25, २०० 2005 बिच १ 185 185 दिनसम्म आयोजना गरिएको थियो, जापानको नाचोया शहरको पूर्वमा आइची प्रान्तमा। जापानले एक्स्पो 70० ओसाका, एक्स्पो 75 O ओकिनावा, एक्स्पो Ts Ts सुसुबा र एक्सपो 90 ० ओसाका पनि आयोजना गरेको छ र एक्सपो २०२25 ओसाकाको आयोजना गर्ने छ। | |
आइची 5th औं जिल्ला: आइची 5th औं जिल्ला जापानको डाइटमा प्रतिनिधिसभा सभाको क्षेत्र हो। यो आइची प्रान्तमा अवस्थित छ र नागोयाको नाकामुरा र नाकागावा वार्डहरू, किओसु र कितानगोया शहरहरू र निशिकासुगाई जिल्लाहरू समावेश गर्दछ। २०१ 2016 सम्ममा 42२8,4२ eligible योग्य मतदाता जिल्लामा दर्ता भएका थिए। यस जिल्लाको वर्तमान प्रतिनिधि संवैधानिक लोकतान्त्रिक पार्टीका उपाध्यक्ष हीरोटाका अकामात्सु हुनुहुन्छ। | |
आइची छैठौं जिल्ला: आइची 6th औं जिल्ला जापानको डाईटमा प्रतिनिधिसभाको सभा क्षेत्र हो। यो उत्तर पश्चिमी आईचीमा अवस्थित छ र कासुगाइ, इनुयामा र कोमाकी शहरहरू समावेश गर्दछ, नाकोयाको वरपरको चिकी मेट्रोपोलिटन क्षेत्रको अंश। २०१२ सम्ममा जिल्लामा voters२०,80० eligible योग्य मतदाताहरू दर्ता भएका थिए। | |
आइची सातौं जिल्ला: आइची सातौं जिल्ला प्रतिनिधिसभाको एकल सदस्य क्षेत्र हो, जापानको राष्ट्रिय डाईटको तल्लो सदन। यो नागोया को पूर्वोत्तर यात्री र औद्योगिक शहरहरु लाई समेट्छ। जिल्लामा ओबु, ओवारीसाही, टोयोके, निसिन, नागाकुटे, आइची जिल्ला र सेतो शहरका केही भागहरू छन्। २०१ 2016 सम्ममा 44 448,। 1१ योग्य मतदाताहरू जिल्लामा दर्ता भएका थिए। | |
आइची एबी -१: आइची एबी १ -१ १ 26 २ government को सरकारले एउटा सानो, जापानीले निर्मित, नागरिक यातायात बाइप्लेनलाई भूमि वा पानीबाट सञ्चालन गर्न सक्षम हुनु भनेको हो। यसले दुबै भूमिकामा प्रतिस्पर्धा जित्यो तर उत्पादनमा पुग्न सकेन किनभने एयरलाइनहरू बाइप्लेनबाट मोनोप्लानमा सारिए। जे होस्, यो १ 30 .० को दशकसम्म व्यावसायिक प्रयोगमा नै रह्यो। | |
Aichi D1A: आइची D1A वा नौसेना प्रकार / / / 6 Car क्यारियर बम्बर १ 30 s० को दशकमा जापानी क्यारियरमा आधारित डाइभ बमबर थिए । हेन्केल हे 50०, D1A को आधारमा एक सि -्गो ईन्जिन, दुई सीट बाइप्लेन आईचीले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि उत्पादन गरेको थियो, पर्ल हार्बरमा हमला हुँदा प्रशिक्षकको रूपमा सेवामा रहिरहेकी थियो। D1A दुई प्रकारहरूमा उत्पादन गरियो, D1A1 , र D1A2 । | |
Aichi D1A: आइची D1A वा नौसेना प्रकार / / / 6 Car क्यारियर बम्बर १ 30 s० को दशकमा जापानी क्यारियरमा आधारित डाइभ बमबर थिए । हेन्केल हे 50०, D1A को आधारमा एक सि -्गो ईन्जिन, दुई सीट बाइप्लेन आईचीले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि उत्पादन गरेको थियो, पर्ल हार्बरमा हमला हुँदा प्रशिक्षकको रूपमा सेवामा रहिरहेकी थियो। D1A दुई प्रकारहरूमा उत्पादन गरियो, D1A1 , र D1A2 । | |
Aichi E10A: आइची E10A १ 30 s० को दशकमा जापानी रात टोली उडान गर्ने डु boat ्गा थियो। इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि १ 36 from36 देखि टाईप Night Night नाइट रिक्नोइसेन्स सिप्लेनको रूपमा निर्माण गरिएको एक एकल ईन्जिनल बाइप्लेन १ 36 from36 देखि सेवानिवृत्त भएको थियो तर पर्ल हार्बरमा आक्रमण अघि १ 194 retired१ मा रिटायर भएको थियो। | |
Aichi F1A: आइची एफ १ ए १ 30 .० को प्रोटोटाइप जापानी फ्लोटप्लेन थियो। एकल ई eng्ग्रेटेड बाइप्लेन, F1A शाही जापानी नौसेनाको युद्धपोतहरू संचालनका लागि उपयुक्त छोटो दूरीको अवलोकन विमानको रूपमा गरिएको थियो, तर केवल दुईवटा निर्माण गरिएको थियो, मित्सुबिशी एफ १ एम यसको सट्टा चयन गरियो। | |
Aichi E11A: आइची E11A एक इम्पीरियल जापानी नेवी उडान डु boat ्गा थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको पहिलो वर्ष समुद्री गश्ती कर्तव्यहरूको लागि प्रयोग भएको थियो। यस प्रकारको लागि एलाइड रिपोर्टि name नाम " लौरा " थियो; जापानी नौसेना पदनाम " प्रकार Rec Rec रिकोनासन सीप्लेन " थियो। यस प्रकार 98 को पहिले E10A प्रकार 96, जसको संबद्ध नाम "Hank" थियो एकदम समान थियो। "लौरस" दुर्लभ थिए - केवल १ 17 बनाइएको थियो। यो क्रूजर वा युद्धपोतबाट सुरू गर्न डिजाइन गरिएको थियो ताकि रातमा उनीहरूको शेलफायर भेट्न सकून्। प्रकार s s हरूलाई छिट्टै संचार र यातायात शुल्कहरूमा डाइभर्ट गरियो। | |
आइची एबी -२: आइची एबी २ - १ 30 s० को दशकको एक प्रोटोटाइप जापानी टोहना फ्लोटप्लेन थियो। यो एकल इन्जिनयुक्त बाइप्लेन थियो, जस मध्ये दुई उदाहरण निर्माण गरिएको थियो, तर कुनै उत्पादन पछ्याएन। | |
Aichi AB-3: आइची एबी 3 the १ 30 s० को दशकमा जापानी जहाज बोर्ड जादू गर्ने फ्लोटप्लेन थियो। एबी 3, एक एकल सिट, एकल ईन्जिनल बाइप्लेन, जापानमा चिनियाँ नौसेनाको लागि निर्माण भइरहेको लाइट क्रूजर नि Hai हाई सुसज्जित बनाउन डिजाइन गरिएको थियो, जुन एकल विमान चिनियाँले स्वीकारेको थियो। | |
Aichi AB-4: आइची एबी 4 Japanese १ 30 s० को जापानी उडान डु boat्गा थियो। एकल इन्जिनियर्ड बाइप्लेन, एबी 4 4 इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि रात जादू गर्नु। छ वटा निर्माण र सेवामा प्रयोगात्मक 6-- श नाइट रेकोनाइसेन्स फ्लाइंग डु boat्गाको रूपमा स्वीकार गरियो, जसमध्ये तीनलाई सिभिल ट्रान्सपोर्टमा रूपान्तरण गरियो। | |
हेन्केल ऊ :२: हेन्केल हे २ एक १ early .० को दशकको शुरुमा जर्मनीमा डिजाइन गरिएको टोली थियो। यो पारंपरिक, एकल-बे बाइप्लिनको बराबर स्पानको अतारांकित पंखहरूको साथ थियो। पायलट र गनर टान्डममा, खुला ककपिटमा बसिरहेका थिए। जापानमा केहि विमानहरू आपूर्ति गरियो, जहाँ आइचीले एबी-को रूपमा संस्करण निर्माण गर्यो, र यसलाई AB-for को आधारको रूपमा प्रयोग गर्यो, तर कुनै श्रृंखला उत्पादन भएन। एबी 5 ले जर्मन निर्मित विमानमा फिट गरिएको सीमेन्स इञ्जिनको ठाउँमा स्थानीय स्तरमा उत्पादन हुने नाकाजिमा कोटोबुकी प्रयोग गर्यो। | |
अचि एबी-6: आइची एबी 6 , वा आइची प्रायोगिक - शि रिक्नोनेस सीप्लेन , एक प्रोटोटाइप जापानी टोहना फ्लाटप्लेन थी। यो इम्पीरियल जापानी नौसेनाका लागि चाहिएको एक सि eng्गित ई eng्ग्रेट गरिएको, तीन सिटको बाइप्लेन थियो, तर केवल एउटा मात्र निर्माण गरिएको थियो, कवनिशीको प्रतिद्वन्द्वी विमान, E7K लाई प्राथमिकता दिइयो। | |
Aichi E8A: आइची E8A १ s prot० को दशकको एक प्रोटोटाइप जापानी टोली फ्लोटप्लेन थियो। यो इम्पीरियल जापानी नेवीको लागि निर्मित दुई सिट एकल ईन्जिन बाइपलेन थियो। केवल दुई निर्माण गरिएको थियो। | |
Aichi D1A: आइची D1A वा नौसेना प्रकार / / / 6 Car क्यारियर बम्बर १ 30 s० को दशकमा जापानी क्यारियरमा आधारित डाइभ बमबर थिए । हेन्केल हे 50०, D1A को आधारमा एक सि -्गो ईन्जिन, दुई सीट बाइप्लेन आईचीले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि उत्पादन गरेको थियो, पर्ल हार्बरमा हमला हुँदा प्रशिक्षकको रूपमा सेवामा रहिरहेकी थियो। D1A दुई प्रकारहरूमा उत्पादन गरियो, D1A1 , र D1A2 । | |
Aichi AC-1: आइची एसी -१ एक प्रयोगात्मक 3030० एचपी नौ सिलिन्डर एयर-कूल्ड रेडियल इञ्जिन थियो। १ 29 २ In मा, यसलाई नयाँ डिजाइन गरिएको आइची एबी -२ लाई, एक बिरालोपट्टि-शुरू गरिएको टोला लगाउने समुद्री जहाजको शक्ति प्रयोग गर्न प्रयोग गरियो। | |
आईचि एटुसुटा: Aichi Kokuki KK AE1A Atsuta एक जापानी इजाजतपत्र संस्करण जर्मन डेमलर-बेंज डीबी 1०१ ए १२ सिलिन्डर तरल कूलड इन्भर्टेड-Vee एयर इन्जिन थियो। एसुटाले दोस्रो विश्वयुद्धमा इम्पीरियल जापानी नेवी एयर सर्विस (IJNAS) को दुई मोडेल मात्र संचालित गर्यो। इम्पीरियल जापानी सेना वायुसेवा (IJAAS) ले उही इन्जिनको प्रयोग गरी यसको कावासाकी की H१ Hien लड़ाकूलाई शक्ति प्रदान गर्यो। आईजेएनएएसको एसुटा र यसको आईजेएएएस चचेरे भाई, हा 40० इन्जिनमा आधारित थिए जसले जर्मनीको मेसेर्स्मिट बीएफ १० E ई लडाकूलाई शक्ति प्रदान गर्थे। | |
आईचि एटुसुटा: Aichi Kokuki KK AE1A Atsuta एक जापानी इजाजतपत्र संस्करण जर्मन डेमलर-बेंज डीबी 1०१ ए १२ सिलिन्डर तरल कूलड इन्भर्टेड-Vee एयर इन्जिन थियो। एसुटाले दोस्रो विश्वयुद्धमा इम्पीरियल जापानी नेवी एयर सर्विस (IJNAS) को दुई मोडेल मात्र संचालित गर्यो। इम्पीरियल जापानी सेना वायुसेवा (IJAAS) ले उही इन्जिनको प्रयोग गरी यसको कावासाकी की H१ Hien लड़ाकूलाई शक्ति प्रदान गर्यो। आईजेएनएएसको एसुटा र यसको आईजेएएएस चचेरे भाई, हा 40० इन्जिनमा आधारित थिए जसले जर्मनीको मेसेर्स्मिट बीएफ १० E ई लडाकूलाई शक्ति प्रदान गर्थे। | |
आईचि एटुसुटा: Aichi Kokuki KK AE1A Atsuta एक जापानी इजाजतपत्र संस्करण जर्मन डेमलर-बेंज डीबी 1०१ ए १२ सिलिन्डर तरल कूलड इन्भर्टेड-Vee एयर इन्जिन थियो। एसुटाले दोस्रो विश्वयुद्धमा इम्पीरियल जापानी नेवी एयर सर्विस (IJNAS) को दुई मोडेल मात्र संचालित गर्यो। इम्पीरियल जापानी सेना वायुसेवा (IJAAS) ले उही इन्जिनको प्रयोग गरी यसको कावासाकी की H१ Hien लड़ाकूलाई शक्ति प्रदान गर्यो। आईजेएनएएसको एसुटा र यसको आईजेएएएस चचेरे भाई, हा 40० इन्जिनमा आधारित थिए जसले जर्मनीको मेसेर्स्मिट बीएफ १० E ई लडाकूलाई शक्ति प्रदान गर्थे। | |
आईचि एटुसुटा: Aichi Kokuki KK AE1A Atsuta एक जापानी इजाजतपत्र संस्करण जर्मन डेमलर-बेंज डीबी 1०१ ए १२ सिलिन्डर तरल कूलड इन्भर्टेड-Vee एयर इन्जिन थियो। एसुटाले दोस्रो विश्वयुद्धमा इम्पीरियल जापानी नेवी एयर सर्विस (IJNAS) को दुई मोडेल मात्र संचालित गर्यो। इम्पीरियल जापानी सेना वायुसेवा (IJAAS) ले उही इन्जिनको प्रयोग गरी यसको कावासाकी की H१ Hien लड़ाकूलाई शक्ति प्रदान गर्यो। आईजेएनएएसको एसुटा र यसको आईजेएएएस चचेरे भाई, हा 40० इन्जिनमा आधारित थिए जसले जर्मनीको मेसेर्स्मिट बीएफ १० E ई लडाकूलाई शक्ति प्रदान गर्थे। | |
Aichi F1A: आइची एफ १ ए १ 30 .० को प्रोटोटाइप जापानी फ्लोटप्लेन थियो। एकल ई eng्ग्रेटेड बाइप्लेन, F1A शाही जापानी नौसेनाको युद्धपोतहरू संचालनका लागि उपयुक्त छोटो दूरीको अवलोकन विमानको रूपमा गरिएको थियो, तर केवल दुईवटा निर्माण गरिएको थियो, मित्सुबिशी एफ १ एम यसको सट्टा चयन गरियो। | |
Aichi D3A: Aichi D3A प्रकार 99 Car क्यारियर बम्बर एक विश्व युद्ध द्वितीय केरियर जनित डाईव बमबर हो। यो इम्पीरियल जापानी नेवी (IJN) को प्राथमिक गोता लगाउने बमोजिम थियो र पर्ल हार्बरमा हमला सहित लगभग सबै आईजेएन कार्यहरूमा संलग्न थियो। | |
Aichi E13A: आइची इ १A ए १ 194११ देखि १ 45 4545 सम्म इम्पीरियल जापानी नेवी (आईजेएन) द्वारा प्रयोग गरिएको एक लामो दूरीको टोही जहाज थियो । नौसेना पदनाम " नेवी प्रकार शून्य पुन: बिचलन समुद्री जहाज " (零 式 水上 偵察機) थियो। | |
Aichi H9A: आइची एच A ए एक इम्पीरियल जापानी नौसेना एयर सेवा उडान डु boat्गा थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको प्रथम वर्षहरूमा क्रू प्रशिक्षणको लागि प्रयोग गरिन्थ्यो। एउटा असामान्य प्रकार, यो वसन्त १ 45 .45 सम्म एलाइड फौजहरूले सामना गरेनन्, र कहिले पनि एलाइड रिपोर्टि name नाम तोकिएन। | |
आइची E16A: आइची E16A Zuiun दुई सीट जादूगर समुद्री जहाज दोस्रो विश्वयुद्धको समयमा इम्पीरियल जापानी नेवी द्वारा संचालित थियो। | |
Aichi B7A: Aichi B7A Ryusei दोस्रो ठूलो विश्वयुद्धको बेला इम्पीरियल जापानी नेभिली एयर सर्भिसको लागि आइची कोकूकीले उत्पादन गरेको विशाल र शक्तिशाली क्यारियर-टोर्पेडो डाइभ बमोर्बर थियो। केवल थोरै संख्यामा निर्मित र विमानवाहक क्यारियरबाट वञ्चित गरिएको जुन यो सञ्चालन गर्ने उद्देश्यले थियो, यस प्रकारको अगस्ट १ 19 4545 मा युद्ध समाप्त हुनुभन्दा अघि लडाईमा आफूलाई छुट्याउन कम मौका थियो। | |
Aichi M6A: Aichi M6A Seiran दोस्रो विश्वयुद्धको बेला इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि डिजाइन गरिएको पनडुब्बीबाट सुरू गरिएको आक्रमण फ्लोटप्लेन थियो। यो I-400 वर्ग पनडुब्बीहरूको संचालन गर्ने उद्देश्य राखिएको थियो जसको मूल उद्देश्य संयुक्त राज्य अमेरिकाको बिरूद्ध हवाई आक्रमण गर्नु थियो। | |
आइची कोकुकी: आइची कोकुकी केके एक जापानी विमान निर्माता थियो जसले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि धेरै डिजाइनहरू उत्पादन गर्यो। युद्ध पछि, कम्पनीलाई आइची मेसिन इंडस्ट्री कं, लिमिटेड (愛 知 機械 工業) को रूपमा पुनर्गठित गरियो जहाँ तिनीहरूले साना केई कारहरू बनाए जब तिनीहरू १ 66 6666 सम्म निसानमा एकीकृत भए र निसान सनी र निसान भान्ते विकसित गरे। | |
आईची कला केन्द्र: आइची कला केन्द्र जापानको नागोया, आइची प्रान्तमा प्रदर्शन कलाको लागि मुख्य स्थान हो। | |
आइची-ठूलो जिल्ला: आइची एट-बर्ड जिल्ला जापानको डाइटमा हाउस अफ काउन्सिलरहरूको क्षेत्र हो जुन आइची प्रान्तको प्रतिनिधित्व गर्दछ। सन् १ 1947। 1947 देखि २०१ 2013 सम्म यसले छवटा काउन्सिलर छनौट गरेको छ, प्रत्येक तीन बर्षमा एकल गैर ट्रान्सफर योग्य भोट (SNTV) द्वारा six बर्षका लागि। २०१ Offic को सार्वजनिक अधिकारी निर्वाचन कानूनको संशोधनले जिल्लाको प्रतिनिधित्व बढाएर आठ काउन्सिलर बनायो। परिवर्तन २०१ 2016 को चुनावमा प्रभाव पार्न शुरू भयो, जसमा Council जना काउन्सिलहरू निर्वाचित भए। | |
आईचि एटुसुटा: Aichi Kokuki KK AE1A Atsuta एक जापानी इजाजतपत्र संस्करण जर्मन डेमलर-बेंज डीबी 1०१ ए १२ सिलिन्डर तरल कूलड इन्भर्टेड-Vee एयर इन्जिन थियो। एसुटाले दोस्रो विश्वयुद्धमा इम्पीरियल जापानी नेवी एयर सर्विस (IJNAS) को दुई मोडेल मात्र संचालित गर्यो। इम्पीरियल जापानी सेना वायुसेवा (IJAAS) ले उही इन्जिनको प्रयोग गरी यसको कावासाकी की H१ Hien लड़ाकूलाई शक्ति प्रदान गर्यो। आईजेएनएएसको एसुटा र यसको आईजेएएएस चचेरे भाई, हा 40० इन्जिनमा आधारित थिए जसले जर्मनीको मेसेर्स्मिट बीएफ १० E ई लडाकूलाई शक्ति प्रदान गर्थे। | |
आईचि एटुसुटा: Aichi Kokuki KK AE1A Atsuta एक जापानी इजाजतपत्र संस्करण जर्मन डेमलर-बेंज डीबी 1०१ ए १२ सिलिन्डर तरल कूलड इन्भर्टेड-Vee एयर इन्जिन थियो। एसुटाले दोस्रो विश्वयुद्धमा इम्पीरियल जापानी नेवी एयर सर्विस (IJNAS) को दुई मोडेल मात्र संचालित गर्यो। इम्पीरियल जापानी सेना वायुसेवा (IJAAS) ले उही इन्जिनको प्रयोग गरी यसको कावासाकी की H१ Hien लड़ाकूलाई शक्ति प्रदान गर्यो। आईजेएनएएसको एसुटा र यसको आईजेएएएस चचेरे भाई, हा 40० इन्जिनमा आधारित थिए जसले जर्मनीको मेसेर्स्मिट बीएफ १० E ई लडाकूलाई शक्ति प्रदान गर्थे। | |
Aichi B7A: Aichi B7A Ryusei दोस्रो ठूलो विश्वयुद्धको बेला इम्पीरियल जापानी नेभिली एयर सर्भिसको लागि आइची कोकूकीले उत्पादन गरेको विशाल र शक्तिशाली क्यारियर-टोर्पेडो डाइभ बमोर्बर थियो। केवल थोरै संख्यामा निर्मित र विमानवाहक क्यारियरबाट वञ्चित गरिएको जुन यो सञ्चालन गर्ने उद्देश्यले थियो, यस प्रकारको अगस्ट १ 19 4545 मा युद्ध समाप्त हुनुभन्दा अघि लडाईमा आफूलाई छुट्याउन कम मौका थियो। | |
Aichi B7A: Aichi B7A Ryusei दोस्रो ठूलो विश्वयुद्धको बेला इम्पीरियल जापानी नेभिली एयर सर्भिसको लागि आइची कोकूकीले उत्पादन गरेको विशाल र शक्तिशाली क्यारियर-टोर्पेडो डाइभ बमोर्बर थियो। केवल थोरै संख्यामा निर्मित र विमानवाहक क्यारियरबाट वञ्चित गरिएको जुन यो सञ्चालन गर्ने उद्देश्यले थियो, यस प्रकारको अगस्ट १ 19 4545 मा युद्ध समाप्त हुनुभन्दा अघि लडाईमा आफूलाई छुट्याउन कम मौका थियो। | |
आईची बैंक: आइची बैंक टोकियो स्टक एक्सचेन्ज र नागोया स्टक एक्सचेन्जमा सूचीबद्ध एक जापानी बैंक हो। यो १ 10 १० मा स्थापना भएको कम्पनीबाट आएको हो। | |
जैविक विविधता सम्मेलन: जैविक विविधता सम्मेलन ( सीबीडी ), जैव विविधता सम्मेलनका रूपमा अनौपचारिक रूपमा जानिन्छ, एक बहुपक्षीय सन्धि हो। सम्मेलनका तीन मुख्य लक्ष्यहरू छन्: जैविक विविधताको संरक्षण; यसको कम्पोनेन्टको दिगो प्रयोग; र आनुवंशिक स्रोतबाट उत्पन्न लाभहरूको निष्पक्ष र न्यायसंगत साझेदारी। यसको उद्देश्य जैविक विविधताको संरक्षण र दिगो उपयोगको लागि राष्ट्रिय रणनीतिहरू विकास गर्नु हो, र यसलाई प्रायः दिगो विकासको सन्दर्भमा प्रमुख कागजातको रूपमा लिइन्छ। | |
आइची बन्कोयो विश्वविद्यालय: आइची बन्कोयो विश्वविद्यालय कोमाकी, आइची, जापानको एउटा निजी विश्वविद्यालय हो जुन सन् १ 1998 1998। मा स्थापना भएको थियो र मानविकीमा विशेषज्ञता राख्दै थियो। यो सहि नागोया जोकी विश्वविद्यालयको छेउमा छ र आईची बन्कोयो महिला कलेजसँग सम्बन्धित छ। | |
आइची बन्कोयो महिला कलेज: आइची बन्कोयो महिला कलेज इनाजावा, आइची, जापानको निजी जूनियर कलेज हो। यसमा दुई विभाग हुन्छन्। | |
Aichi C4A: आइची सी A ए , कम्पनी पदनाम आईची एएम -२० , प्रयोगात्मक पदनाम आईची १--शी उच्च-गति पुन: बिरूद्ध विमान , आइचीले १ 30 s० को दशकको अन्ततिर आयोजनाको एउटा वाहक-द्वारा पुर्याइएको पुन: निर्माण विमानको लागि आयोजना हो। | |
Aichi D1A: आइची D1A वा नौसेना प्रकार / / / 6 Car क्यारियर बम्बर १ 30 s० को दशकमा जापानी क्यारियरमा आधारित डाइभ बमबर थिए । हेन्केल हे 50०, D1A को आधारमा एक सि -्गो ईन्जिन, दुई सीट बाइप्लेन आईचीले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि उत्पादन गरेको थियो, पर्ल हार्बरमा हमला हुँदा प्रशिक्षकको रूपमा सेवामा रहिरहेकी थियो। D1A दुई प्रकारहरूमा उत्पादन गरियो, D1A1 , र D1A2 । | |
Aichi D1A: आइची D1A वा नौसेना प्रकार / / / 6 Car क्यारियर बम्बर १ 30 s० को दशकमा जापानी क्यारियरमा आधारित डाइभ बमबर थिए । हेन्केल हे 50०, D1A को आधारमा एक सि -्गो ईन्जिन, दुई सीट बाइप्लेन आईचीले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि उत्पादन गरेको थियो, पर्ल हार्बरमा हमला हुँदा प्रशिक्षकको रूपमा सेवामा रहिरहेकी थियो। D1A दुई प्रकारहरूमा उत्पादन गरियो, D1A1 , र D1A2 । | |
Aichi D1A: आइची D1A वा नौसेना प्रकार / / / 6 Car क्यारियर बम्बर १ 30 s० को दशकमा जापानी क्यारियरमा आधारित डाइभ बमबर थिए । हेन्केल हे 50०, D1A को आधारमा एक सि -्गो ईन्जिन, दुई सीट बाइप्लेन आईचीले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि उत्पादन गरेको थियो, पर्ल हार्बरमा हमला हुँदा प्रशिक्षकको रूपमा सेवामा रहिरहेकी थियो। D1A दुई प्रकारहरूमा उत्पादन गरियो, D1A1 , र D1A2 । | |
Aichi D1A: आइची D1A वा नौसेना प्रकार / / / 6 Car क्यारियर बम्बर १ 30 s० को दशकमा जापानी क्यारियरमा आधारित डाइभ बमबर थिए । हेन्केल हे 50०, D1A को आधारमा एक सि -्गो ईन्जिन, दुई सीट बाइप्लेन आईचीले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि उत्पादन गरेको थियो, पर्ल हार्बरमा हमला हुँदा प्रशिक्षकको रूपमा सेवामा रहिरहेकी थियो। D1A दुई प्रकारहरूमा उत्पादन गरियो, D1A1 , र D1A2 । | |
Aichi D3A: Aichi D3A प्रकार 99 Car क्यारियर बम्बर एक विश्व युद्ध द्वितीय केरियर जनित डाईव बमबर हो। यो इम्पीरियल जापानी नेवी (IJN) को प्राथमिक गोता लगाउने बमोजिम थियो र पर्ल हार्बरमा हमला सहित लगभग सबै आईजेएन कार्यहरूमा संलग्न थियो। | |
Aichi D3A: Aichi D3A प्रकार 99 Car क्यारियर बम्बर एक विश्व युद्ध द्वितीय केरियर जनित डाईव बमबर हो। यो इम्पीरियल जापानी नेवी (IJN) को प्राथमिक गोता लगाउने बमोजिम थियो र पर्ल हार्बरमा हमला सहित लगभग सबै आईजेएन कार्यहरूमा संलग्न थियो। | |
Aichi D3A: Aichi D3A प्रकार 99 Car क्यारियर बम्बर एक विश्व युद्ध द्वितीय केरियर जनित डाईव बमबर हो। यो इम्पीरियल जापानी नेवी (IJN) को प्राथमिक गोता लगाउने बमोजिम थियो र पर्ल हार्बरमा हमला सहित लगभग सबै आईजेएन कार्यहरूमा संलग्न थियो। | |
Aichi D3A: Aichi D3A प्रकार 99 Car क्यारियर बम्बर एक विश्व युद्ध द्वितीय केरियर जनित डाईव बमबर हो। यो इम्पीरियल जापानी नेवी (IJN) को प्राथमिक गोता लगाउने बमोजिम थियो र पर्ल हार्बरमा हमला सहित लगभग सबै आईजेएन कार्यहरूमा संलग्न थियो। | |
आइची विश्वविद्यालय: आइची विश्वविद्यालय जापान, आइची प्रान्तमा एक निजी विश्वविद्यालय हो। यसको क्याम्पस नाकामुरा-कु, नागोया, टोयोहाशी र हिगाशी-कु, नागोयामा अवस्थित छन्। | |
आईची जिल्ला: आइची जिल्ला मध्य ग्रामीण आइची प्रान्त, जापानको नागोयाको केही पूर्वमा अवस्थित एउटा ग्रामीण जिल्ला हो। | |
आईची जिल्ला: आइची जिल्ला मध्य ग्रामीण आइची प्रान्त, जापानको नागोयाको केही पूर्वमा अवस्थित एउटा ग्रामीण जिल्ला हो। | |
Aichi E10A: आइची E10A १ 30 s० को दशकमा जापानी रात टोली उडान गर्ने डु boat ्गा थियो। इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि १ 36 from36 देखि टाईप Night Night नाइट रिक्नोइसेन्स सिप्लेनको रूपमा निर्माण गरिएको एक एकल ईन्जिनल बाइप्लेन १ 36 from36 देखि सेवानिवृत्त भएको थियो तर पर्ल हार्बरमा आक्रमण अघि १ 194 retired१ मा रिटायर भएको थियो। | |
Aichi E11A: आइची E11A एक इम्पीरियल जापानी नेवी उडान डु boat ्गा थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको पहिलो वर्ष समुद्री गश्ती कर्तव्यहरूको लागि प्रयोग भएको थियो। यस प्रकारको लागि एलाइड रिपोर्टि name नाम " लौरा " थियो; जापानी नौसेना पदनाम " प्रकार Rec Rec रिकोनासन सीप्लेन " थियो। यस प्रकार 98 को पहिले E10A प्रकार 96, जसको संबद्ध नाम "Hank" थियो एकदम समान थियो। "लौरस" दुर्लभ थिए - केवल १ 17 बनाइएको थियो। यो क्रूजर वा युद्धपोतबाट सुरू गर्न डिजाइन गरिएको थियो ताकि रातमा उनीहरूको शेलफायर भेट्न सकून्। प्रकार s s हरूलाई छिट्टै संचार र यातायात शुल्कहरूमा डाइभर्ट गरियो। | |
Aichi E13A: आइची इ १A ए १ 194११ देखि १ 45 4545 सम्म इम्पीरियल जापानी नेवी (आईजेएन) द्वारा प्रयोग गरिएको एक लामो दूरीको टोही जहाज थियो । नौसेना पदनाम " नेवी प्रकार शून्य पुन: बिचलन समुद्री जहाज " (零 式 水上 偵察機) थियो। | |
Aichi E13A: आइची इ १A ए १ 194११ देखि १ 45 4545 सम्म इम्पीरियल जापानी नेवी (आईजेएन) द्वारा प्रयोग गरिएको एक लामो दूरीको टोही जहाज थियो । नौसेना पदनाम " नेवी प्रकार शून्य पुन: बिचलन समुद्री जहाज " (零 式 水上 偵察機) थियो। | |
आइची E16A: आइची E16A Zuiun दुई सीट जादूगर समुद्री जहाज दोस्रो विश्वयुद्धको समयमा इम्पीरियल जापानी नेवी द्वारा संचालित थियो। | |
आइची E16A: आइची E16A Zuiun दुई सीट जादूगर समुद्री जहाज दोस्रो विश्वयुद्धको समयमा इम्पीरियल जापानी नेवी द्वारा संचालित थियो। | |
आइची E16A: आइची E16A Zuiun दुई सीट जादूगर समुद्री जहाज दोस्रो विश्वयुद्धको समयमा इम्पीरियल जापानी नेवी द्वारा संचालित थियो। | |
Aichi E3A: आइची ई A ए एक इम्पीरियल जापानी नेवीको युद्धपोतबाट संचालित हुनका लागि हेन्केल एचडी as 56 को रूपमा विकसित गरिएको टोली हो जसले यो प्रकार 90 ०-११ रेकोनाइसेन्स सीप्लेन नामकरण गर्यो। यो परम्परागत एकल बे बेपनाल staggered पखेटा संग एन-प्रकारको इन्टरप्लेट स्ट्राउट्स द्वारा ब्रेस गरिएको थियो। पायलट र गनर टान्डममा, खुला ककपिटमा बसिरहेका थिए। | |
Aichi E8A: आइची E8A १ s prot० को दशकको एक प्रोटोटाइप जापानी टोली फ्लोटप्लेन थियो। यो इम्पीरियल जापानी नेवीको लागि निर्मित दुई सिट एकल ईन्जिन बाइपलेन थियो। केवल दुई निर्माण गरिएको थियो। | |
आइची एबी -२: आइची एबी २ - १ 30 s० को दशकको एक प्रोटोटाइप जापानी टोहना फ्लोटप्लेन थियो। यो एकल इन्जिनयुक्त बाइप्लेन थियो, जस मध्ये दुई उदाहरण निर्माण गरिएको थियो, तर कुनै उत्पादन पछ्याएन। | |
Aichi AB-3: आइची एबी 3 the १ 30 s० को दशकमा जापानी जहाज बोर्ड जादू गर्ने फ्लोटप्लेन थियो। एबी 3, एक एकल सिट, एकल ईन्जिनल बाइप्लेन, जापानमा चिनियाँ नौसेनाको लागि निर्माण भइरहेको लाइट क्रूजर नि Hai हाई सुसज्जित बनाउन डिजाइन गरिएको थियो, जुन एकल विमान चिनियाँले स्वीकारेको थियो। | |
हेन्केल ऊ :२: हेन्केल हे २ एक १ early .० को दशकको शुरुमा जर्मनीमा डिजाइन गरिएको टोली थियो। यो पारंपरिक, एकल-बे बाइप्लिनको बराबर स्पानको अतारांकित पंखहरूको साथ थियो। पायलट र गनर टान्डममा, खुला ककपिटमा बसिरहेका थिए। जापानमा केहि विमानहरू आपूर्ति गरियो, जहाँ आइचीले एबी-को रूपमा संस्करण निर्माण गर्यो, र यसलाई AB-for को आधारको रूपमा प्रयोग गर्यो, तर कुनै श्रृंखला उत्पादन भएन। एबी 5 ले जर्मन निर्मित विमानमा फिट गरिएको सीमेन्स इञ्जिनको ठाउँमा स्थानीय स्तरमा उत्पादन हुने नाकाजिमा कोटोबुकी प्रयोग गर्यो। | |
हेन्केल एचडी २:: हेन्केल एचडी २ 28 जापानमा निर्यातका लागि सन् १ 1920 २० को दशकमा जर्मनीमा विकसित गरिएको एउटा टोली थियो। यो पारम्परिक एकल बे बेप्लिनको बराबर-स्प्यान, अतारांकित पखेटा र टण्डममा तीन ककपिटहरू थिए। यो धुन माथिको र तल्लो पखेटा दुबै किनारामा रहेको थियो यसका पखेटामा धेरै स्ट्रट्स सहित सामान्य क्याबेन स्ट्रुट्सको अतिरिक्त। यो रडर तल्लो fuselage को रेखा को तल विस्तार, र त्यहाँ एक ठूलो ventral फिन फिट थियो। पछिल्लो ककपिटले गनरको लागि औंठी माउन्ट समावेश गर्यो। | |
आइची प्रायोगिक प्रकार १--को रकनोइसेन्स सीप्लेन (एमआई-गो): आइची प्रायोगिक प्रकार १--को रिकोनिसन्स सीप्लेन (एमआई-गो) १ 1920 २० को बीचमा आइचीले बनाएको एक प्रोटोटाइप टोहना समुद्री जहाज हो। | |
एक्सपो २००:: एक्सपो २०० वर्ल्ड एक्सपो शुक्रवार, मार्च २ 25 र आइतवार, सेप्टेम्बर २ 25, २०० 2005 बिच १ 185 185 दिनसम्म आयोजना गरिएको थियो, जापानको नाचोया शहरको पूर्वमा आइची प्रान्तमा। जापानले एक्स्पो 70० ओसाका, एक्स्पो 75 O ओकिनावा, एक्स्पो Ts Ts सुसुबा र एक्सपो 90 ० ओसाका पनि आयोजना गरेको छ र एक्सपो २०२25 ओसाकाको आयोजना गर्ने छ। | |
एक्सपो २००:: एक्सपो २०० वर्ल्ड एक्सपो शुक्रवार, मार्च २ 25 र आइतवार, सेप्टेम्बर २ 25, २०० 2005 बिच १ 185 185 दिनसम्म आयोजना गरिएको थियो, जापानको नाचोया शहरको पूर्वमा आइची प्रान्तमा। जापानले एक्स्पो 70० ओसाका, एक्स्पो 75 O ओकिनावा, एक्स्पो Ts Ts सुसुबा र एक्सपो 90 ० ओसाका पनि आयोजना गरेको छ र एक्सपो २०२25 ओसाकाको आयोजना गर्ने छ। | |
Aichi F1A: आइची एफ १ ए १ 30 .० को प्रोटोटाइप जापानी फ्लोटप्लेन थियो। एकल ई eng्ग्रेटेड बाइप्लेन, F1A शाही जापानी नौसेनाको युद्धपोतहरू संचालनका लागि उपयुक्त छोटो दूरीको अवलोकन विमानको रूपमा गरिएको थियो, तर केवल दुईवटा निर्माण गरिएको थियो, मित्सुबिशी एफ १ एम यसको सट्टा चयन गरियो। | |
आइची गकुइन विश्वविद्यालय: Aichi Gakuin विश्वविद्यालय जापान, आइची प्रान्तमा एक निजी विश्वविद्यालय हो। नागोयाको निशान, आइची, चिकुसा-कु, नागोया र मेइजी पार्कमा यसको क्याम्पस छ। विश्वविद्यालयको पूर्ववर्ती सोटो जेन कलेज १ 187676 मा स्थापना भएको थियो र सन् १ 195 33 मा यस विश्वविद्यालयको चार्टर्ड गरियो। | |
आइची गकुइन विश्वविद्यालय: Aichi Gakuin विश्वविद्यालय जापान, आइची प्रान्तमा एक निजी विश्वविद्यालय हो। नागोयाको निशान, आइची, चिकुसा-कु, नागोया र मेइजी पार्कमा यसको क्याम्पस छ। विश्वविद्यालयको पूर्ववर्ती सोटो जेन कलेज १ 187676 मा स्थापना भएको थियो र सन् १ 195 33 मा यस विश्वविद्यालयको चार्टर्ड गरियो। | |
आइची गकुसेन कलेज: Aichi Gakusen कलेज Okazaki, Aichi, जापान मा एक निजी जूनियर कलेज हो। | |
आइची गकुसेन विश्वविद्यालय: Aichi Gakusen विश्वविद्यालय ओकाजाकी, आइची र टोयोटा, आइची, जापानमा क्याम्पस भएको निजी विश्वविद्यालय हो। स्कूल १ 66 .66 मा महिला कलेजको रूपमा स्थापित भयो। पछि यो सह शैक्षिक भयो। | |
Aichi H9A: आइची एच A ए एक इम्पीरियल जापानी नौसेना एयर सेवा उडान डु boat्गा थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको प्रथम वर्षहरूमा क्रू प्रशिक्षणको लागि प्रयोग गरिन्थ्यो। एउटा असामान्य प्रकार, यो वसन्त १ 45 .45 सम्म एलाइड फौजहरूले सामना गरेनन्, र कहिले पनि एलाइड रिपोर्टि name नाम तोकिएन। | |
Aichi Ha-70: आइची कोकुकी केके हा 70० एक कम्पाउन्ड ईन्जिन हो जुन दुई १,00०० एचपी १२-सिलिन्डर लिक्विड-कूल्ड इन्भर्टेड भि -१२ आइची एसुटा एयरक्राफ्ट इन्जिनहरू एउटा सामान्य गियरबक्समा सवार थिए। हा 70० द्वारा संचालित एक मात्र विमान योकोसुका आर २ वाई थियो, इम्पीरियल जापानी नेवी एयर सर्विस (आईजेएनएएस) प्रोटोटाइप टोहना विमान जो दोस्रो विश्वयुद्धको अन्त्यमा डिजाईन गरी निर्माण गरिएको थियो। | |
आईचि है: आइची हाई ग्रेड 3 घोडा दौड हो जुन चार र अधिक उमेरका थोरबर्ड फिलिस् र मार्सहरूका लागि जनवरीमा चुकियो रेसकोर्समा टर्फमा २००० मिटरको दूरीमा दौडन्छ। | |
आइची टेक्नोलोजीको संस्थान: आइची टेक्नोलोजी को संस्थान टोयोटा, आइची, जापानको निजी विश्वविद्यालय हो। विद्यालयको पूर्ववर्ती १ 12 १२ मा स्थापना भएको थियो, र यसलाई १ 195 9 in मा विश्वविद्यालयको रूपमा चार्टर्ड गरिएको थियो। | |
आइची अन्तर्राष्ट्रिय प्रसारण: रेडियो- i ( JOGW-FM ) कोभा कम्पनीको स्वामित्वमा आईची प्रान्त, नागोयाको मध्य जापानमा आधारित बहुभाषी वाणिज्य रेडियो स्टेशन थियो। | |
आइची जुनियर कलेज: आइची जुनियर कलेज वा कहिलेकाहीँ आइची विश्वविद्यालय जुनियर कलेज टोयोहाशी, आइची, जापानको निजी जूनियर कलेज हो। | |
आईची प्रिफेक्चर: आइची प्रान्त जापानको प्रान्त होन्सेको चाबू क्षेत्रमा अवस्थित छ। आइची प्रान्तको जनसंख्या ,,552२,873। छ र भौगोलिक क्षेत्र ,,१2२. .२ वर्ग किलोमिटर (१,9977.२8 वर्ग मील) प्रति वर्ग किलोमीटर (8,00०० / वर्ग मील) १,460० जनसंख्याको जनसंख्याको साथ। आइची प्रान्तले पश्चिममा माई प्रिफेक्चर, उत्तरमा गिफु प्रान्त र नागानो प्रान्त, र पूर्वमा शिजुओका प्रान्तको सीमा छ। | |
आइची कोकुकी: आइची कोकुकी केके एक जापानी विमान निर्माता थियो जसले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि धेरै डिजाइनहरू उत्पादन गर्यो। युद्ध पछि, कम्पनीलाई आइची मेसिन इंडस्ट्री कं, लिमिटेड (愛 知 機械 工業) को रूपमा पुनर्गठित गरियो जहाँ तिनीहरूले साना केई कारहरू बनाए जब तिनीहरू १ 66 6666 सम्म निसानमा एकीकृत भए र निसान सनी र निसान भान्ते विकसित गरे। | |
अचि किन्रो कैकान: आईचि-केन किनि कैकान एक सामुदायिक केन्द्र, प्रदर्शनी केन्द्र र कन्सर्ट स्थल Shuwa-ku, Nagoya, जापान मा स्थित थियो। Kinrō Kaikan " कामगार हल" को रूपमा अनुवाद गर्न सकिन्छ। | |
आइची किवामी नर्सि of कलेज: आइची किवामी नर्सि of कलेज जापानको आइची प्रान्तको Ichinomiya शहरको एक निजी जूनियर कलेज हो। यो २०० 2004 मा स्थापित भएको थियो। | |
Aichi Kōgen अर्ध-राष्ट्रीय पार्क: Aichi-Kōgen अर्ध-राष्ट्रीय पार्क एक २१,70०5 हेक्टर (in 53,630० एकड) अर्ध-राष्ट्रिय पार्क जापानको होन्शीको टकाई क्षेत्रमा छ। यो IUCN को अनुसार एक सुरक्षित परिदृश्य मूल्या rated्कन गरिएको छ। जस्तै छिमेकी हिडा किसोगावा अर्ध-राष्ट्रिय निकुञ्ज र टेनेरी-ओकुमिकावा अर्ध-राष्ट्रिय निकुञ्जमा यस पहाडी भूभागहरू गोर्जे र घना जंगल भएको छ। भाग Shizuoka र Aichi प्रान्त को बीच सीमा मा छ, तर पूरै Aichi भित्र छ। यसले Tōkai प्रकृति ट्रेलको अंश पनि समावेश गर्दछ। यसले याहागी बाँध र कौरान्की रमणीय क्षेत्रहरूको वरपरको क्षेत्र ओगटेको छ। क्षेत्र डिसेम्बर २,, १ 1970 .० मा अर्ध-राष्ट्रीय पार्क तोकियो। | |
आइची कोकुकी: आइची कोकुकी केके एक जापानी विमान निर्माता थियो जसले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि धेरै डिजाइनहरू उत्पादन गर्यो। युद्ध पछि, कम्पनीलाई आइची मेसिन इंडस्ट्री कं, लिमिटेड (愛 知 機械 工業) को रूपमा पुनर्गठित गरियो जहाँ तिनीहरूले साना केई कारहरू बनाए जब तिनीहरू १ 66 6666 सम्म निसानमा एकीकृत भए र निसान सनी र निसान भान्ते विकसित गरे। | |
आइची कोकुकी: आइची कोकुकी केके एक जापानी विमान निर्माता थियो जसले इम्पीरियल जापानी नेवीका लागि धेरै डिजाइनहरू उत्पादन गर्यो। युद्ध पछि, कम्पनीलाई आइची मेसिन इंडस्ट्री कं, लिमिटेड (愛 知 機械 工業) को रूपमा पुनर्गठित गरियो जहाँ तिनीहरूले साना केई कारहरू बनाए जब तिनीहरू १ 66 6666 सम्म निसानमा एकीकृत भए र निसान सनी र निसान भान्ते विकसित गरे। | |
आइची कोनन कलेज: आइची कोनन कलेज जापानको आइची प्रान्तको कन्नान शहरको एक निजी कनिष्ठ कलेज हो। मूलरुपमा १ 1970 in० मा महिला जुनियर कलेजको रूपमा स्थापना गरिएको, विद्यालय सन् १ 1998 1998 in मा समसामयिक भयो। बच्चाहरूको स in्ख्यामा कमी आएको कारण यो २०२ in मा बन्द हुनेछ। | |
आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय: आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय कोरियाली, कोरियाली: 아이 찌 조선 중고급 Korea) नागोया महानगरीय क्षेत्रको जापानको टोयोकेक, उत्तरी कोरिया-संगठित कोरियाली अन्तर्राष्ट्रिय विद्यालय हो। २०१ of को रूपमा, प्रिन्सिपल ह्वांग इन-सुक हो। | |
आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय: आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय कोरियाली, कोरियाली: 아이 찌 조선 중고급 Korea) नागोया महानगरीय क्षेत्रको जापानको टोयोकेक, उत्तरी कोरिया-संगठित कोरियाली अन्तर्राष्ट्रिय विद्यालय हो। २०१ of को रूपमा, प्रिन्सिपल ह्वांग इन-सुक हो। | |
आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय: आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय कोरियाली, कोरियाली: 아이 찌 조선 중고급 Korea) नागोया महानगरीय क्षेत्रको जापानको टोयोकेक, उत्तरी कोरिया-संगठित कोरियाली अन्तर्राष्ट्रिय विद्यालय हो। २०१ of को रूपमा, प्रिन्सिपल ह्वांग इन-सुक हो। | |
आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय: आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय कोरियाली, कोरियाली: 아이 찌 조선 중고급 Korea) नागोया महानगरीय क्षेत्रको जापानको टोयोकेक, उत्तरी कोरिया-संगठित कोरियाली अन्तर्राष्ट्रिय विद्यालय हो। २०१ of को रूपमा, प्रिन्सिपल ह्वांग इन-सुक हो। | |
आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय: आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय कोरियाली, कोरियाली: 아이 찌 조선 중고급 Korea) नागोया महानगरीय क्षेत्रको जापानको टोयोकेक, उत्तरी कोरिया-संगठित कोरियाली अन्तर्राष्ट्रिय विद्यालय हो। २०१ of को रूपमा, प्रिन्सिपल ह्वांग इन-सुक हो। | |
आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय: आईची कोरियाली मध्य र उच्च विद्यालय कोरियाली, कोरियाली: 아이 찌 조선 중고급 Korea) नागोया महानगरीय क्षेत्रको जापानको टोयोकेक, उत्तरी कोरिया-संगठित कोरियाली अन्तर्राष्ट्रिय विद्यालय हो। २०१ of को रूपमा, प्रिन्सिपल ह्वांग इन-सुक हो। | |
आइची Kōsei Nenkin Kaikan: आइची कोसे नेन्किन कैकान (愛 知 厚生 年金 会館) चिकोसा -कु, नागोया, आइची प्रान्त, जापानको सार्वजनिक हल थियो। हल १ 1980 .० मा खोलियो, र १,6666 व्यक्तिको आसन क्षमता थियो। यो २०० 2008 मा बन्द भयो, र त्यस पछि ध्वस्त पारिएको छ। | |
Aichi Kōgen अर्ध-राष्ट्रीय पार्क: Aichi-Kōgen अर्ध-राष्ट्रीय पार्क एक २१,70०5 हेक्टर (in 53,630० एकड) अर्ध-राष्ट्रिय पार्क जापानको होन्शीको टकाई क्षेत्रमा छ। यो IUCN को अनुसार एक सुरक्षित परिदृश्य मूल्या rated्कन गरिएको छ। जस्तै छिमेकी हिडा किसोगावा अर्ध-राष्ट्रिय निकुञ्ज र टेनेरी-ओकुमिकावा अर्ध-राष्ट्रिय निकुञ्जमा यस पहाडी भूभागहरू गोर्जे र घना जंगल भएको छ। भाग Shizuoka र Aichi प्रान्त को बीच सीमा मा छ, तर पूरै Aichi भित्र छ। यसले Tōkai प्रकृति ट्रेलको अंश पनि समावेश गर्दछ। यसले याहागी बाँध र कौरान्की रमणीय क्षेत्रहरूको वरपरको क्षेत्र ओगटेको छ। क्षेत्र डिसेम्बर २,, १ 1970 .० मा अर्ध-राष्ट्रीय पार्क तोकियो। | |
आइची Kōsei Nenkin Kaikan: आइची कोसे नेन्किन कैकान (愛 知 厚生 年金 会館) चिकोसा -कु, नागोया, आइची प्रान्त, जापानको सार्वजनिक हल थियो। हल १ 1980 .० मा खोलियो, र १,6666 व्यक्तिको आसन क्षमता थियो। यो २०० 2008 मा बन्द भयो, र त्यस पछि ध्वस्त पारिएको छ। |
Sunday, March 28, 2021
Aichelberg, Aichelberg Castle, Karl Stefan Aichelburg
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)
कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...
-
Avalerion: Avalerion वा सतर्कता एक heraldic चरा को लागी एक शब्द हो। ऐतिहासिक रूपमा, यसले नियमित हेराल्डिक ईगललाई दर्साउँछ। पछि हेराल्...
-
Haastige overtreding: De haastaanval is een aanvallende stijl van American football, die twee verschillende maar verwante vormen heeft...
-
एन्टोनियो विल्सन भिएरा होनारियो: आन्टोनियो विल्सन भिआरा होनारियो , उपनाम कउतिन्हो , ब्राजिलका प्रशिक्षक र फुटबलर थिए जसले सान्तास फुट...
No comments:
Post a Comment