Thursday, April 1, 2021

Akadimia Platonos, Akadimias Street, Xylophone

अकाडिमिया प्लेटोनोस:

अकादिमिया प्लेटोनोस युनानको राजधानी एथेन्सको डाउनटाउन भागको पश्चिम-उत्तर-पश्चिममा 3 किमी (२ मील) पश्‍चिममा अवस्थित छ।

अकाडिमियस स्ट्रीट:


अकाडिमिअस स्ट्रीट एथेन्सको प्रमुख सडक हो जुन कोनेनाकी जिल्लाको भसिलिसिस सोफियस एभिन्यूदेखि एक्सर्चेइया क्षेत्रको कनिनोस स्क्वायरसम्म पानेपिस्टीमिउ स्ट्रिट र स्ट्याडियो स्ट्रीटसँग समानान्तर बग्दछ। यसको कुल लम्बाई करीव १.२ किमी छ। यससँग तीन लेनहरू छन् र दक्षिणपूर्वदेखि उत्तरपश्चिममा लगभग विकर्ण रूपमा चल्दछ। दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान अमेरिकी राष्ट्रपति फ्रान्कलीन रुजवेल्टको सम्मानमा यसलाई आधिकारिक रूपमा रूजवेल्ट स्ट्रिटको नाम दिइएको थियो तर एथेन्सवासीहरूले यसलाई यसको मूल नामबाट निरन्तर उल्लेख गरे।

जाइलोफोन:

Xylophone पर्कुसन परिवारमा एक संगीत वाद्ययंत्र हो जसमा काठको बारहरू हुन्छन्। ग्लाकपेन्सपेल जस्तै, जाइलोफोनले पियानोको कुञ्जीपाटीको फेसनमा व्यवस्थित ट्युन्ड कुञ्जीहरूको सेट समावेश गर्दछ। प्रत्येक बार भनेको संगीतमय स्केलको पिचमा ट्युन गरिएको इडिओफोन हो, चाहे पेन्टाटोनिक हो वा हेप्याटोनिक धेरै अफ्रिकी र एसियाली उपकरणहरूको हो, धेरै पश्चिमी बालबालिकाको उपकरणहरूमा डाइएटोनिक, वा अर्केस्ट्राल प्रयोगको लागि क्रोमेटिक हो।

एक सामान्य पाठक:

एउटा सामान्य पाठक: रिडर्सका लागि किताबहरू कल्पनाको साथ एउटा अमेरिकी मेल-अर्डर पुस्तक क्याटलग थियो, जुन १ 198 66 मा पुस्तक विक्रेता, सम्पादक र लेखक जेम्स मुस्टिच जुनियरले स्थापना गरेका थिए। यसको इक्लेक्टिकिज्मको लागि सामान्य ब्याज पुस्तक क्याटलगहरूको बीचमा उल्लेखनीय थियो, प्रत्येक मुद्दाको ठूलो भाग अस्पष्ट साहित्यिक क्लासिक्सलाई दिइयो।

अमै पाकपाक:

Datu Akadir Akobar, राम्रो Amai Pakpak रूपमा जानिन्छ, को 1890s मा Lanao क्षेत्र को स्पेनी उपनिवेशवाद विरुद्ध Maranao प्रतिरोध प्रमुख लागि उल्लेख गरेको छ जो एक Maranao सैन्य नेता थियो।

सालिउ अकादिरी:

सलिउ अकादिरी एक बेनिनी राजनीतिज्ञ र कूटनीतिज्ञ हुन् जसले २०१ 2015 देखि २०१ 2016 सम्म बेनिनको विदेश मामिला मन्त्रीको रूपमा सेवा गरिसकेका छन्।

Alucard (Hellsing):

Alucard , पहिले Dracula गणना गर्नुहोस् एक काल्पनिक चरित्र र Hellsing Manga को protagonist र Kouta Hirano द्वारा सिर्जना एनिमे श्रृंखला छ। हालै हेल्सि the परिवारको प्रमुख इन्टिग्रा हेल्सिsing, सम्राटलाई समर्पित एउटा पिशाचले अन्य भ्याम्पायर र दुष्ट सेनाहरू विरुद्ध हिलसिंग संगठनसँग काम गर्दछ, क्रूरता र क्रूरताका साथ लडिरहेको, कहिलेकाहिँ मार्ने क्रममा मार्ने मात्र असक्षम र अपमान गरिएको छ, बारम्बार अनुमति दिदा शत्रुहरूले तिनीहरूलाई मार्न एक भन्दा बढी मौका दिए। काउन्ट ड्रेकुलालाई अब्राहम भान हेलसिंगले पराजित गरे र परिवारको वफादार नोकर बने। दशकौ पछि, अब्राहमको प्रत्यक्ष वंशज आर्थर हेलसिsing्गले काउन्टको कोड "Alucard" दिन्छ। हेलसिंग एक सय बर्ष पछि स्थापित छ, जहाँ Alucard र Hellsing संगठन नाजी बटालियन को अवशेष युद्ध गर्न बाध्य छन्। अलुकार्ड प्रिक्वेल श्रृंखला हेलसिsing्ग: दि डानमा पनि देखा पर्दछ, जसले नाजीहरू विरुद्धको लडाईमा दोस्रो विश्वयुद्ध समाप्त गर्न आफ्नो साथी वाल्टर सी। डोर्नेजसँगै एक महिला फार्म लिएकी थिइन्।

Akado-shōgakkōmae स्टेशन:

Akado-shōgakkōmae स्टेशन अराकावा, टोकियो, जापान मा एक ट्रेन स्टेशन हो।

Akado-shōgakkōmae स्टेशन:

Akado-shōgakkōmae स्टेशन अराकावा, टोकियो, जापान मा एक ट्रेन स्टेशन हो।

Alucard (Hellsing):

Alucard , पहिले Dracula गणना गर्नुहोस् एक काल्पनिक चरित्र र Hellsing Manga को protagonist र Kouta Hirano द्वारा सिर्जना एनिमे श्रृंखला छ। हालै हेल्सि the परिवारको प्रमुख इन्टिग्रा हेल्सिsing, सम्राटलाई समर्पित एउटा पिशाचले अन्य भ्याम्पायर र दुष्ट सेनाहरू विरुद्ध हिलसिंग संगठनसँग काम गर्दछ, क्रूरता र क्रूरताका साथ लडिरहेको, कहिलेकाहिँ मार्ने क्रममा मार्ने मात्र असक्षम र अपमान गरिएको छ, बारम्बार अनुमति दिदा शत्रुहरूले तिनीहरूलाई मार्न एक भन्दा बढी मौका दिए। काउन्ट ड्रेकुलालाई अब्राहम भान हेलसिंगले पराजित गरे र परिवारको वफादार नोकर बने। दशकौ पछि, अब्राहमको प्रत्यक्ष वंशज आर्थर हेलसिsing्गले काउन्टको कोड "Alucard" दिन्छ। हेलसिंग एक सय बर्ष पछि स्थापित छ, जहाँ Alucard र Hellsing संगठन नाजी बटालियन को अवशेष युद्ध गर्न बाध्य छन्। अलुकार्ड प्रिक्वेल श्रृंखला हेलसिsing्ग: दि डानमा पनि देखा पर्दछ, जसले नाजीहरू विरुद्धको लडाईमा दोस्रो विश्वयुद्ध समाप्त गर्न आफ्नो साथी वाल्टर सी। डोर्नेजसँगै एक महिला फार्म लिएकी थिइन्।

सदो, निगाता:

साडो सदो टापुमा अवस्थित एउटा शहर हो निगाटा प्रान्त, जापानमा। २०० Since देखि शहर पूरै टापुमा सामेल छ, यद्यपि यसका सबै क्षेत्रहरू शहरीकृत छैनन्। सदो चार मुख्य टापु र ओकिनावा टापु पछ्याउने जापानको छैठो ठूलो टापु हो।

पावरपफ गर्ल्स जेड:

पावरफफ गर्ल्स जेड अमेरिकी एनिमेटेड टेलिभिजन श्रृंखला द पावरपफ गर्ल्समा आधारित २०० 2006 को जापानी जादुई बालिका एनिमे श्रृंखला, मेगुमु इशिगुरो द्वारा निर्देशित छ। एनीमे कार्टुन नेटवर्क जापान र एनिप्लेक्स द्वारा सह-उत्पादन गरिएको थियो र टोई एनिमेसन द्वारा एनिमेटेड थियो।

Akadémia utca:

अकादमिया उटका हंगेरीको बेलभोरस ó लिप्टभोरोस बुडापेस्टमा रुसवेल्ट टर र कोसुथ लाजोस टरा बीच छ।

Akadémiai Kiadó:

अकादमियाई किआडी हंगेरी एकेडेमी अफ साइन्सको प्रकाशन गृह हो। यो हंगेरीको वैज्ञानिक र पुस्तक र जर्नलहरूको सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण प्रकाशकहरू मध्ये एक हो। यसको बहुमत मालिक एम्स्टर्डममा आधारित प्रकाशन समूह Wolters Kluwer हो, जबकि हंगेरी एकेडेमी अफ साइन्समा अल्पसंख्यक हिस्सा रहेको छ। यो १ 18२28 मा स्थापना भएको हो र बुडापेस्टमा आधारित छ। यसले मोनोग्राफ र पत्रिकाहरू प्रकाशित गर्दछ। पत्रिका प्रकाशित गर्ने शाखा एके जर्नल हो।

जैक डी'एडल्स्वर्ड-फर्सेन:

ब्यारन जैक्स डी एड्ल्सवार्ड-फर्सेन एक फ्रान्सेली उपन्यासकार र कवि थिए। उनको जीवन रोजर पेरेफिट द्वारा काल्पनिक जीवनी को आधार बनाउँछ।

अकाडेमिया:

अकाडेमिया एक फ्रान्सेली प्रारम्भिक संगीत भेला हो जुन १ 198 66 मा कन्डक्टर फ्रान्सेइज लासेरे द्वारा स्थापित गरिएको थियो। गायकहरूको शुरुआती समूह फिलिप हेरेवेगेको चैपेल रोयालेका सदस्यहरूबाट गठन गरिएको थियो।

Akae:

Akae सन्दर्भ गर्न सक्नुहुन्छ:

  • Akae बाकू , जापानी उपन्यासकार
  • अक्का-ई, प्रकारको लकब्लक मुद्रण
  • कसमलाई पृथ्वीको चक्रको रहस्यहरू प्रकट भएको शपथ
बाकू अके:

बाकु अके एक जापानी उपन्यासकार थिए। उहाँ शिमोनोसेकी, यामागुचीमा जन्मनुभएको थियो।

Akae Beka:

एके बेका एक जरा रेगे ब्यान्ड हो जो सेन्ट क्रोक्स, यूएस भर्जिन टापुबाट आएका हुन्, जुन २०१ 2015 मा बैंड मिडनाइटको सदस्यहरूले उनीहरूको सदस्यता परिवर्तन गरे पछि स्थापित गरेका थिए। त्यस वर्षको फेब्रुअरीमा, पूर्व ब्यान्ड मिडनाइटले उनीहरूको २०१ tour भ्रमण रद्द गरे र स्थगित मितिहरू "जीवन परिवर्तन गर्ने चिकित्सा आपतकाल, दृढ विश्वास र खुलासेका कारण"

आकाश की रंगा लगिला:

आकाश की रंगा लागिला २०० India भारत ओडिया भाषा फिल्म एसके मुरलीधरन द्वारा निर्देशित हो। यसमा अनुभव मोहन्ती, अर्किता साहू र रली नन्द छन्। मोहन्ती ओडिशा राज्य फिल्म पुरस्कार मा सर्वश्रेष्ठ अभिनेता पुरस्कार प्राप्त। यस फिल्मले २०० Od ओडिशा राज्य फिल्म पुरस्कार सर्वश्रेष्ठ स्क्रिनप्ले, सर्वश्रेष्ठ सम्पादक र सर्वश्रेष्ठ कला निर्देशनका लागि जित्यो। फिल्म सार्थक अग्रवालले सार्थक संगीत अन्तर्गत निर्माण गरेको हो। यो २०० Tamil तमिल फिल्म महेश, सरन्या मातृम पल्लारको रीमेक हो।

Askar Akayev:

अस्कर अकायविच अकाइभ एक किर्गिज राजनीतिज्ञ हुन् जसले १ 1990 1990 ० देखि मार्च २०० 2005 ट्यूलिप क्रान्तिमा खारेज नभएसम्म किर्गिजस्तानका राष्ट्रपति भएर काम गरे।

अकाथिस्ट:

एक अकाथिस्ट भजन एक प्रकारको भजन हो जुन प्राय: पूर्वी ओर्थोडक्स वा पूर्वी क्याथोलिक इसाईहरूले सुनाउँदछन्, जो एक संत, पवित्र घटना वा पवित्र त्रिएकका व्यक्तिहरूलाई समर्पित गर्दछन्। यो नाम यस भजनबाट आएको हो कि भजनको भजन वा कहिलेकाँही सम्पूर्ण सेवाको क्रममा, वृद्ध वा अशक्तहरूलाई बाहेक मण्डलीले श्रद्धाको साथ उभिने आशा गरिन्छ। पूर्वी क्याथोलिक र अर्थोडक्स ईसाई धार्मिक सेवाहरूको समयमा सामान्यतया, बसेर, उभिनु, झुकाव राख्नु र प्रणाम गर्ने विधि नियमहरूको जटिल सेटको साथसाथै व्यक्तिगत विवेकानुसार सेट गरिएको हुन्छ। केवल सुसमाचारको पठनको क्रममा र अकाठीवादीहरूको गाउँलाई सबैका लागि अनिवार्य ठानिन्छ।

Akaflieg:

अकाफ्लिग एकेडेमीस्चे फ्लिगर ग्रुपको लागि एक संक्षिप्त नाम हो, व्यक्तिगत जर्मन टेक्निकल विश्वविद्यालयका पूर्व र पोस्टवार , एयरोनटिकल इन्जिनियरि .का विद्यार्थीहरूको समूह, जुन विमानको डिजाइन गर्दछ, अक्सर ग्लाइडर।

Akaflieg बर्लिन:

अकाफ्लिग बर्लिन करीव तेह्र उडान समूहहरू मध्ये एक हो, वा आकफालिग , हाल जर्मन विश्वविद्यालयहरूमा संलग्न छ। अकाफ्लिग बर्लिन , अकाडेमिस्चे फ्लिगरगर्पे बर्लिन eV को संक्षिप्त नाम हो, धेरै बर्लिन विश्वविद्यालयहरूमा भर्ना भएका विद्यार्थीहरूको समूह, यद्यपि तिनीहरू टीयू बर्लिनका हुन्, जो विकास र ग्लाइडरको डिजाइनसँग सम्बन्धित छन्, साथै वायुगतिकीमा अनुसन्धान गर्छन्। १ 1920 २० मा स्थापना भएको एक्काफ्लिग बर्लिन १ 1920 २० मा स्थापित भएको हो र यो जर्मनीको सब भन्दा पुरानो ग्लाइडिंग क्लब हो जुन उनीहरूको ग्लाइडरहरू प्रिजरवाक नजिकैको कम्मरमार्क एयरफील्डबाट उडान गर्दैछ, जुन उनीहरू एएफभी बर्लिनसँग साझा गर्दछन्, जसमा मुख्य रूपले अकाफ्लिग बर्लिनका पूर्व सदस्यहरू छन्। "वृद्ध महिला र सज्जनहरू" को रूपमा। २००//२००8 सम्म एकाफ्लिग बर्लिन इडाफ्लिगको कार्यकारी समूह थियो जुन सबै जर्मन विश्वविद्यालयको उडान समूहहरूको लागि नियन्त्रक संस्था थियो।

Akaflieg बर्लिन B1:

अकाफ्लिग बर्लिन बी १ शार्लोट , सन् १ 1920 २० को दशकमा जर्मनीमा निर्मित ग्लाइडर थिए। यसले एक उच्च-पखेटा, टेललेस सेलप्लेन अखिल काठ निर्माणको कन्फिगरेसन प्रस्तुत गर्दछ, जसमा अवतरणको लागि स्किडहरूको जोडी थियो।

Akaflieg बर्लिन B12:

Akflieg बर्लिन B12 एक उच्च प्रदर्शन दुई स्थान ग्लाइडर विमान हो जुन जर्मनीमा डिजाइन र निर्माण गरिएको थियो। एक अनुसंधान वाहन को रूप मा संकल्पना, केवल एक एकाई निर्माण गरिएको थियो।

Akaflieg बर्लिन B13:

Akflieg बर्लिन B13 एक दुई सीट मोटर ग्लाइडर जर्मनी मा डिजाइन र निर्माण गरीएको छ।

Akaflieg बर्लिन B1:

अकाफ्लिग बर्लिन बी १ शार्लोट , सन् १ 1920 २० को दशकमा जर्मनीमा निर्मित ग्लाइडर थिए। यसले एक उच्च-पखेटा, टेललेस सेलप्लेन अखिल काठ निर्माणको कन्फिगरेसन प्रस्तुत गर्दछ, जसमा अवतरणको लागि स्किडहरूको जोडी थियो।

Akaflieg बर्लिन B2 Teufelchen:

अकाफ्लिग बर्लिन बी २ टेउफेलचेन सन्‌ १ 1920 २० को दशकमा जर्मनीमा निर्मित ग्लाइडर थियो। यसले एक उच्च-पखेटा, ईन्टिल्टर्स सेलप्लेन कन्फिगरेसन सबै-लकड़ी निर्माणको सुविधा प्रस्तुत गर्‍यो।

Akaflieg बर्लिन B2 Teufelchen:

अकाफ्लिग बर्लिन बी २ टेउफेलचेन सन्‌ १ 1920 २० को दशकमा जर्मनीमा निर्मित ग्लाइडर थियो। यसले एक उच्च-पखेटा, ईन्टिल्टर्स सेलप्लेन कन्फिगरेसन सबै-लकड़ी निर्माणको सुविधा प्रस्तुत गर्‍यो।

Akaflieg बर्लिन B3 चार्लोट द्वितीय:

अकाफ्लिग बर्लिन बी Char चार्लोट द्वितीय जर्मनीमा १ 1920 २० को दशकमा निर्मित ग्लाइडर थियो। यसले एक उच्च-पखेटा, टेललेस सेलप्लेन कन्फिगरेसन सबै-लकड़ी निर्माणको सुविधा प्रस्तुत गर्‍यो, जसमा अवतरणको लागि एकल स्किड थियो र ब्रेक लगाइएको ब्रेक थियो।

Akaflieg बर्लिन B3 चार्लोट द्वितीय:

अकाफ्लिग बर्लिन बी Char चार्लोट द्वितीय जर्मनीमा १ 1920 २० को दशकमा निर्मित ग्लाइडर थियो। यसले एक उच्च-पखेटा, टेललेस सेलप्लेन कन्फिगरेसन सबै-लकड़ी निर्माणको सुविधा प्रस्तुत गर्‍यो, जसमा अवतरणको लागि एकल स्किड थियो र ब्रेक लगाइएको ब्रेक थियो।

Akaflieg बर्लिन B4 FF:

अक्काफ्लिग बर्लिन बी F एफएफ एकल सिट विमान थियो जुन जर्मनीमा १ 30 .० को दशकको शुरुमा बनाइएको थियो। यो कपडाले ढाकेको फोल्डेबल पखेटाको साथ सबै-लकड़ी निर्माणको एक उच्च-विंग मोनोप्लान थियो

Akaflieg बर्लिन B4 FF:

अक्काफ्लिग बर्लिन बी F एफएफ एकल सिट विमान थियो जुन जर्मनीमा १ 30 .० को दशकको शुरुमा बनाइएको थियो। यो कपडाले ढाकेको फोल्डेबल पखेटाको साथ सबै-लकड़ी निर्माणको एक उच्च-विंग मोनोप्लान थियो

Akaflieg बर्लिन B5:

Akflieg बर्लिन B5 एक ग्लाइडर थियो जर्मनी मा १ 30 .० को दशक को अन्त मा निर्मित। यसले एक उच्च-पखेटा, क्यान्टिलिभर सेल प्लेन कन्फिगुरेसन अल-वुड निर्माण, क्यान्टिलिभर्ड गुल-पखेटा, retractable ल्यान्डि--गियर, सबै-गतिशील पूंछ, डाइभ एयर ब्रेक सहितको देखाउँदछ।

Akaflieg बर्लिन B6:

Akflieg बर्लिन B6 एक ग्लाइडर थियो जर्मनी मा १ 30 .० को दशक को अन्त मा निर्मित। यसले एक उच्च-पखेटा, क्यान्टिलवेर्ड मिड-वि wing्ग सेलप्लेन कन्फिगरेसन ज Jun्करस-फ्ल्याप्स, रट्र्याटेबल ल्यान्डि ge गियर, सबै चालु पुच्छर, गोता हावा ब्रेक, काठ र स्टीलको शरीरका साथ प्रस्तुत गर्दछ।

Akaflieg बर्लिन B8:

अक्काफ्लिग बर्लिन बी एक जर्मन जहाज थियो जुन १ 30 .० को दशकको अन्तमा रोममा १ 39 Olympic। को ओलम्पिक खेलहरूको ग्लाइडर प्रतियोगिताको लागि निर्मित थियो। यो एक उच्च-विंगको डुpla्गा जहाज थियो जुन क्यान्टिलिभर काँधमा पखेटा भएको थियो, डाइभ एयर-ब्रेक र सबै काठ निर्माण थियो।

Akaflieg बर्लिन B9:

अक्काफ्लिग बर्लिन बी a दुईवटा ईन्जिन प्रयोगात्मक एयरक्राफ्ट थियो, जुन १ 40 s० को दशकमा आकफ्लिग बर्लिन र फ्लुगटेचिन्से फाचग्रुपले विकसित गरेका थिए। यो एक प्रवण स्थिति मा एक पायलट को फाइदा परीक्षण गर्न डिजाइन गरिएको थियो। यो विमान १ 194। In मा उडान गरिएको थियो, तर पछि छोडियो।

Akaflieg बर्लिन B1:

अकाफ्लिग बर्लिन बी १ शार्लोट , सन् १ 1920 २० को दशकमा जर्मनीमा निर्मित ग्लाइडर थिए। यसले एक उच्च-पखेटा, टेललेस सेलप्लेन अखिल काठ निर्माणको कन्फिगरेसन प्रस्तुत गर्दछ, जसमा अवतरणको लागि स्किडहरूको जोडी थियो।

Akaflieg बर्लिन B12:

Akflieg बर्लिन B12 एक उच्च प्रदर्शन दुई स्थान ग्लाइडर विमान हो जुन जर्मनीमा डिजाइन र निर्माण गरिएको थियो। एक अनुसंधान वाहन को रूप मा संकल्पना, केवल एक एकाई निर्माण गरिएको थियो।

Akaflieg बर्लिन B13:

Akflieg बर्लिन B13 एक दुई सीट मोटर ग्लाइडर जर्मनी मा डिजाइन र निर्माण गरीएको छ।

Akaflieg बर्लिन B5:

Akflieg बर्लिन B5 एक ग्लाइडर थियो जर्मनी मा १ 30 .० को दशक को अन्त मा निर्मित। यसले एक उच्च-पखेटा, क्यान्टिलिभर सेल प्लेन कन्फिगुरेसन अल-वुड निर्माण, क्यान्टिलिभर्ड गुल-पखेटा, retractable ल्यान्डि--गियर, सबै-गतिशील पूंछ, डाइभ एयर ब्रेक सहितको देखाउँदछ।

Akaflieg बर्लिन B6:

Akflieg बर्लिन B6 एक ग्लाइडर थियो जर्मनी मा १ 30 .० को दशक को अन्त मा निर्मित। यसले एक उच्च-पखेटा, क्यान्टिलवेर्ड मिड-वि wing्ग सेलप्लेन कन्फिगरेसन ज Jun्करस-फ्ल्याप्स, रट्र्याटेबल ल्यान्डि ge गियर, सबै चालु पुच्छर, गोता हावा ब्रेक, काठ र स्टीलको शरीरका साथ प्रस्तुत गर्दछ।

Akaflieg बर्लिन B8:

अक्काफ्लिग बर्लिन बी एक जर्मन जहाज थियो जुन १ 30 .० को दशकको अन्तमा रोममा १ 39 Olympic। को ओलम्पिक खेलहरूको ग्लाइडर प्रतियोगिताको लागि निर्मित थियो। यो एक उच्च-विंगको डुpla्गा जहाज थियो जुन क्यान्टिलिभर काँधमा पखेटा भएको थियो, डाइभ एयर-ब्रेक र सबै काठ निर्माण थियो।

Akaflieg बर्लिन B9:

अक्काफ्लिग बर्लिन बी a दुईवटा ईन्जिन प्रयोगात्मक एयरक्राफ्ट थियो, जुन १ 40 s० को दशकमा आकफ्लिग बर्लिन र फ्लुगटेचिन्से फाचग्रुपले विकसित गरेका थिए। यो एक प्रवण स्थिति मा एक पायलट को फाइदा परीक्षण गर्न डिजाइन गरिएको थियो। यो विमान १ 194। In मा उडान गरिएको थियो, तर पछि छोडियो।

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko:

अकाफ्लिग ब्राउनस्विग एसबी -१० शिरोक्को एक जर्मन दुई-सिट उच्च प्रदर्शन जलयात्रा हो जुन ब्रुनविक विश्वविद्यालयका विद्यार्थीहरूद्वारा डिजाइन गरिएको र निर्माण गरिएको हो। सेलप्लेन उत्पादनको उद्देश्यले गरिएको थिएन।

Akaflieg Braunschweig SB-11:

Akaflieg Braunschweig SB-11 एक प्रयोगात्मक, एकल सीट, चर ज्यामिति सेलप्लेन जर्मनी मा एयरोनटिकल विद्यार्थीहरु द्वारा डिजाइन गरिएको हो। यसले १ m .8 को वर्ल्ड ग्लाइडिंग च्याम्पियनशिपमा १ m मिटर स्पानको वर्ग जित्यो तर सबैभन्दा राम्रो, बढी पारम्परिक, विपक्षमा यसको प्रगति व्यापक नक्कलको लागि पर्याप्त थिएन।

Akaflieg Braunschweig SB-12:

Akflieg Braunschweig SB-12 एक सिट हो, मानक क्लास सेलप्लेन १ 1980 .० को आसपास जर्मन टेक्नोलोजी विश्वविद्यालयका विद्यार्थीहरूले जर्मन एयरोस्पेस सेन्टरबाट नयाँ वि wing्ग प्रोफाइलको परीक्षण गर्न डिजाइन गरेका थिए। यो उत्पादनको लागि लक्षित थिएन, तर एकमात्र SB-12 २०१० मा सक्रिय रहन्छ।

Akaflieg Braunschweig SB-13 आर्कस:

अकाफ्लिग ब्राउनस्विग एसबी -१ Arc आर्कस एक प्रयोगात्मक टेललेस, सिंगल सिट, स्ट्यान्डर्ड क्लास ग्लाइडर थियो जुन जर्मनीमा १ 1990 1990 ० को प्रारम्भमा डिजाइन गरीएको हो। यद्यपि यसका परम्परागत समकालीनहरूले प्रदर्शन गरे पनि, यसले गाह्रो ह्यान्डलिंग सुविधाहरूको लागि क्षतिपूर्ति दिन पर्याप्त सुधारिएको प्रदर्शन प्रदान गर्दैन।

Akaflieg Braunschweig SB-14:

Akflieg Braunschweig SB 14 एक १ m मिटर ( f f फीट) खुला वर्ग काल्पनिक जहाज हो जुन २००० को शुरुमा जर्मनीमा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो।

Akaflieg Braunschweig SB-5 Danzig:

Akaflieg Braunschweig SB-5 एक जर्मन एकल सीट स्टैंडर्ड क्लास सेलप्लेन डिजाइन गरिएको छ र ब्रुनविक विश्वविद्यालयका विद्यार्थीहरू द्वारा प्रोटोटाइप गरिएको छ। १०० भन्दा बढी तिनीहरूका डिजाइनमा निर्माण गरिएको थियो, धेरै फरक प्रकारहरूमा।

Akaflieg Braunschweig SB-6 निक्सप:

Akflieg Braunschweig SB-6 निक्सोप एक प्रारम्भिक (१ 61 )१) GRP उच्च प्रदर्शन एकल सीट ग्लाइडर थियो जुन जर्मनीमा ब्रुनविक विश्वविद्यालयका एयरोनॉटिकल विद्यार्थीहरू द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो। यसले १ 61 .१ को जर्मन राष्ट्रिय ग्लाइडिंग प्रतियोगितामा प्रतिस्पर्धा गर्‍यो, छैठौं आगमन, र सीधा दुई थप जीआरपी विमानको लागि नेतृत्व गर्‍यो।

Akaflieg Braunschweig SB-7 निम्बस:

Akflieg Braunschweig SB-7 Nimbus एक मानक वर्ग ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 60 .० को दशकमा डिजाइन गरीएको हो। यो Akaflieg ब्राउनस्विगका विद्यार्थीहरूको मिश्रित ग्लास फाइबर र काठ डिजाइनहरूको श्रृंखलामध्ये एक थियो।

Akaflieg Braunschweig SB-7 निम्बस:

Akflieg Braunschweig SB-7 Nimbus एक मानक वर्ग ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 60 .० को दशकमा डिजाइन गरीएको हो। यो Akaflieg ब्राउनस्विगका विद्यार्थीहरूको मिश्रित ग्लास फाइबर र काठ डिजाइनहरूको श्रृंखलामध्ये एक थियो।

Akaflieg Braunschweig SB-8:

अकाफ्लिग ब्राउनस्विग एसबी-8 एक प्रयोगात्मक, एकल सीट, उच्च प्रदर्शन ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 60 s० को दशकमा निर्मित थियो, ब्लासा काठ संरचनामा निर्मित ग्लास फाइबर छालाबाट ठूलो मात्रामा निर्माण गरियो। दुईवटा निर्माण गरियो; जसको दोस्रो पछि उच्च आस्पेक्ट रेशियो (:०: १) पखेटा लगाईएको थियो, Akaflieg ब्राउनश्वेग SB-9 स्ट्र्याटस बन्न।

Akaflieg Braunschweig SB-8:

अकाफ्लिग ब्राउनस्विग एसबी-8 एक प्रयोगात्मक, एकल सीट, उच्च प्रदर्शन ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 60 s० को दशकमा निर्मित थियो, ब्लासा काठ संरचनामा निर्मित ग्लास फाइबर छालाबाट ठूलो मात्रामा निर्माण गरियो। दुईवटा निर्माण गरियो; जसको दोस्रो पछि उच्च आस्पेक्ट रेशियो (:०: १) पखेटा लगाईएको थियो, Akaflieg ब्राउनश्वेग SB-9 स्ट्र्याटस बन्न।

Akaflieg Braunschweig SB-8:

अकाफ्लिग ब्राउनस्विग एसबी-8 एक प्रयोगात्मक, एकल सीट, उच्च प्रदर्शन ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 60 s० को दशकमा निर्मित थियो, ब्लासा काठ संरचनामा निर्मित ग्लास फाइबर छालाबाट ठूलो मात्रामा निर्माण गरियो। दुईवटा निर्माण गरियो; जसको दोस्रो पछि उच्च आस्पेक्ट रेशियो (:०: १) पखेटा लगाईएको थियो, Akaflieg ब्राउनश्वेग SB-9 स्ट्र्याटस बन्न।

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko:

अकाफ्लिग ब्राउनस्विग एसबी -१० शिरोक्को एक जर्मन दुई-सिट उच्च प्रदर्शन जलयात्रा हो जुन ब्रुनविक विश्वविद्यालयका विद्यार्थीहरूद्वारा डिजाइन गरिएको र निर्माण गरिएको हो। सेलप्लेन उत्पादनको उद्देश्यले गरिएको थिएन।

Akaflieg Braunschweig SB-5 Danzig:

Akaflieg Braunschweig SB-5 एक जर्मन एकल सीट स्टैंडर्ड क्लास सेलप्लेन डिजाइन गरिएको छ र ब्रुनविक विश्वविद्यालयका विद्यार्थीहरू द्वारा प्रोटोटाइप गरिएको छ। १०० भन्दा बढी तिनीहरूका डिजाइनमा निर्माण गरिएको थियो, धेरै फरक प्रकारहरूमा।

Akaflieg Braunschweig SB-8:

अकाफ्लिग ब्राउनस्विग एसबी-8 एक प्रयोगात्मक, एकल सीट, उच्च प्रदर्शन ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 60 s० को दशकमा निर्मित थियो, ब्लासा काठ संरचनामा निर्मित ग्लास फाइबर छालाबाट ठूलो मात्रामा निर्माण गरियो। दुईवटा निर्माण गरियो; जसको दोस्रो पछि उच्च आस्पेक्ट रेशियो (:०: १) पखेटा लगाईएको थियो, Akaflieg ब्राउनश्वेग SB-9 स्ट्र्याटस बन्न।

Akaflieg Braunschweig SB-8:

अकाफ्लिग ब्राउनस्विग एसबी-8 एक प्रयोगात्मक, एकल सीट, उच्च प्रदर्शन ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 60 s० को दशकमा निर्मित थियो, ब्लासा काठ संरचनामा निर्मित ग्लास फाइबर छालाबाट ठूलो मात्रामा निर्माण गरियो। दुईवटा निर्माण गरियो; जसको दोस्रो पछि उच्च आस्पेक्ट रेशियो (:०: १) पखेटा लगाईएको थियो, Akaflieg ब्राउनश्वेग SB-9 स्ट्र्याटस बन्न।

Akaflieg डर्मस्टैड:

आकाफ्लिग डर्मस्टैड लगभग बीस उडान समूहहरूमध्ये एक हो जुन जर्मन विश्वविद्यालयहरूमा संलग्न छ। अकाफ्लिग अकेडमिस्चे फ्लिगर ग्रुपको लागि एक संक्षिप्त नाम हो, जुन जर्मन विश्वविद्यालयको विद्यार्थी र संकायको शैक्षिक समूह हो।

डर्मस्टैड D-18:

डर्मस्टैड डी -१ a एक जर्मन लाइट स्पोर्ट्स एयरक्राफ्ट हो जुन १ 1920 २० को दशकको आखिरमा टेक्नीश्ची युनिवर्सिटी डर्मस्टैडको आकाफ्लिग डर्मस्टैडले डिजाईन गरी निर्माण गरेको हो।

Akaflieg Darmstadt D-17 डर्मस्टैड:

अक्काफ्लिग डर्मस्टैड डी १ 17 डर्मस्टैड , जसलाई डर्मस्टैड डी -१ and र डर्मस्टैड प्रथम पनि भनिन्छ, एक उच्च प्रदर्शन, एकल सिट, क्यान्टिलिभर मोनोप्लान सेलप्लेन थियो, जुन १ 27 २ in मा जर्मन विश्वविद्यालयको छात्र समूह द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको थियो। यो १ 28 २28 मा अनुसरण गरियो। Akaflieg Darmstadt D-19 डर्मस्टैड २ , नयाँ प्रोफाइलको साथ उस्तै एयरक्राफ्ट, लामो स्पान वि wing्ग।

डर्मस्टैड D-18:

डर्मस्टैड डी -१ a एक जर्मन लाइट स्पोर्ट्स एयरक्राफ्ट हो जुन १ 1920 २० को दशकको आखिरमा टेक्नीश्ची युनिवर्सिटी डर्मस्टैडको आकाफ्लिग डर्मस्टैडले डिजाईन गरी निर्माण गरेको हो।

Akaflieg Darmstadt D-17 डर्मस्टैड:

अक्काफ्लिग डर्मस्टैड डी १ 17 डर्मस्टैड , जसलाई डर्मस्टैड डी -१ and र डर्मस्टैड प्रथम पनि भनिन्छ, एक उच्च प्रदर्शन, एकल सिट, क्यान्टिलिभर मोनोप्लान सेलप्लेन थियो, जुन १ 27 २ in मा जर्मन विश्वविद्यालयको छात्र समूह द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको थियो। यो १ 28 २28 मा अनुसरण गरियो। Akaflieg Darmstadt D-19 डर्मस्टैड २ , नयाँ प्रोफाइलको साथ उस्तै एयरक्राफ्ट, लामो स्पान वि wing्ग।

Akaflieg Darmstadt D-17 डर्मस्टैड:

अक्काफ्लिग डर्मस्टैड डी १ 17 डर्मस्टैड , जसलाई डर्मस्टैड डी -१ and र डर्मस्टैड प्रथम पनि भनिन्छ, एक उच्च प्रदर्शन, एकल सिट, क्यान्टिलिभर मोनोप्लान सेलप्लेन थियो, जुन १ 27 २ in मा जर्मन विश्वविद्यालयको छात्र समूह द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको थियो। यो १ 28 २28 मा अनुसरण गरियो। Akaflieg Darmstadt D-19 डर्मस्टैड २ , नयाँ प्रोफाइलको साथ उस्तै एयरक्राफ्ट, लामो स्पान वि wing्ग।

Akaflieg Darmstadt D-17 डर्मस्टैड:

अक्काफ्लिग डर्मस्टैड डी १ 17 डर्मस्टैड , जसलाई डर्मस्टैड डी -१ and र डर्मस्टैड प्रथम पनि भनिन्छ, एक उच्च प्रदर्शन, एकल सिट, क्यान्टिलिभर मोनोप्लान सेलप्लेन थियो, जुन १ 27 २ in मा जर्मन विश्वविद्यालयको छात्र समूह द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको थियो। यो १ 28 २28 मा अनुसरण गरियो। Akaflieg Darmstadt D-19 डर्मस्टैड २ , नयाँ प्रोफाइलको साथ उस्तै एयरक्राफ्ट, लामो स्पान वि wing्ग।

डर्मस्टैड D-22:

डर्मस्टैड डी -२२ जर्मनीको स्पोर्ट-प्लेन थियो, टेक्निस युनिवर्सिटी डर्मस्टैडको आकाफ्लिगद्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो।

Akaflieg डर्मस्टैड D-28 विन्डस्पिल:

अक्काफ्लिग डर्मस्टैड डी २ 28 विन्डस्पिल एक एकल सीट, उच्च प्रदर्शन जहाज थियो जसले जर्मनीमा १ 30 .० को प्रारम्भमा डिजाइन गरिएको थियो। थर्मल उडानको बढ्दो समझको शोषण गर्ने अभिप्राय, यो सानो र manoeuvable थियो, १२ मीटर स्प्यानको साथ; हल्कापनका लागि रेशमले कभर गरिएको, यसको तौल चालकहरू भन्दा कम (खाली) छ। यसले १ 19 .34 मा एक समयको लागि विश्व सीधा रेखा दूरी रेकर्ड राख्यो।

Akaflieg Darmstadt D-29:

डर्मस्टैड डी -२ एक जर्मन प्रयोगात्मक मोनोप्लान थियो जो अक्काफ्लिग डर्मस्टैडद्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो। डी-२ can क्यान्टिलिभर तल्लो वि wing्गको मोनोप्लान थियो जुन १ 19 36 during को पारम्परिक अवतरण गियरको साथ टेल्सकिडको साथ डिजाइन गरिएको थियो। यो सीमेन्स-हल्स्के एस १a ए रेडियल पिस्टन इञ्जिन द्वारा संचालित थियो र टाण्डम कोकपिटहरू संलग्न गरिएको थियो, साथ साथै हाइड्रोलिक actक्ट्युएटेड ट्रेलि--एज फ्ल्याप्स, ब्रेसेड टी-टेल र अग्रणी-धार स्लटहरू लगायतका अन्य सुविधाहरू पनि समावेश थियो।

Akaflieg डर्मस्टैड D-30 सिरस:

अकाफ्लिग डर्मस्टैड डी-C० सिरस एक वायुगतिकीय उन्नत एकल सिट सेलप्लेन थियो जुन एक धेरै उच्च पक्ष अनुपात वि wing्ग र पोड र बूम फ्यूजलेजको साथ थियो। दोस्रो विश्वयुद्धभन्दा ठीक पहिले जर्मनीमा निर्मित, यो एक रेकर्ड ब्रेकरको रूपमा प्रयोग गरिएको थियो र १ 38 3838 मा नयाँ विश्व बाहिर र फिर्ता दूरी रेकर्ड बनायो।

Lippisch DM-1:

Lippisch DM-1 एकल सीट अनुसंधान ग्लाइडर थियो जुन जर्मनीमा १ 194 .4 देखि डिजाईन गरीएको हो।

Akaflieg Darmstadt D-34:

आकाफ्लिग डर्मस्टैड डी-34 sa सेलप्लेनहरू १ 50 s० र १ 60 s० को दशकको शुरुमै दार्मास्ट्याड विश्वविद्यालयमा तत्कालीन उदाउँदो प्लास्टिक र कम्पोजिट सामग्रीहरूको संरचनात्मक र वायुगतिकीय फाइदाहरूको अन्वेषण गर्न प्रयोग गरिएको सिंगल सिट सिल जलयात्राका श्रृंखलाहरू थिए।

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe:

आकाफ्लिग डर्मस्टैड डी-36 36 सिर्स एक सिट हो, उच्च प्रदर्शन जहाज जहाज डिजाइन गरिएको छ र जर्मनीमा १ 19 .० को दशकको बीचमा निर्माण गरिएको हो, जुन प्रारम्भिक "गिलास जहाजहरू" मध्ये एक हो। यो १ 19 in64 मा जर्मन राष्ट्रिय च्याम्पियनशिपमा विजेता थियो र अर्को वर्ष विश्व च्याम्पियनशिपमा दोस्रो स्थानमा आए।

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe:

आकाफ्लिग डर्मस्टैड डी-36 36 सिर्स एक सिट हो, उच्च प्रदर्शन जहाज जहाज डिजाइन गरिएको छ र जर्मनीमा १ 19 .० को दशकको बीचमा निर्माण गरिएको हो, जुन प्रारम्भिक "गिलास जहाजहरू" मध्ये एक हो। यो १ 19 in64 मा जर्मन राष्ट्रिय च्याम्पियनशिपमा विजेता थियो र अर्को वर्ष विश्व च्याम्पियनशिपमा दोस्रो स्थानमा आए।

Akaflieg Darmstadt D-38:

अकाफ्लिग डर्मस्टैड डी-38 a एक जर्मन, एकल-सिट, स्ट्यान्डर्ड क्लास सेलप्लेन हो जुन डर्मस्टैड युनिभर्सिटीको फ्लिगर ग्रुपले डिजाइन र निर्माण गरेको थियो।

Akaflieg Darmstadt D-39:

Akaflieg Darmstadt D-39 एकल सीट मोटर ग्लाइडर D-38 सेलप्लेनबाट निकालिएको थियो। जर्मनीमा १ 1970 s० को उत्तरार्धमा निर्मित, यो उत्पादनको लागि लक्षित थिएन र केवल एक निर्माण गरिएको थियो।

Akaflieg Darmstadt D-40:

अकाफ्लिग डर्मस्टैड डी 40० एक प्रयोगात्मक चर ज्यामिति एकल सिट सेलपेलन, लगभग पूर्ण स्प्यान, फिर्ता टिप ड्र्यागलाई न्यूनतम बनाउनका लागि कमजोर थर्मलमा इष्टतम वायुगतियमिक्सको लागि क्याम्बर परिवर्तन फ्ल्यापहरू लगाइएको छ र वि wing्गमा एकीकृत गरिएको छ। एउटा सफलतापूर्वक उड़्यो तर D-40, अन्य चर ज्यामिति सेलप्लेनहरू जस्तै, व्यावसायीकरण गरिएको थिएन।

Akaflieg Darmstadt D-41:

Akaflieg Darmstadt D-41 एक दुई-सीट, छेउ छेउ छेउमा कन्फिगरेसन सेल प्लेन थियो जुन टेन्डम सीटरहरू प्रदर्शन गर्नका लागि डिजाइन गरिएको थियो। यो १ 1990 1990 ० को दशकमा जर्मनीमा निर्माण गरीएको थियो र यसलाई दुर्घटनामा हराए सम्म आकफ्लिग डर्मस्टैडका विद्यार्थीहरूले प्रयोग गरे।

Akaflieg Darmstadt D-6 गेहेमराट:

अकफ्लिग डर्मस्टैड डी 6 गेहेमराट , जुन अक्सर डर्मस्टैड डी-6 गेहेराटमा छोटो पारिएको थियो , एक प्रारम्भिक प्रतिस्पर्धा ग्लाइडर थियो जुन एकल सीट र उच्च क्यान्टिलिभर शाखा थियो, जुन १ 19 २२ मा जर्मन विश्वविद्यालयका विद्यार्थीहरूले डिजाइन र निर्माण गरेका थिए।

Akaflieg Darmstadt D-7 मार्गरेट:

को Akaflieg Darmstadt डी-7 Margarete, अक्सर Darmstadt डी-7 Margarete गर्न छोटो, को पुराना दुई सीट monoplane ग्लाइडरहरू, डिजाइन र 1923 मा जर्मन विश्वविद्यालयका विद्यार्थीहरू द्वारा निर्मित एक थिए।

Akaflieg Darmstadt D-9 Konsul:

अकफ्लिग डर्मस्टैड डी 9 K कोन्सुल , जो अक्सर डर्मस्टैड डी-9 कोन्सुलमा छोटो पारिएको थियो , एक उच्च प्रदर्शन, एकल सीट, क्यान्टिलिभर मोनोप्लेन सेलप्लेन थियो, जुन १ 23 २ in मा जर्मन विश्वविद्यालयको विद्यार्थी समूहले पहाडमा उकालोका लागि बनाईएको हो।

Akaflieg डर्मस्टैड D-28 विन्डस्पिल:

अक्काफ्लिग डर्मस्टैड डी २ 28 विन्डस्पिल एक एकल सीट, उच्च प्रदर्शन जहाज थियो जसले जर्मनीमा १ 30 .० को प्रारम्भमा डिजाइन गरिएको थियो। थर्मल उडानको बढ्दो समझको शोषण गर्ने अभिप्राय, यो सानो र manoeuvable थियो, १२ मीटर स्प्यानको साथ; हल्कापनका लागि रेशमले कभर गरिएको, यसको तौल चालकहरू भन्दा कम (खाली) छ। यसले १ 19 .34 मा एक समयको लागि विश्व सीधा रेखा दूरी रेकर्ड राख्यो।

Lippisch DM-1:

Lippisch DM-1 एकल सीट अनुसंधान ग्लाइडर थियो जुन जर्मनीमा १ 194 .4 देखि डिजाईन गरीएको हो।

लौबेन्टल वार्टेम्बरबर्ग:

को Laubenthal व्युर्टेंबर्ग, कहिलेकाहीं Akaflieg Darmstadt व्युर्टेंबर्ग रूपमा यसको भवन निर्माताहरु पछि जानिन्छ, द्वारा पावलले Laubenthal डिजाइन र 1928 मा फ्रान्समा एक अन्तर्राष्ट्रिय प्रतियोगिता मा यो चार पुरस्कार जो जित्यो ब्वाँसो Hirth लागि Darmstadt को विश्वविद्यालय मा निर्मित एक सिट ग्लाइडर थियो। दोस्रो मेसिन १ 29 २ in मा Klemm Leichtflugzeugbau GmbH द्वारा निर्माण गरिएको थियो।

FVD Stehaufchen:

एफभीडी स्टिउफचेन वा डेर ड्रेस्डेनर स्तिउचचेनले पछि अक्फ्लिग ड्रेस्डेन डी-बी १ स्तिहाउचेनलाई रिबेबल गर्‍यो , १ 21 २१ मा जर्मनीमा डिजाइन र निर्माण गरिएको यो असमान स्पान बाइप्लेन ग्लाइडर थियो। यो वासेरकुप्पेमा दोस्रो र तेस्रो राइन प्रतियोगितामा केही सफलताको साथ उड्यो र त्यो पनि थियो। पाइलटहरूलाई तालिम दिन प्रयोग गरियो।

FVD Stehaufchen:

एफभीडी स्टिउफचेन वा डेर ड्रेस्डेनर स्तिउचचेनले पछि अक्फ्लिग ड्रेस्डेन डी-बी १ स्तिहाउचेनलाई रिबेबल गर्‍यो , १ 21 २१ मा जर्मनीमा डिजाइन र निर्माण गरिएको यो असमान स्पान बाइप्लेन ग्लाइडर थियो। यो वासेरकुप्पेमा दोस्रो र तेस्रो राइन प्रतियोगितामा केही सफलताको साथ उड्यो र त्यो पनि थियो। पाइलटहरूलाई तालिम दिन प्रयोग गरियो।

FVD डोरिस:

एफभीडी डोरिस वा ड्रेस्डेन डोरिस , जसलाई पछि अकफ्लिग ड्रेस्डेन डी-बी २ डोरिस भनेर चिनिन्थ्यो, जर्मनीमा १ 22 २२ मा निर्मित मोनोप्लेन ग्लाइडर थियो। यो पखेटा हुनु असामान्य थियो जसले तिनीहरूको आक्रमणको कोण स्वतन्त्र रूपमा समायोजित गर्न सक्थ्यो, यो सुविधा ऊर्जा बृद्धि गर्ने उद्देश्यले हावाको gusts बाट प्राप्त।

Akaflieg Hannover AFH-24:

Akflieg Hannover AFH-24 एक प्रशिक्षण ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो।

ह्यान्नोभ ग्रीफ:

Akaflieg Hannover H.2 Greif सफल Vampyr ग्लाइडर को एक 1922 विकास थियो। यद्यपि यो लगातार तीन रान (वासेरकुप्पे) प्रतियोगितामा उड्यो, यो आफ्नो पूर्ववर्तीको उपलब्धिहरू मेल गर्न असफल भयो।

Hannover H 1 Vampyr:

हनोवर एच १ भम्पायर एक जर्मन ग्लाइडर थिए जो जर्ज माडेलेel्गले १ 21 २१ को रासन ग्लाइडिंग प्रतियोगिताको लागि वासेरकुप्पीमा August अगस्टदेखि २ August अगस्त १ 21 २१ सम्म डिजाइन गरेका थिए। भाम्पायर सम्भवतः तनावयुक्त छाला प्रयोग गर्ने पहिलो हवाई जहाज भन्दा बढी भारी भएको थियो। सबै आधुनिक जहाजहरू को लागी अग्रदूत भनेर दाबी गरीएको छ।

Hannover H 1 Vampyr:

हनोवर एच १ भम्पायर एक जर्मन ग्लाइडर थिए जो जर्ज माडेलेel्गले १ 21 २१ को रासन ग्लाइडिंग प्रतियोगिताको लागि वासेरकुप्पीमा August अगस्टदेखि २ August अगस्त १ 21 २१ सम्म डिजाइन गरेका थिए। भाम्पायर सम्भवतः तनावयुक्त छाला प्रयोग गर्ने पहिलो हवाई जहाज भन्दा बढी भारी भएको थियो। सबै आधुनिक जहाजहरू को लागी अग्रदूत भनेर दाबी गरीएको छ।

Akaflieg कार्लस्रुहे:

Akaflieg कार्लस्रुहे दश उडान समूहहरु मध्ये एक हो (Akaflieg) जर्मन विश्वविद्यालयहरु संग जोडिएको। अकाफ्लिग एक जर्मन विश्वविद्यालयको साथ काम गर्ने विद्यार्थीहरूको शैक्षिक समूह अकाडेमिस्चे फ्लिगर ग्रुपको लागि एक संक्षिप्त नाम हो। अकेडेमिस्चे फ्लिगरगृप् कार्लस्रुभ ईभि - कार्लस्रुहे इन्स्टिच्युट अफ टेक्नोलोजीमा भर्ना भएका विद्यार्थीहरूको एउटा समूह हो, जो विकास र ग्लाइडरको डिजाईनका साथै एरोडायनामिक्समा अनुसन्धानमा संलग्न छन्।

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

अकाफ्लिग कार्लस्रुहे एके १ मिसल मोटरमा ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा डिजाइन र निर्माण गरीएको हो र पहिलो पटक January जनवरी १ 1971 .१ मा उडान गरियो।

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

अकाफ्लिग कार्लस्रुहे एके १ मिसल मोटरमा ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा डिजाइन र निर्माण गरीएको हो र पहिलो पटक January जनवरी १ 1971 .१ मा उडान गरियो।

Akaflieg Karlsruhe AK-5:

एके 5 एक एकल सीट क्लब क्लास सेलप्लेन हो जुन जर्मनीमा आकफ्लिग कार्लस्रुहेका सदस्यहरू द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो।

Akaflieg Karlsruhe AK-5b:

अकाफ्लिग कार्लस्रुहे एके 5 बी एकल सीट क्लब क्लब ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा आकफ्लिग कार्लस्रुहेका सदस्यहरू द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो।

Akflieg Karlsruhe AK-8:

AK-8 एक एकल सीट एफएआई-मानक क्लास सेलप्लेन हो, जुन जर्मनीमा आकफ्लिग कार्लस्रुहेका सदस्यहरू द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो जुन यसको अण्डाकार अग्रणी धारले छुट्ट्याउन सकिन्छ।

DG Flugzeugbau DG-1000:

DG Flugzeugbau DG-1000 DG Flugzeugbau द्वारा निर्मित दुई सीटर क्लासको ग्लाइडर हो। यो एक retractable ईन्जिन र प्रोपेलर छ। यो जुलाई २००० मा जर्मनीको स्पीयरमा पहिलो पटक उडान गयो। त्यहाँ चार मोडेलहरू छन्, १ 18- र HQK-profile१ प्रोफाइलको २०-मिटर पखेटाको साथ। भर्खरको DG-1001 संस्करण उत्पादन मा DG-505 प्रतिस्थापित।

Akaflieg Köln LS11:

LS11 वा AFK1 एक प्रोटोटाइप टू- सिटर क्लास सेलप्लेन हाल Akaflieg Köln eV मा विकासमा छ। LS11 पहिलो उडान November नोभेम्बर २०० 2005 मा भयो।

Akaflieg Köln LS11:

LS11 वा AFK1 एक प्रोटोटाइप टू- सिटर क्लास सेलप्लेन हाल Akaflieg Köln eV मा विकासमा छ। LS11 पहिलो उडान November नोभेम्बर २०० 2005 मा भयो।

Akaflieg Köln LS11:

LS11 वा AFK1 एक प्रोटोटाइप टू- सिटर क्लास सेलप्लेन हाल Akaflieg Köln eV मा विकासमा छ। LS11 पहिलो उडान November नोभेम्बर २०० 2005 मा भयो।

Akaflieg Köln LS11:

LS11 वा AFK1 एक प्रोटोटाइप टू- सिटर क्लास सेलप्लेन हाल Akaflieg Köln eV मा विकासमा छ। LS11 पहिलो उडान November नोभेम्बर २०० 2005 मा भयो।

Akaflieg München M1010 मिलान:

अकफ्लिग म्याचेन एम १० मिलन दुई सीटहरूको ग्लाइडर विमान हो जुन जर्मनीमा १ 19 .34 मा डिजाईन गरिएको थियो। डिजाइनको एक प्रति मात्र निर्माण गरिएको थियो।

Akaflieg München M1111 Papagei:

अकाफ्लिग म्यान्चेन एम ११ पापागेइ एक प्राथमिक ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 35 .35 मा डिजाइन गरी बनाइएको हो।

Akaflieg München M1212 किवी:

अकाफ्लिग म्यान्चेन एम १२ किवी ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 35। Designed मा डिजाइन गरी निर्माण गरीएको हो।

Akaflieg München Mü13:

अकाफ्लिग म्याचेन एम १ü मर्लिनअकाफ्लिग म्याचेन एम १ü एटलान्टे १ 35 35 designed देखि जर्मनीमा डिजाइन र निर्मित ग्लाइडरहरू थिए। मर्लिनको मोटर-ग्लाइडर संस्करण नाकमा सानो इञ्जिन थपेर रूपान्तरण गरिएको थियोयुद्धपश्चात विकासको रूपमा M development13E ले उत्पादन स्कीब बर्गफलको रूपमा प्रवेश गर्‍यो।

Akaflieg München Mü16:

अकफ्लिग म्याचेन एम १ü एक ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 38 3838 देखि डिजाइन गरिएको थियो।

Akaflieg München Mü17 Merle:

अकाफ्लिग मüचेन Mü17 Merle एकल स्थान ग्लाइडर विमान हो जुन जर्मनीमा १ 38 .38 देखि डिजाईन गरीएको थियो।

Akaflieg München Mü18 Meßkrähe:

अकाफ्लिग म्याचेन एम १ß मेक्रेहे एक ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 27 २। मा डिजाइन गरी बनिएको हो।

Akaflieg München Mü1 Vogel Roch:

अकाफ्लिग मüचेन एमü भोगेल रोच ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 24 २। मा डिजाइन गरी बनाइएको हो।

Akaflieg München Mü22:

अकाफ्लिग म्याचेन एम २२ एक एकल सीट अनुसंधान ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 195 33 देखि डिजाईन गरीएको हो।

Akaflieg München M2323 Sauurier:

अकाफ्लिग म्याचेन एम २ü सौरियर दुई सीटको मोटर ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ designed 66 देखि डिजाईन गरीएको हो।

Akaflieg München M1010 मिलान:

अकफ्लिग म्याचेन एम १० मिलन दुई सीटहरूको ग्लाइडर विमान हो जुन जर्मनीमा १ 19 .34 मा डिजाईन गरिएको थियो। डिजाइनको एक प्रति मात्र निर्माण गरिएको थियो।

Akaflieg München Mü26:

अकाफ्लिग म्याचेन एम २ü एक उच्च प्रदर्शनको सिंगल-सिट ग्लाइडर हो जुन जर्मनीमा १ 1970 in० मा सुरू भई डिजाइन गरिएको हो।

Akaflieg München Mü27:

Mü-27 एक शोध ग्लाइडर विमान हो जुन जर्मनीमा १ in। In मा डिजाईन र निर्माण गरिएको थियो। केवल एउटा उदाहरण निर्माण गरिएको थियो।

Akaflieg München Mü28:

अकाफ्लिग म्यान्चेन एम २ü एक शोध ग्लाइडर एयरक्राफ्ट हो जुन जर्मनीमा १ 198 designed3 मा डिजाइन गरी बनाइएको हो। डिजाइनको केवल एक उदाहरण निर्माण गरिएको थियो।

No comments:

Post a Comment

Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)

कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...