Saturday, April 10, 2021

Albatros G.III, Albatros D.IV, Aero L-59 Super Albatros

Albatros G.III:

अल्बात्रोस जी.आई.आई. , पहिलो विश्व युद्धको जर्मन बमवर्षक विमान विकास थियो। यो एक विशाल, एकल-बे बाइप्लिन थियो जुन असमान अवधि र अतारांकित पंखहरूको थियो। पावर पखेटाको बीचमा बोक्ने नेसेल्समा स्थापित दुई बेन्ज Bz.IVa पुशर ईन्जिनहरूद्वारा प्रदान गरिएको थियो। डिजाईनको एउटा अनौंठो विशेषता यो थियो कि तल्लो वि the्गले प्रोपेलरहरूको लागि कटआउट प्रदान गरिएको थियो, अन्यत्र सम्भव भएको भन्दा इञ्जिन नेसेल्सलाई अगाडि बढ्न अनुमति दिईयो। केही निर्माण गरिएको थियो, यी देख्ने सेवा ज्यादातर १ 17 १। मा म्यासेडोनियाको मोर्चामा।

Albatros D.IV:

अल्बट्रोस डीआईआईभी एक प्रयोगात्मक जर्मन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको अवधिमा निर्माण र परीक्षण गरिएको थियो।

Aero L-59 सुपर Albatros:

एरो एल-Super Super सुपर अल्बात्रोस एक चेकोस्लोभाक सैन्य जेट ट्रेनर हो जुन फर्मको पहिलेको एल-39 Al अल्बात्रोसबाट विकास गरिएको हो। यसको पूर्ववर्तीको तुलनामा, यसले एक मजबूत फ्यूजलाज, लामो नाक, एक अत्यधिक अपडेट गरिएको ककपिट, उन्नत एवियोनिक्स, र अधिक शक्तिशाली ईन्जिन लोटारेभ डीभी -२ चित्रित गर्‍यो। September० सेप्टेम्बर १ 198 66 मा यसको पहिलो उडानको समयमा, यसलाई L-39MS नाम दिइएको थियो। एयरो अब यो विमान उत्पादन गर्दैन।

Albatros JI:

अल्बट्रोस जेआई एक जर्मन सशस्त्र भूमि पहिलो आक्रमण पहिलो विश्व युद्धको हवाई जहाज थियो, १ ground १। मा उत्पादन गरिएको।

Albatros J.II:

अल्बात्रोस जे.आई.आई. एक जर्मन सिंगल-ईन्जिन, एकल सीट, पहिलो विश्वयुद्धको बाइप्लेन ग्राउन्ड-एट्याक विमान थियो।

Albatros L 100:

अल्बात्रोस एल १०० एक हल्का विमान थियो जुन जर्मनीमा यूरोपारुन्डफ्लग एयर-रेसमा प्रतिस्पर्धा गर्न निर्मित थियो। यो पारंपरिक टेल्ड्रेगर कन्फिगरेसनको तल्लो वि wing्ग ब्रेस्ड मोनोप्लान थियो।

Albatros Al 101:

अल्बात्रोस अल १०१ १ 30 s० को दशकको जर्मन प्रशिक्षक विमान थियो। यो पारंपरिक वि wing्गको परम्परागत कन्फिगरेसनको मोनोप्लान थियो, र पायलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राखेको थियो।

Albatros L 82:

अल्बात्रोस एल २ एक १ 1920 २० को दशकको जर्मन ट्रेनर बाइप्लेन थियो। परम्परागत कन्फिगरेसनको, यसले पायलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्छ। पखेटा एकल-बे, बराबर-स्प्यान र अतारांकित थिए।

Albatros BI:

अल्बात्रोस बीआई , १ 13 १ in मा डिजाइन गरिएको जर्मन सैन्य टोली विमान थियो र त्यसले पहिलो विश्वयुद्धको बेला सेवा देख्यो।

Albatros C.III:

अल्बट्रोस सी.आई.आई. पहिलो विश्व युद्धको एक जर्मन दुई सिट सामान्य प्रयोजनको बाइप्लेन थियो, जुन अल्बट्रोस फ्लुजेजुगर्केले निर्माण गरेका थिए। सीआईआईआई सफल अल्बट्रोस सीआईको परिष्कृत संस्करण थियो र अन्तत: कुनै पनि अन्य सी-प्रकार अल्बट्रोस भन्दा ठूलो संख्यामा उत्पादन भएको थियो।

Albatros L 100:

अल्बात्रोस एल १०० एक हल्का विमान थियो जुन जर्मनीमा यूरोपारुन्डफ्लग एयर-रेसमा प्रतिस्पर्धा गर्न निर्मित थियो। यो पारंपरिक टेल्ड्रेगर कन्फिगरेसनको तल्लो वि wing्ग ब्रेस्ड मोनोप्लान थियो।

Albatros Al 101:

अल्बात्रोस अल १०१ १ 30 s० को दशकको जर्मन प्रशिक्षक विमान थियो। यो पारंपरिक वि wing्गको परम्परागत कन्फिगरेसनको मोनोप्लान थियो, र पायलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राखेको थियो।

Albatros L102:

Albatros L102 / Albatros Al 102 , १ 30 .० को दशकमा एक जर्मन प्रशिक्षक विमान थियो। यो एक प्यारासोल-वि wing्ग ल्यान्डप्लेन थियो, विद्यार्थी पाइलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्ने थियो। एक biplane फ्लोटप्लेन संस्करण पनि अल 102W को रूपमा निर्माण गरिएको थियो, स्ट्रट- ब्रेसिड तल्लो पखेटाको साथ।

Albatros L103:

अल्बात्रोस एल १०3 / अल्बट्रोस अल १०3 १ 30 s० को दशकको जर्मन प्रयोगात्मक विमान थियो। यो पारंपरिक कन्फिगरेसनको प्यारासोल-वि wing्ग ल्यान्डप्लेन थियो, पाइलट र उडान परीक्षण पर्यवेक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्ने थियो। अल १०3 स्वीपब्याक, डिहेड्रल र टेलप्लेन क्षेत्रमा भिन्नता परीक्षण गर्न प्रयोग गरिएको थियो।

Albatros G.II:

अल्बट्रोस जी.आई.आई. , दोस्रो विश्वयुद्धको जुम्ल्याहा-इंजिन जर्मन जर्मन द्विपक्षीय बमवर्षक थियो।

Albatros C.IV:

The Albatros C.IV,। १ 15 १ of को शरद Alतुमा अल्बात्रोस फ्लुगेज्युवर्कले निर्माण गरेको एक जर्मन सैन्य टोली विमान थियो। यो एकल इन्जिनयुक्त बाइप्लेन थियो, र अल्बट्रोस सी.आई.आई.आई. मा आधारित थियो, जससँग यसले धेरै भागहरू साझा गर्‍यो। यो अन्ततः CV को पक्षमा त्यागियो

Albatros CI:

अल्बट्रोस सीआई , पहिलो विश्वयुद्धको दौडान अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले बनाएको दुई सिटको सामान्य-उद्देश्य बिपलेनहरूको सफल सी-श्रृंखलाको पहिलो थियो। निशस्त्र अल्बट्रोस बीआईआईको आधारमा, सीआईले पायलट र पर्यवेक्षकलाई सिट पल्टाउनुभयो ताकि पर्यवेक्षकले पछाडिको ककपिट कब्जा गर्‍यो जुन औंठीमाउन्ट 12.9२ मिलिमिटर (०.०१२ इन) प्याराबेलम एमजी १14१ मेशिन गनको साथ लगाइएको थियो।

Albatros CV:

अल्बात्रोस सीभी एक जर्मन सैन्य टोली थियो जसले पहिलो विश्वयुद्धको बेला सेवा देख्यो।

Albatros DI:

अल्बट्रोस डि एक जर्मन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको बेला प्रयोग भएको थियो। यद्यपि यसको परिचालन क्यारियर छोटो थियो, तर अल्बट्रोस डी प्रकारहरूमध्ये यो पहिलो थियो जसले जर्मन र अस्ट्रियाका लडाकू स्क्वाड्रनहरू ( जगद्स्टाल्फेन ) को बखत दुई बर्षका लागि सुविधा पुर्‍यायो । युद्ध।

Albatros C.III:

अल्बट्रोस सी.आई.आई. पहिलो विश्व युद्धको एक जर्मन दुई सिट सामान्य प्रयोजनको बाइप्लेन थियो, जुन अल्बट्रोस फ्लुजेजुगर्केले निर्माण गरेका थिए। सीआईआईआई सफल अल्बट्रोस सीआईको परिष्कृत संस्करण थियो र अन्तत: कुनै पनि अन्य सी-प्रकार अल्बट्रोस भन्दा ठूलो संख्यामा उत्पादन भएको थियो।

Albatros D.II:

अल्बट्रोस डी.आई.आई. एक जर्मन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको समयमा प्रयोग भएको थियो। शुरुको जगद्स्टाफेलनमा सफल लडाईं गरिसकेपछि यसलाई बिस्तारै अल्बट्रोस डीआईआईले निरन्तरता दियो।

Albatros C.VII:

अल्बात्रोस सीVIII एक जर्मन सैन्य टोली थियो जसले पहिलो विश्वयुद्धको दौरान सेवा देख्यो। यो अल्बट्रोस सीभीको संशोधित र पुन: संलग्न विकास थियो, जुन सेवामा निराश साबित भएको थियो।

Albatros C.VIII N:

अल्बात्रोस सीVIII एन एक जर्मन ठूलो, एकल ईन्जिन द्विपक्षीय बमवर्षक थियो, रातको समयको अपरेशनको लागि लक्षित थियो, यो गम्भीरतापूर्वक पावर थियो र एउटा सानो बम लोड मात्र बोक्न सक्थ्यो।

Albatros B.II:

अल्बात्रोस बी.आई. , पहिलो विश्व युद्धको एक निशस्त्र जर्मन दुई सीट जादूगरण बिपलेन थियो।

Albatros D.III:

अल्बट्रोस डी.आई.आई. इ.पेरियल जर्मन आर्मी एयर सर्विस ( लुफ्स्ट्रेटक्रिफ्ट ) द्वारा प्रथम विश्वयुद्धको दौडान प्रयोग गरिएको एक बाइप्लेन लड़ाकू विमान थियो। एक संशोधित इजाजतपत्र मोडेल अस्ट्रोक-हंगेरी एयर सर्भिस ( लुफ्टफाहर्ट्रूपेन ) को लागि ओफ्यागले निर्माण गरेको थियो। डी.आई.आई.आई.लाई धेरै शीर्ष जर्मन इक्काले उडायो, जसमा विल्हेल्म फ्रैंकल, एरिक लोवेनहार्ट, मानफ्रेड भोन रिचोथेन, कार्ल एमिल स्फर, अर्न्स्ट उडेट र कर्ट वोल्फ, र अस्ट्रोक-ह Hungarian्गेरियाली जस्ता गोडविन भोन ब्रुमोस्की थिए। "हवाई खतरनाक अप्रिल" १ 19 १17 को रूपमा चिनिने जर्मन हवाई प्रभुत्वको अवधिमा यो प्रमुख लडाकू थियो।

Albatros G.III:

अल्बात्रोस जी.आई.आई. , पहिलो विश्व युद्धको जर्मन बमवर्षक विमान विकास थियो। यो एक विशाल, एकल-बे बाइप्लिन थियो जुन असमान अवधि र अतारांकित पंखहरूको थियो। पावर पखेटाको बीचमा बोक्ने नेसेल्समा स्थापित दुई बेन्ज Bz.IVa पुशर ईन्जिनहरूद्वारा प्रदान गरिएको थियो। डिजाईनको एउटा अनौंठो विशेषता यो थियो कि तल्लो वि the्गले प्रोपेलरहरूको लागि कटआउट प्रदान गरिएको थियो, अन्यत्र सम्भव भएको भन्दा इञ्जिन नेसेल्सलाई अगाडि बढ्न अनुमति दिईयो। केही निर्माण गरिएको थियो, यी देख्ने सेवा ज्यादातर १ 17 १। मा म्यासेडोनियाको मोर्चामा।

Albatros D.IV:

अल्बट्रोस डीआईआईभी एक प्रयोगात्मक जर्मन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको अवधिमा निर्माण र परीक्षण गरिएको थियो।

Albatros C.IX:

अल्बात्रोस सी.आई.एक्स १ 17 १। देखि दुई- सिटमा रहेको जर्मन सैन्य टोली बिप्लेन थियो। यो अल्बात्रोस फ्लुगेज्युवर्कले निर्माण गरेको हो। यो माथिल्लो पखेटा र fuselage बीच एक केंद्रीय चाल थिएन, जुन त्यस समयमा असामान्य थियो। यो पनि अनौंठो थियो कि माथिको वि wing्ग बेरिएको थियो, जबकि तल्लो वि wing्ग सिधा थियो। केवल यी तीनवटा विमानहरू निर्माण गरिएका थिए।

Albatros DV:

अल्बट्रोस डिभी एक लड़ाकू विमान थियो जुन अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्कले निर्माण गरेको थियो र लुफ्स्ट्रेटक्रिफ्टले प्रथम विश्वयुद्धको बेला प्रयोग गरेको थियो। डीभी अल्बट्रोस डि परिवार र अन्तिम अल्बट्रोस लडाकूको परिचालन सेवाको अन्तिम विकास थियो। यसको प्रख्यात कमजोरीहरू र सामान्य अप्रचलनको बावजुद, लगभग 900 ०० डिभी र १,6१२ डी.भी.ए. एयरक्राफ्ट अप्रिल १ 18 १18 मा उत्पादन रोक्नु अघि निर्माण गरिएको थियो। डी.भी.ए. युद्धको अन्त्यसम्म परिचालन सेवामा लाग्यो।

Albatros CX:

अल्बात्रोस सीएक्स एक जर्मन सैन्य टोली थियो जसले पहिलो विश्वयुद्धको बेला सेवा देख्यो।

Albatros C. XII:

अल्बट्रोस सीएक्सआईआई एक जर्मन सैन्य टोली हो जसले पहिलो विश्वयुद्धको दौरान सेवा देख्यो। यो अघिल्लो अल्बट्रोस सी-प्रकारको एयरक्राफ्ट भन्दा स्पष्ट रुपमा अल्बट्रोस डीभीको जस्तै अण्डाकार-सेक्सन फ्यूजलेज प्रयोग गरेर भिन्न थियो। कम क्षेत्रको टेलप्लेन, तर यसले पहिलेको अल्बट्रोस सीएक्सको पखेटा राख्दछ

Albatros D.VI:

Albatros D.VI एक प्रोटोटाइप एकल सीट जुम्ल्याहा बम पुशर biplane जर्मनी मा १ 17 १ in मा निर्मित पदनाम थियो। यो एक निश्चित 9.9२ मिमी (०.२११ इन) एलएमजी ०//१15 मेशिन गन र एक निश्चित २० मिमी (०.78787 इन) बेकर प्रकार एम २ तोपले सशस्त्र थियो।

Albatros C. XIII:

अल्बात्रोस सीएक्सआईआईआई एक जर्मन दुई सीट, एकल ईन्जिन, बाइपलेन लाइट फाइटर विमान १ 1919 मा निर्माण गरिएको थियो। केवल एक निर्माण गरिएको थियो।

Albatros B.II:

अल्बात्रोस बी.आई. , पहिलो विश्व युद्धको एक निशस्त्र जर्मन दुई सीट जादूगरण बिपलेन थियो।

Albatros D.VII:

अल्बट्रोस डी.भी.आई.आई एक जर्मन प्रोटोटाइप एकल-सिट फाइटर बाइप्लेन अगस्त १ 17 १17 मा उडान गरिएको थियो। यो पानी-कूल्ड बेन्ज Bz.IIIb V8 इन्जिनले १55 किलोवाट (१ 195 h एचपी) विकास गरेको थियो र दुई 9.9२ मिमी (.3१२ मा सशस्त्र) थियो। ) मेशिन गन। डीभीआईआई सँग दुबै माथिल्लो र तल्लो पखेटामा एइलरन्स थियो जसलाई हिंग्ड स्ट्रुटले जोडिएको थियो।

Albatros D.VIII:

Albatros D.VIII Albatros L.35 एकल सीट लड़ाकू को लागी Idflieg पदनाम थियो।

Albatros Dr.I:

अल्बट्रोस डा। म जर्मन लडाकू ट्रिपलेन व्युत्पन्न थिए डिभीको सट्टा तीन जोडिको पखेटा लगाएको थियो। डिभीको प्रायः अन्य पक्षहरूमा समान, १ 17 १। को ग्रीष्म comparisonतुमा यसलाई तुलनात्मक परीक्षणहरूमा अवस्थित बाइप्लेनसँगसँगै उडान गरिएको थियो। त्यहाँ कुनै प्रदर्शन योग्य लाभ थिएन र विकास प्रोटोटाइप चरणमा रोकियो।

Albatros D.IX:

Albatros D.IX एक जर्मन प्रोटोटाइप एकल सीट लड़ाकू थियो जो १ 18 १ early को शुरुमा बनेको थियो। यो समतल मार्क भन्दा फरक भयो र समतल तल र स्ल्याब पक्षहरूको साथ सरलीकृत फ्यूज प्रयोग गरेर। पखेटा र पुच्छर Albatros D.VII को जस्तै थिए। पावर एक १ k० किलोवाट (१ h० hp) मर्सिडीज D.IIIa इन्जिन द्वारा प्रदान गरिएको थियो। D.IX दुई सि sy्ख्रोनाइज्ड 9.2२ मिलिमिटर (०.२११ इन) एलएमजी ०//१15 मेशिन गनसँग सशस्त्र थियो।

Albatros DX:

अल्बट्रोस डीएक्स एक जर्मन प्रोटोटाइप एकल-सीट फाइटर बाइप्लेन थियो जुन १ 18 १ in मा अल्बट्रोस डीआईएक्सको समानान्तरमा विकसित भयो।

Albatros Dr.II:

अल्बट्रोस डाआईआई एक जर्मन प्रोटोटाइप एकल-सिट लड़ाकू ट्रिपलेन थियो, जसको एक मात्र उदाहरण १ 18 १ of को वसन्त fleतुमा उडान भयो। डीएक्स बाइप्लेनमा धेरै जसो त्यस्तै किसिमले प्रयोग गरिएको थियो, त्यस्तै १ features5 किलोवाट (१ 195 h एचपी) बेन्ज Bz.IIIbo इन्जिन र जुम्ल्याहा 9.9२ मिमी (.3१२ इन) मेशिन गन।

Albatros GI:

अल्बट्रोस जीआई , चार इन्जीन जर्मन जर्मन प्रथम विश्वयुद्धको द्विपक्षीय बमवर्षक थियो।

Albatros JI:

अल्बट्रोस जेआई एक जर्मन सशस्त्र भूमि पहिलो आक्रमण पहिलो विश्व युद्धको हवाई जहाज थियो, १ ground १। मा उत्पादन गरिएको।

Albatros D.XI:

अल्बट्रोस डीएक्सआई एक जर्मन सि -ट सीट फाइटर बाइप्लेन थियो जुन पहिलो फेब्रुअरी १ ​​18 १ in मा उडान गरिएको थियो। १२० किलोवाट (१ 160० एचपी) सीमेन्स-हल्स्के एसआईआईआईको रूपमा, रोटरी इञ्जिन प्रयोग गर्ने यो पहिलो अल्बट्रोस लडाकू थियो, र परम्परागत तार कोष्ठक को स्थानमा फ्यूजलेजबाट विकर्ण स्ट्रुटको साथ एक नयाँ वि wing्ग निर्माण पनि प्रस्तुत गरियो।

Albatros J.II:

अल्बात्रोस जे.आई.आई. एक जर्मन सिंगल-ईन्जिन, एकल सीट, पहिलो विश्वयुद्धको बाइप्लेन ग्राउन्ड-एट्याक विमान थियो।

Albatros D.XII:

अल्बात्रोस डीएक्सआईआई एक जर्मन सि -ट सीट फाइटर बाइप्लेन थियो जुन पहिलो मार्च १ 19 १18 मा उडान गरिएको थियो। यो पहिलो विश्वयुद्धको अन्त्य हुनुभन्दा अघि पूरा भएको र उडान गरिएको अल्बट्रोसको अन्तिम अन्तिम थियो र अल्बट्रोस ड्याक्समा त्यस्तै स्लाब-पक्षीय फ्यूजलेज देखिएको थियो।

Albatros L 45:

Albatros L.45 आईडफ्लिग पदनाम Albatros D.XIIIa दिइएको थियो।

Albatros C.XV:

अल्बट्रोस सी.एक्स.भी जर्मन सैन्य जादू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको क्रममा विकसित भएको थियो। यो सी.एस.आई.आई.आई. को सुधारिकरण थियो, जुन १ 19 १18 मा उत्पादनमा राखिएको थियो। कुनै पनि उदाहरणहरू परिचालन हुनु अघि युद्ध समाप्त भयो। यद्यपि, केहि नागरिकहरूले उनीहरूको हात फेला पारे र कारखाना पद L 47 अन्तर्गत शान्तिको समयमा यातायातको रूपमा उडान गरे। अरूले रूस, टर्की र लाटभियाको हवाई सेनासँगै सेवाहरू देखे।

Albatros B.III:

अल्बट्रोस बी.आई.आई. , एक जर्मन प्रथम विश्व युद्ध टोला बाईप्लेन थियो, जुन अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले अल्बट्रोस एलडीडीको रूपमा निर्माण गरे।

Albatros CI:

अल्बट्रोस सीआई , पहिलो विश्वयुद्धको दौडान अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले बनाएको दुई सिटको सामान्य-उद्देश्य बिपलेनहरूको सफल सी-श्रृंखलाको पहिलो थियो। निशस्त्र अल्बट्रोस बीआईआईको आधारमा, सीआईले पायलट र पर्यवेक्षकलाई सिट पल्टाउनुभयो ताकि पर्यवेक्षकले पछाडिको ककपिट कब्जा गर्‍यो जुन औंठीमाउन्ट 12.9२ मिलिमिटर (०.०१२ इन) प्याराबेलम एमजी १14१ मेशिन गनको साथ लगाइएको थियो।

Albatros L 58:

अल्बट्रोस एल 58 1920 को जर्मन विमान थियो। यो एक एकल ईन्जिन क्यान्टिलिभर मोनोप्लेन थियो जसले पायलटलाई फोजलेजको माथि खुला ककपिटमा राख्दछ, र त्यसभित्र पाँच-छ जना यात्रु बसिरहेको हुन्छ।

Albatros L 59:

अल्बात्रोस एल 59s २० को एक एकल सीट जर्मन उपयोगिता विमान थियो। यो एक एकल ईन्जिन तल्लो वि wing्ग क्यान्टिलिभर मोनोप्लेन भएको विशाल, स्पट्टेड चौडा ट्र्याक अन्तर्गत शिविरमा जोडिएको थियो, समयको लागि फ्युजलेजलाई नभई पखेटा जरामा। सम्पूर्ण विमान--प्लाईमा कभर गरिएको थियो।

Albatros CI:

अल्बट्रोस सीआई , पहिलो विश्वयुद्धको दौडान अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले बनाएको दुई सिटको सामान्य-उद्देश्य बिपलेनहरूको सफल सी-श्रृंखलाको पहिलो थियो। निशस्त्र अल्बट्रोस बीआईआईको आधारमा, सीआईले पायलट र पर्यवेक्षकलाई सिट पल्टाउनुभयो ताकि पर्यवेक्षकले पछाडिको ककपिट कब्जा गर्‍यो जुन औंठीमाउन्ट 12.9२ मिलिमिटर (०.०१२ इन) प्याराबेलम एमजी १14१ मेशिन गनको साथ लगाइएको थियो।

Albatros L 59:

अल्बात्रोस एल 59s २० को एक एकल सीट जर्मन उपयोगिता विमान थियो। यो एक एकल ईन्जिन तल्लो वि wing्ग क्यान्टिलिभर मोनोप्लेन भएको विशाल, स्पट्टेड चौडा ट्र्याक अन्तर्गत शिविरमा जोडिएको थियो, समयको लागि फ्युजलेजलाई नभई पखेटा जरामा। सम्पूर्ण विमान--प्लाईमा कभर गरिएको थियो।

Albatros L 65:

अल्बात्रोस एल 65 65 एक जर्मन दुई सीट जादूगर लड़ाकू द्विपक्षीय पहिलो पटक १ 19 २25 मा उडान गरिएको थियो।

Albatros L.66:

अल्बात्रोस एल 66 एक साधारण, कम शक्ति भएको, दुई सीट खेल र प्रशिक्षण प्यारासोल वि wing्ग मोनोप्लान थियो, जुन सन्‌ १ 1920 २० को बीचमा जर्मनीमा निर्माण गरिएको थियो।

Albatros L.66:

अल्बात्रोस एल 66 एक साधारण, कम शक्ति भएको, दुई सीट खेल र प्रशिक्षण प्यारासोल वि wing्ग मोनोप्लान थियो, जुन सन्‌ १ 1920 २० को बीचमा जर्मनीमा निर्माण गरिएको थियो।

Albatros L 68:

अल्बात्रोस एल 68 68 अलाउडा १ 1920 २० को दशकको दुई सीट जर्मन ट्रेनर विमान थियो। यो परम्परागत कन्फिगरेसनको एकल ईन्जिन बाइपलेन हो जुन पायलट र प्रशिक्षकलाई टेन्डम, ओपन ककपिटमा राख्दछ। पखेटा असमान स्पेन को थिए र एक स्पष्ट stagger थियो।

Albatros L 68:

अल्बात्रोस एल 68 68 अलाउडा १ 1920 २० को दशकको दुई सीट जर्मन ट्रेनर विमान थियो। यो परम्परागत कन्फिगरेसनको एकल ईन्जिन बाइपलेन हो जुन पायलट र प्रशिक्षकलाई टेन्डम, ओपन ककपिटमा राख्दछ। पखेटा असमान स्पेन को थिए र एक स्पष्ट stagger थियो।

Albatros L 69:

अल्बट्रोस एल 69 १ 25 २ of को दुई सिट जर्मन पारासोल मोनोप्लेन रेसि। र प्रशिक्षण विमान थियो। यो परम्परागत कन्फिगरेसनको एकल ईन्जिन प्यारासोल-विंग मोनोप्लेन थियो जसले पायलट र यात्रीलाई टेंडेम, ओपन ककपिटमा बसिरहेको थियो। यो एक ट्रेनरको रूपमा विज्ञापन गरिएको थियो, जबकि समकालीन रिपोर्टहरूले यसलाई खारेज गर्‍यो अगाडिको ककपिटमा पहुँच गर्न कठिनाईको कारण, र डिजाइनरहरूको प्रदर्शनमा ध्यान केन्द्रित।

Albatros CI:

अल्बट्रोस सीआई , पहिलो विश्वयुद्धको दौडान अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले बनाएको दुई सिटको सामान्य-उद्देश्य बिपलेनहरूको सफल सी-श्रृंखलाको पहिलो थियो। निशस्त्र अल्बट्रोस बीआईआईको आधारमा, सीआईले पायलट र पर्यवेक्षकलाई सिट पल्टाउनुभयो ताकि पर्यवेक्षकले पछाडिको ककपिट कब्जा गर्‍यो जुन औंठीमाउन्ट 12.9२ मिलिमिटर (०.०१२ इन) प्याराबेलम एमजी १14१ मेशिन गनको साथ लगाइएको थियो।

Albatros L.71:

अल्बात्रोस एल 71१ एक दुई सीट, एकल पुशर इञ्जिन बाइपलेन थियो जुन सन् १ 1920 २० को दशकमा जर्मनीमा निर्माण गरिएको थियो।

Albatros L 72:

अल्बात्रोस एल 72२ सन्‌ १ s २० को जर्मन ट्रान्सपोर्ट एयरक्राफ्ट थियो, जुन जर्मन शहरहरू बीचको अलस्टेन भेर्लागका लागि समाचार पत्रहरू ल्याउन डिजाइन गरिएको थियो। एकल संशोधित उदाहरण ह्यामबर्गर फ्रेडेनब्लाटको लागि निर्माण गरिएको थियो।

Albatros L 72:

अल्बात्रोस एल 72२ सन्‌ १ s २० को जर्मन ट्रान्सपोर्ट एयरक्राफ्ट थियो, जुन जर्मन शहरहरू बीचको अलस्टेन भेर्लागका लागि समाचार पत्रहरू ल्याउन डिजाइन गरिएको थियो। एकल संशोधित उदाहरण ह्यामबर्गर फ्रेडेनब्लाटको लागि निर्माण गरिएको थियो।

Albatros L 73:

अल्बट्रोस एल 73 73 एक जर्मन जुम्ल्याहा इञ्जिन बिप्लान एयररनर थिए जुन सन् १ 1920 २० को दशकमा पुगेका थिए। परम्परागत कन्फिगरेसन को, यो एक सुव्यवस्थित, डु -्गा जस्तै fuselage र इन्जिन nacelles सुविधा। त्यस प्रकारका सबै चारवटा निर्माण गरिएका विमानहरू ड्यूच लुफ्ट हान्साद्वारा सञ्चालित थिए, जसमध्ये एउटा २ Bab मे १ 28 २28 मा बेबेकुल नजिकै दुर्घटनाग्रस्त भयो।

Albatros L 74:

अल्बात्रोस एल 74 74 दुई सिटमा रहेको जर्मन प्रशिक्षण बाइप्लेन थियो, जुन अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्कले उत्पादित गरेका थिए। केवल दुई उत्पादन गरिएको थियो।

Albatros L 75:

अल्बट्रोस एल Ass 75 गधा १ the २० को दशकका एक जर्मन प्रशिक्षक बाइप्लेन थिए। परम्परागत कन्फिगरेसनको, यसले पायलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्छ। पखेटाहरू एकल-बे, बराबर-स्प्यान थिए, र थोरै एक्लो थियो। उत्पादन जारी रह्यो अल्बात्रोसलाई फोक-वुल्फले ग्रहण गरेपछि।

Albatros L 75:

अल्बट्रोस एल Ass 75 गधा १ the २० को दशकका एक जर्मन प्रशिक्षक बाइप्लेन थिए। परम्परागत कन्फिगरेसनको, यसले पायलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्छ। पखेटाहरू एकल-बे, बराबर-स्प्यान थिए, र थोरै एक्लो थियो। उत्पादन जारी रह्यो अल्बात्रोसलाई फोक-वुल्फले ग्रहण गरेपछि।

Albatros L 76:

अल्बात्रोस एल 76 76 आईओलस १ 27 २। मा अल्बट्रोस फ्लुजीगुवर्केले निर्माण गरेको एक सैन्य टोला थियो। यस विमानमा काठको डुअल-स्प्यार पखेटा रहेको प्लाईवुड छालासहित एन-टाइप स्ट्रूटहरू द्वारा समर्थित थियो र फेब्रिकले ढाकिएको फ्यूजेजले वेल्डेड स्टिल ट्युबले बनेको थियो। विमान परीक्षणको लागि, सोभियत वायु सेनाको प्रशिक्षणको लागि प्रयोग गरिएको थियो। यो उडान गर्न गाह्रो थियो, र जून ११, १ 30 30० मा स्मोलेन्स्कको नजिकै दुर्घटनाग्रस्त Emil Thuy र जून १ 13, १ 29 २ on मा बर्लिनको नजिकै दुर्घटनाग्रस्त पॉल जेशोन्नेकलगायत धेरै व्यक्तिको मृत्यु भयो। यसको परिणाम स्वरूप यसको सुधार गर्नुपर्‍यो, अग्रणी अर्बान्ट्स हेन्केल फ्लुगेजुगर्केले डिजाईन गरेको अल्बट्रोस एल 77vv को निर्माणको लागि।

Albatros L 77v:

अल्बट्रोस एल v 77v जर्मन टान्डम दुई सीट जादूगर लड़ाकू बिपलेन थिए जसका चारवटा उदाहरणहरू १ 28 २28 मा अर्न्स्ट हेन्केल फ्लुगेज्युवर्केले अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्कलाई लाइसेन्समा निर्माण गरेका थिए। एल A 76 एओलस पुन: जागरण ट्रेनरको आधारमा, विमान 450० किलोवाटबाट संचालित थियो (H०० एचपी) BMW VI .5. water पानी-कूल्ड V12 इन्जिन।

Albatros L 77v:

अल्बट्रोस एल v 77v जर्मन टान्डम दुई सीट जादूगर लड़ाकू बिपलेन थिए जसका चारवटा उदाहरणहरू १ 28 २28 मा अर्न्स्ट हेन्केल फ्लुगेज्युवर्केले अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्कलाई लाइसेन्समा निर्माण गरेका थिए। एल A 76 एओलस पुन: जागरण ट्रेनरको आधारमा, विमान 450० किलोवाटबाट संचालित थियो (H०० एचपी) BMW VI .5. water पानी-कूल्ड V12 इन्जिन।

Albatros L 79:

अल्बात्रोस एल 79 K कोबोल्ड १ 1920 २० र १ 30 s० को दशकको एकल सीट जर्मन एरोबेटिक एयरक्राफ्ट थिए। यो एक एकल बे बेप्लेन भएको थियो जसमा अतारांकित, बराबर-पखेटा पखेटा थियो जुन सममित एयरफईल थियो जसको उद्देश्य इन्भर्टेड उडानको दौरान प्रदर्शन सुनिश्चित गर्नु हो।

Albatros L 79:

अल्बात्रोस एल 79 K कोबोल्ड १ 1920 २० र १ 30 s० को दशकको एकल सीट जर्मन एरोबेटिक एयरक्राफ्ट थिए। यो एक एकल बे बेप्लेन भएको थियो जसमा अतारांकित, बराबर-पखेटा पखेटा थियो जुन सममित एयरफईल थियो जसको उद्देश्य इन्भर्टेड उडानको दौरान प्रदर्शन सुनिश्चित गर्नु हो।

Albatros C.II:

अल्बात्रोस सी.आई.आई १ 10 १० को दशकमा जर्मन सैन्य पुशर जादूगर बिपर्ने डिजाइन गरिएको थियो र अल्बात्रोस फ्लुजेगुएगुर्केले बनाएको हो। केवल एक विमान निर्माण गरिएको थियो र प्रकार उत्पादन प्रवेश गरेनन्।

Albatros L 82:

अल्बात्रोस एल २ एक १ 1920 २० को दशकको जर्मन ट्रेनर बाइप्लेन थियो। परम्परागत कन्फिगरेसनको, यसले पायलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्छ। पखेटा एकल-बे, बराबर-स्प्यान र अतारांकित थिए।

Albatros L 83 Adler:

अल्बात्रोस एल 83 83 एडलर १ 19 ,१ मा जर्मनीमा उडान गरिएको यात्रु, मेल वा अन्य कार्गोका लागि साना, द्रुत यातायात विमानहरू थिए। दुई निर्माण गरियो।

अल्बट्रोस एल: 84:

अल्बात्रोस एल 84 84 एक जर्मन टानडेम दुई सीट, एकल बे फाइटर बाइप्लेन पहिलो पटक १ 19 .१ मा उडान गरी सकेको थियो। उत्पादन गरिएको पाँचवटा उदाहरण मध्ये चार फोक-वुल्फ फ्लुजेजुबाउले निर्माण गरेका थिए, जुन त्यस वर्ष अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्कलाई एकसाथ मिलाइएको थियो।

Albatros L102:

Albatros L102 / Albatros Al 102 , १ 30 .० को दशकमा एक जर्मन प्रशिक्षक विमान थियो। यो एक प्यारासोल-वि wing्ग ल्यान्डप्लेन थियो, विद्यार्थी पाइलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्ने थियो। एक biplane फ्लोटप्लेन संस्करण पनि अल 102W को रूपमा निर्माण गरिएको थियो, स्ट्रट- ब्रेसिड तल्लो पखेटाको साथ।

Albatros L102:

Albatros L102 / Albatros Al 102 , १ 30 .० को दशकमा एक जर्मन प्रशिक्षक विमान थियो। यो एक प्यारासोल-वि wing्ग ल्यान्डप्लेन थियो, विद्यार्थी पाइलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्ने थियो। एक biplane फ्लोटप्लेन संस्करण पनि अल 102W को रूपमा निर्माण गरिएको थियो, स्ट्रट- ब्रेसिड तल्लो पखेटाको साथ।

Albatros L103:

अल्बात्रोस एल १०3 / अल्बट्रोस अल १०3 १ 30 s० को दशकको जर्मन प्रयोगात्मक विमान थियो। यो पारंपरिक कन्फिगरेसनको प्यारासोल-वि wing्ग ल्यान्डप्लेन थियो, पाइलट र उडान परीक्षण पर्यवेक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्ने थियो। अल १०3 स्वीपब्याक, डिहेड्रल र टेलप्लेन क्षेत्रमा भिन्नता परीक्षण गर्न प्रयोग गरिएको थियो।

Albatros B.III:

अल्बट्रोस बी.आई.आई. , एक जर्मन प्रथम विश्व युद्ध टोला बाईप्लेन थियो, जुन अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले अल्बट्रोस एलडीडीको रूपमा निर्माण गरे।

Albatros BI:

अल्बात्रोस बीआई , १ 13 १ in मा डिजाइन गरिएको जर्मन सैन्य टोली विमान थियो र त्यसले पहिलो विश्वयुद्धको बेला सेवा देख्यो।

Albatros C.III:

अल्बट्रोस सी.आई.आई. पहिलो विश्व युद्धको एक जर्मन दुई सिट सामान्य प्रयोजनको बाइप्लेन थियो, जुन अल्बट्रोस फ्लुजेजुगर्केले निर्माण गरेका थिए। सीआईआईआई सफल अल्बट्रोस सीआईको परिष्कृत संस्करण थियो र अन्तत: कुनै पनि अन्य सी-प्रकार अल्बट्रोस भन्दा ठूलो संख्यामा उत्पादन भएको थियो।

Albatros L 100:

अल्बात्रोस एल १०० एक हल्का विमान थियो जुन जर्मनीमा यूरोपारुन्डफ्लग एयर-रेसमा प्रतिस्पर्धा गर्न निर्मित थियो। यो पारंपरिक टेल्ड्रेगर कन्फिगरेसनको तल्लो वि wing्ग ब्रेस्ड मोनोप्लान थियो।

Albatros Al 101:

अल्बात्रोस अल १०१ १ 30 s० को दशकको जर्मन प्रशिक्षक विमान थियो। यो पारंपरिक वि wing्गको परम्परागत कन्फिगरेसनको मोनोप्लान थियो, र पायलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राखेको थियो।

Albatros L102:

Albatros L102 / Albatros Al 102 , १ 30 .० को दशकमा एक जर्मन प्रशिक्षक विमान थियो। यो एक प्यारासोल-वि wing्ग ल्यान्डप्लेन थियो, विद्यार्थी पाइलट र प्रशिक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्ने थियो। एक biplane फ्लोटप्लेन संस्करण पनि अल 102W को रूपमा निर्माण गरिएको थियो, स्ट्रट- ब्रेसिड तल्लो पखेटाको साथ।

Albatros L103:

अल्बात्रोस एल १०3 / अल्बट्रोस अल १०3 १ 30 s० को दशकको जर्मन प्रयोगात्मक विमान थियो। यो पारंपरिक कन्फिगरेसनको प्यारासोल-वि wing्ग ल्यान्डप्लेन थियो, पाइलट र उडान परीक्षण पर्यवेक्षकलाई छुट्टै, खुला ककपिटमा राख्ने थियो। अल १०3 स्वीपब्याक, डिहेड्रल र टेलप्लेन क्षेत्रमा भिन्नता परीक्षण गर्न प्रयोग गरिएको थियो।

Albatros G.II:

अल्बट्रोस जी.आई.आई. , दोस्रो विश्वयुद्धको जुम्ल्याहा-इंजिन जर्मन जर्मन द्विपक्षीय बमवर्षक थियो।

Albatros C.IV:

The Albatros C.IV,। १ 15 १ of को शरद Alतुमा अल्बात्रोस फ्लुगेज्युवर्कले निर्माण गरेको एक जर्मन सैन्य टोली विमान थियो। यो एकल इन्जिनयुक्त बाइप्लेन थियो, र अल्बट्रोस सी.आई.आई.आई. मा आधारित थियो, जससँग यसले धेरै भागहरू साझा गर्‍यो। यो अन्ततः CV को पक्षमा त्यागियो

Albatros CV:

अल्बात्रोस सीभी एक जर्मन सैन्य टोली थियो जसले पहिलो विश्वयुद्धको बेला सेवा देख्यो।

Albatros DI:

अल्बट्रोस डि एक जर्मन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको बेला प्रयोग भएको थियो। यद्यपि यसको परिचालन क्यारियर छोटो थियो, तर अल्बट्रोस डी प्रकारहरूमध्ये यो पहिलो थियो जसले जर्मन र अस्ट्रियाका लडाकू स्क्वाड्रनहरू ( जगद्स्टाल्फेन ) को बखत दुई बर्षका लागि सुविधा पुर्‍यायो । युद्ध।

Albatros C.III:

अल्बट्रोस सी.आई.आई. पहिलो विश्व युद्धको एक जर्मन दुई सिट सामान्य प्रयोजनको बाइप्लेन थियो, जुन अल्बट्रोस फ्लुजेजुगर्केले निर्माण गरेका थिए। सीआईआईआई सफल अल्बट्रोस सीआईको परिष्कृत संस्करण थियो र अन्तत: कुनै पनि अन्य सी-प्रकार अल्बट्रोस भन्दा ठूलो संख्यामा उत्पादन भएको थियो।

Albatros D.II:

अल्बट्रोस डी.आई.आई. एक जर्मन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको समयमा प्रयोग भएको थियो। शुरुको जगद्स्टाफेलनमा सफल लडाईं गरिसकेपछि यसलाई बिस्तारै अल्बट्रोस डीआईआईले निरन्तरता दियो।

Albatros C.VII:

अल्बात्रोस सीVIII एक जर्मन सैन्य टोली थियो जसले पहिलो विश्वयुद्धको दौरान सेवा देख्यो। यो अल्बट्रोस सीभीको संशोधित र पुन: संलग्न विकास थियो, जुन सेवामा निराश साबित भएको थियो।

Albatros B.II:

अल्बात्रोस बी.आई. , पहिलो विश्व युद्धको एक निशस्त्र जर्मन दुई सीट जादूगरण बिपलेन थियो।

Albatros D.III:

अल्बट्रोस डी.आई.आई. इ.पेरियल जर्मन आर्मी एयर सर्विस ( लुफ्स्ट्रेटक्रिफ्ट ) द्वारा प्रथम विश्वयुद्धको दौडान प्रयोग गरिएको एक बाइप्लेन लड़ाकू विमान थियो। एक संशोधित इजाजतपत्र मोडेल अस्ट्रोक-हंगेरी एयर सर्भिस ( लुफ्टफाहर्ट्रूपेन ) को लागि ओफ्यागले निर्माण गरेको थियो। डी.आई.आई.आई.लाई धेरै शीर्ष जर्मन इक्काले उडायो, जसमा विल्हेल्म फ्रैंकल, एरिक लोवेनहार्ट, मानफ्रेड भोन रिचोथेन, कार्ल एमिल स्फर, अर्न्स्ट उडेट र कर्ट वोल्फ, र अस्ट्रोक-ह Hungarian्गेरियाली जस्ता गोडविन भोन ब्रुमोस्की थिए। "हवाई खतरनाक अप्रिल" १ 19 १17 को रूपमा चिनिने जर्मन हवाई प्रभुत्वको अवधिमा यो प्रमुख लडाकू थियो।

Albatros G.III:

अल्बात्रोस जी.आई.आई. , पहिलो विश्व युद्धको जर्मन बमवर्षक विमान विकास थियो। यो एक विशाल, एकल-बे बाइप्लिन थियो जुन असमान अवधि र अतारांकित पंखहरूको थियो। पावर पखेटाको बीचमा बोक्ने नेसेल्समा स्थापित दुई बेन्ज Bz.IVa पुशर ईन्जिनहरूद्वारा प्रदान गरिएको थियो। डिजाईनको एउटा अनौंठो विशेषता यो थियो कि तल्लो वि the्गले प्रोपेलरहरूको लागि कटआउट प्रदान गरिएको थियो, अन्यत्र सम्भव भएको भन्दा इञ्जिन नेसेल्सलाई अगाडि बढ्न अनुमति दिईयो। केही निर्माण गरिएको थियो, यी देख्ने सेवा ज्यादातर १ 17 १। मा म्यासेडोनियाको मोर्चामा।

Albatros D.IV:

अल्बट्रोस डीआईआईभी एक प्रयोगात्मक जर्मन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको अवधिमा निर्माण र परीक्षण गरिएको थियो।

Albatros DV:

अल्बट्रोस डिभी एक लड़ाकू विमान थियो जुन अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्कले निर्माण गरेको थियो र लुफ्स्ट्रेटक्रिफ्टले प्रथम विश्वयुद्धको बेला प्रयोग गरेको थियो। डीभी अल्बट्रोस डि परिवार र अन्तिम अल्बट्रोस लडाकूको परिचालन सेवाको अन्तिम विकास थियो। यसको प्रख्यात कमजोरीहरू र सामान्य अप्रचलनको बावजुद, लगभग 900 ०० डिभी र १,6१२ डी.भी.ए. एयरक्राफ्ट अप्रिल १ 18 १18 मा उत्पादन रोक्नु अघि निर्माण गरिएको थियो। डी.भी.ए. युद्धको अन्त्यसम्म परिचालन सेवामा लाग्यो।

Albatros CX:

अल्बात्रोस सीएक्स एक जर्मन सैन्य टोली थियो जसले पहिलो विश्वयुद्धको बेला सेवा देख्यो।

Albatros C. XII:

अल्बट्रोस सीएक्सआईआई एक जर्मन सैन्य टोली हो जसले पहिलो विश्वयुद्धको दौरान सेवा देख्यो। यो अघिल्लो अल्बट्रोस सी-प्रकारको एयरक्राफ्ट भन्दा स्पष्ट रुपमा अल्बट्रोस डीभीको जस्तै अण्डाकार-सेक्सन फ्यूजलेज प्रयोग गरेर भिन्न थियो। कम क्षेत्रको टेलप्लेन, तर यसले पहिलेको अल्बट्रोस सीएक्सको पखेटा राख्दछ

Albatros D.VI:

Albatros D.VI एक प्रोटोटाइप एकल सीट जुम्ल्याहा बम पुशर biplane जर्मनी मा १ 17 १ in मा निर्मित पदनाम थियो। यो एक निश्चित 9.9२ मिमी (०.२११ इन) एलएमजी ०//१15 मेशिन गन र एक निश्चित २० मिमी (०.78787 इन) बेकर प्रकार एम २ तोपले सशस्त्र थियो।

Albatros B.II:

अल्बात्रोस बी.आई. , पहिलो विश्व युद्धको एक निशस्त्र जर्मन दुई सीट जादूगरण बिपलेन थियो।

Albatros CI:

अल्बट्रोस सीआई , पहिलो विश्वयुद्धको दौडान अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले बनाएको दुई सिटको सामान्य-उद्देश्य बिपलेनहरूको सफल सी-श्रृंखलाको पहिलो थियो। निशस्त्र अल्बट्रोस बीआईआईको आधारमा, सीआईले पायलट र पर्यवेक्षकलाई सिट पल्टाउनुभयो ताकि पर्यवेक्षकले पछाडिको ककपिट कब्जा गर्‍यो जुन औंठीमाउन्ट 12.9२ मिलिमिटर (०.०१२ इन) प्याराबेलम एमजी १14१ मेशिन गनको साथ लगाइएको थियो।

Albatros CI:

अल्बट्रोस सीआई , पहिलो विश्वयुद्धको दौडान अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले बनाएको दुई सिटको सामान्य-उद्देश्य बिपलेनहरूको सफल सी-श्रृंखलाको पहिलो थियो। निशस्त्र अल्बट्रोस बीआईआईको आधारमा, सीआईले पायलट र पर्यवेक्षकलाई सिट पल्टाउनुभयो ताकि पर्यवेक्षकले पछाडिको ककपिट कब्जा गर्‍यो जुन औंठीमाउन्ट 12.9२ मिलिमिटर (०.०१२ इन) प्याराबेलम एमजी १14१ मेशिन गनको साथ लगाइएको थियो।

Albatros D.VII:

अल्बट्रोस डी.भी.आई.आई एक जर्मन प्रोटोटाइप एकल-सिट फाइटर बाइप्लेन अगस्त १ 17 १17 मा उडान गरिएको थियो। यो पानी-कूल्ड बेन्ज Bz.IIIb V8 इन्जिनले १55 किलोवाट (१ 195 h एचपी) विकास गरेको थियो र दुई 9.9२ मिमी (.3१२ मा सशस्त्र) थियो। ) मेशिन गन। डीभीआईआई सँग दुबै माथिल्लो र तल्लो पखेटामा एइलरन्स थियो जसलाई हिंग्ड स्ट्रुटले जोडिएको थियो।

Albatros D.VIII:

Albatros D.VIII Albatros L.35 एकल सीट लड़ाकू को लागी Idflieg पदनाम थियो।

Albatros Dr.I:

अल्बट्रोस डा। म जर्मन लडाकू ट्रिपलेन व्युत्पन्न थिए डिभीको सट्टा तीन जोडिको पखेटा लगाएको थियो। डिभीको प्रायः अन्य पक्षहरूमा समान, १ 17 १। को ग्रीष्म comparisonतुमा यसलाई तुलनात्मक परीक्षणहरूमा अवस्थित बाइप्लेनसँगसँगै उडान गरिएको थियो। त्यहाँ कुनै प्रदर्शन योग्य लाभ थिएन र विकास प्रोटोटाइप चरणमा रोकियो।

Albatros D.IX:

Albatros D.IX एक जर्मन प्रोटोटाइप एकल सीट लड़ाकू थियो जो १ 18 १ early को शुरुमा बनेको थियो। यो समतल मार्क भन्दा फरक भयो र समतल तल र स्ल्याब पक्षहरूको साथ सरलीकृत फ्यूज प्रयोग गरेर। पखेटा र पुच्छर Albatros D.VII को जस्तै थिए। पावर एक १ k० किलोवाट (१ h० hp) मर्सिडीज D.IIIa इन्जिन द्वारा प्रदान गरिएको थियो। D.IX दुई सि sy्ख्रोनाइज्ड 9.2२ मिलिमिटर (०.२११ इन) एलएमजी ०//१15 मेशिन गनसँग सशस्त्र थियो।

Albatros DX:

अल्बट्रोस डीएक्स एक जर्मन प्रोटोटाइप एकल-सीट फाइटर बाइप्लेन थियो जुन १ 18 १ in मा अल्बट्रोस डीआईएक्सको समानान्तरमा विकसित भयो।

Aero L-39 Albatros:

Aero L-39 Albatros एक उच्च प्रदर्शन जेट ट्रेनर है जो चेकोस्लोवाकियामा Aero Vodochody द्वारा विकसित गरिएको हो। यो १ 60 s० को दशकमा एरो एल 29 २ í डेल्फेनलाई एक प्रमुख प्रशिक्षण विमानको रूपमा प्रतिस्थापनको रूपमा डिजाइन गरिएको थियो। यो टर्बोफान पावरप्लान्टले सुसज्जित पहिलो प्रशिक्षक विमान थियो। यस प्रकारलाई सैन्य प्रशिक्षकको रूपमा विस्तृत देशहरूमा निर्यात गरिएको थियो।

Albatros GI:

अल्बट्रोस जीआई , चार इन्जीन जर्मन जर्मन प्रथम विश्वयुद्धको द्विपक्षीय बमवर्षक थियो।

Albatros JI:

अल्बट्रोस जेआई एक जर्मन सशस्त्र भूमि पहिलो आक्रमण पहिलो विश्व युद्धको हवाई जहाज थियो, १ ground १। मा उत्पादन गरिएको।

Albatros D.XI:

अल्बट्रोस डीएक्सआई एक जर्मन सि -ट सीट फाइटर बाइप्लेन थियो जुन पहिलो फेब्रुअरी १ ​​18 १ in मा उडान गरिएको थियो। १२० किलोवाट (१ 160० एचपी) सीमेन्स-हल्स्के एसआईआईआईको रूपमा, रोटरी इञ्जिन प्रयोग गर्ने यो पहिलो अल्बट्रोस लडाकू थियो, र परम्परागत तार कोष्ठक को स्थानमा फ्यूजलेजबाट विकर्ण स्ट्रुटको साथ एक नयाँ वि wing्ग निर्माण पनि प्रस्तुत गरियो।

Albatros J.II:

अल्बात्रोस जे.आई.आई. एक जर्मन सिंगल-ईन्जिन, एकल सीट, पहिलो विश्वयुद्धको बाइप्लेन ग्राउन्ड-एट्याक विमान थियो।

Albatros D.XII:

अल्बात्रोस डीएक्सआईआई एक जर्मन सि -ट सीट फाइटर बाइप्लेन थियो जुन पहिलो मार्च १ 19 १18 मा उडान गरिएको थियो। यो पहिलो विश्वयुद्धको अन्त्य हुनुभन्दा अघि पूरा भएको र उडान गरिएको अल्बट्रोसको अन्तिम अन्तिम थियो र अल्बट्रोस ड्याक्समा त्यस्तै स्लाब-पक्षीय फ्यूजलेज देखिएको थियो।

Albatros L 45:

Albatros L.45 आईडफ्लिग पदनाम Albatros D.XIIIa दिइएको थियो।

Albatros C.XV:

अल्बट्रोस सी.एक्स.भी जर्मन सैन्य जादू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको क्रममा विकसित भएको थियो। यो सी.एस.आई.आई.आई. को सुधारिकरण थियो, जुन १ 19 १18 मा उत्पादनमा राखिएको थियो। कुनै पनि उदाहरणहरू परिचालन हुनु अघि युद्ध समाप्त भयो। यद्यपि, केहि नागरिकहरूले उनीहरूको हात फेला पारे र कारखाना पद L 47 अन्तर्गत शान्तिको समयमा यातायातको रूपमा उडान गरे। अरूले रूस, टर्की र लाटभियाको हवाई सेनासँगै सेवाहरू देखे।

Albatros B.III:

अल्बट्रोस बी.आई.आई. , एक जर्मन प्रथम विश्व युद्ध टोला बाईप्लेन थियो, जुन अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले अल्बट्रोस एलडीडीको रूपमा निर्माण गरे।

Albatros CI:

अल्बट्रोस सीआई , पहिलो विश्वयुद्धको दौडान अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले बनाएको दुई सिटको सामान्य-उद्देश्य बिपलेनहरूको सफल सी-श्रृंखलाको पहिलो थियो। निशस्त्र अल्बट्रोस बीआईआईको आधारमा, सीआईले पायलट र पर्यवेक्षकलाई सिट पल्टाउनुभयो ताकि पर्यवेक्षकले पछाडिको ककपिट कब्जा गर्‍यो जुन औंठीमाउन्ट 12.9२ मिलिमिटर (०.०१२ इन) प्याराबेलम एमजी १14१ मेशिन गनको साथ लगाइएको थियो।

Albatros CI:

अल्बट्रोस सीआई , पहिलो विश्वयुद्धको दौडान अल्बट्रोस फ्लुगेज्युवर्केले बनाएको दुई सिटको सामान्य-उद्देश्य बिपलेनहरूको सफल सी-श्रृंखलाको पहिलो थियो। निशस्त्र अल्बट्रोस बीआईआईको आधारमा, सीआईले पायलट र पर्यवेक्षकलाई सिट पल्टाउनुभयो ताकि पर्यवेक्षकले पछाडिको ककपिट कब्जा गर्‍यो जुन औंठीमाउन्ट 12.9२ मिलिमिटर (०.०१२ इन) प्याराबेलम एमजी १14१ मेशिन गनको साथ लगाइएको थियो।

Albatros L 58:

अल्बट्रोस एल 58 1920 को जर्मन विमान थियो। यो एक एकल ईन्जिन क्यान्टिलिभर मोनोप्लेन थियो जसले पायलटलाई फोजलेजको माथि खुला ककपिटमा राख्दछ, र त्यसभित्र पाँच-छ जना यात्रु बसिरहेको हुन्छ।

No comments:

Post a Comment

Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)

कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...