एन्टोनियावका, स्टालोवा वोला काउन्टी: एन्टोनियावका प्रशासनिक जिल्ला ग्मिना जाक्लिक्वाको गाउँ हो, दक्षिण-पूर्वी पोल्याण्डको सबकार्थियन भोईभोडशिप, स्टालोवा वोला काउन्टी भित्र। यो लगभग २ किलोमिटर (१ माइल) जाक्लीक्यूको पूर्वमा, २२ किलोमिटर (१ 14 मील) स्टालोवा वोलाको उत्तरमा र km 83 किलोमिटर (mi२ मील) क्षेत्रीय राजधानी रजेज्वाको उत्तरमा अवस्थित छ। | |
एन्टोनियावका, टोमासउ लुबेल्स्की काउन्टी: एन्टोनियावका प्रशासनिक जिल्ला ग्मिना क्रिनिस जिल्लाको एउटा गाउँ हो जुन पूर्वी पोल्याण्डको लुमालिन भोईभोडशीपको तोमासाउ लुबेल्स्की काउन्टी भित्र पर्छ। यो लगभग ice किलोमिटर (२ मील) क्रिनिसको दक्षिण-पश्चिममा, तोमासबु लुबेलस्कीको १ 14 किलोमिटर (mi माइल) उत्तरमा र क्षेत्रीय राजधानी लुब्लिनको दक्षिण-पूर्वमा 95 km किलोमिटर (mi mi मील) दक्षिण पूर्वमा अवस्थित छ। | |
एन्टोनियावका, Zamość काउन्टी: एन्टोनियावका पूर्वी पोल्याण्डको ज्युमो काउन्टी, लुब्लिन भोईभोडशिप भित्र पर्ने ग्मिना कोमारव-ओसादाको प्रशासनिक जिल्लाको गाउँ हो। यो लगभग kilometers किलोमिटर (२ मील) कोमराव-ओसादाको उत्तर-पश्चिममा, १ść किमि (११ माइल) जामोको दक्षिण-पूर्व, र क्षेत्रीय राजधानी लुब्लिनको दक्षिण-पूर्वमा 92 २ किमी (57 57 मील) दक्षिण-पूर्वमा अवस्थित छ। | |
एन्टोनियावका, Zwoleń काउन्टी: एन्टोनियावका प्रशासनिक जिल्ला ग्मिना पोलिक्स्नाको एउटा गाउँ हो, जुन मध्य-पोल्याण्डको पूर्वी भाग, Zovle V काउन्टी, मासोभियान भोइभोडशिप भित्र पर्छ। यो लगभग z किलोमिटर (२ मील) पोलिस्नाको दक्षिण-पश्चिम, Zwoleń को उत्तरमा km किलोमिटर (6 मील) र वारसाको दक्षिण-पूर्वमा 96 km किमी (mi० मील) दक्षिण पूर्वमा अवस्थित छ। | |
एन्टोनियावका: एन्टोनियावकाले निम्न ठाउँहरूलाई संकेत गर्न सक्छ:
| |
एन्टोनियावका विल्जकोवस्का: एन्टोनियावका विल्कोस्कास्का प्रशासनिक जिल्ला ग्मिना माकिजोवाइसे जिल्लाको गाउँ हो जुन पूर्व-मध्य पोल्याण्डको गार्भोलीन काउन्टी, मासोभियान भोइभोडशिप अन्तर्गत पर्छ। | |
एन्टोनियावका żwierżowska: एन्टोनियावका żवैयरोव्स्का प्रशासनिक जिल्ला ग्मिना माकिजोवाइसे जिल्लाको गाउँ हो जुन पूर्व-मध्य पोल्याण्डको गार्भोलीन काउन्टी, मासोभियान भोइभोडशिप अन्तर्गत पर्छ। यो लगभग २ किलोमिटर (१ मील) मैकीजोवाइसको दक्षिणमा, २w किलोमिटर (१ 16 माइल) गारवोलिनको दक्षिणमा, र km१ किलोमिटर (44 44 मील) वारसाको दक्षिण-पूर्वमा अवस्थित छ। | |
Dejan Antonić: Dejan Antonić एक फुटबल प्रबन्धक र पूर्व खेलाडी हो। | |
एन्टोनका: एन्टोनका क्रास्नोप्लामेन्स्कोए ग्रामीण बस्ती, अलेक्जान्ड्रोव्स्की जिल्ला, ब्लादिमीर ओब्लास्ट, रूसको ग्रामीण इलाका हो। जनसंख्या २०१० सम्म १ 18 थियो। त्यहाँ १ सडक छ। | |
एन्टोनकोभो: एन्टोनकोभो दुवोव्स्कॉय ग्रामीण बस्ती, बेरिओजोव्स्की जिल्ला, पेर्म क्राइ, रूसको ग्रामीण इलाका हो। २०१० सम्म जनसंख्या १55 थियो। त्यहाँ streets वटा सडकहरू छन्। | |
एन्टोनियो मारिया साल्वियाटी: एन्टोनियो मारिया साल्वियाटी फ्लोरेन्टाइन रोमन क्याथोलिक कार्डिनल थिए। | |
एन्टोनमेरिया सउली: एन्टोनियो मारिया सउली (१ 15–१-१–२23) जेनोवाका आर्चबिशप र पछि रोमन क्याथोलिक कार्डिनल थिए जसले जीवनको अन्तिम तीन वर्षसम्म कार्डिनाल्सको कलेजको डीनको रूपमा सेवा गरिरहे। | |
एन्टोनियो मारिया Zanetti: काउन्ट एन्टोन [io] मारिया जनेट्टी (१–– – -१6767)) एक भेनेशियन कलाकार, ईन्ग्रेभर, कला आलोचक, कला व्यापारी र पारखीय व्यक्ति थिइन। उनले कुँदिएका रत्नहरूको स formed्ग्रह गठन गरे, जसमध्ये उनले एउटा भव्य क्याटलग प्रकाशित गरे। | |
एन्टोन-एट-ट्राइगोनन्ट: एन्टोन-एट-ट्राइगोनन्ट दक्षिण पश्चिमी फ्रान्सको नौवेले -अक्वीटाइनमा डोर्डोग्ने विभागको कम्यून हो। | |
एन्टोन जोन्स: एन्टोन मार्क्विस जोन्स , एक अमेरिकी पुस्तक प्रकाशक, लेखक, पटकथा लेखक, र फिल्म निर्माता हुन्। १ 1990 1990 ० को दशकको अन्ततिर उनले शहरी काल्पनिक साहित्य 'स्ट्रिट लाइट' को अग्रगामीको लागि धेरै आलोचनात्मक प्रशंसा प्राप्त गरे। | |
एन्टोनी मोनरेल: एन्टोनी एड्रिन मोनरेल डे ला क्रूज एक मेक्सिकन फुटबलर हो जसले मिनरोज डे जाकाटेकासका लागि गोलकीपरको रूपमा खेल्दछ। | |
एन्थोनी (दिइएको नाम): एंथनी वा Antony एक पुरुष दिइएको नाम, Antonii, मार्क Antony belonged जो एक Gens बाट लिइएको हो। प्लुटार्कका अनुसार अन्टोनी जीन्स हेराक्लिडे थिए, उनी हेराक्लेसका छोरा एन्टोनका सन्तान थिए। एन्थोनी एक अंग्रेजी नाम हो जुन उत्तर अमेरिका, अष्ट्रेलिया, न्यूजील्याण्ड, पापुआ न्यू गुयना, फिलिपिन्स, मलेसिया, भारत, पाकिस्तान, ब्रिटिश टापु, गुयाना, लाइबेरिया, सियरा लियोन, घाना, नामिबिया, दक्षिण अफ्रीका, बोत्सवाना भरमा प्रयोग भईरहेको छ , जिम्बावे, जाम्बिया, मलावी, तंजानिया, युगान्डा, केन्या, सुडान, दक्षिण सुडान, इथियोपिया, क्यामरून र नाइजेरिया। | |
एन्टोनो (नाम): एन्टोनो एक एस्पेरान्तो मर्दाना दिइएको नाम हो जुन एन्थोनीको एक रूप हो, र एक उपनाम हो। यस नामको साथ उल्लेखनीय व्यक्तिले निम्न समावेश गर्दछ: | |
बेबिलोन characters अक्षरहरूको सूची: बेबिलोन characters क्यारेक्टरको सूचीमा सम्पूर्ण बेबिलोन universe ब्रह्माण्डका पात्रहरू छन्। बेबिलोन स्टेशन एक राजनीतिक र सांस्कृतिक बैठक स्थल को रूप मा कल्पना गरिएको थियो, शो को धेरै विषयहरु मध्ये एक सभ्यता बीच सांस्कृतिक र सामाजिक अन्तरक्रिया हो। बेबिलोन on मा प्रतिनिधित्व गरिएका पाँच प्रमुख सभ्यताहरू रहेका छन्: मानव, नारन, सेन्टौरी, मिनबारी र भोरलोन्स; र धेरै दर्जन कम शक्तिशाली व्यक्तिहरू। थुप्रै कम शक्तिशाली दौडहरूले गैर-अलाइन्ड वर्ल्ड्सको लिग बनाउँदछ जुन श्रृंखला सुरु हुनुभन्दा 30० वर्ष अघि भएको दिलगर युद्धको परिणामको रूपमा भेला हुन्छ। | |
एन्टिनो: ग्रीक पौराणिक कथामा, एन्टिनो नाम उल्लेख गर्न सक्दछ:
| |
एन्टोनफ: एन्टोनोफ एक थर हो। उपनामको साथ उल्लेखनीय व्यक्तिहरू समावेश गर्दछ:
| |
एन्टोनोमासिया: बयानमा, एन्टोनोमासिया एक प्रकारको मेटोनिमी हो जसमा एपिथेट वा वाक्यांशले उचित नामको स्थान लिन्छ, जस्तै नेपोलियन I को लागि "सानो कर्पोरेल"। विपरित, एन्टोनोमेसियाले पनि आर्कटाइपल नामको रूपमा उचित नाम प्रयोग गर्न सक्दछ। सामान्य विचार व्यक्त गर्नुहोस्। | |
एन्टोनोमासिया: बयानमा, एन्टोनोमासिया एक प्रकारको मेटोनिमी हो जसमा एपिथेट वा वाक्यांशले उचित नामको स्थान लिन्छ, जस्तै नेपोलियन I को लागि "सानो कर्पोरेल"। विपरित, एन्टोनोमेसियाले पनि आर्कटाइपल नामको रूपमा उचित नाम प्रयोग गर्न सक्दछ। सामान्य विचार व्यक्त गर्नुहोस्। | |
एन्टोनोमासिया: बयानमा, एन्टोनोमासिया एक प्रकारको मेटोनिमी हो जसमा एपिथेट वा वाक्यांशले उचित नामको स्थान लिन्छ, जस्तै नेपोलियन I को लागि "सानो कर्पोरेल"। विपरित, एन्टोनोमेसियाले पनि आर्कटाइपल नामको रूपमा उचित नाम प्रयोग गर्न सक्दछ। सामान्य विचार व्यक्त गर्नुहोस्। | |
बिरूद्ध (शब्दार्थ): शाब्दिक अर्थशास्त्रमा, विपरीतहरू शब्दहरू हुन् जुन स्वाभाविक रूपमा विसंगत बाइनरी सम्बन्धमा रहेको हुन्छ। उदाहरण को लागी, केहि लामो छ कि छोटो छ कि entails। यसलाई 'बाइनरी' सम्बन्धको रूपमा लिइएको छ किनकि बिरूद्धको सेटमा दुई सदस्यहरू छन्। बिचको बिचको सम्बन्धलाई विपक्षीको रुपमा चिनिन्छ। विरोधाभासको जोडीको सदस्य सामान्यतया यो प्रश्न द्वारा निर्धारण गर्न सकिन्छ कि एक्सको विपरित के हो? | |
एन्टोनोपौलोस: एन्टोनोपौलोस ग्रीकको उपनाम हो जसको महिला संस्करण एन्टोनोपौलो (Αντωνοπούλου) हो। नाम मूल नाम एन्टोनियसबाट आएको हो। अरू मध्ये यो उपनाम हो:
| |
एन्टोनोपोलोउ: एन्टोनोपोलोउ एक ग्रीक थर हो जुन एन्टोनोपौलोसको महिला संस्करण हो। यस नामको साथ उल्लेखनीय व्यक्तिले निम्न समावेश गर्दछ:
| |
एन्टोनोभ: एन्टोनोव स्टेट एन्टरप्राइज , पहिले एरोनॉटिकल साइन्टिफिकल-टेक्निकल कम्प्लेक्स एन्टोनोभ, र पहिले एन्टोनोभ डिजाइन ब्यूरो , एक यूक्रेनी विमान निर्माण र सेवा कम्पनी हो। एन्टोनोभको विशेष विशेषज्ञता धेरै ठूला हवाईजहाज र हवाईजहाजहरूको तयारीमा नरहेका रनवेहरू प्रयोग गर्ने क्षेत्रमा छ। एन्टोनोभले कम्तिमा २२,००० विमानहरू निर्माण गरिसकेका छन र यसका हजारौं विमानहरू हाल पूर्व सोभियत संघ र विकासशील देशहरूमा सञ्चालन गरिरहेका छन्। | |
एलेक्सान्डर एन्टोनोभ: एलेक्सान्डर एन्टोनोभले सन्दर्भ गर्न सक्छ:
| |
एन्ड्रे एन्टोनोभ: आन्द्रे एन्टोनोभले सन्दर्भ गर्न सक्छ:
| |
भ्लादिमीर एन्टोनोव: भ्लादिमिर एन्टोनोभले सन्दर्भ गर्न सक्छ:
| |
एन्टोनोभ, भोल्गोग्राड ओब्लास्ट: एन्टोनोव एक ग्रामीण इलाका हो र एन्टोनोव्स्कोइ ग्रामीण बस्ती, Oktyabrsky जिल्ला, वोल्गोग्राड ओब्लास्ट, रूसको प्रशासनिक केन्द्र। २०१० सम्म जनसंख्या १,6544 थियो। 34 34 वटा सडकहरू छन्। | |
युरी एन्टोनोव: युरी मिखाइलोविच एन्टोनोभ एक सोभियत र रूसी कम्पोजर, गायक र संगीतकार, रूसको पीपुल्स आर्टिस्ट (१ 1997 1997)) हो। | |
एन्टोनोभ An-26: एन्टोनोभ एन् २ 26 एक जुम्ल्याहा-इंजीन गरिएको टर्बोप्रप सिभिलियन र सैन्य यातायात एयरक्राफ्ट हो, सोवियत संघमा १ 69 69 to देखि १ 6 66 सम्म डिजाइन र उत्पादन गरिएको। | |
एन्टोनोभ An-32: एन्टोनोव एन -32 एक टर्बोप्रप जुम्ल्याहा इ -्गेड सैन्य यातायात विमान हो। | |
भ्लादिमिर एन्टोनोभ-ओभसेन्को: भ्लादिमीर अलेक्जान्ड्रोविच एन्टोनोभ-ओभसेनको , वास्तविक उपनाम ओभसेनको , पार्टी उपनाम "बेयोनेट" (Штык) र 'निकिता' (Ники́та), एक साहित्यिक छद्म ए गाल, एक प्रसिद्ध यूक्रेनी बोल्शेविक नेता र कूटनीतिज्ञ थिए। | |
एन्टोनोभ-ओभसेन्को: एन्टोनोभ-ओभसेन्को (Антонов-Овсеенко) एक रूसी थर हो र यसलाई सन्दर्भित गर्न सकिन्छ:
| |
एन्टोनोभ एयरलाइन्स: एन्टोनोभ एयरलाइन्स एक यूक्रेनी कार्गो एयरलाइन्स हो, एन्टोनोभ एभिएशन कम्पनीको एक विभाग। यसले ओभरसाइज-कार्गो बजारमा अन्तर्राष्ट्रिय चार्टर सेवाहरू सञ्चालन गर्दछ। यसको मुख्य आधार कीवको नजिक होस्टोमेल एयरपोर्ट हो। कम्पनीको एकमात्र सम्पन्न एन्टोनोभ एन -२5 M मारियाको स्वामित्व छ, जुन विश्वको सबैभन्दा ठूलो परिचालन कार्गो विमान हो। | |
एन्टोनोभ (डिस्मिग्इग्युएशन): एन्टोनोभ , वा एन्टोनोव एयरोनॉटिकल साइन्टिस्ट / टेक्निकल कम्प्लेक्स एक यूक्रेनी विमान निर्माण र सेवा कम्पनी हो। | |
एन्टोनोभ (थर): एन्टोनोभ एक मर्दाना रूसी थर हो जुन पुरुष दिइएको नाम एन्टोनबाट आएको हो र यसको शाब्दिक अर्थ एन्टोन हो । अर्थात्, यो एन्टोनियस मूल नामबाट लिइएको एक संरक्षक थर हो। यसको महिला समकक्ष एन्टोनोभा हो। यसले सन्दर्भ गर्न सक्दछ:
| |
एन्टोनोव अन -१०: एन्टोनोव एन -१० सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इन्जिन टर्बोप्रप यात्री यातायात विमान हो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ एन -१२4 रुसलन: एन्टोनोभ एन १२ 12 रुस्लान ठूलो, रणनीतिक एयरलिफ्ट हो, चार इन्जिन एयरक्राफ्ट हो जुन १ 1980 s० को दशकमा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले यूक्रेनी एसएसआरमा डिजाइन गरेको थियो, त्यसबेला सोभियत संघको भाग (युएसएसआर)। बोइंग 74 747-8 एफ सम्म, एन १२ 12 तीस वर्षसम्म विश्वको सबैभन्दा ठूलो ग्रोस उत्पादन उत्पादन कर्गो हवाइजहाज र दोस्रो सबैभन्दा भारी अपरेटि car कार्गो विमान एक पछाड एन्टोनोभ एन -२5 M मिया पछाडि थियो। एक -124 सेवा मा सबैभन्दा ठूलो सैन्य यातायात विमान बनेको छ। एन -१4 of का मुख्य डिजाइनर विक्टर तोलमाचेभ थिए। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-140: एन्टोनोभ एन १ 140० एक टर्बोप्रप क्षेत्रीय एयरलाइनर हो, यूक्रेनी एन्टोनोभ एएसटीसी ब्यूरोले एन्टोनोभ एन् २ 24 को उत्तराधिकारीको रूपमा डिजाइन गरेको हो, विस्तारित कार्गो क्षमता र तयारी नगरीका हवाई हमलाहरू प्रयोग गर्ने क्षमता सहित। | |
एन्टोनोव An-148: एन्टोनोभ एन् १ 148 एक क्षेत्रीय जेट हो जुन युक्रेनको एन्टोनोभले डिजाइन र निर्माण गरेको हो। १ 1990 1990 ० को दशकमा विमानको विकास सुरू भयो, र यसको पहिलो उडान १ December डिसेम्बर २०० on मा भयो। यो विमानले २ certific फेब्रुअरी २०० on मा प्रमाणीकरण कार्यक्रम पूरा गर्यो। एन १ 148 को अधिकतम २,१००-–,4०० किलोमिटर दायरा छ र वहन गर्न सक्षम छ ––-–– यात्राहरू, कन्फिगरेसनमा निर्भर गर्दै। | |
एन्टोनोभ १1१: एन्टोनोभले निर्माण गरेको उत्पाद १1१ एक सोभियत प्रयोगात्मक हवाई जहाज १ the s० को अन्त्यमा रोल आउट आउट थियो। | |
एन्टोनोभ An-2: एन्टोनोभ एन् २ एक सोभियत जन-उत्पादित एकल ईन्जिन बाइपलेन युटिलिटी / कृषि विमान हो जुन एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले १ 194 6 in देखि शुरू गरीएको हो। यसको उल्लेखनीय टिकाऊपन, उच्च उचाल्ने शक्ति, र उडान खोल्ने क्षमता र गरीब रनवेबाट जग्गाको क्षमता रहेको छ। यो एक लामो सेवा जीवन दिए। एन -२ २००१ सम्म उत्पादन भएको थियो र विश्वभरिका सैन्य र नागरिक अपरेटरहरूको साथ सेवामा रहन्छ। | |
एन्टोनोभ An-22: एन्टोनोव एन -२२ "एन्टेइ" एक भारी सैन्य यातायात विमान हो जुन सोभियत संघमा एन्टोनोभ डिजाइन ब्यूरोले डिजाइन गरेको थियो। चार टर्बोप्रप इञ्जिनहरू द्वारा संचालित प्रत्येकले कन्टेन्ट-घुमाउने प्रोपेलरहरूको जोडी ड्राइभ गर्दै, डिजाइन पहिलो चौडी-बडी यातायात विमान थियो र आजसम्म विश्वको सबैभन्दा ठूलो टर्बोप्रॉप-संचालित एयरक्राफ्ट हो। एन -२२ पहिलो पटक १ 19 .65 पेरिस एयर शोमा सोभियत संघ बाहिर सार्वजनिक रूपमा देखा पर्यो। त्यस पछि, मोडेलले सोभियत संघको लागि प्रमुख सैन्य र मानवीय एयरलिफ्टमा व्यापक प्रयोग देख्यो, र अझै पनि रूसी वायुसेनाको सेवामा छ। | |
एन्टोनोभ An-225 Mriya: एन्टोनोभ एन -२55 क्रिया एक रणनीतिक एयरलिफ्ट कार्गो विमान हो जुन एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले १ 1980 s० को दशकमा सोभियत संघ भित्र यूक्रेनी एसएसआरमा डिजाइन गरेको थियो। यो छ टर्बोफ्यान इञ्जिनहरू द्वारा संचालित हो र यो अहिलेसम्म निर्माण गरिएको सबैभन्दा भारी एयरक्राफ्ट हो, अधिकतम टेक अफ वजन 6off० टनको साथ। यससँग परिचालन सेवामा कुनै पनि विमानको सबैभन्दा ठूलो पखेटा हुन्छ। एकल उदाहरण बनेको छ यूक्रेनी नागरिक दर्ता UR-82060 । केही फरक कन्फिगरेसनको साथ दोस्रो एयरफ्रेम आंशिक रूपमा निर्माण गरिएको थियो। यसको निर्माण १ 199 199 in मा रोकिएको थियो किनभने कोष र ब्याजको अभावमा थियो, तर २०० in मा यस संस्थाले ived०-–०% सम्पन्नतामा पुन: संजीवनी प्रदान गर्यो। August० अगस्त २०१ 2016 मा, एन्टोनोव चीनको एयरस्पेस उद्योग कर्पोरेशनको लागि दोस्रो एयरफ्रेम पूरा गर्न सहमत भए। | |
एन्टोनोभ An-24: एन्टोनोव एन् २ 24 एक 44-सिटको जुम्ल्याहा टर्बोप्रप यातायात / यात्री विमान हो जुन १ 195 77 मा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले सोभियत संघमा डिजाइन गरेको थियो र किभ, इर्कुट्स्क र उलान-उडे एविएशन फैक्टरीले बनाएको हो। | |
एन्टोनोभ An-24: एन्टोनोव एन् २ 24 एक 44-सिटको जुम्ल्याहा टर्बोप्रप यातायात / यात्री विमान हो जुन १ 195 77 मा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले सोभियत संघमा डिजाइन गरेको थियो र किभ, इर्कुट्स्क र उलान-उडे एविएशन फैक्टरीले बनाएको हो। | |
एन्टोनोभ An-24: एन्टोनोव एन् २ 24 एक 44-सिटको जुम्ल्याहा टर्बोप्रप यातायात / यात्री विमान हो जुन १ 195 77 मा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले सोभियत संघमा डिजाइन गरेको थियो र किभ, इर्कुट्स्क र उलान-उडे एविएशन फैक्टरीले बनाएको हो। | |
एन्टोनोभ An-26: एन्टोनोभ एन् २ 26 एक जुम्ल्याहा-इंजीन गरिएको टर्बोप्रप सिभिलियन र सैन्य यातायात एयरक्राफ्ट हो, सोवियत संघमा १ 69 69 to देखि १ 6 66 सम्म डिजाइन र उत्पादन गरिएको। | |
एन्टोनोभ An-28: एन्टोनोभ अन -२ a एक जुम्ल्याहा-इined्गित लाइट टर्बोप्रप यातायात विमान हो, एन्टोनोभ एन -१M एम बाट विकसित भयो। यो Beriev Be-30 बिरूद्ध प्रतिस्पर्धाको विजेता थियो, एयरफ्लोटले छोटो दूरीको एयरलाइनरको रूपमा प्रयोगको लागि। यो १ 69 in in मा पहिलो पटक उडान भयो। जम्मा १ were १ निर्माण गरिएको थियो र १ 16 एयरलाइन सेवामा १ 2015 अगस्ट २०१ 2015 सम्म रहन्छ। एन्टोनोभले निर्माण गरेको छोटो पूर्व-निर्माण श्रृंखला पछि, यसलाई पोल्याण्डमा PZL-Mielec द्वारा इजाजत-निर्मित गरिएको थियो। १ 199 199 In मा, PZL-Mielec आफ्नै सुधार गरिएको संस्करण, PZL M28 Skytruck विकसित भयो। | |
एन्टोनोभ An-3: एन्टोनोव एन-3 एक सोभियत नागरिक नागरिक बहुउद्देशीय र कृषि विमान हो। यो अनिवार्य रूपमा an-2 को एक turboprop संचालित विकास हो, यसलाई अपग्रेड वा बदल्नको लागि डिजाइन गरिएको हो। आधारभूत यातायात संस्करण (An-3T) कार्गो / यात्री संस्करण (An-3TK), एक कृषि संस्करण (An-3SH), वन फायर फाइटिंग संस्करण (An-3P), साथै एम्बुलेन्स संस्करण द्वारा पूरक छ । यो यात्रुहरू र कार्गो बोक्नका लागि डिजाइन गरिएको छ, पक्वा गरिएको वा अप्रमाणित एयरफील्डहरूबाट अपरेटिंग, हिउँले छोपिएका सतहहरू सम्म cm 14 सेमी (१ 14 इन्च) गहिरोसम्म। | |
एन्टोनोभ An-30: एन्टोनोभ अन-30० , एक हवाई विकास चित्रचित्रको लागि डिजाइन गरिएको २-हो। | |
एन्टोनोभ An-32: एन्टोनोव एन -32 एक टर्बोप्रप जुम्ल्याहा इ -्गेड सैन्य यातायात विमान हो। | |
एन्टोनोभ An-38: एन्टोनोभ एन-38 38 एन्टोनोभको पहिलेको an-२ of को एक तानिएको र अपग्रेड गरिएको संस्करण हो। यो एउटा जुम्ल्याहा-इंजीन गरिएको टर्बोप्रप यातायात एयरक्राफ्ट हो, युक्रेनको कीवमा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले डिजाइन गरेको हो। उत्पादन नोभोसिबिर्स्क, रूसमा छ, तर केहि महत्त्वपूर्ण भागहरू युक्रेन र बेलारुसमा पनि बनाइन्छ। यो पहिलो पटक १ 199 199 in मा उडान गयो, र अप्रिल २००० मा अन्तर्राष्ट्रिय उडान प्रमाणीकरण प्राप्त भयो। अगस्त २०१ August सम्म जम्मा ११ वटा निर्माण भएका थिए र २ एयरलाइन्स सेवामा रहेका छन्। हालसालै भएको एउटा वृत्तचित्रमा भनिएको छ कि २०२१ मा ALROSA एयरलाइन्सको सेवामा केवल एक जना बाँकी रहेको छ। | |
एन्टोनोव An-70: एन्टोनोव एएन 70० चार इञ्जिन मध्यम-दूरीको यातायात एयरक्राफ्ट हो, र प्रोफेन इञ्जिनहरूले मात्र उडान लिने पहिलो विमान हो। यसलाई अन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले १ 1980 s० को उत्तरार्धमा अप्रचलित एन -१२ सैन्य यातायात को ठाउँ बदल्नको लागि विकसित गरेको थियो। पहिलो प्रोटोटाइपको पहिलो उडान डिसेम्बर १ 199 199 in मा किभ, अब स्वतन्त्र युक्रेनमा भएको थियो। केही महिना भित्र प्रोटोटाइपले एक मध्य-हवाको टक्कर सामना गर्यो। एक दोस्रो एयरफ्रेम उडान परीक्षण कार्यक्रम अगाडि बढ्न अनुमति दिनको लागि उत्पादन गरिएको थियो। दुबै प्रोटोटाइपहरू किभ एयरक्राफ्ट प्रोडक्शन प्लान्टले उत्पादन गरेका थिए। | |
एन्टोनोभ An-71: एन्टोनोव ए 71१ एक सोभियत AWACS विमान थियो जुन सोभियत वायुसेनाको VVS-FA सेनाहरूको साथ प्रयोगको लागि प्रयोग गरिएको थियो, An-72 यातायातबाट विकसित गरिएको थियो। कार्यक्रम रद्द गर्नु अघि केवल तीन प्रोटोटाइपहरू निर्माण गरिएको थियो। | |
एन्टोनोव अन-72२: एन्टोनोव एन-72२ सोभियत / युक्रेनी यातायात हो, एन्टोनोभले विकसित गरेको हो। यो एक STOL यातायात को रूप मा डिजाइन गरिएको थियो र एन्टोनोभ An-26 को एक प्रतिस्थापन को रूप मा लक्षित थियो, तर रूपहरु वाणिज्यिक फ्रेटरहरु को रूप मा सफलता मिल्यो। | |
एन्टोनोव An-8: एन्टोनोव एन-8 एक सोभियत डिजाइन गरिएको जुम्ल्याहा टर्बोप्रप, उच्च-पखेटा हल्का सैन्य यातायात विमान हो। | |
एन्टोनोव A-1: एन्टोनोव ए -१ र सम्बन्धित डिजाइनहरू सोभियत संघमा १ 30 30० र १ 40 s० को दशकमा उत्पादित एकल-सिट प्रशिक्षण ग्लाइडरहरूको परिवार थियो। सबै मानक -२ (Стандарт-२) बाट व्युत्पन्न थिए, जुन बदले मानक -१ बाट निकालिएको हो । तिनीहरू ठूलो संख्यामा उत्पादन गरियो, around,,०० जति U-s3, U-s4 र P-s2 मुख्य संस्करणहरू मात्र निर्मितको साथ। समान डिजाइनले एन्टोनोभ A-2 र यसको दुई सीट डिजाइनको सम्बन्धित समूहको लागि आधार गठन गर्यो। जम्मा, दुई सीटर सहित, उत्पादन १ 37 3737 सम्म 7,,०० भन्दा बढी भयो। | |
एन्टोनोव A-9: एन्टोनोव ए 9 9 एक सिट-सिट सेलप्लेन थियो जुन १ 40 s० को दशकमा यूएसएसआरमा डिजाइन गरी बनाइएको थियो र यो रेकर्ड सेटिंग रेड फ्रन्ट 7 को विकास हो। | |
एन्टोनोव A-11: एन्टोनोव ए -११ एक एकल सिट, उच्च प्रदर्शन, १ 50 s० को दशकको अन्तमा सोभियत संघमा निर्मित सबै-मेटल जहाजहरू हुन्। १ 150० उत्पादन भयो। | |
एन्टोनोव A-13: एन्टोनोव ए १ 13 एक सोभियत एरोबेटिक जहाज थियो जुन १ 50 and० र १ 60 s० को दशकमा उडिएको थियो। यो एक सानो, एकल सीट, सबै-धातु विमान A-11 बाट विकसित भयो जुन वैकल्पिक रूपमा त्यो विमानको लामो-पखेटा पखेटाले फिट हुन सक्छ। यो एक tadpole जस्तै fuselage र एक V- पुच्छरको साथ एक मिड-विंग मोनोप्लान थियो। | |
एन्टोनोव A-15: एन्टोनोव ए १ 15 एक सोभियत मध्य-वि wing्ग, वी-टेल सिंगल-सीट, एफएआई ओपन क्लास ग्लाइडर हो जुन ओलेग एन्टोनोवद्वारा डिजाइन गरिएको थियो र एन्टोनोभद्वारा निर्मित थियो। | |
एन्टोनोव A-2: एन्टोनोव ए २ र सम्बन्धित डिजाइनहरू १ 30 and० र १ 40 s० को दशकमा सोभियत संघमा उत्पादित दुई सीट प्रशिक्षण ग्लाइडरहरूको परिवार थिए, सबै एकल सीट एन्टोनोभ ए -१ परिवारबाट लिइएको थियो। तिनीहरू ठूलो संख्यामा उत्पादन गरिएको थियो, कम्तिमा १ 37 3737 द्वारा निर्मित २,3००, र एकल सिटरहरूसँगै, उत्पादनले year,6०० भन्दा बढी पार गरेको वर्ष। | |
एन्टोनोव A-40: एन्टोनोव ए 40० क्रिल्या टान्का एक सोभियत प्रयास थियो जुन एक ट tank्कीलाई युद्धको मैदानमा उड्ने अनुमति दिएपछि हवाईजहाजले टु being्गा पारेर वायुसेना सेना वा पक्षधरहरूलाई सहयोग पुर्यायो। एक प्रोटोटाइप १ 2 2२ मा निर्माण गरीएको थियो र परीक्षण गरिएको थियो, तर काम नगर्न पाईयो। यस गाडीलाई कहिलेकाँही A-40T वा KT पनि भनिन्छ । | |
एन्टोनोव A-40: एन्टोनोव ए 40० क्रिल्या टान्का एक सोभियत प्रयास थियो जुन एक ट tank्कीलाई युद्धको मैदानमा उड्ने अनुमति दिएपछि हवाईजहाजले टु being्गा पारेर वायुसेना सेना वा पक्षधरहरूलाई सहयोग पुर्यायो। एक प्रोटोटाइप १ 2 2२ मा निर्माण गरीएको थियो र परीक्षण गरिएको थियो, तर काम नगर्न पाईयो। यस गाडीलाई कहिलेकाँही A-40T वा KT पनि भनिन्छ । | |
एन्टोनोव A-7: एन्टोनोव ए-7 दोस्रो विश्वयुद्धको सोभियत प्रकाश फौज सैन्य ग्लाइडर थियो। | |
एन्टोनोव A-9: एन्टोनोव ए 9 9 एक सिट-सिट सेलप्लेन थियो जुन १ 40 s० को दशकमा यूएसएसआरमा डिजाइन गरी बनाइएको थियो र यो रेकर्ड सेटिंग रेड फ्रन्ट 7 को विकास हो। | |
एन्टोनोव A-40: एन्टोनोव ए 40० क्रिल्या टान्का एक सोभियत प्रयास थियो जुन एक ट tank्कीलाई युद्धको मैदानमा उड्ने अनुमति दिएपछि हवाईजहाजले टु being्गा पारेर वायुसेना सेना वा पक्षधरहरूलाई सहयोग पुर्यायो। एक प्रोटोटाइप १ 2 2२ मा निर्माण गरीएको थियो र परीक्षण गरिएको थियो, तर काम नगर्न पाईयो। यस गाडीलाई कहिलेकाँही A-40T वा KT पनि भनिन्छ । | |
एन्टोनोव A-7: एन्टोनोव ए-7 दोस्रो विश्वयुद्धको सोभियत प्रकाश फौज सैन्य ग्लाइडर थियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-140: एन्टोनोभ एन १ 140० एक टर्बोप्रप क्षेत्रीय एयरलाइनर हो, यूक्रेनी एन्टोनोभ एएसटीसी ब्यूरोले एन्टोनोभ एन् २ 24 को उत्तराधिकारीको रूपमा डिजाइन गरेको हो, विस्तारित कार्गो क्षमता र तयारी नगरीका हवाई हमलाहरू प्रयोग गर्ने क्षमता सहित। | |
एन्टोनोभ An-225 Mriya: एन्टोनोभ एन -२55 क्रिया एक रणनीतिक एयरलिफ्ट कार्गो विमान हो जुन एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले १ 1980 s० को दशकमा सोभियत संघ भित्र यूक्रेनी एसएसआरमा डिजाइन गरेको थियो। यो छ टर्बोफ्यान इञ्जिनहरू द्वारा संचालित हो र यो अहिलेसम्म निर्माण गरिएको सबैभन्दा भारी एयरक्राफ्ट हो, अधिकतम टेक अफ वजन 6off० टनको साथ। यससँग परिचालन सेवामा कुनै पनि विमानको सबैभन्दा ठूलो पखेटा हुन्छ। एकल उदाहरण बनेको छ यूक्रेनी नागरिक दर्ता UR-82060 । केही फरक कन्फिगरेसनको साथ दोस्रो एयरफ्रेम आंशिक रूपमा निर्माण गरिएको थियो। यसको निर्माण १ 199 199 in मा रोकिएको थियो किनभने कोष र ब्याजको अभावमा थियो, तर २०० in मा यस संस्थाले ived०-–०% सम्पन्नतामा पुन: संजीवनी प्रदान गर्यो। August० अगस्त २०१ 2016 मा, एन्टोनोव चीनको एयरस्पेस उद्योग कर्पोरेशनको लागि दोस्रो एयरफ्रेम पूरा गर्न सहमत भए। | |
एन्टोनोभ An-24: एन्टोनोव एन् २ 24 एक 44-सिटको जुम्ल्याहा टर्बोप्रप यातायात / यात्री विमान हो जुन १ 195 77 मा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले सोभियत संघमा डिजाइन गरेको थियो र किभ, इर्कुट्स्क र उलान-उडे एविएशन फैक्टरीले बनाएको हो। | |
एन्टोनोभ An-26: एन्टोनोभ एन् २ 26 एक जुम्ल्याहा-इंजीन गरिएको टर्बोप्रप सिभिलियन र सैन्य यातायात एयरक्राफ्ट हो, सोवियत संघमा १ 69 69 to देखि १ 6 66 सम्म डिजाइन र उत्पादन गरिएको। | |
एन्टोनोभ An-28: एन्टोनोभ अन -२ a एक जुम्ल्याहा-इined्गित लाइट टर्बोप्रप यातायात विमान हो, एन्टोनोभ एन -१M एम बाट विकसित भयो। यो Beriev Be-30 बिरूद्ध प्रतिस्पर्धाको विजेता थियो, एयरफ्लोटले छोटो दूरीको एयरलाइनरको रूपमा प्रयोगको लागि। यो १ 69 in in मा पहिलो पटक उडान भयो। जम्मा १ were १ निर्माण गरिएको थियो र १ 16 एयरलाइन सेवामा १ 2015 अगस्ट २०१ 2015 सम्म रहन्छ। एन्टोनोभले निर्माण गरेको छोटो पूर्व-निर्माण श्रृंखला पछि, यसलाई पोल्याण्डमा PZL-Mielec द्वारा इजाजत-निर्मित गरिएको थियो। १ 199 199 In मा, PZL-Mielec आफ्नै सुधार गरिएको संस्करण, PZL M28 Skytruck विकसित भयो। | |
एन्टोनोभ An-2: एन्टोनोभ एन् २ एक सोभियत जन-उत्पादित एकल ईन्जिन बाइपलेन युटिलिटी / कृषि विमान हो जुन एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले १ 194 6 in देखि शुरू गरीएको हो। यसको उल्लेखनीय टिकाऊपन, उच्च उचाल्ने शक्ति, र उडान खोल्ने क्षमता र गरीब रनवेबाट जग्गाको क्षमता रहेको छ। यो एक लामो सेवा जीवन दिए। एन -२ २००१ सम्म उत्पादन भएको थियो र विश्वभरिका सैन्य र नागरिक अपरेटरहरूको साथ सेवामा रहन्छ। | |
एन्टोनोभ An-32: एन्टोनोव एन -32 एक टर्बोप्रप जुम्ल्याहा इ -्गेड सैन्य यातायात विमान हो। | |
एन्टोनोभ: एन्टोनोव स्टेट एन्टरप्राइज , पहिले एरोनॉटिकल साइन्टिफिकल-टेक्निकल कम्प्लेक्स एन्टोनोभ, र पहिले एन्टोनोभ डिजाइन ब्यूरो , एक यूक्रेनी विमान निर्माण र सेवा कम्पनी हो। एन्टोनोभको विशेष विशेषज्ञता धेरै ठूला हवाईजहाज र हवाईजहाजहरूको तयारीमा नरहेका रनवेहरू प्रयोग गर्ने क्षेत्रमा छ। एन्टोनोभले कम्तिमा २२,००० विमानहरू निर्माण गरिसकेका छन र यसका हजारौं विमानहरू हाल पूर्व सोभियत संघ र विकासशील देशहरूमा सञ्चालन गरिरहेका छन्। | |
एन्टोनोभ: एन्टोनोव स्टेट एन्टरप्राइज , पहिले एरोनॉटिकल साइन्टिफिकल-टेक्निकल कम्प्लेक्स एन्टोनोभ, र पहिले एन्टोनोभ डिजाइन ब्यूरो , एक यूक्रेनी विमान निर्माण र सेवा कम्पनी हो। एन्टोनोभको विशेष विशेषज्ञता धेरै ठूला हवाईजहाज र हवाईजहाजहरूको तयारीमा नरहेका रनवेहरू प्रयोग गर्ने क्षेत्रमा छ। एन्टोनोभले कम्तिमा २२,००० विमानहरू निर्माण गरिसकेका छन र यसका हजारौं विमानहरू हाल पूर्व सोभियत संघ र विकासशील देशहरूमा सञ्चालन गरिरहेका छन्। | |
एन्टोनोभ एयरलाइन्स: एन्टोनोभ एयरलाइन्स एक यूक्रेनी कार्गो एयरलाइन्स हो, एन्टोनोभ एभिएशन कम्पनीको एक विभाग। यसले ओभरसाइज-कार्गो बजारमा अन्तर्राष्ट्रिय चार्टर सेवाहरू सञ्चालन गर्दछ। यसको मुख्य आधार कीवको नजिक होस्टोमेल एयरपोर्ट हो। कम्पनीको एकमात्र सम्पन्न एन्टोनोभ एन -२5 M मारियाको स्वामित्व छ, जुन विश्वको सबैभन्दा ठूलो परिचालन कार्गो विमान हो। | |
होस्टोमेल एयरपोर्ट: एन्टोनोव एयरपोर्ट , होस्टोमेल एयरपोर्ट पनि भनेर चिनिन्छ युक्रेनमा अन्तर्राष्ट्रिय कार्गो एयरपोर्ट र परीक्षण सुविधा हो, यो होस्टोमेल नजिकै अवस्थित छ जुन किवको उत्तरपश्चिमी उपनगर हो। | |
एन्टोनोव अन -१०: एन्टोनोव एन -१० सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इन्जिन टर्बोप्रप यात्री यातायात विमान हो। | |
एन्टोनोव अन -१०: एन्टोनोव एन -१० सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इन्जिन टर्बोप्रप यात्री यातायात विमान हो। | |
एन्टोनोव अन -१०: एन्टोनोव एन -१० सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इन्जिन टर्बोप्रप यात्री यातायात विमान हो। | |
एन्टोनोव An-70: एन्टोनोव एएन 70० चार इञ्जिन मध्यम-दूरीको यातायात एयरक्राफ्ट हो, र प्रोफेन इञ्जिनहरूले मात्र उडान लिने पहिलो विमान हो। यसलाई अन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले १ 1980 s० को उत्तरार्धमा अप्रचलित एन -१२ सैन्य यातायात को ठाउँ बदल्नको लागि विकसित गरेको थियो। पहिलो प्रोटोटाइपको पहिलो उडान डिसेम्बर १ 199 199 in मा किभ, अब स्वतन्त्र युक्रेनमा भएको थियो। केही महिना भित्र प्रोटोटाइपले एक मध्य-हवाको टक्कर सामना गर्यो। एक दोस्रो एयरफ्रेम उडान परीक्षण कार्यक्रम अगाडि बढ्न अनुमति दिनको लागि उत्पादन गरिएको थियो। दुबै प्रोटोटाइपहरू किभ एयरक्राफ्ट प्रोडक्शन प्लान्टले उत्पादन गरेका थिए। | |
एन्टोनोव An-70: एन्टोनोव एएन 70० चार इञ्जिन मध्यम-दूरीको यातायात एयरक्राफ्ट हो, र प्रोफेन इञ्जिनहरूले मात्र उडान लिने पहिलो विमान हो। यसलाई अन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले १ 1980 s० को उत्तरार्धमा अप्रचलित एन -१२ सैन्य यातायात को ठाउँ बदल्नको लागि विकसित गरेको थियो। पहिलो प्रोटोटाइपको पहिलो उडान डिसेम्बर १ 199 199 in मा किभ, अब स्वतन्त्र युक्रेनमा भएको थियो। केही महिना भित्र प्रोटोटाइपले एक मध्य-हवाको टक्कर सामना गर्यो। एक दोस्रो एयरफ्रेम उडान परीक्षण कार्यक्रम अगाडि बढ्न अनुमति दिनको लागि उत्पादन गरिएको थियो। दुबै प्रोटोटाइपहरू किभ एयरक्राफ्ट प्रोडक्शन प्लान्टले उत्पादन गरेका थिए। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ एन -१२4 रुसलन: एन्टोनोभ एन १२ 12 रुस्लान ठूलो, रणनीतिक एयरलिफ्ट हो, चार इन्जिन एयरक्राफ्ट हो जुन १ 1980 s० को दशकमा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले यूक्रेनी एसएसआरमा डिजाइन गरेको थियो, त्यसबेला सोभियत संघको भाग (युएसएसआर)। बोइंग 74 747-8 एफ सम्म, एन १२ 12 तीस वर्षसम्म विश्वको सबैभन्दा ठूलो ग्रोस उत्पादन उत्पादन कर्गो हवाइजहाज र दोस्रो सबैभन्दा भारी अपरेटि car कार्गो विमान एक पछाड एन्टोनोभ एन -२5 M मिया पछाडि थियो। एक -124 सेवा मा सबैभन्दा ठूलो सैन्य यातायात विमान बनेको छ। एन -१4 of का मुख्य डिजाइनर विक्टर तोलमाचेभ थिए। | |
एन्टोनोभ एन -१२4 रुसलन: एन्टोनोभ एन १२ 12 रुस्लान ठूलो, रणनीतिक एयरलिफ्ट हो, चार इन्जिन एयरक्राफ्ट हो जुन १ 1980 s० को दशकमा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले यूक्रेनी एसएसआरमा डिजाइन गरेको थियो, त्यसबेला सोभियत संघको भाग (युएसएसआर)। बोइंग 74 747-8 एफ सम्म, एन १२ 12 तीस वर्षसम्म विश्वको सबैभन्दा ठूलो ग्रोस उत्पादन उत्पादन कर्गो हवाइजहाज र दोस्रो सबैभन्दा भारी अपरेटि car कार्गो विमान एक पछाड एन्टोनोभ एन -२5 M मिया पछाडि थियो। एक -124 सेवा मा सबैभन्दा ठूलो सैन्य यातायात विमान बनेको छ। एन -१4 of का मुख्य डिजाइनर विक्टर तोलमाचेभ थिए। | |
एन्टोनोभ एन -१२4 रुसलन: एन्टोनोभ एन १२ 12 रुस्लान ठूलो, रणनीतिक एयरलिफ्ट हो, चार इन्जिन एयरक्राफ्ट हो जुन १ 1980 s० को दशकमा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले यूक्रेनी एसएसआरमा डिजाइन गरेको थियो, त्यसबेला सोभियत संघको भाग (युएसएसआर)। बोइंग 74 747-8 एफ सम्म, एन १२ 12 तीस वर्षसम्म विश्वको सबैभन्दा ठूलो ग्रोस उत्पादन उत्पादन कर्गो हवाइजहाज र दोस्रो सबैभन्दा भारी अपरेटि car कार्गो विमान एक पछाड एन्टोनोभ एन -२5 M मिया पछाडि थियो। एक -124 सेवा मा सबैभन्दा ठूलो सैन्य यातायात विमान बनेको छ। एन -१4 of का मुख्य डिजाइनर विक्टर तोलमाचेभ थिए। | |
एन्टोनोभ एन -१२4 रुसलन: एन्टोनोभ एन १२ 12 रुस्लान ठूलो, रणनीतिक एयरलिफ्ट हो, चार इन्जिन एयरक्राफ्ट हो जुन १ 1980 s० को दशकमा एन्टोनोभ डिजाइन ब्युरोले यूक्रेनी एसएसआरमा डिजाइन गरेको थियो, त्यसबेला सोभियत संघको भाग (युएसएसआर)। बोइंग 74 747-8 एफ सम्म, एन १२ 12 तीस वर्षसम्म विश्वको सबैभन्दा ठूलो ग्रोस उत्पादन उत्पादन कर्गो हवाइजहाज र दोस्रो सबैभन्दा भारी अपरेटि car कार्गो विमान एक पछाड एन्टोनोभ एन -२5 M मिया पछाडि थियो। एक -124 सेवा मा सबैभन्दा ठूलो सैन्य यातायात विमान बनेको छ। एन -१4 of का मुख्य डिजाइनर विक्टर तोलमाचेभ थिए। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12: एन्टोनोभ एन -१२ सोभियत संघमा डिजाइन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। यो एन्टोनोभ एन -१० को सैन्य संस्करण हो र यसका धेरै प्रकारहरू छन्। तीन दशक भन्दा बढीको लागि एन-१२ सोभियत वायु सेनाको मानक मध्यम-दूरीको कार्गो र प्याराट्रूप यातायात थियो। कुल १,२88 अन्तमा निर्माण गरियो। | |
एन्टोनोभ An-12 भेरियन्टको सूची: एन्टोनोभ एन १२ एक एन्टोनोभ द्वारा डिजाइन र उत्पादन गरिएको चार इञ्जिन टर्बोप्रप यातायात हो। एन -१२ देशभित्रका प्रयोग र निर्यातका लागि धेरै अनुकूलित भेरियन्टहरूमा उत्पादन गरिएको थियो। 60० भन्दा बढी भेरियन्टहरू उत्पादन गरियो, प्रत्येकको एक विशिष्ट पदनाम थियो। | |
एन्टोनोव A-13: एन्टोनोव ए १ 13 एक सोभियत एरोबेटिक जहाज थियो जुन १ 50 and० र १ 60 s० को दशकमा उडिएको थियो। यो एक सानो, एकल सीट, सबै-धातु विमान A-11 बाट विकसित भयो जुन वैकल्पिक रूपमा त्यो विमानको लामो-पखेटा पखेटाले फिट हुन सक्छ। यो एक tadpole जस्तै fuselage र एक V- पुच्छरको साथ एक मिड-विंग मोनोप्लान थियो। | |
एन्टोनोभ / टाक्निया अन -१2२: एन्टोनोव / ताक्निया एन -१2२ सउदी अरेबिया र युक्रेन द्वारा संयुक्त रूपमा विकसित भइरहेको एन्टोनोभ एन् 32२ जुम्ल्याहा इञ्जिन टर्बोप्रप मिलिटरी यातायातको एक सुधारिएको संस्करण थियो। यो अप्रिल २०१ 2019 मा रद्द गरिएको थियो। | |
एन्टोनोभ An-14: को Antonov एउटा-14 Pchelka वा Pchyolka दुई 300 HP Ivchenko ऐ-14RF रेडियल पिस्टन इन्जिन संग यो एक दुई-इन्जिन प्रकाश STOL उपयोगिता परिवहन थियो 15 मा पहिलो flown थियो जो मार्च 1958., एक सोभियत उपयोगिता विमान छ। सीरियल उत्पादन १ 66 in66 मा शुरू भयो, र करीव examples०० उदाहरणहरू १ 2 2२ मा समाप्त भएको समय द्वारा निर्माण गरिएको थियो। एन १ 14 १ 1990 1990 ० सम्म निर्मित अधिक सफल एन -२ बाइप्लेनलाई प्रतिस्थापन गर्न असफल भयो। एन -१'s को उत्तराधिकारी, अन -२op टर्बोप्रॉप इञ्जिनसहित पोल्याण्डको PZL Mielec कारखानाहरूमा PZL M28 Skytruck र PZL M28B Bryza नामले निर्माण गरिएको छ। | |
एन्टोनोभ An-140: एन्टोनोभ एन १ 140० एक टर्बोप्रप क्षेत्रीय एयरलाइनर हो, यूक्रेनी एन्टोनोभ एएसटीसी ब्यूरोले एन्टोनोभ एन् २ 24 को उत्तराधिकारीको रूपमा डिजाइन गरेको हो, विस्तारित कार्गो क्षमता र तयारी नगरीका हवाई हमलाहरू प्रयोग गर्ने क्षमता सहित। | |
एन्टोनोव An-148: एन्टोनोभ एन् १ 148 एक क्षेत्रीय जेट हो जुन युक्रेनको एन्टोनोभले डिजाइन र निर्माण गरेको हो। १ 1990 1990 ० को दशकमा विमानको विकास सुरू भयो, र यसको पहिलो उडान १ December डिसेम्बर २०० on मा भयो। यो विमानले २ certific फेब्रुअरी २०० on मा प्रमाणीकरण कार्यक्रम पूरा गर्यो। एन १ 148 को अधिकतम २,१००-–,4०० किलोमिटर दायरा छ र वहन गर्न सक्षम छ ––-–– यात्राहरू, कन्फिगरेसनमा निर्भर गर्दै। | |
एन्टोनोव An-148: एन्टोनोभ एन् १ 148 एक क्षेत्रीय जेट हो जुन युक्रेनको एन्टोनोभले डिजाइन र निर्माण गरेको हो। १ 1990 1990 ० को दशकमा विमानको विकास सुरू भयो, र यसको पहिलो उडान १ December डिसेम्बर २०० on मा भयो। यो विमानले २ certific फेब्रुअरी २०० on मा प्रमाणीकरण कार्यक्रम पूरा गर्यो। एन १ 148 को अधिकतम २,१००-–,4०० किलोमिटर दायरा छ र वहन गर्न सक्षम छ ––-–– यात्राहरू, कन्फिगरेसनमा निर्भर गर्दै। | |
एन्टोनोव An-148: एन्टोनोभ एन् १ 148 एक क्षेत्रीय जेट हो जुन युक्रेनको एन्टोनोभले डिजाइन र निर्माण गरेको हो। १ 1990 1990 ० को दशकमा विमानको विकास सुरू भयो, र यसको पहिलो उडान १ December डिसेम्बर २०० on मा भयो। यो विमानले २ certific फेब्रुअरी २०० on मा प्रमाणीकरण कार्यक्रम पूरा गर्यो। एन १ 148 को अधिकतम २,१००-–,4०० किलोमिटर दायरा छ र वहन गर्न सक्षम छ ––-–– यात्राहरू, कन्फिगरेसनमा निर्भर गर्दै। |
Thursday, June 17, 2021
Antoniówka, Stalowa Wola County, Antoniówka, Tomaszów Lubelski County, Antoniówka, Zamość County
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)
कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...
-
Avalerion: Avalerion वा सतर्कता एक heraldic चरा को लागी एक शब्द हो। ऐतिहासिक रूपमा, यसले नियमित हेराल्डिक ईगललाई दर्साउँछ। पछि हेराल्...
-
Haastige overtreding: De haastaanval is een aanvallende stijl van American football, die twee verschillende maar verwante vormen heeft...
-
एन्टोनियो विल्सन भिएरा होनारियो: आन्टोनियो विल्सन भिआरा होनारियो , उपनाम कउतिन्हो , ब्राजिलका प्रशिक्षक र फुटबलर थिए जसले सान्तास फुट...
No comments:
Post a Comment