Thursday, June 24, 2021

Arado Ar 199, Arado Ar 231, Arado Ar 232

Arado Ar 199:

एराडो एर १ 199 199 एक फ्लोटप्लेन एयरक्राफ्ट थियो, अराडो फ्लुगेज्युवर्कले निर्मित। यो तल्लो वि wing्गको मोनोप्लान थियो, जुन १ 38 3838 मा क्यापपल्टबाट सुरू गर्न र पानी माथि सञ्चालन गर्न डिजाइन गरिएको हो। संलग्न ककपिटमा प्रशिक्षक र विद्यार्थीको लागि दुई छेउ छेउमा सीटहरू, र एक तेस्रो, पछिल्लो सीट, प्रशिक्षार्थी-नेभिगेटर वा रेडियो अपरेटरको लागि थियो।

Arado Ar 231:

अराडो एआर २1१ एक हल्का फ्लोट प्लेन थियो, जर्मनीमा दोस्रो विश्वयुद्धको समयमा विकसित गरिएको एराडोले पनडुब्बीहरूको लागि स्काउट विमानको रूपमा। पनडुब्बी भित्र भण्डारण गर्न आवश्यक डिजाइनमा सम्झौता आवश्यक पर्दछ कि यसले एकल सीट सिपलानलाई थोरै व्यावहारिक प्रयोगको बनायो।

Arado Ar 232:

अराडो एआर २2२ तौसेन्डफुलर , जसलाई कहिलेकाँही तत्ज्ल्ल्वर्म पनि भनिन्छ, यो एक कार्गो विमान थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन फर्म अराडो फ्लुगेज्युवर्कले थोरै संख्यामा डिजाइन र निर्माण गरीरहेको थियो। डिजाइन पेश गरियो, वा सँगै ल्याइयो, लगभग सबै सुविधाहरू अब आधुनिक कार्गो यातायात विमान डिजाइन मा मानक मानिन्छ, एक पखेटा जस्तै fuselage एक उच्च पखेटा तल slung सहित; एक रियर लोड र्याम्प; होल्डमा सजिलो पहुँचको लागि उच्च माउन्ट जुम्ल्याहा पुच्छर; र कुनै न कुनै क्षेत्रबाट अपरेटिंगका लागि बिभिन्न सुविधाहरू। यद्यपि लुफ्टवाफे यसको पुरानो ज Jun्कर्स जु 52२ / m मी ट्रान्सपोर्टको ब्ल्यापलाई बदल्न वा पूरित गर्नमा चासो राख्दै थियो, यस समयमा यसको उत्पादन धेरै प्रकारको थियो र यसले ठूलो संख्यामा एआर २2२ खरीद गरेन।

Arado Ar 233:

अराडो एआर २33 एक १ 40 s० को दशकको जर्मन डिजाइन थियो जुन सिभिल जुम्ल्याहा इञ्जिन उभारी डु boat्गाका लागि थियो जुन फ्रान्समा डेवोइटिनले अराडो फ्लुगेज्युवर्कको नियन्त्रणमा विकसित गरेको थियो।

Arado Ar 234:

अराडो एर २ 234 ब्लीट्ज विश्वको पहिलो परिचालन जेट-पावर बमवर्षक थियो, दोस्रो अयुद्धको अन्तिम चरणमा जर्मन अराडो कम्पनीले निर्माण गरेको थियो।

Arado Ar 234:

अराडो एर २ 234 ब्लीट्ज विश्वको पहिलो परिचालन जेट-पावर बमवर्षक थियो, दोस्रो अयुद्धको अन्तिम चरणमा जर्मन अराडो कम्पनीले निर्माण गरेको थियो।

Arado Ar 234:

अराडो एर २ 234 ब्लीट्ज विश्वको पहिलो परिचालन जेट-पावर बमवर्षक थियो, दोस्रो अयुद्धको अन्तिम चरणमा जर्मन अराडो कम्पनीले निर्माण गरेको थियो।

Arado Ar 234:

अराडो एर २ 234 ब्लीट्ज विश्वको पहिलो परिचालन जेट-पावर बमवर्षक थियो, दोस्रो अयुद्धको अन्तिम चरणमा जर्मन अराडो कम्पनीले निर्माण गरेको थियो।

Arado Ar 240:

को Arado Ar 240 एक जर्मन दुई-इन्जिन, बहु-भूमिका भारी लडाकु विमान, Arado Flugzeugwerke द्वारा द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा Luftwaffe लागि विकसित भएको थियो। यसको पहिलो उडान १ 40 in० मा थियो, तर डिजाइनको समस्याले विकासमा बाधा पुर्‍यायो, र यो प्रोटोटाइप चरणभरमा मात्र सीमित रह्यो। प्रोजेक्ट अन्तत: रद्द गरियो, अवस्थित एयरफ्रेमहरू विभिन्न परीक्षण उद्देश्यका लागि प्रयोग गरिएको थियो।

एराडो अर:::

एराडो एआर a एक जर्मन सिंगल-ईन्जिन, कम-वि wing्ग अखिल-धातु निर्माण मोनोप्लान थियो, अराडो फ्लुग्जेगुवेरके द्वारा निर्मित। यो द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा Luftwaffe को मानक उन्नत प्रशिक्षक थियो।

Arado E.340:

अराडो एआर .3.4040० जुम्ल्याहा-इंजिन डाइभ- र रणनीतिक मध्यम बमवर्षक थियो, १ 19 39 in मा रेख एयर मन्त्रालयको अनुरोधमा बमबर बी द्रुत बमवर्षक डिजाइन प्रतिस्पर्धाको लागि उत्पादन सम्झौताको प्रतिस्पर्धा गर्न अराडो फ्लुग्जेगुवर्कले डिजाइन गरेको हो, तर परियोजना रद्द गरियो।

एराडो अर:::

एराडो एआर a एक जर्मन सिंगल-ईन्जिन, कम-वि wing्ग अखिल-धातु निर्माण मोनोप्लान थियो, अराडो फ्लुग्जेगुवेरके द्वारा निर्मित। यो द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा Luftwaffe को मानक उन्नत प्रशिक्षक थियो।

Arado Ar 232:

अराडो एआर २2२ तौसेन्डफुलर , जसलाई कहिलेकाँही तत्ज्ल्ल्वर्म पनि भनिन्छ, यो एक कार्गो विमान थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन फर्म अराडो फ्लुगेज्युवर्कले थोरै संख्यामा डिजाइन र निर्माण गरीरहेको थियो। डिजाइन पेश गरियो, वा सँगै ल्याइयो, लगभग सबै सुविधाहरू अब आधुनिक कार्गो यातायात विमान डिजाइन मा मानक मानिन्छ, एक पखेटा जस्तै fuselage एक उच्च पखेटा तल slung सहित; एक रियर लोड र्याम्प; होल्डमा सजिलो पहुँचको लागि उच्च माउन्ट जुम्ल्याहा पुच्छर; र कुनै न कुनै क्षेत्रबाट अपरेटिंगका लागि बिभिन्न सुविधाहरू। यद्यपि लुफ्टवाफे यसको पुरानो ज Jun्कर्स जु 52२ / m मी ट्रान्सपोर्टको ब्ल्यापलाई बदल्न वा पूरित गर्नमा चासो राख्दै थियो, यस समयमा यसको उत्पादन धेरै प्रकारको थियो र यसले ठूलो संख्यामा एआर २2२ खरीद गरेन।

Arado Ar 240:

को Arado Ar 240 एक जर्मन दुई-इन्जिन, बहु-भूमिका भारी लडाकु विमान, Arado Flugzeugwerke द्वारा द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा Luftwaffe लागि विकसित भएको थियो। यसको पहिलो उडान १ 40 in० मा थियो, तर डिजाइनको समस्याले विकासमा बाधा पुर्‍यायो, र यो प्रोटोटाइप चरणभरमा मात्र सीमित रह्यो। प्रोजेक्ट अन्तत: रद्द गरियो, अवस्थित एयरफ्रेमहरू विभिन्न परीक्षण उद्देश्यका लागि प्रयोग गरिएको थियो।

Arado Ar 232:

अराडो एआर २2२ तौसेन्डफुलर , जसलाई कहिलेकाँही तत्ज्ल्ल्वर्म पनि भनिन्छ, यो एक कार्गो विमान थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन फर्म अराडो फ्लुगेज्युवर्कले थोरै संख्यामा डिजाइन र निर्माण गरीरहेको थियो। डिजाइन पेश गरियो, वा सँगै ल्याइयो, लगभग सबै सुविधाहरू अब आधुनिक कार्गो यातायात विमान डिजाइन मा मानक मानिन्छ, एक पखेटा जस्तै fuselage एक उच्च पखेटा तल slung सहित; एक रियर लोड र्याम्प; होल्डमा सजिलो पहुँचको लागि उच्च माउन्ट जुम्ल्याहा पुच्छर; र कुनै न कुनै क्षेत्रबाट अपरेटिंगका लागि बिभिन्न सुविधाहरू। यद्यपि लुफ्टवाफे यसको पुरानो ज Jun्कर्स जु 52२ / m मी ट्रान्सपोर्टको ब्ल्यापलाई बदल्न वा पूरित गर्नमा चासो राख्दै थियो, यस समयमा यसको उत्पादन धेरै प्रकारको थियो र यसले ठूलो संख्यामा एआर २2२ खरीद गरेन।

Arado Ar 232:

अराडो एआर २2२ तौसेन्डफुलर , जसलाई कहिलेकाँही तत्ज्ल्ल्वर्म पनि भनिन्छ, यो एक कार्गो विमान थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन फर्म अराडो फ्लुगेज्युवर्कले थोरै संख्यामा डिजाइन र निर्माण गरीरहेको थियो। डिजाइन पेश गरियो, वा सँगै ल्याइयो, लगभग सबै सुविधाहरू अब आधुनिक कार्गो यातायात विमान डिजाइन मा मानक मानिन्छ, एक पखेटा जस्तै fuselage एक उच्च पखेटा तल slung सहित; एक रियर लोड र्याम्प; होल्डमा सजिलो पहुँचको लागि उच्च माउन्ट जुम्ल्याहा पुच्छर; र कुनै न कुनै क्षेत्रबाट अपरेटिंगका लागि बिभिन्न सुविधाहरू। यद्यपि लुफ्टवाफे यसको पुरानो ज Jun्कर्स जु 52२ / m मी ट्रान्सपोर्टको ब्ल्यापलाई बदल्न वा पूरित गर्नमा चासो राख्दै थियो, यस समयमा यसको उत्पादन धेरै प्रकारको थियो र यसले ठूलो संख्यामा एआर २2२ खरीद गरेन।

एराडो अर: 64:

एराडो एआर 64 एक एकल-सिट बाइप्लन लड़ाकू थियो, जुन सन् १ 1920 २० को उत्तरार्धमा विकसित भयो। जर्मनीले भर्साको सन्धिको प्रतिबन्ध त्यागे र पुनः नामाकरण गर्न थाल्यो।

Arado Ar 65:

एराडो एआर 65 एआर 64 64 को एकल सीट सिट बाइप्लेन फाइटर उत्तराधिकारी थियो। दुबै समान देखिए। केवल ठूलो भिन्नता एआर's 64 को रेडियल बनाम १२ सिलिन्डर इनलाइन इन्जिनको प्रयोग थियो। पखेटा थपिएको थियो।

Arado Ar 65:

एराडो एआर 65 एआर 64 64 को एकल सीट सिट बाइप्लेन फाइटर उत्तराधिकारी थियो। दुबै समान देखिए। केवल ठूलो भिन्नता एआर's 64 को रेडियल बनाम १२ सिलिन्डर इनलाइन इन्जिनको प्रयोग थियो। पखेटा थपिएको थियो।

Arado Ar 66:

अराडो एआर a 66 एक जर्मन एकल ईन्जिन, दुई सीट प्रशिक्षण बाइप्लेन थियो, जुन १ 19 .33 मा विकसित भयो। यो पूर्वी फ्रन्टमा रातको जग्गा-हमला अभियानहरूमा पनि प्रयोग भएको थियो। यो १ 33 .33 मा एराडो फ्लुजेजुवर्केको मुख्य डिजाइन इन्जिनियरका रूपमा खटाइएको वाल्टर ब्लूमको अगाडि अराडोको सहकार्यमा ईन्जिनियर वाल्टर रेथेलको अन्तिम डिजाइन थियो।

Arado Ar 67:

एराडो एआर 67 एआर to 65 मा एकल-सिट सीट बाइप्लन फाइटर उत्तराधिकारी थियो।

Arado Ar 68:

अराडो एआर 68 एक जर्मन एकल-सिट सिट बाइप्लेन फाइटर थियो जुन १-.० को बीचमा विकसित भयो। जर्मनीले भर्साको सन्धिको प्रतिबन्ध त्यागे र पुनः नामाकरण गर्न थाल्यो।

Arado Ar 69:

एराडो एआर एक दुई सीट जर्मन शुरुआतकर्ता स्कूल थियो र खुला ककपिटको साथ खेल बिपलेन, १ 33 .33 मा अराडो फ्लुग्जेगुवर्केले विकास गरेको हो।

एराडो अर: 76:

एराडो अर 76 १ 30 s० को दशकको जर्मन विमान थियो जुन एक हल्का सेनानीको रूपमा डिजाइन गरिएको थियो जुन एक उन्नत ट्रेनरलाई दिमागमा खेल्ने भूमिका खेलेको थियो।

एराडो अर: 77:

अराडो अर 77 एक जर्मन जुम्ल्याहा इञ्जिन मोनोप्लान थिए, जुन १ 19 .34 देखि उन्नत प्रशिक्षण विमानको रूपमा डिजाइन गरिएको थियो।

Arado Ar:::

एराडो एआर १ 30 s० को दशकको एक जर्मन विमान थियो, जुन एयरोब्याटिक दुई सीट प्रशिक्षक र भ्रमण गर्ने विमानको रूपमा डिजाइन गरिएको थियो।

एराडो अर :०:

को Arado Ar 80 पूर्व-द्वितीय विश्व युद्ध लडाकु विमान, Arado Flugzeugwerke द्वारा डिजाइन Luftwaffe को पहिलो प्रमुख लडाकु सम्झौता लागि प्रतिस्पर्धा भएको थियो। एआर performance० प्रदर्शनको हिसाबले अनावश्यक थियो र यसले थुप्रै असफलताहरूको पनि सामना गर्यो। प्रतियोगिता अन्ततः मेसेर्स्मिट बीएफ १० by ले जित्यो, र एआर prot० प्रोटोटाइपले उनीहरूको दिनको परीक्षणको रूपमा समाप्त भयो।

Arado Ar 81:

अराडो अर German१ एक जर्मन प्रोटोटाइप डाइभ बमवर्षक थिए। किनकि रेख एयर मन्त्रालयले प्रतिस्पर्धी जंकर्स जु 87 87 खरीद गर्ने निर्णय गर्यो, एआर of१ को केवल तीन प्रोटोटाइपहरू पूरा भए।

Arado Ar 95:

एराडो 95 एक एकल ईन्जिन टोली र पेट्रोलिंग बाइप्लेन डिजाइन गरिएको थियो र जर्मन फर्म अराडोले १ 30 s० को दशकको अन्तमा बनाईएको हो। चिली र टर्कीले आदेश दिएका धेरै व्यक्तिहरू क्रिगेसम्राइनले दोस्रो विश्वयुद्ध सुरु भएपछि कब्जा गरे।

एराडो अर:::

एराडो एआर a एक जर्मन सिंगल-ईन्जिन, कम-वि wing्ग अखिल-धातु निर्माण मोनोप्लान थियो, अराडो फ्लुग्जेगुवेरके द्वारा निर्मित। यो द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा Luftwaffe को मानक उन्नत प्रशिक्षक थियो।

एराडो अर:::

एराडो एआर a एक जर्मन सिंगल-ईन्जिन, कम-वि wing्ग अखिल-धातु निर्माण मोनोप्लान थियो, अराडो फ्लुग्जेगुवेरके द्वारा निर्मित। यो द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा Luftwaffe को मानक उन्नत प्रशिक्षक थियो।

एराडो अर:::

एराडो एआर a एक जर्मन सिंगल-ईन्जिन, कम-वि wing्ग अखिल-धातु निर्माण मोनोप्लान थियो, अराडो फ्लुग्जेगुवेरके द्वारा निर्मित। यो द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा Luftwaffe को मानक उन्नत प्रशिक्षक थियो।

Arado E.340:

अराडो एआर .3.4040० जुम्ल्याहा-इंजिन डाइभ- र रणनीतिक मध्यम बमवर्षक थियो, १ 19 39 in मा रेख एयर मन्त्रालयको अनुरोधमा बमबर बी द्रुत बमवर्षक डिजाइन प्रतिस्पर्धाको लागि उत्पादन सम्झौताको प्रतिस्पर्धा गर्न अराडो फ्लुग्जेगुवर्कले डिजाइन गरेको हो, तर परियोजना रद्द गरियो।

Arado E.381:

Arado E.381 एक प्रस्तावित परजीवी लड़ाकू विमान थियो। डिसेम्बर 1944 मा Arado Flugzeugwerke द्वारा गर्भधारण द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा जर्मनीको Luftwaffe लागि, E.381 द्वारा aloft लगे गरेका गरिएको र एक Arado Ar 234 "आमा" विमान बाट शुरू भएको थियो। त्यसो भए यसले आफ्नो रकेट ईन्जिन सक्रिय गर्‍यो, जसले यसलाई अलाइड बमवर्षकहरूलाई आक्रमण गर्न उक्साउने थियो। कोष र आधिकारिक समर्थन को अभावका कारण विकास रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

अराडो प्रोजेक्ट द्वितीय:

अराडो अर प्रोजेक्ट द्वितीय एक जर्मन जेट नाइट फाइटर प्रोजेक्ट अराडो फ्लुजेगुवर्के थियो, जुन मार्च १ 19 .45 मा शुरू भएको थियो।

Arado Flugzeugwerke:

अराडो फ्लुग्जेगुवार्क एक जर्मन विमान निर्माता थिए, जुन सुरुमा फ्लुगजेबुबा फ्रेडरिक्शाफेन फर्मको वार्न्नेमेन्डे कारखानाको रूपमा स्थापित गरिएको थियो जसले पहिलो र दोस्रो विश्व युद्धहरूमा भूमि-आधारित सैन्य विमान र समुद्री जहाज उत्पादन गर्‍यो।

Arado Ar 240:

को Arado Ar 240 एक जर्मन दुई-इन्जिन, बहु-भूमिका भारी लडाकु विमान, Arado Flugzeugwerke द्वारा द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा Luftwaffe लागि विकसित भएको थियो। यसको पहिलो उडान १ 40 in० मा थियो, तर डिजाइनको समस्याले विकासमा बाधा पुर्‍यायो, र यो प्रोटोटाइप चरणभरमा मात्र सीमित रह्यो। प्रोजेक्ट अन्तत: रद्द गरियो, अवस्थित एयरफ्रेमहरू विभिन्न परीक्षण उद्देश्यका लागि प्रयोग गरिएको थियो।

Arado E.340:

अराडो एआर .3.4040० जुम्ल्याहा-इंजिन डाइभ- र रणनीतिक मध्यम बमवर्षक थियो, १ 19 39 in मा रेख एयर मन्त्रालयको अनुरोधमा बमबर बी द्रुत बमवर्षक डिजाइन प्रतिस्पर्धाको लागि उत्पादन सम्झौताको प्रतिस्पर्धा गर्न अराडो फ्लुग्जेगुवर्कले डिजाइन गरेको हो, तर परियोजना रद्द गरियो।

Arado E.377:

एराडो E.377 एक रिमोट कन्ट्रोल ग्लाईड बम हो जुन पावर र नन-पावर भेरियन्टहरू द्वारा आरडा फ्लोगजेगवर्क द्वारा निर्मित थियो।

Arado E.381:

Arado E.381 एक प्रस्तावित परजीवी लड़ाकू विमान थियो। डिसेम्बर 1944 मा Arado Flugzeugwerke द्वारा गर्भधारण द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा जर्मनीको Luftwaffe लागि, E.381 द्वारा aloft लगे गरेका गरिएको र एक Arado Ar 234 "आमा" विमान बाट शुरू भएको थियो। त्यसो भए यसले आफ्नो रकेट ईन्जिन सक्रिय गर्‍यो, जसले यसलाई अलाइड बमवर्षकहरूलाई आक्रमण गर्न उक्साउने थियो। कोष र आधिकारिक समर्थन को अभावका कारण विकास रद्द गरियो।

Arado E.381:

Arado E.381 एक प्रस्तावित परजीवी लड़ाकू विमान थियो। डिसेम्बर 1944 मा Arado Flugzeugwerke द्वारा गर्भधारण द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा जर्मनीको Luftwaffe लागि, E.381 द्वारा aloft लगे गरेका गरिएको र एक Arado Ar 234 "आमा" विमान बाट शुरू भएको थियो। त्यसो भए यसले आफ्नो रकेट ईन्जिन सक्रिय गर्‍यो, जसले यसलाई अलाइड बमवर्षकहरूलाई आक्रमण गर्न उक्साउने थियो। कोष र आधिकारिक समर्थन को अभावका कारण विकास रद्द गरियो।

Arado E.381:

Arado E.381 एक प्रस्तावित परजीवी लड़ाकू विमान थियो। डिसेम्बर 1944 मा Arado Flugzeugwerke द्वारा गर्भधारण द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा जर्मनीको Luftwaffe लागि, E.381 द्वारा aloft लगे गरेका गरिएको र एक Arado Ar 234 "आमा" विमान बाट शुरू भएको थियो। त्यसो भए यसले आफ्नो रकेट ईन्जिन सक्रिय गर्‍यो, जसले यसलाई अलाइड बमवर्षकहरूलाई आक्रमण गर्न उक्साउने थियो। कोष र आधिकारिक समर्थन को अभावका कारण विकास रद्द गरियो।

Arado E.381:

Arado E.381 एक प्रस्तावित परजीवी लड़ाकू विमान थियो। डिसेम्बर 1944 मा Arado Flugzeugwerke द्वारा गर्भधारण द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा जर्मनीको Luftwaffe लागि, E.381 द्वारा aloft लगे गरेका गरिएको र एक Arado Ar 234 "आमा" विमान बाट शुरू भएको थियो। त्यसो भए यसले आफ्नो रकेट ईन्जिन सक्रिय गर्‍यो, जसले यसलाई अलाइड बमवर्षकहरूलाई आक्रमण गर्न उक्साउने थियो। कोष र आधिकारिक समर्थन को अभावका कारण विकास रद्द गरियो।

Arado E.381:

Arado E.381 एक प्रस्तावित परजीवी लड़ाकू विमान थियो। डिसेम्बर 1944 मा Arado Flugzeugwerke द्वारा गर्भधारण द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा जर्मनीको Luftwaffe लागि, E.381 द्वारा aloft लगे गरेका गरिएको र एक Arado Ar 234 "आमा" विमान बाट शुरू भएको थियो। त्यसो भए यसले आफ्नो रकेट ईन्जिन सक्रिय गर्‍यो, जसले यसलाई अलाइड बमवर्षकहरूलाई आक्रमण गर्न उक्साउने थियो। कोष र आधिकारिक समर्थन को अभावका कारण विकास रद्द गरियो।

Arado E.381:

Arado E.381 एक प्रस्तावित परजीवी लड़ाकू विमान थियो। डिसेम्बर 1944 मा Arado Flugzeugwerke द्वारा गर्भधारण द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा जर्मनीको Luftwaffe लागि, E.381 द्वारा aloft लगे गरेका गरिएको र एक Arado Ar 234 "आमा" विमान बाट शुरू भएको थियो। त्यसो भए यसले आफ्नो रकेट ईन्जिन सक्रिय गर्‍यो, जसले यसलाई अलाइड बमवर्षकहरूलाई आक्रमण गर्न उक्साउने थियो। कोष र आधिकारिक समर्थन को अभावका कारण विकास रद्द गरियो।

Arado E.381:

Arado E.381 एक प्रस्तावित परजीवी लड़ाकू विमान थियो। डिसेम्बर 1944 मा Arado Flugzeugwerke द्वारा गर्भधारण द्वितीय विश्व युद्ध को समयमा जर्मनीको Luftwaffe लागि, E.381 द्वारा aloft लगे गरेका गरिएको र एक Arado Ar 234 "आमा" विमान बाट शुरू भएको थियो। त्यसो भए यसले आफ्नो रकेट ईन्जिन सक्रिय गर्‍यो, जसले यसलाई अलाइड बमवर्षकहरूलाई आक्रमण गर्न उक्साउने थियो। कोष र आधिकारिक समर्थन को अभावका कारण विकास रद्द गरियो।

Arado E.500:

एराडो ई 00०० एक भारी सेनानीको लागि अवधारणा थियो जुन १ 19 3636 मा अराडो फ्लुगेज्युवर्कले बनाएको थियो।

Arado E.530:

Arado E.530 Arado Flugzeugwerke द्वारा प्रस्तावित ट्विन-ईन्जिन स्नेलबम्बर डिजाइन थियो। यो पोर्ट fuselage मा एक दबाव कॉकपिट हुनु थियो र एक 500 किलो बम राखिएको थियो, तर अन्यथा निसस्त्र थियो। यो Messerchmitt समतुल्यमा कुनै फाइदा नभएको कारणले छोडियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.555:

आरडोको .5.5555आरएलएमको अमेरीकाबम्बर परियोजनाको जवाफमा दोस्रो विश्वयुद्धको दौडान जर्मन अराडो कम्पनीले प्रस्ताव गरेको लामो दूरीको रणनीतिक बमवर्षक थियो। E.555 पदनाम विभिन्न आकार, पावरप्लान्ट, चालक दल र हतियार लोड कन्फिगरेसनहरूको लामो दायरा जेट बमोजोर डिजाइनको श्रृंखलामा लागू गरिएको थियो। डिजाइन अध्ययन मात्रै, कुनै विमान विकसित वा निर्माण गरिएको थिएन र सम्पूर्ण E.555 परियोजना १ 194 .4 को अन्तमा रद्द गरियो।

Arado E.560:

एराडो E.560 बहु-ईन्जिन गरिएको अराडो मध्यम-दायरा रणनीतिक बमवर्षकको दोस्रो श्रृंखला थियो जुन दोस्रो विश्व युद्धको दौडान प्रक्षेपण गरिएको थियो।

Arado E.560:

एराडो E.560 बहु-ईन्जिन गरिएको अराडो मध्यम-दायरा रणनीतिक बमवर्षकको दोस्रो श्रृंखला थियो जुन दोस्रो विश्व युद्धको दौडान प्रक्षेपण गरिएको थियो।

Arado E.560:

एराडो E.560 बहु-ईन्जिन गरिएको अराडो मध्यम-दायरा रणनीतिक बमवर्षकको दोस्रो श्रृंखला थियो जुन दोस्रो विश्व युद्धको दौडान प्रक्षेपण गरिएको थियो।

Arado E.560:

एराडो E.560 बहु-ईन्जिन गरिएको अराडो मध्यम-दायरा रणनीतिक बमवर्षकको दोस्रो श्रृंखला थियो जुन दोस्रो विश्व युद्धको दौडान प्रक्षेपण गरिएको थियो।

Arado E.560:

एराडो E.560 बहु-ईन्जिन गरिएको अराडो मध्यम-दायरा रणनीतिक बमवर्षकको दोस्रो श्रृंखला थियो जुन दोस्रो विश्व युद्धको दौडान प्रक्षेपण गरिएको थियो।

Arado E.560:

एराडो E.560 बहु-ईन्जिन गरिएको अराडो मध्यम-दायरा रणनीतिक बमवर्षकको दोस्रो श्रृंखला थियो जुन दोस्रो विश्व युद्धको दौडान प्रक्षेपण गरिएको थियो।

Arado E.561:

एराडो ई 61.61१ अराडो फ्लुगेज्युवर्केले प्रस्ताव गरेको भारी लडाकु डिजाइन, १ 37 3737 र १ 38 .38 मा डिजाइन गरीएको थियो।

Arado E.580:

Arado E.580 एक जर्मन विश्व युद्ध दोस्रो जेट लड़ाकू डिजाइन थियो। १ 194 33 देखि एक डिजाइनको आधारमा, E.580 त्यसपछि फोक्सजेगर प्रतियोगिताको लागि परिवर्तन गरियो।

Arado E.581-4:

Arado E.581-4 एक जर्मन उडान विंग बमोजर परियोजना थियो। योसँग तीन अवतरण गियरहरू, र एक असामान्य रूपले कम फ्यूजेज थियो।

Arado E.581-4:

Arado E.581-4 एक जर्मन उडान विंग बमोजर परियोजना थियो। योसँग तीन अवतरण गियरहरू, र एक असामान्य रूपले कम फ्यूजेज थियो।

Arado E.583:

Arado E.583 एक जर्मन प्रोजेक्ट डिजाईन थियो १ 45 .45 को जेट-संचालित रातका लडाकू विमानका लागि जर्मन निर्माता एराडो फ्लुगेजुगर्के।

Arado E.654:

Arado E.654 Arado Flugzeugwerke द्वारा एक जर्मन भारी लड़ाकू परियोजना थियो।

Arado Flugzeugwerke:

अराडो फ्लुग्जेगुवार्क एक जर्मन विमान निर्माता थिए, जुन सुरुमा फ्लुगजेबुबा फ्रेडरिक्शाफेन फर्मको वार्न्नेमेन्डे कारखानाको रूपमा स्थापित गरिएको थियो जसले पहिलो र दोस्रो विश्व युद्धहरूमा भूमि-आधारित सैन्य विमान र समुद्री जहाज उत्पादन गर्‍यो।

Arado Flugzeugwerke:

अराडो फ्लुग्जेगुवार्क एक जर्मन विमान निर्माता थिए, जुन सुरुमा फ्लुगजेबुबा फ्रेडरिक्शाफेन फर्मको वार्न्नेमेन्डे कारखानाको रूपमा स्थापित गरिएको थियो जसले पहिलो र दोस्रो विश्व युद्धहरूमा भूमि-आधारित सैन्य विमान र समुद्री जहाज उत्पादन गर्‍यो।

काठ अराडो:

क्याथलिन विश्वास "क्याथ" अराडो यूएपीमा युई लेडी वारियर्स भलिबल टीमको फिलिपिन्स भलिबल खेलाडी हो। उनी एएनापी लाउरको साथ युएएपी सीजन 77 77 रुकी अफ द इयर नामित थिइन उनले २०१ 2016 दक्षिण पूर्वी एशियाई जुनियर महिला भलिबल च्याम्पियनशिप २०१ in मा थाइल्याण्डमा सर्वश्रेष्ठ लिबेरो पुरस्कार पनि पाइन।

Arado LI:

अराडो एलआई दुई सीट भएको प्यारासोल-वि wing्ग खेल मोनोप्लान थियो जुन जर्मनीमा १ 29 २ in मा बनेको थियो, त्यस वर्ष यूरोपा रुन्डफ्लगमा प्रतिस्पर्धा गर्न। ईन्धन खपत परीक्षणहरूको समयमा, L 1 एक जबरजस्ती ल्यान्डिंग बनायो र प्रतियोगिताबाट अयोग्य भयो। विमानलाई पेरिसमा फिर्ता ल्याउँदा डिजाइनर हर्मन होफम्यानले एयरफील्डमा केही एरोबेटिक्स गरे र दुर्घटना हुँदा मरे।

Arado LI:

अराडो एलआई दुई सीट भएको प्यारासोल-वि wing्ग खेल मोनोप्लान थियो जुन जर्मनीमा १ 29 २ in मा बनेको थियो, त्यस वर्ष यूरोपा रुन्डफ्लगमा प्रतिस्पर्धा गर्न। ईन्धन खपत परीक्षणहरूको समयमा, L 1 एक जबरजस्ती ल्यान्डिंग बनायो र प्रतियोगिताबाट अयोग्य भयो। विमानलाई पेरिसमा फिर्ता ल्याउँदा डिजाइनर हर्मन होफम्यानले एयरफील्डमा केही एरोबेटिक्स गरे र दुर्घटना हुँदा मरे।

अराडो एल द्वितीय:

अराडो एल द्वितीय एक 1920 को जर्मन दुई सीट, उच्च-विंग टुरिंग मोनोप्लेन थियो।

Arado LI:

अराडो एलआई दुई सीट भएको प्यारासोल-वि wing्ग खेल मोनोप्लान थियो जुन जर्मनीमा १ 29 २ in मा बनेको थियो, त्यस वर्ष यूरोपा रुन्डफ्लगमा प्रतिस्पर्धा गर्न। ईन्धन खपत परीक्षणहरूको समयमा, L 1 एक जबरजस्ती ल्यान्डिंग बनायो र प्रतियोगिताबाट अयोग्य भयो। विमानलाई पेरिसमा फिर्ता ल्याउँदा डिजाइनर हर्मन होफम्यानले एयरफील्डमा केही एरोबेटिक्स गरे र दुर्घटना हुँदा मरे।

Arado LI:

अराडो एलआई दुई सीट भएको प्यारासोल-वि wing्ग खेल मोनोप्लान थियो जुन जर्मनीमा १ 29 २ in मा बनेको थियो, त्यस वर्ष यूरोपा रुन्डफ्लगमा प्रतिस्पर्धा गर्न। ईन्धन खपत परीक्षणहरूको समयमा, L 1 एक जबरजस्ती ल्यान्डिंग बनायो र प्रतियोगिताबाट अयोग्य भयो। विमानलाई पेरिसमा फिर्ता ल्याउँदा डिजाइनर हर्मन होफम्यानले एयरफील्डमा केही एरोबेटिक्स गरे र दुर्घटना हुँदा मरे।

अराडो एल द्वितीय:

अराडो एल द्वितीय एक 1920 को जर्मन दुई सीट, उच्च-विंग टुरिंग मोनोप्लेन थियो।

अराडो एल द्वितीय:

अराडो एल द्वितीय एक 1920 को जर्मन दुई सीट, उच्च-विंग टुरिंग मोनोप्लेन थियो।

अराडो प्रोजेक्ट द्वितीय:

अराडो अर प्रोजेक्ट द्वितीय एक जर्मन जेट नाइट फाइटर प्रोजेक्ट अराडो फ्लुजेगुवर्के थियो, जुन मार्च १ 19 .45 मा शुरू भएको थियो।

अराडो नदी:

Arado (जोता) पोर्तुगलको उत्तरमा नदी। नदीको स्रोत गेर्स माउन्टेन हो, र मुखले फाफिनो नदीमा क्यासकेड गर्दछ, फाफियानो स्थान, क्याब्रिल गाउँ, मोन्टालेग्रे नगरपालिका। अराडो क्यास्केटबाट मुख सम्म, kilometers किलोमिटर (mi माइल) दौडन्छ।

एराडो एसआई:

अराडो एसआई १ 25 २ in मा जर्मनीमा निर्मित बाइप्लेन ट्रेनर थिए। तीन मध्ये पहिलो प्रोटोटाइप ब्रिस्टल लुसिफर रेडियल इञ्जिनले सञ्चालन गरेको थियो, जबकि अन्य दुई एराडो एसआईए विमानहरू सिमेन्स-हल्स्के एस १२ लगाईएको थियो। सीमेन्स-हल्स्के Sh 11 संचालित Arado S III , लगभग समान विमान जसको केवल एउटा प्रोटोटाइप मात्र निर्माण गरिएको थियो र टर्कीमा बेचिन्थ्यो।

एराडो एसआई:

अराडो एसआई १ 25 २ in मा जर्मनीमा निर्मित बाइप्लेन ट्रेनर थिए। तीन मध्ये पहिलो प्रोटोटाइप ब्रिस्टल लुसिफर रेडियल इञ्जिनले सञ्चालन गरेको थियो, जबकि अन्य दुई एराडो एसआईए विमानहरू सिमेन्स-हल्स्के एस १२ लगाईएको थियो। सीमेन्स-हल्स्के Sh 11 संचालित Arado S III , लगभग समान विमान जसको केवल एउटा प्रोटोटाइप मात्र निर्माण गरिएको थियो र टर्कीमा बेचिन्थ्यो।

अराडो एससी I:

अराडो एससी I बिपलेन ट्रेनर थिए जो सन् १ 1920 २० मा जर्मनीमा विकसित भयो। यो एसआई मा आधारित थियो, तर धेरै शक्तिशाली इनलाइन इन्जिन द्वारा संचालित। तदनुसार, संरचनाले पर्याप्त बल प्राप्त गर्‍यो। विमान लिपेट्स्कमा गोप्य सैन्य उडान स्कूलको लागि योजना गरिएको थियो, तर यो सेवाको लागि स्वीकार गरिएको छैन। यसको सट्टामा, Deutsche Verkehrsfliegerschule को लागी सानो संख्या बनाइएको थियो।

अराडो एससी द्वितीय:

अराडो एससी द्वितीय एक बाइप्लेन ट्रेनर थिए, जुन जर्मनीमा सन् १ 1920 २० मा विकसित भएको थियो। यो एससी I मा अधिक शक्तिशाली BMW भ इन्जिनको साथ आधारित थियो। दस उदाहरणहरू Deutsche Verkehrsfliegerschule को लागी बनाइएको थियो।

अराडो एससी I:

अराडो एससी I बिपलेन ट्रेनर थिए जो सन् १ 1920 २० मा जर्मनीमा विकसित भयो। यो एसआई मा आधारित थियो, तर धेरै शक्तिशाली इनलाइन इन्जिन द्वारा संचालित। तदनुसार, संरचनाले पर्याप्त बल प्राप्त गर्‍यो। विमान लिपेट्स्कमा गोप्य सैन्य उडान स्कूलको लागि योजना गरिएको थियो, तर यो सेवाको लागि स्वीकार गरिएको छैन। यसको सट्टामा, Deutsche Verkehrsfliegerschule को लागी सानो संख्या बनाइएको थियो।

अराडो एससी द्वितीय:

अराडो एससी द्वितीय एक बाइप्लेन ट्रेनर थिए, जुन जर्मनीमा सन् १ 1920 २० मा विकसित भएको थियो। यो एससी I मा अधिक शक्तिशाली BMW भ इन्जिनको साथ आधारित थियो। दस उदाहरणहरू Deutsche Verkehrsfliegerschule को लागी बनाइएको थियो।

Arado SD I:

Arado SD I एक लड़ाकू biplane थियो, जर्मनी मा 1920 मा विकसित भयो। जर्मनीको लिपेत्स्कमा भेला हुने गुप्त वायुसेनालाई सुसज्जित पार्ने उद्देश्यले यो थियो। लेआउट फोकरको साथ डिजाईनर वाल्टर रेटेलको समयको लागि केही .णी थियो। परम्परागत कन्फिगरेसनको, एसडी आईले वेल्डेड स्टील ट्यूब फ्रेम, ककपिटको अगाडि धातुले कभर गरिएको, र यसबाट कपडाले कभर फिचर देखायो। काठको सेस्क्विप्लेन पखेटा एन-प्रकारको इन्टरप्लेन स्ट्रूटको साथ ब्रेस गरिएको थियो, कुनै तार बिना - एक विशिष्ट फोकर सुविधा।

अराडो एसडी द्वितीय:

अराडो एसडी द्वितीय एक फाइटर बाइप्लेन थियो जुन १ 1920 २० को दशकमा जर्मनीमा विकसित भयो। अघिल्लो एसडी प्रथमले जस्तै यो गोप्य वायुसेना सुसज्जित पार्ने उद्देश्यले थियो कि जर्मनी लिपेट्स्कमा भेला भइरहेको थियो र आशा गरिएको थियो कि त्यस किसिमका कमजोरीहरूलाई हटाउन सकिन्छ। यद्यपि यसले समान आधारभूत कन्फिगरेसन साझा गर्‍यो, SD II सबै नयाँ डिजाइन थियो। एकदम ठुलो र गह्रौं एयरक्राफ्टको यसमा पखेटा कम थरथर काँपिएको थियो, परम्परागत तारले ब्रेस गरिएको थियो। ल्यान्डि ge गियर र टेलप्लेन धेरै कडा निर्माणको थियो।

Arado SD III:

अराडो एसडी III एक लड़ाकू बाप्लेन थियो जुन 1920 मा जर्मनीमा विकसित भयो। यो एसडी २ को समानान्तरमा विकसित गरिएको थियो र त्यस विमानको एयरफ्रेम डिजाइनको धेरै जसो साझेदारी गरिएको थियो। मुख्य भिन्नताहरू पावरप्लान्ट स्थापनासँग जोडिएको थियो, जसको फलस्वरूप एक छोटो अगाडि fuselage आवश्यक छ र अन्तर्वाहिनीको पुनः डिजाइन। स्ट्याकन, रेचलीन र अन्तमा लिपेट्स्कमा मूल्यांकन गरियो, यसलाई ठूलो उत्पादनको लागि अनुपयुक्त ठानियो, तर यसबाट सिकेको पाठ एआर and 64 र एआर design 65 डिजाइन गर्न अराडोको लागि अनमोल साबित भयो।

Arado SD I:

Arado SD I एक लड़ाकू biplane थियो, जर्मनी मा 1920 मा विकसित भयो। जर्मनीको लिपेत्स्कमा भेला हुने गुप्त वायुसेनालाई सुसज्जित पार्ने उद्देश्यले यो थियो। लेआउट फोकरको साथ डिजाईनर वाल्टर रेटेलको समयको लागि केही .णी थियो। परम्परागत कन्फिगरेसनको, एसडी आईले वेल्डेड स्टील ट्यूब फ्रेम, ककपिटको अगाडि धातुले कभर गरिएको, र यसबाट कपडाले कभर फिचर देखायो। काठको सेस्क्विप्लेन पखेटा एन-प्रकारको इन्टरप्लेन स्ट्रूटको साथ ब्रेस गरिएको थियो, कुनै तार बिना - एक विशिष्ट फोकर सुविधा।

अराडो एसडी द्वितीय:

अराडो एसडी द्वितीय एक फाइटर बाइप्लेन थियो जुन १ 1920 २० को दशकमा जर्मनीमा विकसित भयो। अघिल्लो एसडी प्रथमले जस्तै यो गोप्य वायुसेना सुसज्जित पार्ने उद्देश्यले थियो कि जर्मनी लिपेट्स्कमा भेला भइरहेको थियो र आशा गरिएको थियो कि त्यस किसिमका कमजोरीहरूलाई हटाउन सकिन्छ। यद्यपि यसले समान आधारभूत कन्फिगरेसन साझा गर्‍यो, SD II सबै नयाँ डिजाइन थियो। एकदम ठुलो र गह्रौं एयरक्राफ्टको यसमा पखेटा कम थरथर काँपिएको थियो, परम्परागत तारले ब्रेस गरिएको थियो। ल्यान्डि ge गियर र टेलप्लेन धेरै कडा निर्माणको थियो।

Arado SD III:

अराडो एसडी III एक लड़ाकू बाप्लेन थियो जुन 1920 मा जर्मनीमा विकसित भयो। यो एसडी २ को समानान्तरमा विकसित गरिएको थियो र त्यस विमानको एयरफ्रेम डिजाइनको धेरै जसो साझेदारी गरिएको थियो। मुख्य भिन्नताहरू पावरप्लान्ट स्थापनासँग जोडिएको थियो, जसको फलस्वरूप एक छोटो अगाडि fuselage आवश्यक छ र अन्तर्वाहिनीको पुनः डिजाइन। स्ट्याकन, रेचलीन र अन्तमा लिपेट्स्कमा मूल्यांकन गरियो, यसलाई ठूलो उत्पादनको लागि अनुपयुक्त ठानियो, तर यसबाट सिकेको पाठ एआर and 64 र एआर design 65 डिजाइन गर्न अराडोको लागि अनमोल साबित भयो।

Arado SSD I:

अराडो एसएसडी प्रथम जर्मनीमा १ 30 in० मा विकसित भएको बाइप्लन फाइटर सेप प्लेन थियो, जसलाई युद्धपोतमा कैटपल्टबाट थाल्नु पर्ने थियो। १ 1920 २० को दशकको अराडोका लागि उसको अरू लड़ाकू डिजाईनको केही पनि सेयर नगरी यो वाल्टर रेथेलबाट सबै नयाँ डिजाइन थियो। यो परम्परागत असमान स्पान, स्टगर्ड बाइपलेन थियो, माथिल्लो फ्यूजलेजमा थोरै गुलेड शीर्ष पंख जोडिएको थियो। यो फ्यूजलेज मुनि एकल, ठूलो फ्लोट र पखेटा नजिक दुई आउटरीगर फ्लोटहरू सहित सुसज्जित थियो। ट्राभेमेन्डेमा मूल्या After्कन पछि, फ्लोटहरू हटाइए र लिपेटस्कमा हेन्कल एचडी with 38 सँग प्रतिस्पर्धी मूल्या for्कनका लागि एक सरल, पा .्ग्रा अन्तर्गतको क्यारेज फिट गरियो। हेन्केल चयन गरियो, र एसएसडी १ लाई १ 32 .२ मा LVS का साथ प्रशिक्षकको कर्तव्यका लागि नियुक्त गरियो।

Arado SSD I:

अराडो एसएसडी प्रथम जर्मनीमा १ 30 in० मा विकसित भएको बाइप्लन फाइटर सेप प्लेन थियो, जसलाई युद्धपोतमा कैटपल्टबाट थाल्नु पर्ने थियो। १ 1920 २० को दशकको अराडोका लागि उसको अरू लड़ाकू डिजाईनको केही पनि सेयर नगरी यो वाल्टर रेथेलबाट सबै नयाँ डिजाइन थियो। यो परम्परागत असमान स्पान, स्टगर्ड बाइपलेन थियो, माथिल्लो फ्यूजलेजमा थोरै गुलेड शीर्ष पंख जोडिएको थियो। यो फ्यूजलेज मुनि एकल, ठूलो फ्लोट र पखेटा नजिक दुई आउटरीगर फ्लोटहरू सहित सुसज्जित थियो। ट्राभेमेन्डेमा मूल्या After्कन पछि, फ्लोटहरू हटाइए र लिपेटस्कमा हेन्कल एचडी with 38 सँग प्रतिस्पर्धी मूल्या for्कनका लागि एक सरल, पा .्ग्रा अन्तर्गतको क्यारेज फिट गरियो। हेन्केल चयन गरियो, र एसएसडी १ लाई १ 32 .२ मा LVS का साथ प्रशिक्षकको कर्तव्यका लागि नियुक्त गरियो।

एराडो एसआई:

अराडो एसआई १ 25 २ in मा जर्मनीमा निर्मित बाइप्लेन ट्रेनर थिए। तीन मध्ये पहिलो प्रोटोटाइप ब्रिस्टल लुसिफर रेडियल इञ्जिनले सञ्चालन गरेको थियो, जबकि अन्य दुई एराडो एसआईए विमानहरू सिमेन्स-हल्स्के एस १२ लगाईएको थियो। सीमेन्स-हल्स्के Sh 11 संचालित Arado S III , लगभग समान विमान जसको केवल एउटा प्रोटोटाइप मात्र निर्माण गरिएको थियो र टर्कीमा बेचिन्थ्यो।

एराडो एसआई:

अराडो एसआई १ 25 २ in मा जर्मनीमा निर्मित बाइप्लेन ट्रेनर थिए। तीन मध्ये पहिलो प्रोटोटाइप ब्रिस्टल लुसिफर रेडियल इञ्जिनले सञ्चालन गरेको थियो, जबकि अन्य दुई एराडो एसआईए विमानहरू सिमेन्स-हल्स्के एस १२ लगाईएको थियो। सीमेन्स-हल्स्के Sh 11 संचालित Arado S III , लगभग समान विमान जसको केवल एउटा प्रोटोटाइप मात्र निर्माण गरिएको थियो र टर्कीमा बेचिन्थ्यो।

एराडो एसआई:

अराडो एसआई १ 25 २ in मा जर्मनीमा निर्मित बाइप्लेन ट्रेनर थिए। तीन मध्ये पहिलो प्रोटोटाइप ब्रिस्टल लुसिफर रेडियल इञ्जिनले सञ्चालन गरेको थियो, जबकि अन्य दुई एराडो एसआईए विमानहरू सिमेन्स-हल्स्के एस १२ लगाईएको थियो। सीमेन्स-हल्स्के Sh 11 संचालित Arado S III , लगभग समान विमान जसको केवल एउटा प्रोटोटाइप मात्र निर्माण गरिएको थियो र टर्कीमा बेचिन्थ्यो।

Arado VI:

अराडो V.1 एक प्रोटोटाइप एयरलाइनर थियो, जुन जर्मनीमा १ 27 २27 मा निर्माण गरिएको थियो। यो एकल ईन्जिन, उच्च-विंग ब्रेस्ड मोनोप्लान टेलव्हील अंडरकेरेज थियो। यसले दक्षिण अफ्रिकामा मेल ल्याउने लगायत धेरै लामो दूरीको उडानहरू गरे, १ 29 २ in मा बर्लिनमा प्रदर्शन गर्नु अघि, जब यसलाई ड्यूश लुफ्ट हान्साले खरीद गरेका थिए।

Arado VI:

अराडो V.1 एक प्रोटोटाइप एयरलाइनर थियो, जुन जर्मनीमा १ 27 २27 मा निर्माण गरिएको थियो। यो एकल ईन्जिन, उच्च-विंग ब्रेस्ड मोनोप्लान टेलव्हील अंडरकेरेज थियो। यसले दक्षिण अफ्रिकामा मेल ल्याउने लगायत धेरै लामो दूरीको उडानहरू गरे, १ 29 २ in मा बर्लिनमा प्रदर्शन गर्नु अघि, जब यसलाई ड्यूश लुफ्ट हान्साले खरीद गरेका थिए।

Arado VI:

अराडो V.1 एक प्रोटोटाइप एयरलाइनर थियो, जुन जर्मनीमा १ 27 २27 मा निर्माण गरिएको थियो। यो एकल ईन्जिन, उच्च-विंग ब्रेस्ड मोनोप्लान टेलव्हील अंडरकेरेज थियो। यसले दक्षिण अफ्रिकामा मेल ल्याउने लगायत धेरै लामो दूरीको उडानहरू गरे, १ 29 २ in मा बर्लिनमा प्रदर्शन गर्नु अघि, जब यसलाई ड्यूश लुफ्ट हान्साले खरीद गरेका थिए।

Arado VI:

अराडो V.1 एक प्रोटोटाइप एयरलाइनर थियो, जुन जर्मनीमा १ 27 २27 मा निर्माण गरिएको थियो। यो एकल ईन्जिन, उच्च-विंग ब्रेस्ड मोनोप्लान टेलव्हील अंडरकेरेज थियो। यसले दक्षिण अफ्रिकामा मेल ल्याउने लगायत धेरै लामो दूरीको उडानहरू गरे, १ 29 २ in मा बर्लिनमा प्रदर्शन गर्नु अघि, जब यसलाई ड्यूश लुफ्ट हान्साले खरीद गरेका थिए।

Arado W 2:

अराडो डब्ल्यू २ दुई सीट सि tw्गो दुई इन्जिन इञ्जिन सीप्लेन ट्रेनर थियो जुन १ 28 २ DV मा डीभीएसको लागि विकसित गरिएको थियो। अण्डर क्यारेज स्टोन्ट स्ट्रुट्समा गरिएको दुई पन्टुनहरू समावेश गर्दछ।

Arado W 2:

अराडो डब्ल्यू २ दुई सीट सि tw्गो दुई इन्जिन इञ्जिन सीप्लेन ट्रेनर थियो जुन १ 28 २ DV मा डीभीएसको लागि विकसित गरिएको थियो। अण्डर क्यारेज स्टोन्ट स्ट्रुट्समा गरिएको दुई पन्टुनहरू समावेश गर्दछ।

Arado W 2:

अराडो डब्ल्यू २ दुई सीट सि tw्गो दुई इन्जिन इञ्जिन सीप्लेन ट्रेनर थियो जुन १ 28 २ DV मा डीभीएसको लागि विकसित गरिएको थियो। अण्डर क्यारेज स्टोन्ट स्ट्रुट्समा गरिएको दुई पन्टुनहरू समावेश गर्दछ।

Arado Ar 234:

अराडो एर २ 234 ब्लीट्ज विश्वको पहिलो परिचालन जेट-पावर बमवर्षक थियो, दोस्रो अयुद्धको अन्तिम चरणमा जर्मन अराडो कम्पनीले निर्माण गरेको थियो।

Arado गाई

रातो र कालो लेपित अराडो गाईहरू साना र कठोर छन्। तिनीहरू उत्तर इथियोपियाको उच्च पहाडी क्षेत्रमा सबैभन्दा धेरै गाईवस्तु प्रजातिहरू हुन्। अराडो नस्ल जेen्गा जात समूहको हिस्सा हो। यो अनिवार्य रूपमा ड्राफ्ट पावरका लागि पालनपोषण गरिएको छ, विशेष गरी जुलाइ। नस्ल विशेष गरी बालीको अवशेषहरूमा फिड गर्दछ; यो मौसमी फिड अभावमा अनुकूल छ। यो प्रजाति प्रायः बैल र कृत्रिम गर्भाधान सेवाहरूको माध्यमबाट क्रस-ब्रीड हुन्छ।

अराडो नदी:

Arado (जोता) पोर्तुगलको उत्तरमा नदी। नदीको स्रोत गेर्स माउन्टेन हो, र मुखले फाफिनो नदीमा क्यासकेड गर्दछ, फाफियानो स्थान, क्याब्रिल गाउँ, मोन्टालेग्रे नगरपालिका। अराडो क्यास्केटबाट मुख सम्म, kilometers किलोमिटर (mi माइल) दौडन्छ।

Aradoidea:

Aradoidea सही बग को एक superfamily हो। Piesmatidae, प्राय: Lygaeoidea मा राखिएको, यहाँ पनि हुन सक्छ।

एराडन:

अर्राडन उत्तर पश्चिमी फ्रान्सको ब्रिट्नी क्षेत्रमा मोरबिहान विभागको कम्युन हो।

एराडोफगस:

एराडोफैगस प्लैटिगास्ट्रिड परिवारबाट सम्बन्धित एउटा बारुला हो।

मध्य-पृथ्वी वर्णहरूको सूची:

निम्नलिखित JRR टोकिएनको मध्य-धरती किंवदन्तीबाट उल्लेखनीय पात्रहरूको सूची हो । सूची टोकिएनका लेखनका पात्रहरूको लागि मात्र हो।

पिट्रो अराडोरी:

पिट्रो अराडोरी एक इटालियन पेशेवर बास्केटबल खेलाडी हो लेगा बास्केट सेरी ए (एलबीए) को फोर्टिटुडो बोलोग्नाका लागि। १. 8 m मिटरमा खडा, ऊ शुटि guard गार्ड र सानो अगाडि स्थानमा खेल्छ।

अरवाड:

अरवाड , शास्त्रीय एराडस भूमध्यसागरको एक बेनामी टापुमा सिरियाको शहर हो। यो अरवाड सबडिस्ट्रिक्ट ( नाहिया ) को प्रशासनिक केन्द्र हो, जसको यो मात्र एक क्षेत्र हो। यो सिरियाको एक मात्र बसोबास टापु हो। यो सिरियाको दोस्रो सबैभन्दा ठूलो बन्दरगाह Tartus देखि km किमी (१.9 मील) मा अवस्थित छ।

Macalla (पतंग):

म्याक्ला एक प्रकारको पतंग हो। यो १ Franc 59 in मा फ्रान्सिस वाकरले वर्णन गरेको थियो।

No comments:

Post a Comment

Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)

कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...