आईबेरियाको आर्ट्याक्सियाड राजवंश: आर्मेनियाको उपनाम राजवंशको शाखा आर्टक्सियाड्सले इबेरियालाई सी। BC ० ईसापूर्वदेखि AD० एडी। मध्यकालीन जर्जियन इतिहासका अनुसार, तिनीहरूले इबेरियाको ताज प्राप्त गरे जब इबेरियाई कुलीनहरूले उनका राजा पर्नाजोमको विरुद्ध विद्रोह गरे, र उनका छोरा फर्नाबाजिद राजकुमारीसँग विवाह गरे। तिनीहरूको नयाँ राजा दुवै आर्मेनिया र आफ्नो छोरा राजा शायद एक आर्मेनिया को Artaxiad राजाहरूलाई सन्दर्भ मा एक सामान्य शब्द रूपमा लिएको देखिन्छ जो Artaxias संग भ्रम "Arshak", जस्तै इतिहास मा उल्लेख छन्। प्रोफेसर सिरिल तोमानोफले यस विवरणको आर्मेनियाका राजालाई आर्टवासड्स प्रथम भनेर चिनिन्छ र भर्खरै स्थापित इबेरियन राजा आर्ट्याक्सियास प्रथमलाई उनको छोरो भएको मान्दछ। क्रॉनिकलले 'इर्वेरियन-अर्मेनियाई सेनाको बीचको ठूलो लडाईको बारेमा वर्णन गर्न खोजेको छ' पर्न्जाम र उसका अनुयायीहरू बिरूद्ध। अन्तमा, पर्नजोम पराजित भयो र मारियो र त्यसपछि अर्मेनियाई राजकुमार इबेरियाका राजा थिए। | |
आईबेरियाको आर्ट्याक्सियाड राजवंश: आर्मेनियाको उपनाम राजवंशको शाखा आर्टक्सियाड्सले इबेरियालाई सी। BC ० ईसापूर्वदेखि AD० एडी। मध्यकालीन जर्जियन इतिहासका अनुसार, तिनीहरूले इबेरियाको ताज प्राप्त गरे जब इबेरियाई कुलीनहरूले उनका राजा पर्नाजोमको विरुद्ध विद्रोह गरे, र उनका छोरा फर्नाबाजिद राजकुमारीसँग विवाह गरे। तिनीहरूको नयाँ राजा दुवै आर्मेनिया र आफ्नो छोरा राजा शायद एक आर्मेनिया को Artaxiad राजाहरूलाई सन्दर्भ मा एक सामान्य शब्द रूपमा लिएको देखिन्छ जो Artaxias संग भ्रम "Arshak", जस्तै इतिहास मा उल्लेख छन्। प्रोफेसर सिरिल तोमानोफले यस विवरणको आर्मेनियाका राजालाई आर्टवासड्स प्रथम भनेर चिनिन्छ र भर्खरै स्थापित इबेरियन राजा आर्ट्याक्सियास प्रथमलाई उनको छोरो भएको मान्दछ। क्रॉनिकलले 'इर्वेरियन-अर्मेनियाई सेनाको बीचको ठूलो लडाईको बारेमा वर्णन गर्न खोजेको छ' पर्न्जाम र उसका अनुयायीहरू बिरूद्ध। अन्तमा, पर्नजोम पराजित भयो र मारियो र त्यसपछि अर्मेनियाई राजकुमार इबेरियाका राजा थिए। | |
आर्ट्याक्सियाड राजवंश: आर्ट्याक्सियाड राजवंश वा अर्डक्सियाड राजवंशले इ.सं. १ 18 BC देखि रोमी १२ को उखान नहुन्जेलसम्म आर्मेनिया राज्यमाथि शासन गर्यो। तिनीहरूको राज्यमा ग्रेटर आर्मेनिया, सोफेनी र बीच-बीचमा लेजर आर्मेनिया र मेसोपोटामियाका केही अंशहरू सामेल थिए। तिनीहरूका मुख्य शत्रुहरू रोमीहरू, सेल्युकिडहरू र पार्थियनहरू थिए जसको विरुद्धमा आर्मेनियालीहरूले धेरै युद्धहरू गर्नुपरेको थियो। | |
आर्ट्याक्सियास: आर्ट्याक्सियास : | |
आर्ट्याक्सियास: आर्ट्याक्सियास : | |
आर्ट्याक्सियास (आर्मेनियाको टिरानको छोरो): आर्ट्याक्सियास आर्मेनियाको अर्सासिड राजवंशका राजकुमार थिए। | |
Artaxias I: आर्ट्याक्सियास १ अर्मेनियाको आर्ट्याक्सियाड राजवंशको संस्थापक थियो, जसले १ 18 BC ईसापूर्व १ 160० ईसापूर्वदेखि शासन गर्दै थियो। उनको उत्तराधिकारी उनका छोरा आर्टवासिड्स आई थियो। | |
आर्टैक्सियास दोस्रो: Artaxias द्वितीय, पनि Artaxes द्वितीय र Artashes (आर्मेनियाली रूपमा ज्ञात: Արտաշես Երկրորդ, 20 ई.पू. सम्म आर्मेनिया, 34 ई.पू. देखि Artaxiad राजवंश र राजा आर्मेनिया को को सदस्य को राज्य को एक राजकुमार थियो। | |
आर्ट्याक्सियास III: आर्ट्याक्सियास तृतीय , जेनो-आर्टक्सियासको रूपमा पनि चिनिन्छन्, पोन्टस राजकुमार थिए र पछि रोमन ग्राहक राजा आर्मेनियाका थिए। | |
आर्ट्याक्सियस दोस्रो Iberia: Artaxias द्वितीय वा Arsuk (არსუკ), को Nimrodid राजवंश को एक सदस्य थियो र ग बाट Iberia एक राजा थिए। २० ई.पू. १ एडी। | |
आर्ट्याक्सियास IV: Artaxias चतुर्थ वा Artashir चतुर्थ पनि Artaxias, Artashes, Artashes चतुर्थ, Artashir, Ardases, Ardasir र Artases रूपमा जानिन्छ गर्ने अन्तिम Arsacid राजा 422 देखि 428. Artaxias चतुर्थ सम्म एक Sassanid ग्राहक पूर्वी आर्मेनिया को राजाको रूपमा सेवा गर्ने राजकुमार थियो आर्मेनिया र अन्तिम व्यक्ति पुरानो आर्मेनियाई राज्यको मुकुट समात्ने। | |
आर्ट्याक्सियस I Iberia: आर्ट्याक्सियाड राजवंशका आर्ट्याक्सियास प्रथम , ई.पू. 90 ० देखि 78 78 सम्म इबेरियाका राजा थिए। उहाँ मध्यकालीन जर्जियन इतिहासबाट विशेष रूपमा परिचित हुनुहुन्छ जसले अर्शकको नाम दिनुहुन्छ। | |
आर्ट्याक्सियस I Iberia: आर्ट्याक्सियाड राजवंशका आर्ट्याक्सियास प्रथम , ई.पू. 90 ० देखि 78 78 सम्म इबेरियाका राजा थिए। उहाँ मध्यकालीन जर्जियन इतिहासबाट विशेष रूपमा परिचित हुनुहुन्छ जसले अर्शकको नाम दिनुहुन्छ। | |
Artayctes: अर्टास्टेस हेरोडोटसको इतिहासमा वर्णन गरिएको ऐतिहासिक व्यक्तित्व हो। Rasm०-7979 BC ईसापूर्व ग्रीसमा दोस्रो फारसी आक्रमणको बेला जेरसेजसको सेनामा म्याक्रोनेस र मोस्यानोइसी सेनाको कमाण्डर गर्ने चार्समिसका छोरा आर्टिकटेस एक फारसी सेनापति थिए। त्यस अवधिमा, आर्टेक्टेस सेस्टोसमा पनि अत्याचारी थिए जहाँ उनलाई captured 47 in मा एथेन्सियन सेनाले समातेर क्रूसमा टाँगे। | |
Artaynte: आर्टान्टे , क्राउन प्रिन्स दारासकी पत्नी थिइन्। | |
मर्डिस्तान: ऐतिहासिक अर्मेनियाको मार्डिस्तानको जिल्ला आर्टजसँग मिल्दोजुल्दो छ । मर्दलीको जिल्ला (मर्दगी) एर्जुरमको दक्षिणमा बिंगल स्रोतहरूको उत्तरमा अवस्थित हुनुपर्दछ। एडन्ट्ज भन्छन, यो देशको यस भागका पत्नीहरू दक्षिणबाट आप्रवासी थिए। | |
आर्टजा-एस्कोटा: आर्टजा-एस्कोटा स्पेन, बास्क कन्ट्री, अलावा मा एक गाउँ हो। | |
आर्टजा डे फोर्न्डा: आर्टजा डे फोर्न्डा स्पेनको बास्क देशको भिटोरिया-गस्टेइजबाट केही किलोमिटर टाढा इलाभाको मैदानमा अवस्थित एउटा सानो गाउँ हो। शहर Vitoria-Gasteiz को नगरपालिका हो र मन्डोजाना, Artaza र Legarda को प्रशासनिक बोर्ड भित्र छ। | |
Artazostre: आर्टजोस्ट्रे एक फारसी राजकुमारी थिइन, महान राजा दारास महान् छोरी छोरी आर्टस्टोनले, महान साइरसकी छोरी। | |
Artazostre: आर्टजोस्ट्रे एक फारसी राजकुमारी थिइन, महान राजा दारास महान् छोरी छोरी आर्टस्टोनले, महान साइरसकी छोरी। | |
Artazu: आर्टजु एक शहर र नगरपालिका हो जुन उत्तरी स्पेनको नाभ्रेको प्रान्त र स्वायत्त समुदायमा अवस्थित छ। | |
अर्डेन: अर्डेन टर्कीको कालो समुद्री क्षेत्रमा राइज प्रान्तको एक सहर र जिल्ला हो, राइज शहरबाट the 48 किलोमिटर टाढा। | |
अर्डेन: अर्डेन टर्कीको कालो समुद्री क्षेत्रमा राइज प्रान्तको एक सहर र जिल्ला हो, राइज शहरबाट the 48 किलोमिटर टाढा। | |
अर्टा – भोलोस रेखा: १ta32१ मा अर्टा – वोल्ज लाइन वा अम्ब्रसियन – पागासेटिक लाइन ग्रीसको राज्य र ओटोमन साम्राज्यको भूमि सीमा थियो र १ 188१ मा थेस्सीको कब्जा। यो ओटोम्यानको छेउछाउको सिमानामा दुई प्रमुख शहरहरूको नाममा राखियो। , अर्टा र भोलोस, र एम्ब्रसियन खाडी र प्यागासेटिक खाडी जसको बीचमा यसको विस्तार भयो। | |
अमेरिकी रोड र यातायात बिल्डर्स संघ: १ 190 ०२ मा स्थापित, वाशिंगटन, डीसी-आधारित अमेरिकी सडक र यातायात बिल्डर्स एसोसिएशन (एआरटीबीए) यातायात पूर्वाधारमा कडा लगानीको वकालत गर्दछ। | |
आर्टब्यांक: आर्टब्यांक एक कला भाडा कार्यक्रम हो जुन अष्ट्रेलिया सरकारले १ 1980 in० मा स्थापित गरेको थियो। यसले समकालीन अस्ट्रेलियाका कलाकारहरूलाई समर्थन गर्दछ र आर्टवर्कहरू खरीद गरेर उनीहरूको कामको व्यापक प्रशंसाको लागि प्रोत्साहित गर्दछ जुन त्यसपछि सार्वजनिक र निजी क्षेत्रका ग्राहकहरूलाई भाँडामा लिन्छ। | |
कलाकारको पुस्तक: कलाकारका पुस्तकहरू कलाका कामहरू हुन् जसले पुस्तकको रूप प्रयोग गर्दछन्। तिनीहरू प्रायः साना संस्करणहरूमा प्रकाशित हुन्छन्, यद्यपि तिनीहरू कहिलेकाँही एक प्रकारको वस्तुका रूपमा उत्पादन हुन्छन्। | |
आर्टबट्स: आर्टबट्स: रोबोट प्रतिभा शो न्यू योर्क शहर र अन्य शहरहरूमा आयोजित एक अन्तर्राष्ट्रिय रोबोट प्रतिभा शो हो। यो स्वयंसेवकहरूको सेना द्वारा निर्मित विभिन्न कला संगठनहरु द्वारा प्रायोजित हो, र डोर्कबोट संस्थापक, र शिक्षक डगलस रिपेटो द्वारा निर्देशित र क्युरेट गरिएको छ। | |
KCET: KCET , भर्चुअल र UHF डिजिटल च्यानल २ 28, माध्यमिक सार्वजनिक प्रसारण सेवा (PBS) सदस्य टेलिभिजन स्टेशन हो जो लस एन्जलस, क्यालिफोर्निया, संयुक्त राज्य अमेरिकामा इजाजत पत्र छन्। दक्षिणी क्यालिफोर्नियाको सार्वजनिक मीडिया समूहको स्वामित्वमा, यो हन्टिंगटन बीच-लाइसेन्स प्राथमिक पीबीएस सदस्य KOCE-TV को बहिनी हो। दुई स्टेशनहरु Burbank मा Pointe मा स्टुडियो साझा; KCET को ट्रान्समिटर स्यान गेब्रियल माउन्टेन्समा माउन्ट विल्सनको माथि छ। | |
मोई क्याप्रिस: मोइ क्याप्रिस डेनमार्कको एक ईन्डी रक ब्यान्ड हो। हालका सदस्यहरु माइकल मल्लर, डेविड ब्रुनसगार्ड, क्यास्पर हेन्निंग हेन्सेन, जेकब फन्च र फ्रिडोलिन नर्ड्स हुन्। सन् १ 199 199 as मा क Conक्रिट पपेट फ्रुगको रूपमा गठन गरिएको यो ब्यान्ड १ 1997 1997 in मा पहिलो हस्ताक्षरित ब्यान्डको रूपमा देखा पर्यो र १ 1997 1997 in मा डेनमार्क वैकल्पिक संगीत चार्ट शीर्ष स्थानमा राख्ने पहिलो स्टुडियो एल्बमको अभाव भए पनि देखा पर्यो। ब्यान्ड सक्रिय रहेको छ, २०० in मा सुरू भई चार एल्बमहरू रिलीज गर्दै, र क्यानाडा र भियतनाममा प्रदर्शन सहित अन्तर्राष्ट्रिय भ्रमण गरेर। | |
मोई क्याप्रिस: मोइ क्याप्रिस डेनमार्कको एक ईन्डी रक ब्यान्ड हो। हालका सदस्यहरु माइकल मल्लर, डेविड ब्रुनसगार्ड, क्यास्पर हेन्निंग हेन्सेन, जेकब फन्च र फ्रिडोलिन नर्ड्स हुन्। सन् १ 199 199 as मा क Conक्रिट पपेट फ्रुगको रूपमा गठन गरिएको यो ब्यान्ड १ 1997 1997 in मा पहिलो हस्ताक्षरित ब्यान्डको रूपमा देखा पर्यो र १ 1997 1997 in मा डेनमार्क वैकल्पिक संगीत चार्ट शीर्ष स्थानमा राख्ने पहिलो स्टुडियो एल्बमको अभाव भए पनि देखा पर्यो। ब्यान्ड सक्रिय रहेको छ, २०० in मा सुरू भई चार एल्बमहरू रिलीज गर्दै, र क्यानाडा र भियतनाममा प्रदर्शन सहित अन्तर्राष्ट्रिय भ्रमण गरेर। | |
आर्टब्रीडर: आर्टब्रीडर , पहिले गणब्रेडर भनेर चिनिन्थ्यो , एक सहयोगी, मेशिन लर्निंग-आधारित कला वेबसाइट हो। ModelGAN र BigGAN मोडलहरूको प्रयोग गरेर, अनुप्रयोगले प्रयोगकर्ताहरूलाई अन्य कोटीहरूमा अनुहार, परिदृश्य, र चित्रकलाहरूको छवि उत्पन्न गर्न र परिमार्जन गर्न अनुमति दिन्छ। वेबसाईट प्रयोग गरेर सिर्जना गरिएको भाइरल छविहरूको प्रसारको माध्यमबाट साइट लोकप्रिय गरिएको थियो, विशेष रूपमा ऐतिहासिक व्यक्तित्वहरूका अनुहारहरूका विभिन्न यथार्थपरक पुनर्स्थापनाहरूको साथ। | |
कला कार: कला कार भनेको एक सवारी साधन हो जुन आफ्नो कलात्मक अभिव्यक्तिको कार्यको रूपमा परिमार्जन गरिएको छ। कला कारहरू प्राय: चालित हुन्छन् र तिनीहरूका सिर्जनाकर्ताहरू द्वारा स्वामित्व हुन्छन्, जसलाई कहिलेकाँही "कार्टिस्ट" भनिन्छ। | |
कला कार: कला कार भनेको एक सवारी साधन हो जुन आफ्नो कलात्मक अभिव्यक्तिको कार्यको रूपमा परिमार्जन गरिएको छ। कला कारहरू प्राय: चालित हुन्छन् र तिनीहरूका सिर्जनाकर्ताहरू द्वारा स्वामित्व हुन्छन्, जसलाई कहिलेकाँही "कार्टिस्ट" भनिन्छ। | |
आर्टसेल: आर्टसेल बंगलादेशी प्रगतिशील मेटल बैन्ड हो जुन अक्टोबर १ 1999 1999 voc मा गायक र रिफ गिटार वादक जर्ज लिंकन डि कोस्टा, लीड गिटार वादक इर्शाद जमान, बासिस्ट सैफ अल नाजी सेजान र ड्रमर काजी साजाजादुल अशेकीन शाजूले गठन गरेका थिए। १ 1999 1999। देखि, तिनीहरू केवल दुई स्टुडियो एल्बमहरू रिलिज भएका छन् र केही मिश्रित एल्बमहरूमा पनि देखा पर्यो। सन् २०१ 2017 मा एरशाद जमानले आफ्नो व्यक्तिगत असहमतिका कारण ब्यान्ड छोडे सम्म ब्यान्डका चार मौलिक सदस्यहरू सँगै रहे। उनीहरूले काजी फैसल अहमदलाई ११ नोभेम्बर २०१ on मा आफ्नो स्थायी लीड गिटारिस्टको रूपमा घोषित गरे। डेली स्टारका अनुसार आर्टसेल देशको अग्रणी ब्यान्ड हो। | |
ArtCenter कलेज डिजाइनको: कला केन्द्र कलेज अफ डिजाईन एक नाफारहित, निजी कलेज हो जुन पसाडेना, क्यालिफोर्नियामा अवस्थित छ। | |
आर्ट: आर्ट सरभ्सबर्ग , नर्वेबाट आएको भारी धातु ब्यान्ड हो। १ 198 .3 मा गिटार वादक क्याटो आन्द्रे ओल्सेन र बास प्लेयर बर्न्ट जेन्सेनले १ 1984।। मा गिटार वादक गीर निल्सेन, ड्रमर जुर्न जामिसेन र गायनकार लार्स फ्लाडेबीले गठन गरेका थियौ तर तिनीहरू अक्सिजन भन्ने स्थानीय चट्टान समूहसँग थिए। एस्पेन हॉफले १ 198 in5 मा फ्लाडेबीको नेतृत्व गायकको रूपमा गरे, तर पछि उही वर्षको मोटरसाइकल दुर्घटनामा उनको मृत्यु भयो, र १ 198 6 in मा एरुकुर हाकसनले उनको ठाउँमा राख्नुभयो। आर्टले अमेरिकी रेकर्ड लेबल मेटल ब्लेडमा दुई एल्बमहरू जारी गरे जुन विशेष समीक्षामा अंग्रेजी भारी धातु प्रेस, तर बिक्री निराशाजनक थियो। ड्रमर जैमीसेनले १ 199 199 १ मा ब्याण्ड छोडे र गुडमन्ड बोलसगार्डले प्रतिस्थापन गरे। तिनीहरू सुधारको लामो अवधि पछि २००० मा सुधार गरे। | |
Erciş: Erciş एक शहर र जिल्ला भ्यान प्रान्त मा अवस्थित छ, भ्यान ताल ताल मा टर्की। | |
आर्टचिभ: आर्टचिभ एक भर्चुअल आर्ट गैलरी वेबसाइट हो। यो १ 1990 1990 ० को उत्तरार्द्धमा मार्क हर्डन द्वारा स्थापित गरिएको थियो। १ chch from देखि आर्टचिभ स्थापना गर्नु अघि उनले वेबमुसेममा योगदान पुर्याए। संस्थापकको जीवनीले यसलाई "शीर्ष कला स्रोत" भन्यो। Pinterest मा एक प्रयोगकर्ता यसलाई "यस्तो मूल्यवान वेबसाइट" भन्छन्। जे होस्, सम्पर्क ईमेल हाल काम गर्दैन र साइट उपेक्षित छ र अपडेट छैन। | |
Artcirq: Artcirq एक Inuit सर्कस प्रदर्शन सामूहिक Igloolik, Nunavut, क्यानडा मा आधारित सामूहिक हो। यो सन् १ 1998 1998 in मा मोइन्ट्रियलका केही सर्कस कलाकारहरू र इग्लोलिकका युवाहरू, क्यानाडाको पहिलो Inuit स्वतन्त्र उत्पादन कम्पनी र Cirque Éloise को आर्थिक सहयोगमा गुइलाउम सलादिन र इग्लोलिकका युवाहरूले सह-स्थापना गरे। यसको गतिविधिहरूले Inuit युवालाई रचनात्मक अभिव्यक्तिको लागि सवारी प्रदान गर्दछ जुन Inuit परम्परा र प्रदर्शन शैलीका लागि कडा लिंकहरू कायम गर्दछ। | |
कला कलेक्टर (पत्रिका): कला कलेक्टर एक त्रैमासिक कला पत्रिका हो। यसले मुख्य रूपमा अष्ट्रेलियाको समकालीन र स्वदेशी कलालाई समेट्छ र न्यूजील्याण्ड र अन्तर्राष्ट्रिय कलाकारहरू पनि प्रस्तुत गर्दछ। | |
कला गुंडा: आर्ट पंक प pun्क रकको सबजेनर छ जसमा कलाकारहरू विधाको प्राथमिक ग्यारेज चट्टान भन्दा पर जान्छन् र आफ्ना साथीहरू भन्दा अधिक परिष्कृत मानिन्छ। यी समूहहरूले पंक रकले उत्पन्न गरेको रिस, मजदुर-वर्ग श्रोताहरूको विपरित सरल, आपत्तिजनक, र स्वतन्त्र-उत्साहित भएको गुंडाको सौन्दर्य उत्पादन गर्यो। | |
आर्टकोर फन्जाइन: आर्टकोर फन्जाइन प pun्क जीन पहिलो पटक जनवरी १ 198 66 मा प्रकाशित गरिएको थियो, यो पंक र हार्डकोर संगीत कभरेटेड युनाइटेड किंगडममा आधारित थियो। यो वर्षमा एक वा दुई पटक प्रकाशित हुन्छ र साथै नयाँ ब्यान्ड, लेबल र कलाकारहरूको अन्तर्वार्ता। यो भोल्टेज भनिने पत्रिकाको आधा आधाका लागि पनि चिनिन्छ जुन संगीतको यस शैलीको ईतिहास भरका ब्यान्डिज, लेबलहरू, कलाकारहरू, लेखकहरू र फोटोग्राफरहरूलाई समेट्छ। मिति ( २०१ )) मा प्रकाशित आर्टकोरका issues 33 अंकहरू छन् र कम्तिमा v विनाइल / सीडी र क्यासेट रिलिजहरू छन्। | |
आर्टकोर फन्जाइन: आर्टकोर फन्जाइन प pun्क जीन पहिलो पटक जनवरी १ 198 66 मा प्रकाशित गरिएको थियो, यो पंक र हार्डकोर संगीत कभरेटेड युनाइटेड किंगडममा आधारित थियो। यो वर्षमा एक वा दुई पटक प्रकाशित हुन्छ र साथै नयाँ ब्यान्ड, लेबल र कलाकारहरूको अन्तर्वार्ता। यो भोल्टेज भनिने पत्रिकाको आधा आधाका लागि पनि चिनिन्छ जुन संगीतको यस शैलीको ईतिहास भरका ब्यान्डिज, लेबलहरू, कलाकारहरू, लेखकहरू र फोटोग्राफरहरूलाई समेट्छ। मिति ( २०१ )) मा प्रकाशित आर्टकोरका issues 33 अंकहरू छन् र कम्तिमा v विनाइल / सीडी र क्यासेट रिलिजहरू छन्। | |
आर्टक्राफ्ट फ्लोरोसन्ट लाइटिंग कर्पोरेशन: आर्टक्राफ्ट फ्लोरोसेंट लाइटिंग कर्पोरेशन १ 39। World विश्व मेलामा फ्लोरोसन्ट बत्तीको सार्वजनिक परिचयको समयदेखि नै फ्लोरोसन्ट लाइटिंग फिक्स्चरको अमेरिकी निर्माता थियो। आर्टक्राफ्टले १ 194 66 मा लाइनर शोकेस स्ट्रिपलाइट फिक्स्चर र स्लिमलाइन गिट्टीको घोषणा गर्यो। | |
आर्टक्राफ्ट (टाइपफेस): आर्टक्राफ्ट भनेको पुरानो शैलीको टाइपफेस हो जुन १ 12 १२ मा रोबर्ट विबकिंगले विबकिंग, हार्डडिन्ज र कम्पनीका लागि अग्रिम प्रकार फाउन्ड्री चलाएको थियो। यसलाई मूल रूपमा शिल्प्सम्यान भनिन्थ्यो , त्यसपछि आर्ट-क्राफ्ट, अन्तमा आर्टक्राफ्ट हुनु भन्दा पहिले । १ 14 १ in मा एडभान्स वेस्टर्न टाइप फाउन्ड्रीमा बेचिएपछि, वाइबकिंगले आर्टक्राफ्ट बोल्ड र आर्टक्राफ्ट इटालिक जोडे । पश्चिमी बर्नहार्ट ब्रदर्स र स्पिन्डलरलाई बेचिए पछि अनुहार बीबीएन्डएस र एटीएफ दुबै बेचियो। | |
आर्टक्राफ्ट फ्लोरोसन्ट लाइटिंग कर्पोरेशन: आर्टक्राफ्ट फ्लोरोसेंट लाइटिंग कर्पोरेशन १ 39। World विश्व मेलामा फ्लोरोसन्ट बत्तीको सार्वजनिक परिचयको समयदेखि नै फ्लोरोसन्ट लाइटिंग फिक्स्चरको अमेरिकी निर्माता थियो। आर्टक्राफ्टले १ 194 66 मा लाइनर शोकेस स्ट्रिपलाइट फिक्स्चर र स्लिमलाइन गिट्टीको घोषणा गर्यो। | |
प्यारामाउन्ट चित्रहरु: प्यारामाउन्ट पिक्चर्स कर्पोरेशन एक अमेरिकी फिल्म र टेलिभिजन उत्पादन र वितरण कम्पनी र ViacomCBS को सहायक कम्पनी हो। यो विश्वको पाँचौं पुरानो फिल्म स्टुडियो हो, संयुक्त राज्य अमेरिकाको दोस्रो पुरानो फिल्म स्टुडियो, र "बिग फाइभ" फिल्म स्टुडियोको एकमात्र सदस्य अझै पनि लस एन्जलसको शहर सीमानामा अवस्थित छ। | |
आर्टक्राफ्ट थियेटर: हिस्टोरिक आर्टक्राफ्ट थिएटर संयुक्त राज्य अमेरिकाको इन्डियानाको फ्र्यांकलिनमा एक चलचित्र थिएटर हो। थियेटर बन्द हुनुभन्दा अघि years 75 बर्ष सम्म लगातार संचालित भयो। आज, थिएटरले क्लासिक चलचित्रहरू र होस्ट कन्सर्टहरू देखाउँदछ। | |
ArtCrimes: आर्टक्रिम्स स्टीभन बी स्मिथ द्वारा प्रकाशित क्लीभल्याण्ड पंथ भूमिगत प्रकाशन थियो। जइन पिट्नेबाट प्रभावित भएको थियो, र केरुआक, कोर्सो र जिन्स्बर्गको समयको प्रकाशन शैलीसँग मिल्दोजुल्दो थियो। | |
आर्टकुरियल: आर्टकुरियल फ्रान्सेली लिलामी घर हो जसको मुख्यालय पेरिसको ऐतिहासिक होटेल मार्सेल डसोल्टमा छ। | |
आर्ट साइक्लोपीडिया: आर्टसाइक्लोपीडिया क्यानडाको जोन म्याल्यन द्वारा स्थापित संग्रहालय गुणवत्ता ललित कलाको एक अनलाइन डाटाबेस हो। | |
आर्ट साइक्लोपीडिया: आर्टसाइक्लोपीडिया क्यानडाको जोन म्याल्यन द्वारा स्थापित संग्रहालय गुणवत्ता ललित कलाको एक अनलाइन डाटाबेस हो। | |
Artdc.org: Artdc.org वाशिंगटन, डीसी क्षेत्रमा सबै माध्यमका २००० भन्दा बढी कलाकारहरूको साथ एक कलाकार सामूहिक हो। Artdc.org ले विभिन्न कलाकारहरू द्वारा संचालित पहल प्रोजेक्टहरू व्यवस्थित गर्न मद्दत पुर्यायो जुन संक्रमणकालीन स्थानहरूमा समूह शोहरू समावेश गर्दछ। | |
आर्टडिंक: आर्टडिंक कर्पोरेशन (株式会社 ア ー ト デ ィ ン ク ク) जादूई भिडियो गेमहरूको विकासकर्ता हो, टोकियोको सुकिशिमामा आधारित। | |
आर्टडोकफेस्ट: आर्टडोकफेस्ट मूल दस्तावेजी फिल्महरूको एक अन्तर्राष्ट्रिय महोत्सव हो। आर्टडोकफेस्टले सबै विधाको चम्किला गैर-ढाँचा वृत्तचित्र प्रस्तुत गर्दछ। यो २०० 2007 मा रूसी राष्ट्रिय गैर-काल्पनिक फिल्म पुरस्कार "लाभ्रोभया भेटभ" को निदेशालयले स्थापना गरेको हो। आर्टडोकफेस्ट प्रत्येक वर्ष डिसेम्बरको पहिलो दशकमा मस्को (रसिया) मा आयोजित गरिन्छ। २०१ 2014 देखि, यो सेन्ट पीटर्सबर्ग (रसिया) र रीगा (लाटभिया) मा पनि आयोजित गरिएको छ। | |
कला: आर्ट एक यूरोपीय सार्वजनिक सेवा च्यानल हो जसले सांस्कृतिक कार्यक्रमलाई बढावा दिन्छ। | |
आर्ट फिएरा: आर्टे फिएरा एक अन्तर्राष्ट्रिय आधुनिक र समकालीन कला मेला हो जुन बिलावा, इटालीमा वार्षिक रूपमा मनाइन्छ र १ 197 44 मा स्थापना भएको हो। यो इटालीको सबैभन्दा पुरानो र सबैभन्दा ठूलो कला मेला हो। आर्ट फिएराको छुट्टै भाग चीनको शंघाईमा प्रतिवर्ष आयोजित गरिन्छ। | |
आर्टफिल: मुस्कान लाइनहरु को सुधार गर्न को लागी आर्टफिल एक स्थायी इंजेक्शन रिंकल फिलर हो। आर्टेफिललाई युएस फूड एण्ड ड्रग एडमिनिस्ट्रेशन (एफडीए) द्वारा अक्टुबर २०० in मा एक मेडिकल उपकरणको रूपमा अनुमोदन गरिएको थियो। आर्टेकोल नामको उत्पादनको पहिले संस्करण १ 1990 1990 ० को दशकदेखि क्यानाडा र युरोपमा मार्केटिंग भइरहेको छ। | |
आर्टेपियाजा: आर्टेपियाजा कं, लिमिटेड जापान मा आधारित एक भिडियो खेल विकास र कम्प्यूटर ग्राफिक्स स्टूडियो हो। तिनीहरूको नाम "कला" र "सार्वजनिक वर्ग" को लागि इटालियन शब्दबाट आएको हो। | |
ArtEZ कला विश्वविद्यालय: आर्टइजेड युनिभर्सिटी अफ आर्ट्स नेदरल्याण्डमा एक कला एकेडेमी हो। आर्टइजेडले आर्नहेम, एन्स्चेड, र ज््वोलको शाखाका साथ धेरै कला संस्थानहरू र कला अनुशासनहरूको संयोजन गर्दछ। यसको नाममा ए अर्न्नेहम, एन्स्चेडको लागि ई, र Zwolle को लागी Z हो। | |
कला (मंगा): कला केई ओहकुबो द्वारा एक जापानी मंगा श्रृंखला हो। यो अक्टुबर २०१ since देखि टोकुमा शोटेनको सिनेन मa ्गा पत्रिका मासिक मासिक जेननमा क्रमबद्ध गरिएको छ। यसलाई चौध ट्याō्कबोन खण्डहरूमा संकलन गरिएको छ। मa्गा मिडिया डो द्वारा उत्तर अमेरिकामा इजाजतपत्र दिइएको छ। सेभेन आर्क्स द्वारा एनिमे टेलिभिजन श्रृंखला रूपान्तरण अप्रिल देखि जून २०२० सम्म प्रसारित भयो। | |
आर्ट अल सीमित: आर्ट अल लिमाइट (AAL) एक द्वि-मासिक स्पेनिश भाषाको म्यागजिन हो जुन समकालीन कलाको चलनमा केन्द्रित छ। यो २००a मा अना मारिया म्याथीले स्थापना गरेको हो र चिलीको स्यान्टियागोमा आधारित छ। पत्रिकाले मासिक नि: शुल्क अखबार र वेब पोर्टल पनि प्रकाशित गर्दछ। | |
जूलियस इभोला: ज्युलिओ सिजेर एन्ड्रिया इभोला , जूलियस इभोलाको रूपमा परिचित थिए , एक इटालियन दार्शनिक, कवि, चित्रकार, ईन्टेमिस्टेक षड्यंत्र सिद्धान्तवादी, गूगलवादी र जादूगर थिए। उनीलाई "फासिस्ट बौद्धिक", "कट्टरपन्थी परम्परावादी", "एन्टिगेलिस्टियन, एन्टिलीबेरल, एन्टिडेमोक्राटिक, र एन्टिपोप्युलर" को रुपमा वर्णन गरिएको छ, र "युरोपको नियोफेसिस्ट आन्दोलनका प्रमुख दार्शनिक" पनि भनिएको छ। | |
जूलियस इभोला: ज्युलिओ सिजेर एन्ड्रिया इभोला , जूलियस इभोलाको रूपमा परिचित थिए , एक इटालियन दार्शनिक, कवि, चित्रकार, ईन्टेमिस्टेक षड्यंत्र सिद्धान्तवादी, गूगलवादी र जादूगर थिए। उनीलाई "फासिस्ट बौद्धिक", "कट्टरपन्थी परम्परावादी", "एन्टिगेलिस्टियन, एन्टिलीबेरल, एन्टिडेमोक्राटिक, र एन्टिपोप्युलर" को रुपमा वर्णन गरिएको छ, र "युरोपको नियोफेसिस्ट आन्दोलनका प्रमुख दार्शनिक" पनि भनिएको छ। | |
आर्ट कल: आर्ट क्याले [स्ट्रीट आर्ट] समूह क्युबाली आर्ट सामूहिक थियो जुन १ 198 66 मा Aldo Menéndez Lopez (Aldito) र Ofill Echevarria द्वारा स्थापना गरिएको थियो। यो समूहलाई पहिलो पटक Escuela Internacional de Cine y Televisión (EICTV) de San का एउटा वृत्तचित्र द्वारा अभिलेख गरिएको थियो। पाटो डोट्टा द्वारा उनको शोध कार्य र कपीराइटको रूपमा निर्देशित क्युबाको एन्टोनियो डे लॉस बाओस, १ 198 88, एन्टिटल: "भिवा ला रेवोलु", १ 16 र २ 23 वर्ष बीचको उमेरका दृश्य कलाका आठ विद्यार्थीहरू समावेश गर्दछन्, जसमध्ये धेरैजसो पौराणिक कथाका हुन्। सन् १ 6 66 र १ 8 between8 बीच "म्युरल्स", "ग्राफिटाइटिस", "घटनाहरू" र "प्रदर्शन" को श्रृंखलाबद्ध मंच सान अलेजेन्ड्रोको समूहले पप संस्कृतिबाट आइकनहरूलाई वैचारिक रूपकमा रूपान्तरण गर्न समूहले परिवर्तन गर्यो। | |
आर्ट फिएरा: आर्टे फिएरा एक अन्तर्राष्ट्रिय आधुनिक र समकालीन कला मेला हो जुन बिलावा, इटालीमा वार्षिक रूपमा मनाइन्छ र १ 197 44 मा स्थापना भएको हो। यो इटालीको सबैभन्दा पुरानो र सबैभन्दा ठूलो कला मेला हो। आर्ट फिएराको छुट्टै भाग चीनको शंघाईमा प्रतिवर्ष आयोजित गरिन्छ। | |
कला: आर्ट एक यूरोपीय सार्वजनिक सेवा च्यानल हो जसले सांस्कृतिक कार्यक्रमलाई बढावा दिन्छ। | |
कला: आर्ट एक यूरोपीय सार्वजनिक सेवा च्यानल हो जसले सांस्कृतिक कार्यक्रमलाई बढावा दिन्छ। | |
कला: आर्ट एक यूरोपीय सार्वजनिक सेवा च्यानल हो जसले सांस्कृतिक कार्यक्रमलाई बढावा दिन्छ। | |
इंडोक्रिस्टियन कला: इण्डोक्रिस्टियान आर्ट , आर्ट इन्डोक्रिस्टियानो , ल्याटिन अमेरिकी कलाको एक प्रकार हो जुन यूरोपीय औपनिवेशिक प्रभावहरूलाई आदिवासी कलात्मक शैली र परम्परासँग मिल्दछ। | |
कला अनौपचारिक: आर्ट इन्फर्मल १ 50 .० मा फ्रान्सेली आलोचक मिशेल ताप्सीले १ 50 .० को दशकको मध्ययुगमा दोस्रो विश्वयुद्धपश्चात युरोपमा शुरू भएको कला आन्दोलनलाई जनाउन लेखेको हो। यो आन्दोलन अमूर्त अभिव्यक्तिवाद आन्दोलनसँग पनि मिल्दोजुल्दो छ जुन संयुक्त राज्य अमेरिकामा एकै समयमा भइरहेको थियो, र आर्ट पोवेरा आन्दोलनमा सम्बन्ध थियो। कहिलेकाँहीलाई ताचिज्म, आर्ट आट्रे वा लिरिकल अमूर्त भनिन्छ, यो एक प्रकारको अमूर्तता हो जसमा कलाकारको अभिव्यक्तिक आवेगको भन्दा फार्म कम महत्त्वपूर्ण भयो, र परम्परागत अमूर्तको तर्कसंगतताको बिरूद्ध भयो। अनौपचारिक कलाका गुणहरूले संचारको आधारको रूपमा इशारा, सामग्री, र साइनेजको सम्भावनाहरू पत्ता लगाउँदछन्। प्रायः कला अनौपचारिकको रूपमा चित्रित हुने कार्य सहजै कार्यान्वयन गरिन्छ र चित्रकला र मूर्तिकलामा पुग्ने दृष्टिकोण सामान्यतया गेस्स्ट्रल, प्रदर्शनकारी, अभिव्यक्तिवादी र प्रयोगात्मक हुन्छ। लुशिओ फन्टाना, अल्बर्टो बुरी र इमिलियो वेदोवा जस्ता केही कलाकारहरू यस आन्दोलनको महत्त्वपूर्ण व्यक्तित्व थिए। | |
आर्ट जॉनसन: आर्थर स्टान्टन एरिक जॉनसन एक अमेरिकी हास्य अभिनेता थिए जो टेलिभिजनको रोवन र मार्टिनको लाफ-इनमा नियमितको रूपमा कामका लागि परिचित थिए । | |
आर्ट लगुना पुरस्कार: आर्ट लगुना पुरस्कार एक अन्तर्राष्ट्रिय कला र डिजाइन प्रतियोगिता हो जुन भेनिस (इटाली) मा लिन्छ, समकालीन कलाको प्रबर्द्धन र बृद्धि गर्ने उद्देश्यले। त्यहाँ बिभिन्न प्रतियोगिता सेक्सनहरू छन्: चित्रकला, मूर्तिकला र स्थापना, फोटोग्राफिक कला, भिडियो कला, प्रदर्शन, भर्चुअल कला, डिजिटल ग्राफिक्स, भूमि कला, शहरी कला र डिजाइन। प्रतियोगिता भेनिसमा आधारित छ, सबैको लागि खुला, नि: शुल्क विषयवस्तु र कुनै उमेर प्रतिबन्धहरूको साथ। यसको लक्ष्य अवसरहरूको एर्रे मार्फत कलाकार र उनीहरूको क्यारियर प्रमोट गर्नु हो। | |
मानुएलिन: मनुएलिन , कहिलेकाँही पुर्तगाली लेट गोथिकको रूपमा चिनिन्छ, पोर्चुगाली नवजागरण र युगको अन्वेषणको दौडान १ 16 औं शताब्दीमा सुरु भएको अत्यन्तै संग्रहीत पुर्तगाली वास्तुकला शैली हो। मनुएलिन आर्किटेक्चरले समुद्री तत्त्वहरू र भस्को डि गामा र पेद्रो vlvares Cabral को यात्राबाट ल्याइएको आविष्कारहरूको प्रतिनिधित्व समावेश गर्दछ। यो अभिनव शैली लेट गोथिक फ्लाम्बोयन्ट आर्किटेक्चरको पक्ष संश्लेषण गर्दछ मौलिक मोटिफहरू र प्लेटरेट्स, मुदजार, इटालियन, र फ्लेमिश वास्तुकलाको प्रभावहरूसँग। यसले लेट गोथिकबाट रेनेसेन्समा संक्रमणलाई चिन्ह लगाउँछ। मनुएलिनमा चर्चहरू र मठहरूको निर्माण अफ्रिका र भारतसँगको मसलाको व्यापारमा धेरै खर्च भएको थियो। | |
आर्ट मिक्सटो: आर्ट मिक्स्टो १ the 1990 ० को दशकमा Cienfuegos बाट छ सदस्यीय क्युबाली ब्यान्ड थिए। ब्यान्डमा गायक इरिस सान्ड्रा सेपेडा र पर्कुन्सिस्ट कार्लोस मनुएल भेलिज शामिल थिए। समूहको १ 1997 1997 album को एल्बम Deseos अमेरिकामा "हल्का तर पेचीला ट्युन्स" को लागि राम्रो स्वागत गरियो। सन् १ 1998 1998 In मा, आर्ट मिक्सटो अमेरिकाको भ्रमणमा थिए जब गायिका सेपेडाले राजनीतिक शरणको खोजी गर्दा समूहका अन्य सदस्यहरूलाई क्युबा फर्कन बाध्य तुल्याए। | |
स्ट्रिमलाइन Moderne: स्ट्रिमलाइन मोडर्न आर्ट डेको वास्तुकला र डिजाइनको एक अन्तर्राष्ट्रिय शैली हो जुन १ 30 .० को दशकमा देखा पर्यो। यो एरोडायनामिक डिजाइन द्वारा प्रेरित गरिएको थियो। स्ट्रिमलाइन आर्किटेक्चरले घुमाउरो फार्महरू, लामो तेर्सो रेखाहरू, र कहिलेकाँहि समुद्री तत्वहरूलाई जोड दियो। औद्योगिक डिजाइनमा, यो रेलमार्ग लोकोमोटिभहरू, टेलिफोनहरू, टोस्टरहरू, बसहरू, उपकरणहरू, र अन्य उपकरणहरूमा पातलोपन र आधुनिकताको छाप दिन प्रयोग गरिन्थ्यो। | |
आर्ट मोरेनो: आर्टुरो "आर्ट" मोरेनो एक अमेरिकी व्यापारी हुन्। मे १,, २०० 2003 मा, वाल्ट डिस्ने कम्पनीबाट अनाहिम एन्जलस बेसबल टोली किनेका बेला संयुक्त राज्य अमेरिकामा प्रमुख खेल टोलीको स्वामित्व प्राप्त गर्ने पहिलो मेक्सिकन-अमेरिकी बने। | |
आर्ट मोरिस: आर्टे मोरिस पहिलो ललित कला स्कूल, सांस्कृतिक केन्द्र र पूर्व तिमोरमा कलाकारहरूको संगठन हो। यो राजधानी Dili मा आधारित छ। | |
आर्ट पोवेरा: आर्ट पोवेरा एक समकालीन कला आन्दोलन हो। आर्ट पोवेरा आन्दोलन १ 60 s० को अन्त र १ 1970 .० को दशकको आरम्भ बीच इटालीका प्रमुख शहरहरूमा र सबैभन्दा माथि ट्युरिनको बीचमा भयो। अन्य शहरहरू जहाँ आन्दोलन पनि महत्त्वपूर्ण थियो त्यो मिलान, रोम, जेनोवा, भेनिस, नेपल्स र बोलोग्ना हो। यो शब्द १ 67 in critic मा इटालियन कला समालोचक जर्मनो सिलान्टले तयार पारेको थियो र १ 60 s० को दशकको अन्ततिर इटालीमा शुरू भयो, जब कलाकारहरूले कट्टरपन्थी अडान लिइरहेका थिए। कलाकारहरूले सरकार, उद्योग र संस्कृतिको स्थापित संस्थानहरूको मूल्यमा हमला गर्न थाले। | |
आर्ट पब्लिक प्रेस: ह्युस्टन, टेक्सासको आर्टे पब्लिक प्रेस , समकालीनका सबैभन्दा ठूला अमेरिकी प्रकाशक हुन् र युएस हिस्पैनिक लेखकहरूले ह्युस्टन विश्वविद्यालयका अंश हुन्। यो प्रति वर्ष लगभग tit० शीर्षक प्रकाशित गर्दछ। | |
आर्ट पब्लिक प्रेस: ह्युस्टन, टेक्सासको आर्टे पब्लिक प्रेस , समकालीनका सबैभन्दा ठूला अमेरिकी प्रकाशक हुन् र युएस हिस्पैनिक लेखकहरूले ह्युस्टन विश्वविद्यालयका अंश हुन्। यो प्रति वर्ष लगभग tit० शीर्षक प्रकाशित गर्दछ। | |
आर्ट पब्लिक प्रेस: ह्युस्टन, टेक्सासको आर्टे पब्लिक प्रेस , समकालीनका सबैभन्दा ठूला अमेरिकी प्रकाशक हुन् र युएस हिस्पैनिक लेखकहरूले ह्युस्टन विश्वविद्यालयका अंश हुन्। यो प्रति वर्ष लगभग tit० शीर्षक प्रकाशित गर्दछ। | |
आर्ट पब्लिक प्रेस: ह्युस्टन, टेक्सासको आर्टे पब्लिक प्रेस , समकालीनका सबैभन्दा ठूला अमेरिकी प्रकाशक हुन् र युएस हिस्पैनिक लेखकहरूले ह्युस्टन विश्वविद्यालयका अंश हुन्। यो प्रति वर्ष लगभग tit० शीर्षक प्रकाशित गर्दछ। | |
एआरटीई क्वारटेट: एआरटीई क्वार्टेटको स्थापना १ 1995 1995 the मा सेक्सोफोनिस्ट बीट हफस्टेटर, सस्चा आम्ब्रुस्टर, एन्ड्रिया फोरमेन्टी र बीट काप्पेलरद्वारा गरिएको थियो। | |
आर्ट नदी: आर्टे नदी अष्ट्रेलियाको भिक्टोरियाको पूर्वी गिप्पस्ल्याण्ड क्षेत्रमा अवस्थित बेम्म नदी जलग्रहणको बारहमासी नदी हो। | |
आर्ट एस: आर्टे एस मलेशियाको पेनाang्गको जर्ज टाउन शहर भित्र एक आवासीय परिसर हो। जेलुगर उपनगरमा अवस्थित, यसमा टावर्स ए र बी नामको कन्डोमिनियमहरू हुन्छन् जुन १ 170० मिटर (m60० फिट) को उचाईको साथ, टावर बी, जुन २०१ 2017 मा अवतरण गरिएको थियो, पेनाangको तेस्रो अग्लो गगनचुम्बी भवन हो। | |
कला: आर्ट एक यूरोपीय सार्वजनिक सेवा च्यानल हो जसले सांस्कृतिक कार्यक्रमलाई बढावा दिन्छ। | |
आर्टे टाकासाकी: आर्टे टाकासाकी पूर्वी जापान फुटबल लीगको टासासाकी, गुन्मा प्रान्तमा स्थित जापानी फुटबल क्लब थियो। तिनीहरूको टोलीका रंगहरू कालो र रातो थिए। | |
आर्टे दा लिंगोआ क्यानारिम: कोंकणी भाषाको व्याकरण अर्टे दा लिंगोआ क्यानारिम १ 16 औं शताब्दीका अंग्रेजी जेसूट पुजारी फादर थॉमस स्टीफन्सले रचेका थिए। यसैले कोंकणीलाई यसको व्याकरणको संहिताकरण र वर्णन गर्ने आधुनिक भारतीय भाषाहरूमध्ये पहिलो बनाइयो। यस प्रणालीको विस्तार डिओगो रिबेरो र चार अन्य जेसुइट्स द्वारा गरिएको थियो र १ach40० मा राचोलमा छपाईयो। त्यसपछि दोस्रो संस्करण १ developed 1857 मा जेएच दा कुन्हा रिभाराले विकास गरी ल्याएको थियो जसलाई कोंकणीको ठूलो चाहना थियो। फलस्वरूप, Arte तीन संस्करण अवस्थित:
| |
आर्टे दा लिंगोआ डे आईपाम: जापानी भाषाको कला जापानी भाषाको १ 17 औं शताब्दीको पुर्तगाली व्याकरण हो। यो पुर्तुगाली जेसुइट मिसनरी जोओ रड्रिगले संकलित गरेका थिए। यो सबैभन्दा पुरानो पूर्ण रूपमा अवस्थित जापानी व्याकरण हो र जापानी भाषाको ढिलो मध्यम अवधिको लागि एक महत्वपूर्ण सन्दर्भ हो। | |
आर्टे दा लिंगोआ डे आईपाम: जापानी भाषाको कला जापानी भाषाको १ 17 औं शताब्दीको पुर्तगाली व्याकरण हो। यो पुर्तुगाली जेसुइट मिसनरी जोओ रड्रिगले संकलित गरेका थिए। यो सबैभन्दा पुरानो पूर्ण रूपमा अवस्थित जापानी व्याकरण हो र जापानी भाषाको ढिलो मध्यम अवधिको लागि एक महत्वपूर्ण सन्दर्भ हो। | |
आर्टे दा लिंगोआ क्यानारिम: कोंकणी भाषाको व्याकरण अर्टे दा लिंगोआ क्यानारिम १ 16 औं शताब्दीका अंग्रेजी जेसूट पुजारी फादर थॉमस स्टीफन्सले रचेका थिए। यसैले कोंकणीलाई यसको व्याकरणको संहिताकरण र वर्णन गर्ने आधुनिक भारतीय भाषाहरूमध्ये पहिलो बनाइयो। यस प्रणालीको विस्तार डिओगो रिबेरो र चार अन्य जेसुइट्स द्वारा गरिएको थियो र १ach40० मा राचोलमा छपाईयो। त्यसपछि दोस्रो संस्करण १ developed 1857 मा जेएच दा कुन्हा रिभाराले विकास गरी ल्याएको थियो जसलाई कोंकणीको ठूलो चाहना थियो। फलस्वरूप, Arte तीन संस्करण अवस्थित:
| |
आर्टे दा लिंगोआ डे आईपाम: जापानी भाषाको कला जापानी भाषाको १ 17 औं शताब्दीको पुर्तगाली व्याकरण हो। यो पुर्तुगाली जेसुइट मिसनरी जोओ रड्रिगले संकलित गरेका थिए। यो सबैभन्दा पुरानो पूर्ण रूपमा अवस्थित जापानी व्याकरण हो र जापानी भाषाको ढिलो मध्यम अवधिको लागि एक महत्वपूर्ण सन्दर्भ हो। | |
आर्टे दा लिंगोआ डे आईपाम: जापानी भाषाको कला जापानी भाषाको १ 17 औं शताब्दीको पुर्तगाली व्याकरण हो। यो पुर्तुगाली जेसुइट मिसनरी जोओ रड्रिगले संकलित गरेका थिए। यो सबैभन्दा पुरानो पूर्ण रूपमा अवस्थित जापानी व्याकरण हो र जापानी भाषाको ढिलो मध्यम अवधिको लागि एक महत्वपूर्ण सन्दर्भ हो। | |
आर्टे दा लिंगोआ डे आईपाम: जापानी भाषाको कला जापानी भाषाको १ 17 औं शताब्दीको पुर्तगाली व्याकरण हो। यो पुर्तुगाली जेसुइट मिसनरी जोओ रड्रिगले संकलित गरेका थिए। यो सबैभन्दा पुरानो पूर्ण रूपमा अवस्थित जापानी व्याकरण हो र जापानी भाषाको ढिलो मध्यम अवधिको लागि एक महत्वपूर्ण सन्दर्भ हो। | |
आर्टे दा लिंगोआ डे आईपाम: जापानी भाषाको कला जापानी भाषाको १ 17 औं शताब्दीको पुर्तगाली व्याकरण हो। यो पुर्तुगाली जेसुइट मिसनरी जोओ रड्रिगले संकलित गरेका थिए। यो सबैभन्दा पुरानो पूर्ण रूपमा अवस्थित जापानी व्याकरण हो र जापानी भाषाको ढिलो मध्यम अवधिको लागि एक महत्वपूर्ण सन्दर्भ हो। | |
मार्टन कोर्टेस डे अल्बकार: मार्टन कोर्टेस डि अल्बकर (१–१०-१–82२) एक स्पेनिश विश्वविद् लेखक थिए। १ 155१ मा उनले मानक नेभिगेसनल पाठ्य पुस्तक Arte de navegar प्रकाशित गरे | |
आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना: आर्टे दे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना शीर्षक वा नाहुआटलका धेरै व्याकरणको शीर्षकको अंश हो:
| |
आर्ट डे ला लेंगुआ मेक्सिकाना कोन ला डेकरासिआन डे लस एडभेरियबस डेला: आर्ट डे ला लेन्गुआ मेक्सिकाना कोन् ला घोषित डेस , स्पेनी भाषामा जेसुइट व्याकरणकर्ता होरासियो कैरोची द्वारा अनुवाद गरिएको नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। शास्त्रीय नहुआटल भाषामा यो क्लासिक काम अब भाषविद्हरूले नहुआटलको शुरुका व्याकरणहरूमा सबैभन्दा उत्तम र सबैभन्दा उपयोगी ठान्छन्। | |
आर्ट डे ला लेंगुआ मेक्सिकाना कोन ला डेकरासिआन डे लस एडभेरियबस डेला: आर्ट डे ला लेन्गुआ मेक्सिकाना कोन् ला घोषित डेस , स्पेनी भाषामा जेसुइट व्याकरणकर्ता होरासियो कैरोची द्वारा अनुवाद गरिएको नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। शास्त्रीय नहुआटल भाषामा यो क्लासिक काम अब भाषविद्हरूले नहुआटलको शुरुका व्याकरणहरूमा सबैभन्दा उत्तम र सबैभन्दा उपयोगी ठान्छन्। | |
आर्ट डे ला लेंगुआ मेक्सिकाना कोन ला डेकरासिआन डे लस एडभेरियबस डेला: आर्ट डे ला लेन्गुआ मेक्सिकाना कोन् ला घोषित डेस , स्पेनी भाषामा जेसुइट व्याकरणकर्ता होरासियो कैरोची द्वारा अनुवाद गरिएको नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। शास्त्रीय नहुआटल भाषामा यो क्लासिक काम अब भाषविद्हरूले नहुआटलको शुरुका व्याकरणहरूमा सबैभन्दा उत्तम र सबैभन्दा उपयोगी ठान्छन्। | |
आर्ट डे ला लेंगुआ मेक्सिकाना कोन ला डेकरासिआन डे लस एडभेरियबस डेला: आर्ट डे ला लेन्गुआ मेक्सिकाना कोन् ला घोषित डेस , स्पेनी भाषामा जेसुइट व्याकरणकर्ता होरासियो कैरोची द्वारा अनुवाद गरिएको नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। शास्त्रीय नहुआटल भाषामा यो क्लासिक काम अब भाषविद्हरूले नहुआटलको शुरुका व्याकरणहरूमा सबैभन्दा उत्तम र सबैभन्दा उपयोगी ठान्छन्। | |
आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना: आर्टे दे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना शीर्षक वा नाहुआटलका धेरै व्याकरणको शीर्षकको अंश हो:
| |
आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना वा क्यास्टेलाना: आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना वा क्यास्टेलाना एलोन्सो डे मोलिना द्वारा स्पेनी भाषामा नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। यो मेक्सिकोमा १7171१ मा प्रकाशित भयो, उही वर्ष उनको स्मारक शब्दकोश, भोकाबुलारियो एन लेन्गुआ क्यास्टेलाना वा मेक्सिकाना । | |
आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना: आर्टे दे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना शीर्षक वा नाहुआटलका धेरै व्याकरणको शीर्षकको अंश हो:
| |
आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना वा क्यास्टेलाना: आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना वा क्यास्टेलाना एलोन्सो डे मोलिना द्वारा स्पेनी भाषामा नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। यो मेक्सिकोमा १7171१ मा प्रकाशित भयो, उही वर्ष उनको स्मारक शब्दकोश, भोकाबुलारियो एन लेन्गुआ क्यास्टेलाना वा मेक्सिकाना । | |
आर्ट डे ला लेंगुआ मेक्सिकाना कोन ला डेकरासिआन डे लस एडभेरियबस डेला: आर्ट डे ला लेन्गुआ मेक्सिकाना कोन् ला घोषित डेस , स्पेनी भाषामा जेसुइट व्याकरणकर्ता होरासियो कैरोची द्वारा अनुवाद गरिएको नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। शास्त्रीय नहुआटल भाषामा यो क्लासिक काम अब भाषविद्हरूले नहुआटलको शुरुका व्याकरणहरूमा सबैभन्दा उत्तम र सबैभन्दा उपयोगी ठान्छन्। | |
आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना (१554 पुस्तक): आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना १ Joseph54 मा प्रकाशित जोसेफ अगस्टिन अल्डमा वा गुएवराले नहुआटल भाषाको थोरै ज्ञात व्याकरण हो। | |
आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना: आर्टे दे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना शीर्षक वा नाहुआटलका धेरै व्याकरणको शीर्षकको अंश हो:
| |
आर्ट डे ला लेंगुआ मेक्सिकाना कोन ला डेकरासिआन डे लस एडभेरियबस डेला: आर्ट डे ला लेन्गुआ मेक्सिकाना कोन् ला घोषित डेस , स्पेनी भाषामा जेसुइट व्याकरणकर्ता होरासियो कैरोची द्वारा अनुवाद गरिएको नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। शास्त्रीय नहुआटल भाषामा यो क्लासिक काम अब भाषविद्हरूले नहुआटलको शुरुका व्याकरणहरूमा सबैभन्दा उत्तम र सबैभन्दा उपयोगी ठान्छन्। | |
आर्ट डे ला लेंगुआ मेक्सिकाना कोन ला डेकरासिआन डे लस एडभेरियबस डेला: आर्ट डे ला लेन्गुआ मेक्सिकाना कोन् ला घोषित डेस , स्पेनी भाषामा जेसुइट व्याकरणकर्ता होरासियो कैरोची द्वारा अनुवाद गरिएको नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। शास्त्रीय नहुआटल भाषामा यो क्लासिक काम अब भाषविद्हरूले नहुआटलको शुरुका व्याकरणहरूमा सबैभन्दा उत्तम र सबैभन्दा उपयोगी ठान्छन्। | |
आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना वा क्यास्टेलाना: आर्ट डे ला लेन्गुवा मेक्सिकाना वा क्यास्टेलाना एलोन्सो डे मोलिना द्वारा स्पेनी भाषामा नहुआटल भाषाको व्याकरण हो। यो मेक्सिकोमा १7171१ मा प्रकाशित भयो, उही वर्ष उनको स्मारक शब्दकोश, भोकाबुलारियो एन लेन्गुआ क्यास्टेलाना वा मेक्सिकाना । | |
मार्टन कोर्टेस डे अल्बकार: मार्टन कोर्टेस डि अल्बकर (१–१०-१–82२) एक स्पेनिश विश्वविद् लेखक थिए। १ 155१ मा उनले मानक नेभिगेसनल पाठ्य पुस्तक Arte de navegar प्रकाशित गरे | |
मार्टन कोर्टेस डे अल्बकार: मार्टन कोर्टेस डि अल्बकर (१–१०-१–82२) एक स्पेनिश विश्वविद् लेखक थिए। १ 155१ मा उनले मानक नेभिगेसनल पाठ्य पुस्तक Arte de navegar प्रकाशित गरे | |
Arte dei Maestri di Pietra e Legname: आर्टे दे मास्ट्री डि पिटरा ए लेग्नेम फ्लोरेन्सको गिल्ड्स मध्ये एक हो जसले मास्टर स्टोनमेसनहरू, काठका काम गर्नेहरू र मूर्तिकारहरूको प्रतिनिधित्व गर्थ्यो। यो १२3636 भन्दा पहिले स्थापना भएको हो, र यो फ्लोरेन्स क्षेत्रमा बहु भवन शिल्पहरू अवशोषित गर्न आएको हो। यो पाँच मध्ये एक थियो Arti Mediani ("मध्यम व्यापार") | |
Arte dei Maestri di Pietra e Legname: आर्टे दे मास्ट्री डि पिटरा ए लेग्नेम फ्लोरेन्सको गिल्ड्स मध्ये एक हो जसले मास्टर स्टोनमेसनहरू, काठका काम गर्नेहरू र मूर्तिकारहरूको प्रतिनिधित्व गर्थ्यो। यो १२3636 भन्दा पहिले स्थापना भएको हो, र यो फ्लोरेन्स क्षेत्रमा बहु भवन शिल्पहरू अवशोषित गर्न आएको हो। यो पाँच मध्ये एक थियो Arti Mediani ("मध्यम व्यापार") | |
आर्टे डि कालीमाला: विदेशी कपडामा कपडा फिनिशर तथा व्यापारीहरूको समूह अर्टे डि कलिमाला , फ्लोरेन्सका ठूला गिद्धहरू मध्ये एक थिए, अर्ती म्याग्गीरी , जसले स्वर्गीय मध्य युगको अवधिमा फ्लोरन्स गणतन्त्रको नागरिक शक्तिलाई आफैंमा घमण्ड गर्थे। क्यालिमालाको आरोहण १ Fl औं शताब्दीमा १ Fl औं शताब्दीमा फ्लोरेन्टाइन गिल्डहरूको संगठनबाट चलेको थियो जुन मेडीसीको उदय पछि अरू पछाडि १ commun औं शताब्दीमा अन्य सबै सांप्रदायिक शक्तिको कब्जामा थिएन। उनीहरूको उपस्थिति डि कालिमाला मार्फत मनाइन्छ, जुन शहरको रोमन फोरमबाट मर्काटो नुभोबाट पुरानो शहरको ढोका, पोर सान्ता मारियासम्म रोमन कार्डोको रूपमा जान्छ ; मुख्य सडक, फ्लोरेन्स नै पुरानो रूपमा, व्यापार को लागी एक मुख्य स्थान थियो, यद्यपि, unhaved, भीडभाड , र आफ्नो वर्तमान राज्य भन्दा धेरै संकुचित, यो वास्तवमै एक कॉलिस मालिस, एक "बीमार मार्ग" थियो। कालीमाला नाम महान पुरातनता र अस्पष्ट व्युत्पत्तिको हो। १te औं शताब्दीको आगलागीमा अर्टे डि कालिमालाका मूल प्रारम्भिक अभिलेखहरू हराए तापनि फ्लोरेन्सको आर्किवियो डि स्टेटोमा संरक्षित प्रशस्त प्रतिलिपिहरूले उक्त समाजका कानून र यसका गतिविधिहरूको अभिलेख राखे। | |
फ्लोरेन्सका गिल्ड्स: फ्लोरेन्सका समाजहरू सेक्युलर कर्पोरेसनहरू थिए जसले बाह्रौंदेखि सोह्रौं शताब्दीसम्म फ्लोरेन्समा कला र व्यापार नियन्त्रण गर्थे। यी आर्तिमा सात ठूला गिल्ड, middle मध्य गिल्ड र minor माइनर गिल्डहरू थिए। उनीहरूको कडा गुणस्तर नियन्त्रण र आरती म्यागिओरीले लिएको समुदायमा राजनीतिक भूमिका फ्लोरेन्सको इतिहासमा रचनात्मक प्रभाव हो जुन मध्यकालीन युरोपको पछिल्लो धनी शहरहरू मध्ये एक बन्यो। | |
आर्ट डेला लाना: आर्ट डेला लाना लेट मध्य युग र पुनर्जागरणको समयमा फ्लोरेन्सको ऊन समाज हो। यो फ्लोरेन्सको सात आर्टि मग्जोरिली मध्ये एक थियो, " आर्ति मिनोरी र अर्ती मेडिया " ("बीचको ट्रेड") भन्दा अलग। आर्ट डेला लानाले ऊनी कपडाको कारोबार गर्यो र पोकर र फ्लोरन्स गणराज्यको मुनिको कम्यूनको प्रशासनमा बैंकर र व्यापारीहरूको अन्य निगमसँग सहकार्य गरे। | |
आर्ट डेला सेटा: आर्ट डेला सेता मध्य युग र पुनर्जागरणको समयमा फ्लोरेन्सको रेशम गिल्ड थियो। |
Friday, July 9, 2021
Artaxiad dynasty of Iberia, Artaxiad dynasty of Iberia, Artaxiad dynasty
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)
कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...
-
Avalerion: Avalerion वा सतर्कता एक heraldic चरा को लागी एक शब्द हो। ऐतिहासिक रूपमा, यसले नियमित हेराल्डिक ईगललाई दर्साउँछ। पछि हेराल्...
-
Haastige overtreding: De haastaanval is een aanvallende stijl van American football, die twee verschillende maar verwante vormen heeft...
-
एन्टोनियो विल्सन भिएरा होनारियो: आन्टोनियो विल्सन भिआरा होनारियो , उपनाम कउतिन्हो , ब्राजिलका प्रशिक्षक र फुटबलर थिए जसले सान्तास फुट...
No comments:
Post a Comment