Wednesday, March 31, 2021

Chokehold, AirClass Airways, Airclic

चोकेल्ड:

एउटा चोकोल्ड , चोक , गला घोटिएको वा जुडोमा शिम-वजा एक सामान्य पकड हो जसलाई समेट्ने क्षमता कम गरी वा हावा (चोक गर्ने) वा रगत (गला दबाउने) लाई प्रतिद्वन्द्वीको घाँटीमा जानबाट रोक्दछ। प्रतिबन्ध एक वा दुबैको हुन सक्छ र प्रयोग गरिएको होल्ड र पीडितको प्रतिक्रियामा निर्भर गर्दछ।

एयरक्लास एयरवेज:

एयरक्लास एयरवेज एक एयरलाइन्स लस पाल्मास डि ग्रान क्यानरिया, क्यानरी टापु, स्पेन मा आधारित थियो। यसले स्पेनबाट यात्री सेवाहरू सञ्चालन गर्‍यो, साथै चार्टरहरू र भिजेको पट्टा सेवाहरू पनि सञ्चालन गर्‍यो। यसको मुख्य आधार ग्रान क्यानरिया अन्तर्राष्ट्रिय एयरपोर्ट थियो।

एयरक्लिक:

एयरक्लिक एक वेब-आधारित सफ्टवेयर र मोबाइल सूचना सेवा कम्पनी हो जुन २००० मा स्थापना भएको थियो। एयरक्लिकले वर्कफ्लो-आधारित मोबाइल अनुप्रयोग फ्रेमवर्क सहित पूर्ण रूपमा होस्ट गरिएको समाधान प्रस्ताव गर्दछ।

एयरको:

एयरक्राफ्ट मैन्युफैक्चरिंग कम्पनी लिमिटेड ( एयरको ) एक प्रारम्भिक ब्रिटिश विमान निर्माता थियो। १ 12 १२ को समयमा स्थापना भएको यो पहिलो विश्वयुद्धको दौडान द्रुत गतिमा बढेको छ र १ 18 १। सम्ममा यो विश्वको सबैभन्दा ठूलो एयरक्राफ्ट कम्पनीको रूपमा रहेको छ।

खेल एरेना, किंगस्टन ओभल हल:

स्पोर्ट्स एरियाना प्रायोजन प्रयोजनका लागि एयरको एरेना खेलकुद केन्द्र हो जहाँ किंगस्टनको केसी स्टेडियमको छेउमा अवस्थित हल, ईर्क राइडि योर्कशायरको राइडि।।

एयरको कारवां:

एयरको कारवां एम्स्टर्डम र न्यू योर्क शहरमा आधारित एक चित्रकार र वैचारिक कलाकार हो।

एयरको DH.1:

एयरको डीएच १ पहिलो विश्व युद्धको बेला बेलायतको रोयल फ्लाइंग कोर्प्स द्वारा उडान गरिएको " फरमान " बान्कीको प्रारम्भिक सैन्य बाइप्लेन थियो। यो पावरप्लान्ट जसको लागि यसको डिजाइन गरिएको थियो पर्याप्त मात्रामा थियो, यो एक परिचालन विमानको रूपमा अप्रचलित थियो, र अलग मध्यपूर्वमा पठाइएका केही उदाहरणहरूबाट यसले प्रशिक्षक र गृह सुरक्षा लडाकुको रूपमा सेवा गर्‍यो।

एयरको DH.10 एमिन्स:

एयरको DH.10 Amiens एक ब्रिटिश जुम्ला-इंजिन भारी बोम्बर थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको अन्त्यतिर डिजाईन गरीएको थियो। यो आरएएफ संग संक्षिप्त पोस्टवार सेवा।

एयरको DH.2:

एयरको DH.2 एकल सीटको पुशर बाइप्लेन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान संचालित थियो। यो एयरको लागि एयरोनॉटिकल ईन्जिनियर जिफ्री डे हभिल्यान्डको दोस्रो पुशर डिजाईन थियो, जुन उसको पहिलेको DH.1 दुई सीटरमा आधारित थियो।

एयरको DH.3:

एयरको DH.3 पहिलो विश्वयुद्धको बेलायती बमवर्षक विमान थियो। डीएच .3. १ 16 १ in मा विमान मैन्युफैक्चरिंग कम्पनीका मुख्य डिजाइनर जियोफ्रे डि हभिलैन्डले लामो दूरीको दिन बमवर्षकको रूपमा डिजाइन गरेको थियो। यो फराकिलो स्प्यान तीन-बे पखेटा, पातलो फ्यूजेलाज, र एक घुमाएको रडरको साथ एक ठूलो बाप्लेन थियो। यो दुई १२० एचपी (k k किलोवाट) बियर्डमोर इन्जिनहरू द्वारा संचालित थियो, पखेटाको बीचमा पुशरको रूपमा स्थापित। टेल्सकिड ल्यान्डि ge गियरको अतिरिक्त दुईवटा पाels्ग्रा नाकको मुन्तिर थाम्न रोक्नका लागि थिए।

एयरको DH.4:

एयरको DH.4 पहिलो विश्व युद्धको बेलायती दुई सीट बाइप्लेन दिन बमवर्षक थियो। यो एयर्कोको लागि जेफ्री डि हभिलैन्डले डिजाइन गरेको हो, र आफैंको रक्षा गर्न सक्षम पहिलो ब्रिटिश दुई सीट सिटको बमवर्षक थियो।

एयरको DH.5:

एयरको DH.5 एक ब्रिटिश पहिलो विश्व युद्ध एकल सीट biplane लड़ाकू विमान थियो। यो ब्रिटिश उड्डयन कम्पनी एयरकोमा डिजाइन र निर्माण गरीएको हो। विकासको अप्रिय एयरको DH.2 को प्रतिस्थापनको रूपमा विमान डिजाइनर जियोफ्रे डे हभिलैन्डको नेतृत्वमा थियो।

एयरको DH.6:

को AIRCO DH.6 रयल फ्लाइङ कोर प्रयोग पहिलो विश्व युद्ध अवधिमा ब्रिटिश सैनिक प्रशिक्षक biplane थियो। "क्लचिंग ह्यान्ड" र "स्काईहुक" लगायत विभिन्न उपनामहरू द्वारा परिचित, धेरै जना उत्तरयुद्ध युगमा सिभिल लाइट विमानको रूपमा प्रयोग गर्न बाँचे।

एयरको DH.9:

एयरको DH.9 - १ 1920 २० पछि डे हभिलान्ड DH.9 को रूपमा पनि चिनिन्थ्यो - बेलायती एकल ई ined्ग्रेजी द्विपक्षीय बमवर्षक थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान विकसित र प्रयोग गरिएको थियो।

एयरको DH.9A:

एयरको DH.9A एक बेलायती एकल-ईन्जिन लाइट बमवर्षक थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको अन्त्य हुनुभन्दा केही समय अघि पहिलो पटक प्रयोग गरीएको हो। यो असफल एयरको DH.9 बमवर्षकको विकास थियो, एक सुदृढ संरचनाको विशेषता रहेको र, महत्त्वपूर्ण रूपमा, डीएच .9 को अंडर-पावर र अविश्वसनीय इनलाइन 6-सिलिन्डर पुमा इन्जिनलाई अमेरिकी V-12 लिबर्टी इन्जिनको साथ बदल्दै।

एयरको DH.5:

एयरको DH.5 एक ब्रिटिश पहिलो विश्व युद्ध एकल सीट biplane लड़ाकू विमान थियो। यो ब्रिटिश उड्डयन कम्पनी एयरकोमा डिजाइन र निर्माण गरीएको हो। विकासको अप्रिय एयरको DH.2 को प्रतिस्थापनको रूपमा विमान डिजाइनर जियोफ्रे डे हभिलैन्डको नेतृत्वमा थियो।

एयरको DH.2:

एयरको DH.2 एकल सीटको पुशर बाइप्लेन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान संचालित थियो। यो एयरको लागि एयरोनॉटिकल ईन्जिनियर जिफ्री डे हभिल्यान्डको दोस्रो पुशर डिजाईन थियो, जुन उसको पहिलेको DH.1 दुई सीटरमा आधारित थियो।

एयरको DH.4:

एयरको DH.4 पहिलो विश्व युद्धको बेलायती दुई सीट बाइप्लेन दिन बमवर्षक थियो। यो एयर्कोको लागि जेफ्री डि हभिलैन्डले डिजाइन गरेको हो, र आफैंको रक्षा गर्न सक्षम पहिलो ब्रिटिश दुई सीट सिटको बमवर्षक थियो।

एयरको DH.4:

एयरको DH.4 पहिलो विश्व युद्धको बेलायती दुई सीट बाइप्लेन दिन बमवर्षक थियो। यो एयर्कोको लागि जेफ्री डि हभिलैन्डले डिजाइन गरेको हो, र आफैंको रक्षा गर्न सक्षम पहिलो ब्रिटिश दुई सीट सिटको बमवर्षक थियो।

एयरको DH.5:

एयरको DH.5 एक ब्रिटिश पहिलो विश्व युद्ध एकल सीट biplane लड़ाकू विमान थियो। यो ब्रिटिश उड्डयन कम्पनी एयरकोमा डिजाइन र निर्माण गरीएको हो। विकासको अप्रिय एयरको DH.2 को प्रतिस्थापनको रूपमा विमान डिजाइनर जियोफ्रे डे हभिलैन्डको नेतृत्वमा थियो।

एयरको DH.9:

एयरको DH.9 - १ 1920 २० पछि डे हभिलान्ड DH.9 को रूपमा पनि चिनिन्थ्यो - बेलायती एकल ई ined्ग्रेजी द्विपक्षीय बमवर्षक थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान विकसित र प्रयोग गरिएको थियो।

एयरको DH.1:

एयरको डीएच १ पहिलो विश्व युद्धको बेला बेलायतको रोयल फ्लाइंग कोर्प्स द्वारा उडान गरिएको " फरमान " बान्कीको प्रारम्भिक सैन्य बाइप्लेन थियो। यो पावरप्लान्ट जसको लागि यसको डिजाइन गरिएको थियो पर्याप्त मात्रामा थियो, यो एक परिचालन विमानको रूपमा अप्रचलित थियो, र अलग मध्यपूर्वमा पठाइएका केही उदाहरणहरूबाट यसले प्रशिक्षक र गृह सुरक्षा लडाकुको रूपमा सेवा गर्‍यो।

एयरको DH.10 एमिन्स:

एयरको DH.10 Amiens एक ब्रिटिश जुम्ला-इंजिन भारी बोम्बर थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको अन्त्यतिर डिजाईन गरीएको थियो। यो आरएएफ संग संक्षिप्त पोस्टवार सेवा।

एयरको DH.10 एमिन्स:

एयरको DH.10 Amiens एक ब्रिटिश जुम्ला-इंजिन भारी बोम्बर थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको अन्त्यतिर डिजाईन गरीएको थियो। यो आरएएफ संग संक्षिप्त पोस्टवार सेवा।

एयरको DH.1१ अक्सफोर्ड:

एयरको डीएच .११ अक्सफोर्ड एक बेलायती जुम्ल्याहा इञ्जिन बिपलेन बमवर्षक थियो जुन अघिल्लो एयरको डीएच .१० एमिन्स प्रतिस्थापन गर्न डिजाइन गरिएको थियो। यो असफल एबीसी ड्रैगनफ्लाइ इञ्जिन प्रयोग गर्न डिजाइन गरिएको थियो र पहिलो प्रोटोटाइप निर्माण भएपछि छोडिएको थियो।

एयरको DH.1१ अक्सफोर्ड:

एयरको डीएच .११ अक्सफोर्ड एक बेलायती जुम्ल्याहा इञ्जिन बिपलेन बमवर्षक थियो जुन अघिल्लो एयरको डीएच .१० एमिन्स प्रतिस्थापन गर्न डिजाइन गरिएको थियो। यो असफल एबीसी ड्रैगनफ्लाइ इञ्जिन प्रयोग गर्न डिजाइन गरिएको थियो र पहिलो प्रोटोटाइप निर्माण भएपछि छोडिएको थियो।

एयरको DH.1१ अक्सफोर्ड:

एयरको डीएच .११ अक्सफोर्ड एक बेलायती जुम्ल्याहा इञ्जिन बिपलेन बमवर्षक थियो जुन अघिल्लो एयरको डीएच .१० एमिन्स प्रतिस्थापन गर्न डिजाइन गरिएको थियो। यो असफल एबीसी ड्रैगनफ्लाइ इञ्जिन प्रयोग गर्न डिजाइन गरिएको थियो र पहिलो प्रोटोटाइप निर्माण भएपछि छोडिएको थियो।

डी हभिलैन्ड DH.14 Okapi:

डी हभिलान्ड डीएच .१4 ओकापी १ 10 १० दशकमा बेलायती दुई सीट दिनको बमवर्षक थिए जुन डि हभिलान्डले निर्माण गरेका थिए। विमान एक एयरको DH.4 र DH.9 प्रतिस्थापन को रूप मा डिजाइन गरिएको थियो, तर यो उत्पादन मा प्रवेश कहिल्यै।

डी हभिलैन्ड DH.14 Okapi:

डी हभिलान्ड डीएच .१4 ओकापी १ 10 १० दशकमा बेलायती दुई सीट दिनको बमवर्षक थिए जुन डि हभिलान्डले निर्माण गरेका थिए। विमान एक एयरको DH.4 र DH.9 प्रतिस्थापन को रूप मा डिजाइन गरिएको थियो, तर यो उत्पादन मा प्रवेश कहिल्यै।

डी हभिलैन्ड DH.15:

डे हभिल्यान्ड DH.15 Gazelle BHP अटलान्टिक इन्जिनको लागि एक इन्जिन टेस्टबेड थियो, १ – १ – -२० मा उडान परीक्षणको लागि डे हभिल्यान्ड DH.9A बाट रूपान्तरित। केवल एक निर्माण गरिएको थियो।

एयरको DH.16:

एयरको डीएच .१6 १ 10 १० दशकको बेलायती चार सिट वाणिज्यिक बाइप्लेन थियो जसलाई एयरकोका मुख्य डिजाइनर जियोफ्रे डि हभिलान्डले डिजाइन गरेका थिए।

डे हभिलान्ड एयरक्राफ्टको सूची:

यो विमानको सूची हो जुन जिफ्री डि हभिलैंडले बनाएको हो वा प्रस्तावित छ वा सन् १ illa in in मा होकर सिडले ग्रुपले खरीद नगरुन्जेल सन् १ 1920 in in मा यसको स्थापनादेखि डेभ्यालिन्ड एयरक्राफ्ट कम्पनीमा डिजाइन गरीएको हो।

डी हभिलान्ड DH.18:

डे हभिल्यान्ड डीएच .१ de डेभ्याल्यान्डले बनाएको १ 1920 २० को एक एकल ई eng्गित ब्रिटिश बाइप्लेन यातायात एयरक्राफ्ट हो।

एयरको DH.2:

एयरको DH.2 एकल सीटको पुशर बाइप्लेन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान संचालित थियो। यो एयरको लागि एयरोनॉटिकल ईन्जिनियर जिफ्री डे हभिल्यान्डको दोस्रो पुशर डिजाईन थियो, जुन उसको पहिलेको DH.1 दुई सीटरमा आधारित थियो।

एयरको DH.3:

एयरको DH.3 पहिलो विश्वयुद्धको बेलायती बमवर्षक विमान थियो। डीएच .3. १ 16 १ in मा विमान मैन्युफैक्चरिंग कम्पनीका मुख्य डिजाइनर जियोफ्रे डि हभिलैन्डले लामो दूरीको दिन बमवर्षकको रूपमा डिजाइन गरेको थियो। यो फराकिलो स्प्यान तीन-बे पखेटा, पातलो फ्यूजेलाज, र एक घुमाएको रडरको साथ एक ठूलो बाप्लेन थियो। यो दुई १२० एचपी (k k किलोवाट) बियर्डमोर इन्जिनहरू द्वारा संचालित थियो, पखेटाको बीचमा पुशरको रूपमा स्थापित। टेल्सकिड ल्यान्डि ge गियरको अतिरिक्त दुईवटा पाels्ग्रा नाकको मुन्तिर थाम्न रोक्नका लागि थिए।

एयरको DH.4:

एयरको DH.4 पहिलो विश्व युद्धको बेलायती दुई सीट बाइप्लेन दिन बमवर्षक थियो। यो एयर्कोको लागि जेफ्री डि हभिलैन्डले डिजाइन गरेको हो, र आफैंको रक्षा गर्न सक्षम पहिलो ब्रिटिश दुई सीट सिटको बमवर्षक थियो।

एयरको DH.4:

एयरको DH.4 पहिलो विश्व युद्धको बेलायती दुई सीट बाइप्लेन दिन बमवर्षक थियो। यो एयर्कोको लागि जेफ्री डि हभिलैन्डले डिजाइन गरेको हो, र आफैंको रक्षा गर्न सक्षम पहिलो ब्रिटिश दुई सीट सिटको बमवर्षक थियो।

एयरको DH.4:

एयरको DH.4 पहिलो विश्व युद्धको बेलायती दुई सीट बाइप्लेन दिन बमवर्षक थियो। यो एयर्कोको लागि जेफ्री डि हभिलैन्डले डिजाइन गरेको हो, र आफैंको रक्षा गर्न सक्षम पहिलो ब्रिटिश दुई सीट सिटको बमवर्षक थियो।

एयरको DH.5:

एयरको DH.5 एक ब्रिटिश पहिलो विश्व युद्ध एकल सीट biplane लड़ाकू विमान थियो। यो ब्रिटिश उड्डयन कम्पनी एयरकोमा डिजाइन र निर्माण गरीएको हो। विकासको अप्रिय एयरको DH.2 को प्रतिस्थापनको रूपमा विमान डिजाइनर जियोफ्रे डे हभिलैन्डको नेतृत्वमा थियो।

एयरको DH.6:

एयरको DH.6 एक ब्रिटिश सैन्य प्रशिक्षक द्विपक्षीय थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको क्रममा रोयल फ्लाइंग कोर्प्सले प्रयोग गर्‍यो। "क्लचिंग ह्यान्ड" र "स्काईहुक" लगायत विभिन्न उपनामहरू द्वारा परिचित, धेरै जना उत्तरयुद्ध युगमा सिभिल लाइट विमानको रूपमा प्रयोग गर्न बाँचे।

डे हभिलान्ड एयरक्राफ्टको सूची:

यो विमानको सूची हो जुन जिफ्री डि हभिलैंडले बनाएको हो वा प्रस्तावित छ वा सन् १ illa in in मा होकर सिडले ग्रुपले खरीद नगरुन्जेल सन् १ 1920 in in मा यसको स्थापनादेखि डेभ्यालिन्ड एयरक्राफ्ट कम्पनीमा डिजाइन गरीएको हो।

डे हभिलान्ड एयरक्राफ्टको सूची:

यो विमानको सूची हो जुन जिफ्री डि हभिलैंडले बनाएको हो वा प्रस्तावित छ वा सन् १ illa in in मा होकर सिडले ग्रुपले खरीद नगरुन्जेल सन् १ 1920 in in मा यसको स्थापनादेखि डेभ्यालिन्ड एयरक्राफ्ट कम्पनीमा डिजाइन गरीएको हो।

एयरको DH.9:

एयरको DH.9 - १ 1920 २० पछि डे हभिलान्ड DH.9 को रूपमा पनि चिनिन्थ्यो - बेलायती एकल ई ined्ग्रेजी द्विपक्षीय बमवर्षक थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान विकसित र प्रयोग गरिएको थियो।

एयरको DH.9A:

एयरको DH.9A एक बेलायती एकल-ईन्जिन लाइट बमवर्षक थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको अन्त्य हुनुभन्दा केही समय अघि पहिलो पटक प्रयोग गरीएको हो। यो असफल एयरको DH.9 बमवर्षकको विकास थियो, एक सुदृढ संरचनाको विशेषता रहेको र, महत्त्वपूर्ण रूपमा, डीएच .9 को अंडर-पावर र अविश्वसनीय इनलाइन 6-सिलिन्डर पुमा इन्जिनलाई अमेरिकी V-12 लिबर्टी इन्जिनको साथ बदल्दै।

एयरको DH.9:

एयरको DH.9 - १ 1920 २० पछि डे हभिलान्ड DH.9 को रूपमा पनि चिनिन्थ्यो - बेलायती एकल ई ined्ग्रेजी द्विपक्षीय बमवर्षक थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान विकसित र प्रयोग गरिएको थियो।

एयरको DH.9C:

एयरको DH.9C एक बेलायती यात्री विमान थियो।

एयरको DH.9:

एयरको DH.9 - १ 1920 २० पछि डे हभिलान्ड DH.9 को रूपमा पनि चिनिन्थ्यो - बेलायती एकल ई ined्ग्रेजी द्विपक्षीय बमवर्षक थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान विकसित र प्रयोग गरिएको थियो।

एयरको DH.10 एमिन्स:

एयरको DH.10 Amiens एक ब्रिटिश जुम्ला-इंजिन भारी बोम्बर थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको अन्त्यतिर डिजाईन गरीएको थियो। यो आरएएफ संग संक्षिप्त पोस्टवार सेवा।

एयरको DH.1१ अक्सफोर्ड:

एयरको डीएच .११ अक्सफोर्ड एक बेलायती जुम्ल्याहा इञ्जिन बिपलेन बमवर्षक थियो जुन अघिल्लो एयरको डीएच .१० एमिन्स प्रतिस्थापन गर्न डिजाइन गरिएको थियो। यो असफल एबीसी ड्रैगनफ्लाइ इञ्जिन प्रयोग गर्न डिजाइन गरिएको थियो र पहिलो प्रोटोटाइप निर्माण भएपछि छोडिएको थियो।

एयरको DH.2:

एयरको DH.2 एकल सीटको पुशर बाइप्लेन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान संचालित थियो। यो एयरको लागि एयरोनॉटिकल ईन्जिनियर जिफ्री डे हभिल्यान्डको दोस्रो पुशर डिजाईन थियो, जुन उसको पहिलेको DH.1 दुई सीटरमा आधारित थियो।

एयरको DH.4:

एयरको DH.4 पहिलो विश्व युद्धको बेलायती दुई सीट बाइप्लेन दिन बमवर्षक थियो। यो एयर्कोको लागि जेफ्री डि हभिलैन्डले डिजाइन गरेको हो, र आफैंको रक्षा गर्न सक्षम पहिलो ब्रिटिश दुई सीट सिटको बमवर्षक थियो।

एयरको DH.9:

एयरको DH.9 - १ 1920 २० पछि डे हभिलान्ड DH.9 को रूपमा पनि चिनिन्थ्यो - बेलायती एकल ई ined्ग्रेजी द्विपक्षीय बमवर्षक थिए जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान विकसित र प्रयोग गरिएको थियो।

एयरको DH.2:

एयरको DH.2 एकल सीटको पुशर बाइप्लेन लड़ाकू विमान थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौडान संचालित थियो। यो एयरको लागि एयरोनॉटिकल ईन्जिनियर जिफ्री डे हभिल्यान्डको दोस्रो पुशर डिजाईन थियो, जुन उसको पहिलेको DH.1 दुई सीटरमा आधारित थियो।

एयरको DH.5:

एयरको DH.5 एक ब्रिटिश पहिलो विश्व युद्ध एकल सीट biplane लड़ाकू विमान थियो। यो ब्रिटिश उड्डयन कम्पनी एयरकोमा डिजाइन र निर्माण गरीएको हो। विकासको अप्रिय एयरको DH.2 को प्रतिस्थापनको रूपमा विमान डिजाइनर जियोफ्रे डे हभिलैन्डको नेतृत्वमा थियो।

एयरको DH.5:

एयरको DH.5 एक ब्रिटिश पहिलो विश्व युद्ध एकल सीट biplane लड़ाकू विमान थियो। यो ब्रिटिश उड्डयन कम्पनी एयरकोमा डिजाइन र निर्माण गरीएको हो। विकासको अप्रिय एयरको DH.2 को प्रतिस्थापनको रूपमा विमान डिजाइनर जियोफ्रे डे हभिलैन्डको नेतृत्वमा थियो।

डी हभिलैन्ड DH.15:

डे हभिल्यान्ड DH.15 Gazelle BHP अटलान्टिक इन्जिनको लागि एक इन्जिन टेस्टबेड थियो, १ – १ – -२० मा उडान परीक्षणको लागि डे हभिल्यान्ड DH.9A बाट रूपान्तरित। केवल एक निर्माण गरिएको थियो।

एयरको DH.1१ अक्सफोर्ड:

एयरको डीएच .११ अक्सफोर्ड एक बेलायती जुम्ल्याहा इञ्जिन बिपलेन बमवर्षक थियो जुन अघिल्लो एयरको डीएच .१० एमिन्स प्रतिस्थापन गर्न डिजाइन गरिएको थियो। यो असफल एबीसी ड्रैगनफ्लाइ इञ्जिन प्रयोग गर्न डिजाइन गरिएको थियो र पहिलो प्रोटोटाइप निर्माण भएपछि छोडिएको थियो।

एयरकोच:

एयरकोच पहिलो समूहको आयरल्यान्डमा आधारित सहायक कम्पनी हो। यसले एयरपोर्ट एक्सप्रेस कोच सेवाहरू कर्क, बेलफास्ट, ग्रेस्टोन, ब्रा, साउथसाइड डब्लिन र डब्लिनबाट डब्लिन एयरपोर्टसम्म प्रदान गर्दछ। यसले एयरपोर्ट कार पार्कहरू र डब्लिन क्षेत्रमा अन्य निजी भाडा सम्झौताहरूको लागि अनुबंधित बस सेवाहरू पनि सञ्चालन गर्दछ।

एयरकोस्टरहरू:

एयरकोस्टरहरू चार छुटाउन योग्य रोलर स्केट पाels्ग्राहरूको साथ स्नीकर जुत्ता हो र साधारण जुत्ता वा रोलर स्केटि device उपकरणको रूपमा प्रयोग गर्न सकिन्छ। यो हल्का वजनको रोलर स्केट हो, र विभिन्न प्रकारका गतिविधिहरूका लागि उपयुक्त। हिलीज जस्तो नभई, एयरकोस्टरको पाels्ग्रा जुत्ताको छेउमा हुन्छन्, हिलको तल्लो भागमा नरोकिन्छ।

बेल P-39 आइराकोब्रा:

बेल पी-39 A आइराकोब्रा संयुक्त राज्य अमेरिकाको दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रवेश गर्दा सेवा गर्ने प्रमुख अमेरिकी लड़ाकू विमानहरूमध्ये एक थिए। पी-the the सोवियत वायुसेना द्वारा प्रयोग गरिएको थियो, र कुनै पनि द्वन्द्वमा कुनै पनि वायुसेनाले उडान गरेको अमेरिकी लडाकू प्रकारलाई जिम्मेवार ठहराएको सबैभन्दा बढी संख्या स individual्कलन गर्न व्यक्तिगत सोवियत पाइलटहरूलाई सक्षम बनायो। यस प्रकारका अन्य प्रमुख उपयोगकर्ताहरूमा नि: शुल्क फ्रान्सेली, रोयल एयर फोर्स, संयुक्त राज्य सेनाको वायु सेना, र इटालियन सह-युद्धरत वायु सेना शामिल थिए।

Aergol Lawhir:

एरगोल लhand्गहण्ड डायफेडका एक प्रसिद्ध राजा थिए र राजा ट्राइफिन फरफोगका उत्तराधिकारी थिए।

एयरकॉम अन्तर्राष्ट्रिय:

AIRCOM International एक टेलिकम नेटवर्क प्रबंधन परामर्श फर्म हो जसमा अन्त देखि टु अन्त नेटवर्क योजना, साझेदारी, आउटसोर्सिंग, र IP र सेलुलर नेटवर्कको लागि OSS अप्टिमाइजेसनमा केन्द्रित छ। यो कम्पनी मे १ 1995 1995 in मा स्थापना भएको हो र लन्डनको नजिकको लेदरहेडमा यसको मुख्यालय रहेको छ, जसका कार्यालयहरू १ 17 देशहरूमा छन्

एयर धूमकेतु:

एयर धूमकेतु माद्रिद, स्पेन मा आधारित एक एयरलाइन थियो। यसले म्याड्रिडदेखि मध्य र दक्षिण अमेरिकामा १ dest गन्तव्यहरू, साथै युरोपमा सेवाहरू निर्धारित लामो-दौड सेवाहरू सञ्चालन गर्‍यो। यसको मुख्य आधार टर्मिनल १ माड्रिड बाराजस एयरपोर्टमा थियो। एयरलाइन्सले एयरोसुर जस्ता विमान सेवाहरूसँग कोडशेयर सम्झौताहरू मार्फत सहयोग पुर्‍यायो।

याकुतिया एयरलाइन्स:

याकुतिया एयरलाइन्स यकुट्स्क, साखा रिपब्लिक, रूसमा आधारित एक एयरलाइन्स हो। यसले रूस र घरेलु यात्री सेवाहरु स्वतन्त्र राज्यहरुका साथै युरोप, एशिया र उत्तर अमेरिकाको गन्तव्य स्थानहरुमा याकुत्स्क एयरपोर्ट र मस्कोको भनुको एयरपोर्टमा संचालित गर्दछ। यो एयरलाइन २००२ मा स्थापना भएको हो, र यो साखा गणराज्यको सरकारको स्वामित्वमा छ।

एयरकम्पनी आर्मेनिया:

एयरकम्पनी आर्मेनिया एलएलसी एक अर्मेनियाली एयरलाइन्स हो जुन २ November नोभेम्बर २०१ founded मा स्थापना भएको थियो र २१ अप्रिल २०१ 2016 मा अपरेशन शुरू भयो।

एयरकम्पनी आर्मेनिया:

एयरकम्पनी आर्मेनिया एलएलसी एक अर्मेनियाली एयरलाइन्स हो जुन २ November नोभेम्बर २०१ founded मा स्थापना भएको थियो र २१ अप्रिल २०१ 2016 मा अपरेशन शुरू भयो।

मेट्रोजेट (रसियन एयरलाइन्स):

Kogalymavia , DBA Metrojet , एक रसियन एयरलाइन Kogalym मा आधारित थियो, खन्ती-मानसी स्वायत्त Okrug। यसको घर बेस कोगल्याम अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलमा थियो, जुन मुख्य केन्द्र मस्कोको डोमोडेदोभो अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलमा रहेको थियो। यसले डिसेम्बर २०१ in मा सबै कार्यहरू स्थगित गर्‍यो।

टाटर्स्टन एयरलाइन्स:

टाटरस्टन एयरलाइन्स टाटरस्टन रिपब्लिकको क्षेत्रीय एयरलाइन थियो, रूसी संघको एक हिस्सा। यो रूसको टाटर्स्टनको काजानको काजान एयरपोर्टमा आधारित थियो र सन् १ 199 199 from देखि २०१ until सम्म सञ्चालन भयो।

याकुतिया एयरलाइन्स:

याकुतिया एयरलाइन्स यकुट्स्क, साखा रिपब्लिक, रूसमा आधारित एक एयरलाइन्स हो। यसले रूस र घरेलु यात्री सेवाहरु स्वतन्त्र राज्यहरुका साथै युरोप, एशिया र उत्तर अमेरिकाको गन्तव्य स्थानहरुमा याकुत्स्क एयरपोर्ट र मस्कोको भनुको एयरपोर्टमा संचालित गर्दछ। यो एयरलाइन २००२ मा स्थापना भएको हो, र यो साखा गणराज्यको सरकारको स्वामित्वमा छ।

वातानुकूलित:

वातानुकूलन गर्मी हटाउने र आर्द्रता नियन्त्रणको साथै एक आरामदायी भित्री वातावरण प्राप्त गर्न भवन वा वाहन भित्रको हावाको केही केसहरूमा धुलो हटाउने प्रक्रिया हो। यो संचालित उपकरणहरू प्रयोग गरेर प्राप्त गर्न सकिन्छ, निष्क्रिय कूलि by द्वारा वा भेन्टिलेटिभ कूलि by द्वारा। एयर कंडीशनिंग सिस्टम र प्रविधिहरूको परिवारको एक सदस्य हो जसले ताप, भेन्टिलेसन र वातानुकूलन (HVAC) प्रदान गर्दछ।

एयरकन्सेप VoWi 10:

एयर कन्सेप्ट भोई -१० एक जर्मन दुई सीट अल्ट्रालाइट मोनोप्लेन हो जसले हेल्मुट वाल्डेनले डिजाइन गरेको हो।

वातानुकूलित:

वातानुकूलन गर्मी हटाउने र आर्द्रता नियन्त्रणको साथै एक आरामदायी भित्री वातावरण प्राप्त गर्न भवन वा वाहन भित्रको हावाको केही केसहरूमा धुलो हटाउने प्रक्रिया हो। यो संचालित उपकरणहरू प्रयोग गरेर प्राप्त गर्न सकिन्छ, निष्क्रिय कूलि by द्वारा वा भेन्टिलेटिभ कूलि by द्वारा। एयर कंडीशनिंग सिस्टम र प्रविधिहरूको परिवारको एक सदस्य हो जसले ताप, भेन्टिलेसन र वातानुकूलन (HVAC) प्रदान गर्दछ।

वातानुकूलित:

वातानुकूलन गर्मी हटाउने र आर्द्रता नियन्त्रणको साथै एक आरामदायी भित्री वातावरण प्राप्त गर्न भवन वा वाहन भित्रको हावाको केही केसहरूमा धुलो हटाउने प्रक्रिया हो। यो संचालित उपकरणहरू प्रयोग गरेर प्राप्त गर्न सकिन्छ, निष्क्रिय कूलि by द्वारा वा भेन्टिलेटिभ कूलि by द्वारा। एयर कंडीशनिंग सिस्टम र प्रविधिहरूको परिवारको एक सदस्य हो जसले ताप, भेन्टिलेसन र वातानुकूलन (HVAC) प्रदान गर्दछ।

एयरकन्सोल:

एयरकन्सोल एक क्लाउड-आधारित भिडियो गेम कन्सोल हो जुन ज्यूरिख-आधारित स्टार्टअप एन-ड्रीम द्वारा विकसित गरिएको हो। यसले जनवरी २०१ 2015 मा अवधारणा सिर्जना गर्‍यो, करीव १.4 मिलियन डलर प्रारंभिक पूंजीमा। चाँडै नै, एन-ड्रीमले खेल विकास प्रतियोगिता आयोजना गर्‍यो, जहाँ विकासकर्ताहरूलाई एयरकन्सोल प्लेटफर्ममा आफ्नै खेल सिर्जना गर्न प्रोत्साहित गरियो।

एयर कूलि::

हावा चिसो ताप को भंग गर्ने एक विधि हो। यसले सतह क्षेत्र विस्तार गरेर वा वस्तुको माथि चिसो हुनको लागि हवाको प्रवाह बढाउँदै, वा दुबै काम गर्दछ। पहिलेको उदाहरण को चीज को सतह मा कूलि fin फिन्स जोड्नु हो, या त तिनीहरुलाई अभिन्न बनाएर वा वस्तुको सतहमा जोडले जोडेर। पछिल्लोको मामलामा, यो प्रशंसक हावामा उडाएर वा वस्तुलाई शान्त पार्न चाहने वस्तु द्वारा गरिन्छ। तातो सिink्कमा फिनहरू थप्नको लागि यसको कुल सतह क्षेत्रफल बढ्छ, अधिक शीतलन प्रभावकारिताको परिणामस्वरूप। त्यहाँ कूलि cool प्याड को दुई प्रकार छन् एयर कूलि in मा प्रयोग गरीन्छ एक मह कंगो छ र अर्को एक उत्कृष्ट छ।

फ्रेंकलिन इञ्जिन कम्पनी:

फ्रैंकलिन इञ्जिन कम्पनी एक अमेरिकी एयरक्राफ्ट इन्जिनको निर्माता थियो। यसको डिजाइनहरू मुख्य रूपमा नागरिक बजारमा प्रयोग गरिएको थियो, फिक्स्ड वि wing्ग र हेलिकप्टर डिजाइन दुवैमा। टकर कार कर्पोरेसनको अंशको रूपमा यो संक्षिप्त रूपमा अटोमोबाइल ईन्जिनहरूतर्फ निर्देशित थियो, उडानमा फर्कँदा त्यो कम्पनी असफल भयो। कम्पनी पछि पोल्याण्ड सरकारले किनेको थियो।

एयर कूलि::

हावा चिसो ताप को भंग गर्ने एक विधि हो। यसले सतह क्षेत्र विस्तार गरेर वा वस्तुको माथि चिसो हुनको लागि हवाको प्रवाह बढाउँदै, वा दुबै काम गर्दछ। पहिलेको उदाहरण को चीज को सतह मा कूलि fin फिन्स जोड्नु हो, या त तिनीहरुलाई अभिन्न बनाएर वा वस्तुको सतहमा जोडले जोडेर। पछिल्लोको मामलामा, यो प्रशंसक हावामा उडाएर वा वस्तुलाई शान्त पार्न चाहने वस्तु द्वारा गरिन्छ। तातो सिink्कमा फिनहरू थप्नको लागि यसको कुल सतह क्षेत्रफल बढ्छ, अधिक शीतलन प्रभावकारिताको परिणामस्वरूप। त्यहाँ कूलि cool प्याड को दुई प्रकार छन् एयर कूलि in मा प्रयोग गरीन्छ एक मह कंगो छ र अर्को एक उत्कृष्ट छ।

एयरकोर क्याडेट:

एयरकोर क्याडेट एक अमेरिकी अल्ट्रालाइट विमान हो जुन जिम स्कट द्वारा डिजाइन गरिएको थियो र १ 1980 s० को शुरुमा एयरकोर इंडस्ट्रीजले निर्माण गरेको हो। विमान शौकिया निर्माण को लागी किट को रूप मा आपूर्ति गरीएको थियो।

एयर Corsica:

कम्पाग्नी एरिएन कोर्से माडिटरानो SAE , एयर कोर्सिकाको रूपमा व्यापार गर्ने, एक फ्रान्सेली क्षेत्रीय एयरलाइन्स हो जसको प्रमुख कार्यालय अजासिओ - क्याम्पो डेलो ओरो एयरपोर्टको अज्राकियो , फ्रान्सको मैदानमा रहेको छ। यसले कोर्सिकादेखि महाद्वीपीय फ्रान्ससम्म यात्री सेवाहरू सञ्चालन गर्दछ। यसको मुख्य आधार अजासिओ नेपोलियन बोनापार्ट एयरपोर्ट हो, फिगारी सुद-कर्स एयरपोर्ट, बस्टिया - पोरेट्टा एयरपोर्ट र क्याल्वी - सन्त-क्याथेरिन एयरपोर्टमा हबहरू छन्।

ERCO एरकोप:

एआरसीओ एर्कोप एक अमेरिकी कम- वि wing्ग मोनोप्लान विमान हो जुन पहिलो १ 19 3737 मा उडान गरिएको थियो। यो दोस्रो विश्वयुद्ध भन्दा केही पहिले ईन्जिनियरि and र अनुसन्धान निगम (ईआरसीओ) द्वारा निर्माण गरिएको हो; धेरै अन्य निर्माताहरूले युद्ध पछि यसको उत्पादन जारी राखे। अन्तिम मोडेल, मौनी एम -१०, १ 19 in68 मा पहिलो उडान गरीरहेको थियो र अन्तिम मोडेल वर्ष १ 1970 was० थियो। यो एरोस्पेस ईन्जिनियरि the्गले प्रदान गर्न सक्ने सुरक्षित फिक्स्ड वि wing्ग विमान हुन डिजाइन गरिएको थियो र यस प्रकारले वफादार निम्नको आनन्द लिन सक्दछ। ।

एयरक्र्याक एनजी:

एयरक्र्याक-एनजी एक नेटवर्क सफ्टवेयर सूट हो जसले एक डिटेक्टर, प्याकेट स्निफर, डब्ल्यूईपी र डब्ल्यूपीए / डब्ल्यूपीए २-पीएसके क्र्याकर र tool०२.११ वायरलेस ल्यानहरूको लागि विश्लेषण उपकरण समावेश गर्दछ। यो कुनै पनि वायरलेस नेटवर्क इन्टरफेस नियन्त्रकको साथ काम गर्दछ जसको ड्राइभरले कच्चा मोनिटरिंग मोड समर्थन गर्दछ र 2०२.११ ए, 2०२.११ बी र 2०२.११ जी ट्राफिक सुन्न सक्दछ। कार्यक्रम लिनक्स, FreeBSD, macOS, OpenBSD, र Windows अन्तर्गत चल्दछ; लिनक्स संस्करण OpenWrt को लागी प्याकेज गरिएको छ र एन्ड्रोइड, जौरस पीडीए र Maemo प्लेटफर्ममा पोर्ट गरिएको छ; र अवधारणा पोर्ट को एक प्रमाण आईफोन को लागी गरीएको छ।

एयरक्र्याक एनजी:

एयरक्र्याक-एनजी एक नेटवर्क सफ्टवेयर सूट हो जसले एक डिटेक्टर, प्याकेट स्निफर, डब्ल्यूईपी र डब्ल्यूपीए / डब्ल्यूपीए २-पीएसके क्र्याकर र tool०२.११ वायरलेस ल्यानहरूको लागि विश्लेषण उपकरण समावेश गर्दछ। यो कुनै पनि वायरलेस नेटवर्क इन्टरफेस नियन्त्रकको साथ काम गर्दछ जसको ड्राइभरले कच्चा मोनिटरिंग मोड समर्थन गर्दछ र 2०२.११ ए, 2०२.११ बी र 2०२.११ जी ट्राफिक सुन्न सक्दछ। कार्यक्रम लिनक्स, FreeBSD, macOS, OpenBSD, र Windows अन्तर्गत चल्दछ; लिनक्स संस्करण OpenWrt को लागी प्याकेज गरिएको छ र एन्ड्रोइड, जौरस पीडीए र Maemo प्लेटफर्ममा पोर्ट गरिएको छ; र अवधारणा पोर्ट को एक प्रमाण आईफोन को लागी गरीएको छ।

एयरक्र्याक एनजी:

एयरक्र्याक-एनजी एक नेटवर्क सफ्टवेयर सूट हो जसले एक डिटेक्टर, प्याकेट स्निफर, डब्ल्यूईपी र डब्ल्यूपीए / डब्ल्यूपीए २-पीएसके क्र्याकर र tool०२.११ वायरलेस ल्यानहरूको लागि विश्लेषण उपकरण समावेश गर्दछ। यो कुनै पनि वायरलेस नेटवर्क इन्टरफेस नियन्त्रकको साथ काम गर्दछ जसको ड्राइभरले कच्चा मोनिटरिंग मोड समर्थन गर्दछ र 2०२.११ ए, 2०२.११ बी र 2०२.११ जी ट्राफिक सुन्न सक्दछ। कार्यक्रम लिनक्स, FreeBSD, macOS, OpenBSD, र Windows अन्तर्गत चल्दछ; लिनक्स संस्करण OpenWrt को लागी प्याकेज गरिएको छ र एन्ड्रोइड, जौरस पीडीए र Maemo प्लेटफर्ममा पोर्ट गरिएको छ; र अवधारणा पोर्ट को एक प्रमाण आईफोन को लागी गरीएको छ।

एयरक्र्याक एनजी:

एयरक्र्याक-एनजी एक नेटवर्क सफ्टवेयर सूट हो जसले एक डिटेक्टर, प्याकेट स्निफर, डब्ल्यूईपी र डब्ल्यूपीए / डब्ल्यूपीए २-पीएसके क्र्याकर र tool०२.११ वायरलेस ल्यानहरूको लागि विश्लेषण उपकरण समावेश गर्दछ। यो कुनै पनि वायरलेस नेटवर्क इन्टरफेस नियन्त्रकको साथ काम गर्दछ जसको ड्राइभरले कच्चा मोनिटरिंग मोड समर्थन गर्दछ र 2०२.११ ए, 2०२.११ बी र 2०२.११ जी ट्राफिक सुन्न सक्दछ। कार्यक्रम लिनक्स, FreeBSD, macOS, OpenBSD, र Windows अन्तर्गत चल्दछ; लिनक्स संस्करण OpenWrt को लागी प्याकेज गरिएको छ र एन्ड्रोइड, जौरस पीडीए र Maemo प्लेटफर्ममा पोर्ट गरिएको छ; र अवधारणा पोर्ट को एक प्रमाण आईफोन को लागी गरीएको छ।

एयरक्र्याक एनजी:

एयरक्र्याक-एनजी एक नेटवर्क सफ्टवेयर सूट हो जसले एक डिटेक्टर, प्याकेट स्निफर, डब्ल्यूईपी र डब्ल्यूपीए / डब्ल्यूपीए २-पीएसके क्र्याकर र tool०२.११ वायरलेस ल्यानहरूको लागि विश्लेषण उपकरण समावेश गर्दछ। यो कुनै पनि वायरलेस नेटवर्क इन्टरफेस नियन्त्रकको साथ काम गर्दछ जसको ड्राइभरले कच्चा मोनिटरिंग मोड समर्थन गर्दछ र 2०२.११ ए, 2०२.११ बी र 2०२.११ जी ट्राफिक सुन्न सक्दछ। कार्यक्रम लिनक्स, FreeBSD, macOS, OpenBSD, र Windows अन्तर्गत चल्दछ; लिनक्स संस्करण OpenWrt को लागी प्याकेज गरिएको छ र एन्ड्रोइड, जौरस पीडीए र Maemo प्लेटफर्ममा पोर्ट गरिएको छ; र अवधारणा पोर्ट को एक प्रमाण आईफोन को लागी गरीएको छ।

एयरक्र्याक एनजी:

एयरक्र्याक-एनजी एक नेटवर्क सफ्टवेयर सूट हो जसले एक डिटेक्टर, प्याकेट स्निफर, डब्ल्यूईपी र डब्ल्यूपीए / डब्ल्यूपीए २-पीएसके क्र्याकर र tool०२.११ वायरलेस ल्यानहरूको लागि विश्लेषण उपकरण समावेश गर्दछ। यो कुनै पनि वायरलेस नेटवर्क इन्टरफेस नियन्त्रकको साथ काम गर्दछ जसको ड्राइभरले कच्चा मोनिटरिंग मोड समर्थन गर्दछ र 2०२.११ ए, 2०२.११ बी र 2०२.११ जी ट्राफिक सुन्न सक्दछ। कार्यक्रम लिनक्स, FreeBSD, macOS, OpenBSD, र Windows अन्तर्गत चल्दछ; लिनक्स संस्करण OpenWrt को लागी प्याकेज गरिएको छ र एन्ड्रोइड, जौरस पीडीए र Maemo प्लेटफर्ममा पोर्ट गरिएको छ; र अवधारणा पोर्ट को एक प्रमाण आईफोन को लागी गरीएको छ।

एयरक्र्याक एनजी:

एयरक्र्याक-एनजी एक नेटवर्क सफ्टवेयर सूट हो जसले एक डिटेक्टर, प्याकेट स्निफर, डब्ल्यूईपी र डब्ल्यूपीए / डब्ल्यूपीए २-पीएसके क्र्याकर र tool०२.११ वायरलेस ल्यानहरूको लागि विश्लेषण उपकरण समावेश गर्दछ। यो कुनै पनि वायरलेस नेटवर्क इन्टरफेस नियन्त्रकको साथ काम गर्दछ जसको ड्राइभरले कच्चा मोनिटरिंग मोड समर्थन गर्दछ र 2०२.११ ए, 2०२.११ बी र 2०२.११ जी ट्राफिक सुन्न सक्दछ। कार्यक्रम लिनक्स, FreeBSD, macOS, OpenBSD, र Windows अन्तर्गत चल्दछ; लिनक्स संस्करण OpenWrt को लागी प्याकेज गरिएको छ र एन्ड्रोइड, जौरस पीडीए र Maemo प्लेटफर्ममा पोर्ट गरिएको छ; र अवधारणा पोर्ट को एक प्रमाण आईफोन को लागी गरीएको छ।

एयरक्र्याक एनजी:

एयरक्र्याक-एनजी एक नेटवर्क सफ्टवेयर सूट हो जसले एक डिटेक्टर, प्याकेट स्निफर, डब्ल्यूईपी र डब्ल्यूपीए / डब्ल्यूपीए २-पीएसके क्र्याकर र tool०२.११ वायरलेस ल्यानहरूको लागि विश्लेषण उपकरण समावेश गर्दछ। यो कुनै पनि वायरलेस नेटवर्क इन्टरफेस नियन्त्रकको साथ काम गर्दछ जसको ड्राइभरले कच्चा मोनिटरिंग मोड समर्थन गर्दछ र 2०२.११ ए, 2०२.११ बी र 2०२.११ जी ट्राफिक सुन्न सक्दछ। कार्यक्रम लिनक्स, FreeBSD, macOS, OpenBSD, र Windows अन्तर्गत चल्दछ; लिनक्स संस्करण OpenWrt को लागी प्याकेज गरिएको छ र एन्ड्रोइड, जौरस पीडीए र Maemo प्लेटफर्ममा पोर्ट गरिएको छ; र अवधारणा पोर्ट को एक प्रमाण आईफोन को लागी गरीएको छ।

विमान:

एक विमान एक सवारी छ जुन हावाबाट समर्थन प्राप्त गरेर उडान गर्न सक्षम छ। यसले या त स्टेटिक लिफ्ट प्रयोग गरेर वा एयरफोइलको डाईनेमिक लिफ्ट प्रयोग गरी गुरुत्वाकर्षणको बललाई प्रतिरोध गर्दछ, वा केही केसहरूमा जेट इन्जिनहरूबाट तलतिर जोर। विमानको सामान्य उदाहरणहरूमा हवाइजहाज, हेलिकप्टर, एयरशिप, ग्लाइडर, प्यारामाटरहरू र तातो एयर बेलुनहरू सामेल छन्।

विमान:

एक विमान एक सवारी छ जुन हावाबाट समर्थन प्राप्त गरेर उडान गर्न सक्षम छ। यसले या त स्टेटिक लिफ्ट प्रयोग गरेर वा एयरफोइलको डाईनेमिक लिफ्ट प्रयोग गरी गुरुत्वाकर्षणको बललाई प्रतिरोध गर्दछ, वा केही केसहरूमा जेट इन्जिनहरूबाट तलतिर जोर। विमानको सामान्य उदाहरणहरूमा हवाइजहाज, हेलिकप्टर, एयरशिप, ग्लाइडर, प्यारामाटरहरू र तातो एयर बेलुनहरू सामेल छन्।

उड्डयन पुरातत्व:

उड्डयन पुरातत्व पुरातात्विक र समग्रमा पानी अन्तर्गत पुरातात्विक भित्र मान्यता प्राप्त उप-अनुशासन हो। यो उडान इतिहासमा महत्त्वपूर्ण साइटहरू फेला पार्न, दस्तावेजीकरण, पुनःप्राप्ति, र संरक्षणको खोजीमा दुवै उत्साही र शिक्षाविद्हरू द्वारा अभ्यास गरिएको गतिविधि हो। धेरै जसो भागका लागि यी साइटहरू एयरक्राफ्ट रेकर्स र क्र्यास साइटहरू हुन्, तर संरचना र सुविधाहरू पनि उड्डयनसँग सम्बन्धित छन्। यो पनि केही सर्कलमा ज्ञात र विमान पुरातत्व वा एयरोस्पेस पुरातत्व र पनि दुर्घटना शिकार, पानी विमान रिकभरी, मलबे chasing, वा wreckology रूपमा विभिन्न वर्णन गरिएको छ रूपमा संलग्न ती को दृष्टिकोण आधारमा गरिएको छ।

विमान पट्टा:

एयरपोर्ट लीजहरू एयरलाइन्स र अन्य विमान अपरेटरहरू द्वारा प्रयोग गरिएको लीजहरू हुन्। एयरलाइन्सले अन्य एयरलाइन्सबाट भाडामा लिने विमानहरू वा दुईवटा मुख्य कारणका लागि लीज कम्पनीहरूबाट: एयरक्राफ्टहरू उनीहरूको खरीदको आर्थिक बोझबिना सञ्चालन गर्न, र क्षमतामा अस्थायी बृद्धि गर्न। यस उद्योगमा दुई मुख्य पट्टि प्रकारहरू छन्: भिटा-पट्टि, जुन सामान्यतया छोटो अवधिको पट्टाका लागि प्रयोग गरिन्छ, र ड्राई-भाडामा जुन लामो अवधिका लीजहरूको लागि सामान्य हो। उद्योगले पनि भिजेको र सुख्को संयोजनहरू प्रयोग गर्दछ। उदाहरण को लागी, जब विमान नयाँ सेवाहरु को स्थापना गर्न गीला पट्टि छ, तब एयरलाइन्स को उडान वा केबिन चालकहरु को प्रशिक्षित हुन्छ, तिनीहरू एक सुक्खा लीज मा स्विच गर्न सकिन्छ।

विमान वाहक:

एक एयरक्राफ्ट क्यारियर एक युद्धपोत हो जुन समुद्री यात्रा गर्ने एयरबेसको रूपमा सेवा गर्दछ, पूर्ण लम्बाई उडान डेक र सुविधा बोकेको जहाज बोक्ने, सशस्त्र, प्रयोग गर्ने र पुन: प्राप्ति गर्ने सुविधाहरू सहित। सामान्यतया, यो एक फ्ल्याटको राजधानी जहाज हो, किनकि यसले नौसेना फोर्सलाई विश्वव्यापी हावा उर्जा प्रोजेक्ट गर्न मद्दत गर्दछ। वाहकहरू २० औं शताब्दीको सुरुदेखि नै काठको भाँडाहरूबाट आणविक शक्ति बोक्ने युद्धपोतहरूमा बेलुनहरू प्रयोग गर्न प्रयोग गरिने बित्तिकै विकसित भएको छ र यसमा असंख्य लडाकुहरू, स्ट्राइक विमानहरू, हेलिकप्टरहरू र अन्य प्रकारका विमानहरू छन्। जबकि फिक्स्ड वि wing्ग गनशिप र बमवर्षक जस्ता भारी विमानहरू विमान वाहकहरूबाट प्रक्षेपण गरिएको छ, जबकि तिनीहरूलाई अवतरण गर्न सम्भव छैन। यसको कूटनीतिक र रणनीतिक शक्ति, यसको गतिशीलता, यसको स्वायत्तता र यसको साधनको विविधता द्वारा, विमान वाहक प्राय: आधुनिक लडाकू बेडाहरूको केन्द्रबिन्दु हुन्छ। रणनीतिक वा रणनीतिक रूपमा पनि, यसले फ्ल्याटको फ्ल्यागशिपको भूमिकामा युद्धपोतलाई प्रतिस्थापन गर्‍यो। यसको ठूलो फाइदाहरूमध्ये एउटा भनेको यो हो कि अन्तर्राष्ट्रिय पानीमा यात्रा गर्दा यसले कुनै पनि क्षेत्रीय सार्वभौमिकतामा हस्तक्षेप गर्दैन र यसैले तेस्रो पक्षीय देशहरूको ओभरफ्लाइट प्राधिकरणको आवश्यकतालाई कम गर्दछ, विमानको समय र ट्रान्जिट दूरी घटाउँछ र त्यसकारण समय बृद्धि गर्दछ। लडाई क्षेत्र मा उपलब्धता को।

हवाई टारपीडो:

एरियल टारपीडो भनेको टर्पेडो हो जुन फिक्स्ड-वि wing्ग एयरक्राफ्ट वा हावाबाट हेलिकप्टरबाट सुरू हुन्छ जुन पछि पानीमा खस्छ, त्यसपछि हतियारले आफूलाई निशानामा उडाउँछ।

हवाई टारपीडो:

एरियल टारपीडो भनेको टर्पेडो हो जुन फिक्स्ड-वि wing्ग एयरक्राफ्ट वा हावाबाट हेलिकप्टरबाट सुरू हुन्छ जुन पछि पानीमा खस्छ, त्यसपछि हतियारले आफूलाई निशानामा उडाउँछ।

विमान विशिष्ट उर्जा:

एयरक्राफ्ट-विशिष्ट उर्जा एयरक्राफ्ट र मिसाइल ट्रजेक्टोरी विश्लेषणमा लागु हुने विशिष्ट ऊर्जाको एक रूप हो। यो कुनै पनि समय मा वाहन को संयुक्त गतिज र सम्भावित ऊर्जा प्रतिनिधित्व गर्दछ। यो गाडीको प्रति इकाई वजनमा गाडीको कुल उर्जा हो र गाडीको द्रव्यमानबाट स्वतन्त्र हुनुले इष्टतम ट्रैजेक्टोरीहरूको डिजाइनका लागि शक्तिशाली उपकरण प्रदान गर्दछ। एयरक्राफ्ट-विशिष्ट उर्जा विशिष्ट अर्बिटल उर्जासँग धेरै मिल्दोजुल्दो बाहेक यो एक सकारात्मक मात्राको रूपमा व्यक्त गरिन्छ। विमान-विशिष्ट उर्जाको शुन्य मानले पृथ्वीको सतहमा आराममा एक विमान प्रतिनिधित्व गर्दछ, र गति र उचाई बढ्दै जाँदा बढ्छ। अर्बिटल विशिष्ट उर्जा शून्य असीम उचाईमा छ र एक पृथ्वीको सतह नजिक पुग्दा घट्छ। विशिष्ट ऊर्जाको अन्य रूपहरू जस्तै, विमान-विशिष्ट उर्जा एक गहन सम्पत्ति हो र यो लम्बाइका इकाईहरूमा प्रतिनिधित्व हुन्छ किनभने यो गाडीको द्रव्यमानबाट स्वतन्त्र छ।

भारतीय वायुसेना टेस्ट पायलट स्कूल:

भारतीय वायु सेना परीक्षण पायलट स्कूल भारतीय वायु सेना (आईएएफ) को एक एकाई हो जसले प्रयोगकर्ता संगठनमा सम्मिलित हुनका लागि विमान र प्रणालीहरूको मूल्या evalu्कन गर्दछ। धेरै नयाँ विमान प्रकारहरू र प्रमुख एयरबोर्न प्रणालीहरू भारतमा सेवाको लागि योग्य मानिनको लागि ASTE को स्वीकृतिको स्ट्याम्प हुनुपर्छ। धेरै देशहरूमा एक वा अर्को किसिमको परीक्षण सुविधाहरू छन्, जबकि उडान परीक्षण कर्मचारीहरूको प्रशिक्षण तिनीहरूमा प्रायः दिइदैन। एएसटीईको एयर फोर्स टेस्ट पायलट स्कूल (एएफटीपीएस) विश्वमा पाँचौं मात्र त्यस्तो संस्था हो।

OkB-१ १::

को OKB-1 '150' डिजाइन र 1948 देखि सोभियत संघ मा उत्पादित जेट बमवर्षक थियो।

विमान १ 140०:

एयरक्राफ्ट १० ले सन्दर्भ गर्न सक्छ:

  • क्रम संख्या १ aircraft०, एक विमान मोडेलको
  • विमान पंजीकरण टेल नम्बर १ 140०
विमान मोडेलहरू
  • ओकेबी १ १ 140०, एक सोभियत फारवर्ड स्वीप्ट-वि wing्ग जेट प्रोटोटाइप
  • अगस्ता GA.140
  • एमियट १ 140०
  • एन्टोनोभ एन -१ 140०
  • एएनएफ लेस म्युरोक्स १T० टी
  • अभ्रो क्यानडा TS-140
  • Blohm & Voss हा १ .०
  • Caudron C.140
  • सेस्ना १ 140०
  • Farman F.140 सुपर Goliath
  • लकहीड CP-140 अरोरा
  • लकहिड जेटस्टार सी -१ 140०
  • मोरान-शाउनीयर MS.140
  • Nieuport १०
  • पोटेज-क्याम्स १ 140०
  • SAN Jodel D.140 Mousquetaire
  • Schröder AS-140 Müaker
  • याकोभ्लेभ याक -१ 140०
उडानहरू
  • चीन एयरलाइन्स उडान १ 140०
OkB-१ १::

को OKB-1 '150' डिजाइन र 1948 देखि सोभियत संघ मा उत्पादित जेट बमवर्षक थियो।

लाभोचकिन ला -२००:

लाभोचिन ला २०० २०० एक दुई सीटर, स्वीप्ट विन्डेड, नाइट / सबै-मौसम जेट इन्सेसेप्टर १ 194 88 देखि लाभोचिन डिजाइन ब्यूरो द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो।

AAIB:

AAIB ले सन्दर्भ गर्न सक्दछ:

विमान दुर्घटना अनुसन्धान बोर्ड (आइसल्याण्ड):

विमान दुर्घटना अनुसन्धान बोर्ड आइसल्याण्ड सरकारको एक एजेन्सी हो। यसले विमान दुर्घटना र घटनाहरूको अनुसन्धान गर्दछ। यसको मुख्यालय रिक्जाभिकमा छ।

विमान दुर्घटना अनुसन्धान ब्यूरो (स्विजरल्याण्ड):

विमान दुर्घटना अनुसन्धान ब्यूरो विमान दुर्घटना अनुसन्धानको स्विस ब्यूरो थियो। २०११ मा, यसलाई स्विस यातायात सुरक्षा अन्वेषण बोर्ड द्वारा प्रतिस्थापित गरियो।

विमान दुर्घटना अनुसन्धान ब्यूरो (भारत):

विमान दुर्घटना अनुसन्धान ब्यूरो ( एएआईबी ) भारत सरकारको नागरिक उड्डयन मन्त्रालयको एक विभाग हो जसले भारतमा विमान दुर्घटना र घटनाहरूको अनुसन्धान गर्दछ।

विमान दुर्घटना अनुसन्धान ब्यूरो (स्विजरल्याण्ड):

विमान दुर्घटना अनुसन्धान ब्यूरो विमान दुर्घटना अनुसन्धानको स्विस ब्यूरो थियो। २०११ मा, यसलाई स्विस यातायात सुरक्षा अन्वेषण बोर्ड द्वारा प्रतिस्थापित गरियो।

विमान दुर्घटना अनुसन्धान आयोग:

विमान दुर्घटना अनुसन्धान आयोग जापानको सरकारी एजेन्सी थियो जसले हवाई दुर्घटना र घटनाहरूको अनुसन्धान गर्‍यो। यो यातायात मन्त्रालयको अधीनस्थ थियो, र जनवरी २००१ पछि भूमि, पूर्वाधार, यातायात र पर्यटन (MLIT) मन्त्रालय हो।

विमान दुर्घटना अनुसन्धान समिति:

थाईल्याण्डको एयरक्राफ्ट एक्सीडेंट इन्वेस्टिगेशन कमेटी थाईल्याण्डको एयरक्राफ्ट एक्सीडेंट र घटना अनुसन्धान समिति हो। यो उडान मानक ब्यूरो, नागरिक उड्डयन विभाग, यातायात मन्त्रालयको अधीनस्थ छ।

विमान दुर्घटना अनुसन्धान समिति:

थाईल्याण्डको एयरक्राफ्ट एक्सीडेंट इन्वेस्टिगेशन कमेटी थाईल्याण्डको एयरक्राफ्ट एक्सीडेंट र घटना अनुसन्धान समिति हो। यो उडान मानक ब्यूरो, नागरिक उड्डयन विभाग, यातायात मन्त्रालयको अधीनस्थ छ।

विमान दुर्घटना अनुसन्धान समिति:

थाईल्याण्डको एयरक्राफ्ट एक्सीडेंट इन्वेस्टिगेशन कमेटी थाईल्याण्डको एयरक्राफ्ट एक्सीडेंट र घटना अनुसन्धान समिति हो। यो उडान मानक ब्यूरो, नागरिक उड्डयन विभाग, यातायात मन्त्रालयको अधीनस्थ छ।

एयरोनॉटिकल दुर्घटना अनुसन्धान र रोकथाम केन्द्र:

एयरोनॉटिकल दुर्घटना अनुसन्धान र रोकथाम केन्द्र ब्राजील एयरफोर्सको एक इकाई हो जसले ब्राजिलमा उड्डयन दुर्घटना र घटनाहरूको अनुसन्धान गर्दछ। यसको मुख्यालय ब्राजिलियामा छ।

यातायात दुर्घटना र घटना अनुसन्धान ब्यूरो:

यातायात दुर्घटना र घटना अनुसन्धान ब्यूरो लात्भियाको एक सरकारी एजेन्सी हो जसले यातायात दुर्घटना र घटनाहरूको अनुसन्धान गर्दछ। यसको प्रमुख कार्यालय रीगामा छ। यो लातभियन नागरिक उड्डयन एजेन्सीको स्वतन्त्र रूपमा कार्य गर्दछ। एजेन्सी यातायात मन्त्रीको प्रत्यक्ष पर्यवेक्षण अन्तर्गत छ र यसको सिर्जना पछि यस्तै भएको छ।

यातायात दुर्घटना र घटना अनुसन्धान ब्यूरो:

यातायात दुर्घटना र घटना अनुसन्धान ब्यूरो लात्भियाको एक सरकारी एजेन्सी हो जसले यातायात दुर्घटना र घटनाहरूको अनुसन्धान गर्दछ। यसको प्रमुख कार्यालय रीगामा छ। यो लातभियन नागरिक उड्डयन एजेन्सीको स्वतन्त्र रूपमा कार्य गर्दछ। एजेन्सी यातायात मन्त्रीको प्रत्यक्ष पर्यवेक्षण अन्तर्गत छ र यसको सिर्जना पछि यस्तै भएको छ।

विमान दुर्घटना अनुसन्धान आयोग:

विमान दुर्घटना अनुसन्धान आयोग जापानको सरकारी एजेन्सी थियो जसले हवाई दुर्घटना र घटनाहरूको अनुसन्धान गर्‍यो। यो यातायात मन्त्रालयको अधीनस्थ थियो, र जनवरी २००१ पछि भूमि, पूर्वाधार, यातायात र पर्यटन (MLIT) मन्त्रालय हो।

विमान ऐन:

विमान कानून, १ 34 .34 भारतमा संसदको ऐन हो।

एयरपोर्ट अप्रेंटिस योजना:

एयरक्राफ्ट अप्रेन्टिस योजना शाही वायुसेना मैदानका चालक दलका लागि प्रशिक्षण कार्यक्रम थियो जुन सन् १ 1920 २० देखि १ 66 .66 सम्म चल्थ्यो।

एयरपोर्ट अप्रेंटिस योजना:

एयरक्राफ्ट अप्रेन्टिस योजना शाही वायुसेना मैदानका चालक दलका लागि प्रशिक्षण कार्यक्रम थियो जुन सन् १ 1920 २० देखि १ 66 .66 सम्म चल्थ्यो।

एयरपोर्ट अप्रेंटिस योजना:

एयरक्राफ्ट अप्रेन्टिस योजना शाही वायुसेना मैदानका चालक दलका लागि प्रशिक्षण कार्यक्रम थियो जुन सन् १ 1920 २० देखि १ 66 .66 सम्म चल्थ्यो।

विमान दृष्टिकोण श्रेणी:

एक एयरक्राफ्ट दृष्टिकोण कोटि एक समूह हो जुन विमान एक वेगमा लैजान्छ जुन गतिमा आधारित हुन्छ जसमा हवाइ उडानको लागि रनवे नजिक जान्छ।

विमान आर्मेन्ट उपकरण:

एयरक्राफ्ट आर्मेन्ट उपकरण (AAE) , जसलाई एयरक्राफ्ट आर्मेन्ट सिस्टम वा एयरक्राफ्ट सहायक उपकरण पनि भनिन्छ, सबै उपकरणहरू समाहित हुन्छ जुन स्थायी वा अस्थायी रूपमा एक विमानमा संलग्न गर्न सकिन्छ, जसको प्रयोगले गाडीवाट भण्डार गर्न वा एयरबोर्न स्टोरहरूको विमोचन गर्न अनुमति दिन्छ। AAE मा सबै अभ्यास र रणनीतिक, एकल र बहु ​​हतियार डिजाइन कन्फिगरेसनहरू र उनीहरूको विमानहरू विशिष्ट सुविधाहरूको लागि बम र्याक समावेश गर्दछ; pylons र एडेप्टर हार्डवेयर; मिसाइल प्रक्षेपणकर्ताहरू, तिनीहरूको सम्बन्धित संस्थाहरू जस्तै विद्युत् आपूर्ति, नाइट्रोजन रिसीभर्स, र एयरक्राफ्ट अनौठो पाईलनहरू सहित; एडेप्टर, रेल, र इन्टरफेस घटक।

AAI निगम:

एएआई कर्पोरेशन एक एयरोस्पेस र रक्षा विकास र निर्माण फर्म हो, हन्ट भ्याली, मेरील्याण्ड, अमेरिका मा स्थित। पहिले संयुक्त औद्योगिक कर्पोरेसनको पूर्ण स्वामित्व प्राप्त सहायक एएआई २०० Text मा टेक्स्ट्रनद्वारा अधिग्रहण गरिएको थियो। हाल यो टेक्स्ट्रन प्रणालीको एकाईको रूपमा सञ्चालन गर्दछ र २,००० भन्दा बढीलाई रोजगार दिन्छ।

No comments:

Post a Comment

Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)

कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...