Friday, March 19, 2021

Aermacchi MB-326, Aermacchi MB-339, Aermacchi M-290 RediGO

Aermacchi MB-326:

Aermacchi वा Macchi MB-326 एक हल्का सैन्य जेट ट्रेनर इटाली मा डिजाइन गरिएको छ। मूल रूपमा दुई सीट प्रशिक्षकको रूपमा संकल्पित, त्यहाँ एकल र दुई-सिटको हल्का आक्रमण संस्करणहरू पनि उत्पादन भएका छन्। यो यसको प्रकारको सबैभन्दा व्यावसायिक रूपमा सफल विमान हो, १० भन्दा बढी देशहरूद्वारा खरिद गरिएको छ र अष्ट्रेलिया, ब्राजिल र दक्षिण अफ्रिकामा इजाजतपत्र अन्तर्गत उत्पादन गरिन्छ। यसले १ category मार्च १ 19 6666 मा category 56,80०7 फिटको उचाई रेकर्ड सहित धेरै कोटी रेकर्डहरू सेट गर्‍यो। MB०० एमबी -२66 भन्दा बढी १ 19 –१-१–75 between बीचमा निर्माण गरिएको थियो।

Aermacchi MB-339:

एरमाची एमबी-33 9 a एक मिलिट्री जेट ट्रेनर र हल्का हमला गर्ने विमान हो जुन इटालियन उड्डयन कम्पनी एरमाची द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो।

Aermacchi M-290 RediGO:

एरमाची एम 29 २ T ० टीपी रेडिएगो टर्बोप्रप संचालित सैन्य आधारभूत ट्रेनर विमान र सम्पर्क विमान हो। यो मूल रूपमा फिनल्याण्डको वाल्मेटले एल 90 ० टीपी रेडिगोको रूपमा निर्माण गरेको हो, जुन फिनिश एयरफोर्सको लागि उनीहरूको पहिलेको प्रशिक्षण विमानको विकास हो। फिनल्याण्डमा डिजाइन र उत्पादन गरिएको एल 90 ० अन्तिम सेना थियो।

SIAI-Marchetti S.211:

SIAI-Marchetti S.211 एक टर्बोफ्यान द्वारा संचालित मिलिटरी ट्रेनर विमान हो जुन इटालियन उड्डयन निर्माता SIAI-Marchetti द्वारा डिजाइन र मूल रूपमा मार्केटिंग गरिएको हो।

SIAI-Marchetti SF.260:

SIAI-Marchetti SF.260 एक इटालियन प्रकाश विमान हो जसलाई सामान्यतया सैनिक ट्रेनर र एरोबेटिक्स विमानको रूपमा मार्केट गरिएको छ।

SIAI-Marchetti SF.260:

SIAI-Marchetti SF.260 एक इटालियन प्रकाश विमान हो जसलाई सामान्यतया सैनिक ट्रेनर र एरोबेटिक्स विमानको रूपमा मार्केट गरिएको छ।

SIAI-Marchetti SF.260:

SIAI-Marchetti SF.260 एक इटालियन प्रकाश विमान हो जसलाई सामान्यतया सैनिक ट्रेनर र एरोबेटिक्स विमानको रूपमा मार्केट गरिएको छ।

Aermacchi MB-339:

एरमाची एमबी-33 9 a एक मिलिट्री जेट ट्रेनर र हल्का हमला गर्ने विमान हो जुन इटालियन उड्डयन कम्पनी एरमाची द्वारा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो।

एयरमेडेरानिया:

एरमेडिटरानिया इटालीको एयरलाइन थियो जुन १ 198 1१ मा इटाभियालाई इटालियाको घरेलु दृश्यमा प्रतिस्थापन गर्न एलिटालियाको सहायक कम्पनीको रूपमा स्थापित भयो। एयरलाइन एलिटालिया र एटीआईको स्वामित्वमा थियो र पछि १ 198 55 मा एटीआईमा मर्ज गरियो।

एर्मेट:

AerMet मिश्र एक अल्ट्रा-उच्च शक्ति प्रकार मार्टेन्सिटिक मिश्र धातु स्टील हो। मुख्य मिश्रित तत्वहरू कोबाल्ट र निकेल हुन्, तर क्रोमियम, मोलिब्डेनम र कार्बन पनि थपिएका छन्। यसको अपवादात्मक गुणहरू कठोरता, टेन्सिल शक्ति, फ्रैक्चर क्रुरता र लचीलापन हो। Aermet कुनै प्रीहीटिंग आवश्यक बिना वेल्डेबल हो। AerMet मिश्र धातु संक्षारण प्रतिरोधी हैन, त्यसैले यदि यसलाई चिसो वातावरणमा प्रयोग गरीयो भने यसलाई छाप लगाउनु पर्छ। AerMet बढ़ई टेक्नोलोजी कर्पोरेशन को एक दर्ता ट्रेडमार्क हो।

एर्मेट:

AerMet मिश्र एक अल्ट्रा-उच्च शक्ति प्रकार मार्टेन्सिटिक मिश्र धातु स्टील हो। मुख्य मिश्रित तत्वहरू कोबाल्ट र निकेल हुन्, तर क्रोमियम, मोलिब्डेनम र कार्बन पनि थपिएका छन्। यसको अपवादात्मक गुणहरू कठोरता, टेन्सिल शक्ति, फ्रैक्चर क्रुरता र लचीलापन हो। Aermet कुनै प्रीहीटिंग आवश्यक बिना वेल्डेबल हो। AerMet मिश्र धातु संक्षारण प्रतिरोधी हैन, त्यसैले यदि यसलाई चिसो वातावरणमा प्रयोग गरीयो भने यसलाई छाप लगाउनु पर्छ। AerMet बढ़ई टेक्नोलोजी कर्पोरेशन को एक दर्ता ट्रेडमार्क हो।

एर्मोटर पवनचक्की कम्पनी:

एर्मोटर विन्डमिल कम्पनी वा एर्मोटर कम्पनी वायु संचालित पानी पम्पहरूको अमेरिकी निर्माता हो। संयुक्त राज्यको सुक्खा मैदान र मरुभूमिहरूमा बग्ने ठाउँहरूमा तिनीहरूको विशिष्ट वायु पम्पहरूको व्यापक प्रयोगले तिनीहरूको डिजाइनलाई अमेरिकी पश्चिमको उत्कृष्ट चित्र बनाएको छ।

एर्मोटर पवनचक्की कम्पनी:

एर्मोटर विन्डमिल कम्पनी वा एर्मोटर कम्पनी वायु संचालित पानी पम्पहरूको अमेरिकी निर्माता हो। संयुक्त राज्यको सुक्खा मैदान र मरुभूमिहरूमा बग्ने ठाउँहरूमा तिनीहरूको विशिष्ट वायु पम्पहरूको व्यापक प्रयोगले तिनीहरूको डिजाइनलाई अमेरिकी पश्चिमको उत्कृष्ट चित्र बनाएको छ।

एर्मोटर पवनचक्की कम्पनी:

एर्मोटर विन्डमिल कम्पनी वा एर्मोटर कम्पनी वायु संचालित पानी पम्पहरूको अमेरिकी निर्माता हो। संयुक्त राज्यको सुक्खा मैदान र मरुभूमिहरूमा बग्ने ठाउँहरूमा तिनीहरूको विशिष्ट वायु पम्पहरूको व्यापक प्रयोगले तिनीहरूको डिजाइनलाई अमेरिकी पश्चिमको उत्कृष्ट चित्र बनाएको छ।

एर्मोटर पवनचक्की कम्पनी:

एर्मोटर विन्डमिल कम्पनी वा एर्मोटर कम्पनी वायु संचालित पानी पम्पहरूको अमेरिकी निर्माता हो। संयुक्त राज्यको सुक्खा मैदान र मरुभूमिहरूमा बग्ने ठाउँहरूमा तिनीहरूको विशिष्ट वायु पम्पहरूको व्यापक प्रयोगले तिनीहरूको डिजाइनलाई अमेरिकी पश्चिमको उत्कृष्ट चित्र बनाएको छ।

लुका एर्नी:

लुका एर्नी एक स्विस वर्ल्ड कप अल्पाइन स्की रेसर हो। चेटेल-सेन्ट-डेनिसमा जन्म, उनले २०१ 2014 र २०१ in मा शीतकालीन ओलम्पिकमा स्विट्जरल्यान्डको लागि प्रतियोगिता गरे।

सीमेन्स गेम्सा:

सीमेन्स गेम्सा नवीकरणीय उर्जा एसए , पहिले गेम्सा कोर्पोरेसीन टेक्नोलिजिका एसएग्रूपो ऑक्सिसिएन्ट मेटलर्जिकियो एसए , स्पेनिश-जर्मन पवन इञ्जिनियरि company कम्पनी हो जुन जामुडियो, बिस्के, स्पेनमा आधारित छ। यो हावा टर्वाइनहरू निर्माण गर्दछ र onshore र अपतटीय हावा सेवाहरू प्रदान गर्दछ। यो विश्वको दोस्रो सबैभन्दा ठूलो पवन टरबाइन निर्माता हो।

एर्नौड जेकब्स:

एर्नौड जेकब्स बेल्जियमका कम्पोजर र ध्वनि कलाकार हुन्। उसको ध्वनि कलाकृति क्षेत्र रेकर्डि .को परिणाम हो जहाँ ध्वनिहरू भेला हुन्छन् जुन उहाँको रचनाहरूमा प्रयोग गरिन्छ। आवाजले सम्झनाहरू, भावनाहरू र निश्चित परिस्थितिहरूको श्रोतालाई निश्चित मनस्थितिलाई सम्झना गराउँदछ। उसले श्रोतालाई प्रभाव पार्न र ध्वनिको शारीरिक र भावनात्मक चरित्र बृद्धि गर्न र परिवर्तन गर्नको लागि साइको-ध्वनिक सिद्धान्तहरूको प्रयोग गर्दछ।

अर्नआउट:

Aernout एक मर्दाना डच दिइएको नाम हो। नामको साथ उल्लेखनीय व्यक्तिहरू समावेश गर्दछ:

  • एर्नआउट मिक, डच कलाकार
  • एर्नौट भ्यान बुचेल (१–––-१–641१), डच एन्टिकियेरियन र मानवतावादी
  • एर्नौट भ्यान लेन्नेप (१ 18 – -१ 74 7474), डच घुड़सवार
  • Aernout भान Lynden, डच-ब्रिटिश पत्रकार
  • एर्नौट भ्यान ओभरबेक (१––२-११6744), डच लेखक र ह्यूमरिस्ट
आर्ट ब्रेडरोड:

आर्ट ब्रेडरोड एक डच क्षेत्र हकी खेलाडी थिए। उनले १ 68 .68 को ग्रीष्म ओलम्पिकमा पुरुष टुर्नामेन्टमा भाग लिए।

अर्नाउट मिक:

एर्नआउट मिक एक डच कलाकार हो, अन्तर्राष्ट्रिय स्तरमा आफ्नो स्थापनाहरू र फिल्महरूका लागि परिचित

अर्नाउट फिलिप थिओडोर आइसेल:

अर्नाउट फिलिप थिओडर आइसेल एक डच वकिल, न्यायाधीश र डच सर्वोच्च अदालतका अध्यक्ष थिए।

एर्नआउट भ्यान लिन्डेन:

क्यारल डाइडेरिक एर्नौट ब्यारन भ्यान लिन्डेन एक डच-बेलायती पत्रकार हुन् जसले मध्य पूर्व, उत्तरी आयरल्याण्ड र बाल्कनमा युद्ध सम्बन्धी प्रतिनिधिको रूपमा बीस बर्ष भन्दा बढी बर्षको अनुभव रहेको छ।

Aert van der Neer:

आर्त भान डेर नीर , वा एर्नट वा आर्टस डच सुनौलो युगको परिदृश्य चित्रकार थिए र रातको सानो दृश्यमा मात्र चन्द्रमा र आगोले र हिउँदमा हिउँदको दृश्यहरू चलाउँथे जुन दुबै नहर वा खोलामा हेरेका थिए । उनी एलबर्ट क्यूप र मेन्डर्ट होब्बेमाको समकालीन थिए, र पछिल्लो जस्तै उनी पनि बाँचे र तुलनात्मक अस्पष्टतामा मरे।

विलेम डे सिटर:

विलेम डे सिटर एक डच गणितज्ञ, भौतिकशास्त्री, र खगोलविद् थिए।

एर्नआउट भ्यान बुचेल:

एर्नौट भ्यान बुचेल एक डच पुरातन र मानवतावादी थिए, जसले वंशावली र हेराल्ड्रीमा विशेषज्ञ थिए।

एर्नआउट भ्यान लेन्नेप:

एर्नौट भ्यान लेन्नेप एक डच घोडा सवार थिए। उनले १ 32 32२ को ग्रीष्मकालीन ओलम्पिकमा आयोजनामा ​​प्रतिस्पर्धा गरे र एउटा समूहको रजत पदक जित्यो, व्यक्तिगत रूपमा नौौं स्थानमा।

एर्नआउट भ्यान लिन्डेन:

क्यारल डाइडेरिक एर्नौट ब्यारन भ्यान लिन्डेन एक डच-बेलायती पत्रकार हुन् जसले मध्य पूर्व, उत्तरी आयरल्याण्ड र बाल्कनमा युद्ध सम्बन्धी प्रतिनिधिको रूपमा बीस बर्ष भन्दा बढी बर्षको अनुभव रहेको छ।

अर्नआउट भ्यान ओभरबेक:

एर्नआउट भान ओर्बेक एक डच लेखक र हास्यकार थियो। उनको कार्यहरूमा बोर्सिक पत्रहरू जुन उसको यात्राको विवरण र चुटकुले संग्रह समावेश गर्दछ। उसको रिम-वर्कन धेरै लोकप्रिय थियो र उनको मृत्यु पछि नौ पटक प्रिन्ट गरिएको थियो।

Aert van der Neer:

आर्त भान डेर नीर , वा एर्नट वा आर्टस डच सुनौलो युगको परिदृश्य चित्रकार थिए र रातको सानो दृश्यमा मात्र चन्द्रमा र आगोले र हिउँदमा हिउँदको दृश्यहरू चलाउँथे जुन दुबै नहर वा खोलामा हेरेका थिए । उनी एलबर्ट क्यूप र मेन्डर्ट होब्बेमाको समकालीन थिए, र पछिल्लो जस्तै उनी पनि बाँचे र तुलनात्मक अस्पष्टतामा मरे।

Aert van der Neer:

आर्त भान डेर नीर , वा एर्नट वा आर्टस डच सुनौलो युगको परिदृश्य चित्रकार थिए र रातको सानो दृश्यमा मात्र चन्द्रमा र आगोले र हिउँदमा हिउँदको दृश्यहरू चलाउँथे जुन दुबै नहर वा खोलामा हेरेका थिए । उनी एलबर्ट क्यूप र मेन्डर्ट होब्बेमाको समकालीन थिए, र पछिल्लो जस्तै उनी पनि बाँचे र तुलनात्मक अस्पष्टतामा मरे।

एर्नआउट भ्यान लेन्नेप:

एर्नौट भ्यान लेन्नेप एक डच घोडा सवार थिए। उनले १ 32 32२ को ग्रीष्मकालीन ओलम्पिकमा आयोजनामा ​​प्रतिस्पर्धा गरे र एउटा समूहको रजत पदक जित्यो, व्यक्तिगत रूपमा नौौं स्थानमा।

एर्नआउट्स:

एर्नआउट्स वा एर्नआउट्स एक उपनाम हो। उपनामको साथ उल्लेखनीय व्यक्तिहरू समावेश गर्दछ:

  • जिम एर्नआउट्स, बेल्जियम साइकल चालक
  • बार्ट एर्नआउट्स, बेल्जियम साइकल चालक
  • Jurriaen Aernoutsz, डच नौसेना कप्तान
बार्ट एर्नआउट्स:

बार्ट एर्नआउट्स बेल्जियमका पूर्व पेशेवर साइक्लिस्ट हुन् जसले मुख्य रूपले साइक्लो-क्रस दौडहरूमा प्रतिस्पर्धा गरे। एर्नआउट्सले प्रायः केवल थोरै स्थानहरूमा स्वेन नाइज, निल्स अल्बर्ट र जेड्नेक ětybar मा समाप्त गर्दछ, तर कहिलेकाँही ग्याजेट भ्यान एन्टवर्पेन ट्राफी वा सुपरप्रेसिटीको उच्च क्षमता दौडमा शीर्ष परिणामहरू व्यवस्थित गर्दछ।

एर्नस:

एर्नस सेल्टबेरियन पेन्थेऑनमा ईश्वरको लागि प्रयोग हुने बेनामी शब्द थियो। यो बेनामी शब्दको प्रयोग ब्रागानियाको वरिपरिको इलाकामा पूजा गर्न मात्र सीमित थियो। यस क्षेत्रको वरिपरि, यस नामले अभिप्रेरित देवतालाई धेरै शिलालेखहरू रेकर्ड गरिएको छ। कास्ट्रो डे एभेलिस, ब्रागानियामा फेला परेको एउटा शिलालेख 'ओर्डो ज़ोलेरम' द्वारा समर्पित गरिएको थियो र यसले ट्रानोय र राक्सलाई यस्तो निष्कर्षमा पुर्‍याउँछ कि यो देवता सम्भवतः जोएलीको रक्षक हो। अर्को शिलालेख पनि कास्ट्रो डे एभेलसमा फेला पर्‍यो, जबकि अर्को माल्टा मासेडो डे काभलिरोस, ब्रागानिया जिल्लामा पनि भेटियो। जबकि एर्नसको लागि एपिग्राफिक प्रमाण विरलै छ, यसको भौतिक संस्कृतिको एकरूप पक्षको साथ कम क्षेत्रमा एकाग्रता ओलिभेशलाई जोएलीको सांस्कृतिक क्षेत्रमा एकरूपता दर्शाउँछ। नामको अर्थ अझै अज्ञात छ तर सेल्टिकमा नियमित ध्वन्यात्मक घटनाक्रमहरूसँग प्रोटो-इण्डो-यूरोपीय जरा * अपेर- 'पछाडि' र * āpero- 'बैंक' सँग तुलना गर्नुहोस्

एयरो:

एरो उडान र हावासँग सम्बन्धित ग्रीक उपसर्ग हो। ब्रिटिश अ English्ग्रेजीमा, यो उडानसँग सम्बन्धित विशेषणको रूपमा प्रयोग हुन्छ।

एरो, ब्रिटिश कोलम्बिया:

एरो वा एयरो क्याम्प क्यानाडाको ब्रिटिश कोलम्बियाको उत्तरी तटमा रहेको हैडा ग्वाईको मोरेस्बी टापुमा लगिग शिविर र सम्बद्ध डाकघर थियो। यो १ 33 3333 मा एपी एलिसन लगिंग कम्पनीले स्थापना गरेको हो, र मूल रूपमा एलिसन क्याम्पको रूपमा चिनिन्छ।

क्यानेडी किलोवाट:

क्यानेडी केडब्ल्यू एक अमेरिकी उच्च-विंग, स्ट्रट-ब्रेस्ड, एकल सीट ग्लाइडर हो जुन फ्लोड वाटसनको सहयोगमा कन्ससको डज सिटीका हेरोल्ड केनेडी द्वारा डिजाइन गरिएको थियो। यो विमान प्रमाणित पावर्ड एयरक्राफ्ट कम्पोनेन्टबाट भेला हुनको लागि उल्लेखनीय छ र साथै इन-फ्लाइट ब्रेक-अप भएको पनि छ।

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक:

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक एक रूसी एकल ईन्जिन हो, पुशर, पोड र बूम कन्फिगरेसनको तीन सीट ओटोगाइरो। २००१ देखि २०० from सम्म यो धेरै भेरियन्टमा विकसित भयो।

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक:

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक एक रूसी एकल ईन्जिन हो, पुशर, पोड र बूम कन्फिगरेसनको तीन सीट ओटोगाइरो। २००१ देखि २०० from सम्म यो धेरै भेरियन्टमा विकसित भयो।

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक:

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक एक रूसी एकल ईन्जिन हो, पुशर, पोड र बूम कन्फिगरेसनको तीन सीट ओटोगाइरो। २००१ देखि २०० from सम्म यो धेरै भेरियन्टमा विकसित भयो।

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक:

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक एक रूसी एकल ईन्जिन हो, पुशर, पोड र बूम कन्फिगरेसनको तीन सीट ओटोगाइरो। २००१ देखि २०० from सम्म यो धेरै भेरियन्टमा विकसित भयो।

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक:

एरो-एस्ट्रा ओखोट्निक एक रूसी एकल ईन्जिन हो, पुशर, पोड र बूम कन्फिगरेसनको तीन सीट ओटोगाइरो। २००१ देखि २०० from सम्म यो धेरै भेरियन्टमा विकसित भयो।

स्लिक एयरक्राफ्ट स्लिक: 360०:

स्लीक एयरक्राफ्ट स्लिक ० दक्षिण अफ्रिकाको प्रिटोरियाको स्लिक एयरक्राफ्ट कम्पनीले निर्माण गरेको दक्षिण अफ्रिकी एरोबेटिक्स विमान हो। उन्नत विश्व एरोबेटिक्स च्याम्पियनशिप (AWAC) जस्ता घटनाहरूमा प्रतिस्पर्धा गर्न यो एरोबेटिक प्रतिस्पर्धा विमानको रूपमा विशेष रूपमा डिजाइन गरिएको हो।

एरो-क्लब डे फ्रान्स:

एरो-क्लब डि फ्रान्सको स्थापना २० अक्टूबर १ 18 8 on मा एरोन क्लबको रूपमा एरनेस्ट आर्कडेकन, लियोन सर्पोलट, हेन्री डे ला भालेटे, जुल्स भेर्न र उनकी श्रीमती एन्ड्री मिशेलिन, अल्बर्ट डे डियोनले 'हवाई टोलीलाई प्रोत्साहित गर्ने समाज' को रूपमा गरे। , अल्बर्टो सान्तोस-डुमन्ट, हेनरी ड्यूच डे ला मेउर्थे, र हेन्री डी ला वाउल्क्स। २० अप्रिल १ 9 ० On मा, यसको नाम अरो-क्लब डी फ्रान्समा परिवर्तन गरियो।

एरो-क्लब डर स्वेइज:

एरो-क्लब डर स्वेइज स्विजरल्याण्डको राष्ट्रिय एयरो क्लब हो, लुजरनमा आधारित छ। यसले लगभग 350 350० स्थानीय समूहहरूमध्ये २१,००० जनाको सक्रिय सदस्यता दावी गर्दछ। क्लबले वाल्टर एक्स्ट्राबाट अल्टिमेट EA230 एरोबेटिक्स प्लेन कमिसन गर्‍यो।

एरो-क्लब डेस चेमिन्ट्स एरोफर:

एरो-क्लब देस चेमिन्ट्स एरोफर १ 50 .० को मध्य बीचको फ्रान्सेली निर्मित हल्का उपयोगिता विमान थियो।

हवाइजहाज कोस्टर:

एयरोप्लेन कोस्टर , पहिले एरो-कोस्टरएरप्लेन डिप्स भनेर चिनिन्थ्यो, यो काठको रोलर कोस्टर थियो जुन १ 28 २28 देखि १ 28 २। सम्म न्यूयोर्कको राईको प्लेल्याण्ड एमुजमेन्ट पार्कमा सञ्चालित थियो।

एरो-क्राफ्ट एरो-कुपे:

एरो-क्राफ्ट एयरो-कुप एक अमेरिकी, २-यात्री, अर्ध-केबिन, सबै-उद्देश्य, वाणिज्यिक बाइप्लेन हो जुन १ 28 २ in मा कप्तान क्लेमेन्ट ब्राउन द्वारा डिजाइन गरिएको थियो र एरो-क्राफ्ट निर्माण कम्पनीले निर्माण गरेको हो। यो एयरक्राफ्ट एक एयर ट्याक्सीको रूपमा प्रयोगको लागि, साथै मेल र एक्सप्रेस फिडर सेवाको लागि थियो। एरो-कुप डेट्रोइट, मिशिगनमा आधारित एरो-क्राफ्ट निर्माण कम्पनीले निर्माण गरेको हो। एरो-क्राफ्ट एमएफजी। कं १ 28 २28 मा स्थापित भएको थियो, र एरो-कुप पहिलो उत्पादन मोडल थियो जुन कम्पनीले रिलिज गरेको थियो। एयरो-कुपे एक "अर्ध केबिन" विमान थियो: तीन यात्रु नाकको नजिक विमानको फ्यूजलेजमा बन्द केबिन भित्र अवस्थित थिए, जबकि विमानको एकल पायलट एउटा खुला ककपिटमा स्थित थियो, यात्री केबिनको पछाडि र पछाडि। पखेटा। यो विमान पहिलो पटक १ 19 २। मा डेट्रोइट एयरो शोको समयमा जनतामा परिचित भएको थियो, जुन सम्पूर्ण अमेरिकी विमान कार्यक्रमको रूपमा पनि चिनिन्छ जुन अप्रिल १–-२१ देखि देखा पर्‍यो। यसको मूल्य, फ्लाइट इन्टरनेसनलको भोल्युम २० मा उल्लेख गरिए अनुसार, $ 00$०० थियो, जब यो पहिलो पटक सार्वजनिक प्रदर्शन गरिएको थियो। यो एकल, सात सिलिन्डर वार्नर Scarab रोटरी ईन्जिन द्वारा संचालित थियो, जसले १२० hp प्रदान गर्‍यो। यो विमानको 740० किलोमिटरको दायरा थियो, र १ 185 185 किमि प्रति घन्टा भन्दा छिटो उडान गर्न सक्षम थियो। पखेटा असमान अवधि को थिए।

एरो-क्रस:

एरो-क्रस एक रिलीज नभएको प्लेटफर्म भिडियो खेल हो जुन नाम्को बन्डाई खेलहरूद्वारा प्लेस्टेशन and र Xbox for 360० को विकासको लागि थियो। यो आर्केड खेल मेट्रो-क्रसको आधुनिकीकरणको सिक्वेलको रूपमा लक्षित थियो, र तेस्रोलाई नाम्को जेनेरेशन श्रृंखला अन्तर्गत भिडियो गेम रीमेकमा रिलीज गरिएको थियो। खेलाडीहरूले प्रत्येक चरणको माध्यमबाट एक धावकलाई टाइमर सकिनु अघि अन्तिम चरणको लक्ष्यमा पुग्नको लागि नियन्त्रण गर्दछ। स्तर सुविधाहरू जोखिमहरू पार गर्नुपर्दछ, र त्यहाँ पावर-अपहरू पनि छन् जुन प्लेयरलाई बिभिन्न क्षमताहरू प्रदान गर्दछ, जस्तै स्पीड बोस्ट वा लेभलमा सर्न सक्षम।

एरो-डायनेस्ट:

Aero-Dienst GmbH & Co KG एक जर्मन चार्टर एयरलाइन परिचालन व्यापार जेट र एयर एम्बुलेन्स उडान न्यूरेम्बर्ग एयरपोर्टबाट बाहिर छ।

एरो-डिसुसन:

एरो-डिसिसन एसएल एक स्पेनिश विमान निर्माता हो। यो सन् १ 195 55 मा सान्तान्दरमा स्थापना भएको थियो, लाइसेन्स-निर्माण जोडेल र ड्रुइन प्रकाश विमानहरू।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

एरो-डिसुसन:

एरो-डिसिसन एसएल एक स्पेनिश विमान निर्माता हो। यो सन् १ 195 55 मा सान्तान्दरमा स्थापना भएको थियो, लाइसेन्स-निर्माण जोडेल र ड्रुइन प्रकाश विमानहरू।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

Jodel D.11:

जोडल डी .११ फ्रान्सेली दुई सीट मोनोप्लान हो जुन सोसाइटी एभियन्स जोडेलले डिजाइन गरेको हो र फ्रान्सको सरकारले देशको धेरै उदाउँदो उडान क्लबहरूको प्रयोगको लागि तल्लो वि wing्गको एयरक्राफ्टको लागि अनुरोध गरेको थियो।

थोरियमको आइसोटोपहरू:

थोरियम (Th थ) सँग सात प्राकृतिक रूपमा हुने आइसोटोपहरू छन् तर कुनै पनि स्थिर छैन। एक आइसोटोप, २ 23२ थ, तुलनात्मक रूपमा स्थिर छ, १.40 years5 × १० १० बर्षको आधा जीवन, जुन पृथ्वीको युगभन्दा लामो र ब्रह्माण्डको सामान्यतया स्वीकृत युगभन्दा अलि लामो छ। यो आइसोटोपले लगभग सबै प्राकृतिक थोरियम बनाउँछ, त्यसैले थोोरियम मोनोन्युक्लिडिक मानिन्थ्यो। यद्यपि २०१ 2013 मा, IUPAC थोरियमलाई दुर्ब्योलिडिकको रूपमा पुन: वर्गीकृत गर्‍यो, गहिरा समुद्री पानीमा २ 23० Th को ठूलो मात्राको कारण। थोरियमको एक विशेषता स्थलीय आइसोटोपिक संरचना हुन्छ र यसैले मानक परमाणु तौल दिन सकिन्छ।

ऊर्जा टावर (डाउनराफ्ट):

ऊर्जा टावर विद्युत उपकरण उत्पादनको लागि एक उपकरण हो। डा। फिलिप कार्लसनको दिमागीपन, प्राध्यापक डान जास्लाभस्की द्वारा टेक्सनबाट विस्तार गरिएको। उर्जा टावरहरूले टावरको माथि सेतो हावामा पानी स्प्रे गर्दछन्, चिसो हावा टावरबाट खस्छ र टावरको फेदमा टर्बाइन ड्राइभ गर्दछ।

एयरो-उडान:

एरो फ्लाइट एयरक्राफ्ट कर्पोरेशनको स्थापना कर्टिस-राइटका कर्मचारी जेम्स नागामात्सुले १ 194 .6 मा अमेरिकाको न्यु योर्कको बफेलोमा गरेका थिए जसमा दुई सीट लाइट विमान स्ट्राक उत्पादन गरिएको थियो। यद्यपि, प्रकाश विमान बजार को युद्ध पछि संतृप्ति को कारण, कम्पनी उत्पादन मा कुनै चासो उत्पन्न गर्न असमर्थ थियो र १ 195 in3 मा व्यापार बन्द भयो।

एयरो फ्लाइट स्ट्रीक:

एरो-फ्लाइट स्ट्रीक एक अमेरिकी दुई सीट लाइट एयरक्राफ्ट थियो जुन १ 194 66 मा न्यु योर्कको बफेलोमा एरो-फ्लाइट एयरपोर्ट कर्पोरेशनले निर्माण गरेको थियो। यसको समयको लागि उन्नत, यो ट्राइसाइकल अंडरकेरेजको साथ सबै-धातु निर्माणको काम हो, र पाइलट र यात्रीलाई टाँसिएको एक फिसड्ने, बबल क्यानपिको मुनि।

एयरो फ्लाइट स्ट्रीक:

एरो-फ्लाइट स्ट्रीक एक अमेरिकी दुई सीट लाइट एयरक्राफ्ट थियो जुन १ 194 66 मा न्यु योर्कको बफेलोमा एरो-फ्लाइट एयरपोर्ट कर्पोरेशनले निर्माण गरेको थियो। यसको समयको लागि उन्नत, यो ट्राइसाइकल अंडरकेरेजको साथ सबै-धातु निर्माणको काम हो, र पाइलट र यात्रीलाई टाँसिएको एक फिसड्ने, बबल क्यानपिको मुनि।

एयरो फ्लाइट स्ट्रीक:

एरो-फ्लाइट स्ट्रीक एक अमेरिकी दुई सीट लाइट एयरक्राफ्ट थियो जुन १ 194 66 मा न्यु योर्कको बफेलोमा एरो-फ्लाइट एयरपोर्ट कर्पोरेशनले निर्माण गरेको थियो। यसको समयको लागि उन्नत, यो ट्राइसाइकल अंडरकेरेजको साथ सबै-धातु निर्माणको काम हो, र पाइलट र यात्रीलाई टाँसिएको एक फिसड्ने, बबल क्यानपिको मुनि।

एयरो फ्लाइट स्ट्रीक:

एरो-फ्लाइट स्ट्रीक एक अमेरिकी दुई सीट लाइट एयरक्राफ्ट थियो जुन १ 194 66 मा न्यु योर्कको बफेलोमा एरो-फ्लाइट एयरपोर्ट कर्पोरेशनले निर्माण गरेको थियो। यसको समयको लागि उन्नत, यो ट्राइसाइकल अंडरकेरेजको साथ सबै-धातु निर्माणको काम हो, र पाइलट र यात्रीलाई टाँसिएको एक फिसड्ने, बबल क्यानपिको मुनि।

एयरो भारत:

एरो इण्डिया एक बिएनेनल एयर शो र उड्डयन प्रदर्शनी हो जुन बेंगलुरु, भारतको येलाहन्का एयरफोर्स स्टेशनमा सम्पन्न हुन्छ। यो रक्षा प्रदर्शनी संगठन, रक्षा मंत्रालय द्वारा आयोजित गरिएको छ।

साना एयरलाइन्स र रूसको हेलिकप्टर एयरलाइन्सको सूची:

यो रूसको साना एयरलाइन्स र हेलिकप्टर एयरलाइन्सको सूची हो।

Aero-Kros MP-02 Czajka:

एरो-क्रोस MP-०२ Czajka एक पोलिश अल्ट्रालाइट विमान हो जुन २००ros मा फ्रिड्रिश्चशाफेनमा आयरो शोमा शुरू भएको क्रोस्नोको एरो-क्रोसद्वारा डिजाइन गरिएको र विकसित गरिएको हो। यस विमानलाई तयार उडानको लागि आपूर्ति गरिएको छ।

Aero-Kros MP-02 Czajka:

एरो-क्रोस MP-०२ Czajka एक पोलिश अल्ट्रालाइट विमान हो जुन २००ros मा फ्रिड्रिश्चशाफेनमा आयरो शोमा शुरू भएको क्रोस्नोको एरो-क्रोसद्वारा डिजाइन गरिएको र विकसित गरिएको हो। यस विमानलाई तयार उडानको लागि आपूर्ति गरिएको छ।

Aero-Kros MP-02 Czajka:

एरो-क्रोस MP-०२ Czajka एक पोलिश अल्ट्रालाइट विमान हो जुन २००ros मा फ्रिड्रिश्चशाफेनमा आयरो शोमा शुरू भएको क्रोस्नोको एरो-क्रोसद्वारा डिजाइन गरिएको र विकसित गरिएको हो। यस विमानलाई तयार उडानको लागि आपूर्ति गरिएको छ।

एरो लोयड:

एरो लोयड फ्लुग्रेइसेन जीएमबीएच एंड को , एरो लोयडको रूपमा सञ्चालन गर्ने, जर्मन चार्टर एयरलाइन्स थियो जुन ओबरर्सल, जर्मनीमा आधारित थियो। यो मुख्यालय भवन १ 18२ मा फ्रान्कफर्टको फ्र्यान्कफर्ट एयरपोर्टमा ओबेरसेलमा सर्नु अघि यसलाई स्थापित गरिएको थियो।

एरो लोयड:

एरो लोयड फ्लुग्रेइसेन जीएमबीएच एंड को , एरो लोयडको रूपमा सञ्चालन गर्ने, जर्मन चार्टर एयरलाइन्स थियो जुन ओबरर्सल, जर्मनीमा आधारित थियो। यो मुख्यालय भवन १ 18२ मा फ्रान्कफर्टको फ्र्यान्कफर्ट एयरपोर्टमा ओबेरसेलमा सर्नु अघि यसलाई स्थापित गरिएको थियो।

र्यान डिजाइनहरू:

र्यान डिजाइनहरू , पहिले रानस इंक भनिन्छ, एक अमेरिकी विमान र साइकल निर्माता हो, कान्सास, संयुक्त राज्य अमेरिका मा आधारित छ। कम्पनीको नाम कम्पनी संस्थापक, र्यान्डी स्लिटरको पहिलो र अन्तिम नामको एक पोर्टमेन्टो हो। रन्सले kit००० भन्दा बढी विमानहरू किटको रूपमा र पूर्ण विमानको रूपमा उत्पादन गर्दछ।

एरो माइनर:

एरो माइनर एक चेकोस्लोभाकिया अटोमोबाइल हो जुन १ 194 ;6 देखि १ 195 2२ सम्म एरोले निर्माण गरेको हो। यो जावा मोटर्सका इन्जिनियरहरूले उनीहरूको अघिल्लो जावा माइनर डिजाइनमा डिजाइन गरेका थिए; जर्मनहरूले चेकोस्लोभाकिया कब्जा गरेको बेला उनीहरूले यसमा गोप्य रूपमा काम गरे। योसँग दुई सिलिन्डर, दुई स्ट्रोक इञ्जिन छ 15१cc सीसी विस्थापन र फ्रन्ट व्हील ड्राइवको साथ। कार 90 ० किमी प्रति घण्टाको वेगमा पुग्यो। इन्जिनले २० एचपी उत्पादन गर्‍यो र यसमा l l / १०० किमि ईन्धनको खपत थियो। यसले सलुन र स्टेशन गाडी गाडीहरू बोक्थ्यो।

एरोपेरी:

एम्प्रेस्सा दे ट्रान्सपोर्ट एरेओ डेल पे पे एसए , जो सामान्यतया एरोपेरीको रूपमा परिचित हुन्छ , एक पेरू एयरलाइन्स थियो, १ 3 .3 देखि १ 1999 1999। सम्म पेरूको झण्डावाहकको रूपमा सेवा गर्दैथियो । यो कम्पनीको मुख्यालय लिमामा रहेको थियो र शहरको होर्जे चाभेज अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलले यसको केन्द्रको रूपमा सेवा गरिरहेको थियो। एक व्यापक घरेलु मार्ग नेटवर्कको अलावा, एरोपेरले ल्याटिन अमेरिका र संयुक्त राज्य अमेरिकाको स्थानहरूमा अन्तर्राष्ट्रिय उडानहरू प्रस्ताव गर्‍यो। कम्पनीका करिब १500०० कर्मचारीहरू थिए।

एयरो-सेवा:

एयरो-सेवाले सन्दर्भ गर्न सक्दछ:

  • Aéro-सेवा र कंगो को गणतन्त्र मा आधारित एयरलाइन
  • एरो-सर्विस Jacek Skopiński, एक पोलिश विमान निर्माता
एयरो-सेवा:

एयरो-सेवाले सन्दर्भ गर्न सक्दछ:

  • Aéro-सेवा र कंगो को गणतन्त्र मा आधारित एयरलाइन
  • एरो-सर्विस Jacek Skopiński, एक पोलिश विमान निर्माता
एयरो सेवा Jacek Skopiński:

एरो-सर्विस जेसेक स्कोपिसकी एक पोलिश विमान निर्माता हो जुन वारसामा आधारित हो, जुन १ 1999 1999 in मा ज्यासेक स्कोपीस्कीले स्थापना गर्‍यो। कम्पनी अल्ट्रालाइट विमानको डिजाईन र निर्माणमा रेड-टु-फ्लाई एयरक्राफ्टको रूपमा काम गर्दछ। कम्पनीले विद्युतीय सवारी, डु boats्गा र संख्यात्मक नियन्त्रित मसिनि out पनि उत्पादन गर्दछ।

एयरो सेवा Jacek Skopiński:

एरो-सर्विस जेसेक स्कोपिसकी एक पोलिश विमान निर्माता हो जुन वारसामा आधारित हो, जुन १ 1999 1999 in मा ज्यासेक स्कोपीस्कीले स्थापना गर्‍यो। कम्पनी अल्ट्रालाइट विमानको डिजाईन र निर्माणमा रेड-टु-फ्लाई एयरक्राफ्टको रूपमा काम गर्दछ। कम्पनीले विद्युतीय सवारी, डु boats्गा र संख्यात्मक नियन्त्रित मसिनि out पनि उत्पादन गर्दछ।

एरो-सेवा पांडा:

एरो-सेवा पाण्डा एक पोलिश अल्ट्रालाइट हो, वारसोको एरो-सर्विस जेसेक स्कोपीस्की द्वारा डिजाइन र उत्पादन गरिएको हो। एयरक्राफ्ट पूर्ण र उडानको लागि तयार छ।

एयरो-सेवा पुमा:

एरो-सर्विस पुमा एक पोलिश अल्ट्रालाइट एयरक्राफ्ट हो, वारसोको एरो-सर्विस जेसेक स्कोपिसकी द्वारा डिजाइन र उत्पादन गरिएको। एयरक्राफ्ट पूर्ण र उडानको लागि तयार छ।

जग्गा प्रभाव ट्रेन:

एक ग्राउंड प्रभाव ट्रेन एक चुंबकीय लेभिटेशन (maglev) ट्रेनको विकल्प हो। दुबै केसमा उद्देश्य गाडीलाई भूमिसँग सम्पर्क गर्नबाट रोक्नु हो। जबकि म्याग्लेभ रेलले यसलाई चुम्बकीयता प्रयोगको माध्यमबाट पूरा गर्दछ, एक ग्राउन्ड इफेक्ट ट्रेनले हवाई कुशन प्रयोग गर्दछ; या त होभरक्राफ्टको तरीकामा वा "वि wing्ग-इन-ग्राउन्ड" डिजाइन प्रयोग गरेर।

एरो-ट्रपिक्स एयर सेवाहरू:

लिप-एयर पाइ लिमिटेड , एयरो-ट्रपिक्स एयर सर्भिस (एटीएएस) को रूपमा संचालन गर्ने, एयरलाइन कयर्नस्, क्वीन्सल्याण्ड, अष्ट्रेलियामा आधारित थियो। यसको मुख्य आधार केर्न्स एयरपोर्ट थियो, यसको अपरेटिंग हब हर्न आइल्याण्ड एयरपोर्टमा।

लकहार्ट नदी वायु आपदा:

Har मे २०० 2005 लाई लोहार्ट नदीको हवाई दुर्घटना भयो, जब एयरो-ट्रपिक्स एयर सर्भिसको उडान 757575 दुर्घटनाग्रस्त भएको थियो जब अस्ट्रेलियाको क्वीन्सल्याण्डको लॉकहार्ट एयरपोर्टमा अवतरण गर्दै गर्दा दक्षिण पप na समुद्री मील (११ किमी) उत्तरको रूपमा चिनिन्छ। एयरपोर्टको पश्चिममा। विमानमा रहेका सबै पन्ध्र जनाको मृत्यु भयो किनकि विमान प्रभाव प्रभावकारी सेना र त्यस पछि आगोले पूर्ण रूपमा नष्ट भयो। फेयरचाइल्ड स्वियरिंगेन मेट्रोलाइनर कम्युटर विमान, दर्ता गरिएको VH-TFU, ट्रान्सेयर लिमिटेडको स्वामित्वमा थियो र Aero-Tropics द्वारा संचालित। उडानलाई केप योर्कको बामागाबाट केर्न्सको क्षेत्रीय केन्द्रको लागि निर्धारित गरिएको थियो, लोकार्ट नदीमा स्टपओभरको साथ। AustraliaR डिसेम्बर १ 68 6868 मा म्याक्रोबर्टसन मिलर एयरलाइन्स १ Flight50० बाट यो Australia 36 बर्षमा अस्ट्रेलियामा सबैभन्दा खराब हवाइ दुर्घटना भएको थियो।

एरो-वेदेरसी बेबी! भ्रमण:

एरो-वेदेरसी बेबी! यात्रा अमेरिकी हार्ड रक ब्यान्ड एयरोस्मिथ द्वारा कन्सर्ट यात्रा थियो। सडक प्रबन्धक टमी हिगिन्स यस यात्राको शीर्षकको साथ आए। भ्रमणको घोषणाको समयमा, यो अनुमान गरिएको थियो कि भ्रमण तीन बर्ष भन्दा माथि रहनेछ र ब्यान्डको अन्तिम यात्रा हुनेछ। जे होस्, ब्यान्ड २०१ 2019 मा एक रेसिडेन्सीको तालिकामा गयो र त्यस पछि यात्रा जारी राख्ने अपेक्षा गरिएको छ, तर कति लामो समय सम्म यो अज्ञात नै छ। यात्रा फिनिक्स, एरिजोनामा निःशुल्क कार्यक्रमको साथ सुरू भयो र युरोप र दक्षिण अमेरिका हुँदै ब्यान्डमा लग्यो। ब्यान्ड क्यारियर मा पहिलो पटक जर्जिया को देश मा प्रदर्शन। मुख्य गायक स्टीभन टायलरको स्वास्थ्य समस्या भए पछि भ्रमणको अन्तिम चार कार्यक्रम रद्द गरियो।

कोब्रा ट्रूपर्स:

कोब्रा ट्रूपर्सले जीआई जो: ए रीयल अमेरिकन हीरो टोयलाइन, हास्य पुस्तकहरू र एनिमेटेड श्रृंखलाहरूको अंशको रूपमा कोब्रा संगठनको आधारभूत खुट्टा सिपाहीको रूपमा सेवा गर्दछ। तिनीहरू सामान्यतया वर्दीधारी सैनिकहरूको फौजको रूपमा चित्रित हुन्छन्, ती सबै प्राय: अज्ञात देखिन्छन्, र विशेषताहरू र कार्यहरूको आधारमा व्यापक रूपले विविधताका साथ। "भाइपर" कोड-नाम हो जुन कोब्रा ट्रुपरको ठूलो बहुमतलाई दिइन्छ। Viper infantry trooper को अपवाद बाहेक, कोड नाम "Viper" प्राय: तिनीहरूको विशेषज्ञताको क्षेत्र द्वारा पहिले गरिन्छ।

एयरो-वर्क्स एरोलाइट १०3:

एरो-वर्क्स एरोलाइट १०3 एक अमेरिकी सि single ्ग सीट, उच्च-पखेटा, पुशर कन्फिगरेसन अल्ट्रालाइट एयरक्राफ्ट हो, टेरी रबरले डिजाइन गरेको थियो र १ 1997 1997 in मा ओहियोको मिलरबर्गका एरो-वर्क्स, इंकद्वारा सुरु गरिएको थियो। विमानको मोडेल नम्बरले संकेत गर्यो कि त्यो थियो संघीय उड्डयन प्रशासन FAR १०3 अल्ट्रालाइट नियमहरूको पालना गर्न डिजाइन गरिएको।

एरो-एक्स:

एरो-एक्स होभरबाइक एयरोफेक्सले लस एन्जलसमा रहेको एक एयरोस्पेस ईन्जिनियरि corporation कर्पोरेशनले सिर्जना गरेको एक एयरक्राफ्ट हो, दुई व्यक्तिको लागि निर्माण गर्न डिजाइन गरेको। यो कहिले बिक्रीको लागि छोडिनेछ भनेर थाहा छैन।

एयरोआकोस्टिक्स:

एयरोआकोस्टिक्स ध्वनिकीको एक शाखा हो जसले ध्वनी उत्पादनको अध्ययन गर्दछ कि त अशांत तरल पदार्थ गति वा वायुगतिकीय शक्ति सतहहरूसँग अन्तर्क्रिया गरेर। शोर पुस्ता पनि आवधिक रूपमा फरक फरक प्रवाह संग सम्बन्धित गर्न सकिन्छ। यस घटनाको एउटा उल्लेखनीय उदाहरण भनेको स्थिर वस्तुहरूमा हावाले उडाएर उत्पादित एओलियन टोन हो।

AEDC दायरा जी:

AEDC Range G एक दुई चरणको प्रकाश ग्यास बन्दूक हो जुन संयुक्त राज्य वायुसेनाको स्वामित्वमा छ।

जेट ब्रिज:

एक जेट पुल एक संलग्न, चल कनेक्टर हो जुन प्राय जसो एयरपोर्ट टर्मिनल गेटबाट हवाइजहाजसम्म विस्तार हुन्छ, र केहि उदाहरणहरूमा बन्दरगाहबाट डु boat्गा वा जहाज सम्म यात्रा गरिन्छ, यात्रुहरूलाई बाहिर नजोड पट्टि चढ्न र तल झार्न अनुमति दिईन्छ र कठोर मौसमको सम्पर्कमा पर्दछ। । भवन निर्माण डिजाइन, सिल हाइट्स, ईन्धनको स्थिति, र परिचालन आवश्यकताहरूमा निर्भर गर्दै, जेट ब्रिज निश्चित वा चल, रेडियलली स्वि sw, र / वा लम्बाइमा विस्तार गर्न सकिन्छ। जेटवे फ्रान्क डेर यूएन द्वारा आविष्कार गरिएको थियो।

जेट ब्रिज:

एक जेट पुल एक संलग्न, चल कनेक्टर हो जुन प्राय जसो एयरपोर्ट टर्मिनल गेटबाट हवाइजहाजसम्म विस्तार हुन्छ, र केहि उदाहरणहरूमा बन्दरगाहबाट डु boat्गा वा जहाज सम्म यात्रा गरिन्छ, यात्रुहरूलाई बाहिर नजोड पट्टि चढ्न र तल झार्न अनुमति दिईन्छ र कठोर मौसमको सम्पर्कमा पर्दछ। । भवन निर्माण डिजाइन, सिल हाइट्स, ईन्धनको स्थिति, र परिचालन आवश्यकताहरूमा निर्भर गर्दै, जेट ब्रिज निश्चित वा चल, रेडियलली स्वि sw, र / वा लम्बाइमा विस्तार गर्न सकिन्छ। जेटवे फ्रान्क डेर यूएन द्वारा आविष्कार गरिएको थियो।

विमान इन्जिन:

एक विमान इञ्जिन , प्राय जसो एरो इञ्जिनको रूपमा चिनिन्छ , एक विमान प्रपल्शन प्रणालीको उर्जा कम्पोनेन्ट हो। धेरै जसो विमान इञ्जिनहरू कि त पिस्टन इञ्जिन वा ग्यास टर्बाइनहरू हुन्, यद्यपि केहि रकेट संचालित छन् र हालका वर्षहरूमा धेरै साना यूएभीहरूले विद्युतीय मोटर्स प्रयोग गरेका छन्।

एयरो-इन्जिन:

शब्द एयरो- इन्जिनले विमान बाहेक अरू कुनै गाडीलाई बुझाउँदछ जुन एक एयरपोर्ट इञ्जिनबाट चल्दछ:

  • एयरो-इन्जिन भएको डु .्गा
  • एयरो-इंजिन कार
  • एयरो-इन्जिन ट्रेन
एयरो-इन्जिन:

शब्द एयरो- इन्जिनले विमान बाहेक अरू कुनै गाडीलाई बुझाउँदछ जुन एक एयरपोर्ट इञ्जिनबाट चल्दछ:

  • एयरो-इन्जिन भएको डु .्गा
  • एयरो-इंजिन कार
  • एयरो-इन्जिन ट्रेन
एयरो-इंजिन कार:

एयरो-ईन्जिन गरिएको कार भनेको एक अटोमोबाइल हो जुन विमानको प्रयोगको लागि डिजाइन गरिएको एक इञ्जिन द्वारा संचालित हुन्छ। प्रायः त्यस्ता कारहरू रेसि .को लागि निर्माण गरिएको हो, र धेरैले विश्व भूमि गति रेकर्डहरू सेट गर्ने प्रयास गरेका छन्। जबकि विमान इन्धनको साथ कारहरू फिट गर्ने अभ्यासले प्रथम विश्वयुद्धको केही वर्ष अगाडि बढाइरहेको थियो, यो विश्व युद्धहरू बीचको अन्तर कालमा सबैभन्दा लोकप्रिय भएको थियो जब सैन्य-अधिशेष विमान इञ्जिनहरू सजिलैसँग उपलब्ध थिए र धेरै उच्च प्रदर्शन रेसिंग कारहरूलाई शक्ति प्रदान गर्न प्रयोग गर्थे। सुरुमा पिस्टन एअरक्राफ्ट इञ्जिनहरू द्वारा संचालित, दोस्रो विश्वयुद्धपश्चात एयरो-ईन्जिन कारहरू संख्यामा उड्डयन टर्बाइन र जेट इन्जिनको सट्टामा चलाइएको छ। पिस्टन-इन्जिन, टर्बाइन-ईन्जिन, र जेट-इंजिन कारहरूले सबै सेट ल्याउड विश्व गति रेकर्डहरू राखेका छन्। त्यहाँ ट्राकर and 48 जस्ता उत्पादन सवारी र क्रिस्लर टर्बाइन कार, फियाट टर्बिना, र जनरल मोटर्स फायरबर्ड्स जस्ता प्रोटोटाइपहरू सहित विमान इञ्जिनहरूका लागि केही रेसिcing मोटर वाहन अनुप्रयोगहरू पनि आएका छन्। २० औं शताब्दीको उत्तरार्धमा र २१ औं शताब्दीमा, त्यहाँ पिस्टन-संचालित एयरो-इन्जिन रेसि cars कारहरूमा पनि ब्याजको पुनरुद्धार भएको छ।

एयरो-वर्क्स एरोलाइट १०3:

एरो-वर्क्स एरोलाइट १०3 एक अमेरिकी सि single ्ग सीट, उच्च-पखेटा, पुशर कन्फिगरेसन अल्ट्रालाइट एयरक्राफ्ट हो, टेरी रबरले डिजाइन गरेको थियो र १ 1997 1997 in मा ओहियोको मिलरबर्गका एरो-वर्क्स, इंकद्वारा सुरु गरिएको थियो। विमानको मोडेल नम्बरले संकेत गर्यो कि त्यो थियो संघीय उड्डयन प्रशासन FAR १०3 अल्ट्रालाइट नियमहरूको पालना गर्न डिजाइन गरिएको।

एरोमेडिकल निकासी:

एरोमेडिकल निकासी ( AE ) ले सामान्यतया घाइते कर्मचारीहरू लिनको लागि सैन्य यातायातको प्रयोगलाई जनाउँछ।

Aeroméxico:

Aerovías डे मेक्सिको, SA डे Aeroméxico रूपमा CV सञ्चालन, मेक्सिको सिटी मा आधारित मेक्सिको को झन्डा वाहक विमान छ। यसले मेक्सिकोमा 90 ० भन्दा बढी गन्तव्यहरूमा निर्धारित सेवाहरू सञ्चालन गर्दछ; उत्तर, दक्षिण र मध्य अमेरिका; क्यारिबियन, यूरोप र एशिया। यसको मुख्य आधार र हब मेक्सिको सिटीमा छ, ग्वाडालजारा र मोन्टेरेमा माध्यमिक हबहरू सहित। मुख्यालय पासेओ डे ला रिफॉर्ममा वित्तीय जिल्लामा छ, पहिले आफ्नै भवनमा डायना हन्ट्रेस फाउन्टनलाई हेरेर, तर २०१ 2017 मा सडकबाट मेक्सिको स्टक एक्सचेन्जको टोर्रे एमएपीएफआरई टावरमा सरेको छ जबकि पुरानो भवन भत्काइएको छ र धेरै लामो नयाँ टावरको साथ बदलियो।

पेरिस - Le Bourget एयरपोर्ट:

पेरिस – ले बोर्जे एयरपोर्ट एक एयरपोर्ट हो जुन Le Bourget, Bonneuil-en-France, Dugny and Gonesse, N NM उत्तर-उत्तरपूर्व (NNE) को पेरिस, फ्रान्स को कमोनको अंश भित्र रहेको छ।

एयरो प्रणोदन प्रणाली परीक्षण सुविधा:

अर्नोल्ड ईन्जिनियरि Development्ग विकास कम्प्लेक्समा अवस्थित एरो-प्रोपल्सन सिस्टम टेस्ट सुविधाहरू एक अनूठा राष्ट्रिय सुविधा हो जुन विमानलाई प्रपल्सन प्रणालीको परीक्षणको लागि डिजाइन गरिएको छ जुन मिसनको वातावरणमा बिना भूमि नै छोड्छ। परीक्षण एकाई संयुक्त राज्य वायुसेनाको स्वामित्वमा छ र राष्ट्रिय एयरोस्पेस समाधानहरू द्वारा संचालित।

क्षेत्रीय कक्षा:

एरोस्टेसनरी अर्बिट वा एरोसिनक्रोनस इक्वेटोरियल कक्षा सतह मा १,,०32२ किलोमिटर (१०,5 mi) माइल) माथिको भूमध्यरेखामा रहेको गोलाकार areosynchronous कक्षा (एएसओ) हो, जुन बिन्दुमा उही दिशामा मंगल ग्रहको परिभ्रमण हुन्छ र उही अवधिमा मंगल ग्रहको रूपमा। सतह एरोस्टेशनरी कक्षा पृथ्वीको भूगर्भीय कक्षा (जीईओ) को समान अवधारणा हो। उपसर्ग एरेसबाट आएको हो जुन युद्धका पुरातन ग्रीक देवता थिए र रोमन देवता मार्सको समकक्ष थिए जसको साथ यो ग्रह पहिचान गरिएको थियो। मंगल लागि आधुनिक ग्रीक शब्द Άρης (Áris) छ।

क्षेत्रीय कक्षा:

एरोस्टेसनरी अर्बिट वा एरोसिनक्रोनस इक्वेटोरियल कक्षा सतह मा १,,०32२ किलोमिटर (१०,5 mi) माइल) माथिको भूमध्यरेखामा रहेको गोलाकार areosynchronous कक्षा (एएसओ) हो, जुन बिन्दुमा उही दिशामा मंगल ग्रहको परिभ्रमण हुन्छ र उही अवधिमा मंगल ग्रहको रूपमा। सतह एरोस्टेशनरी कक्षा पृथ्वीको भूगर्भीय कक्षा (जीईओ) को समान अवधारणा हो। उपसर्ग एरेसबाट आएको हो जुन युद्धका पुरातन ग्रीक देवता थिए र रोमन देवता मार्सको समकक्ष थिए जसको साथ यो ग्रह पहिचान गरिएको थियो। मंगल लागि आधुनिक ग्रीक शब्द Άρης (Áris) छ।

ग्लाइडिंग:

ग्लाइडिंग एक मनोरञ्जनात्मक गतिविधि र प्रतिस्पर्धी एयर स्पोर्ट हो जसमा पाइलटहरूले गिलाइडर वा सिलाइ प्लेनहरू भनेर चिनिने बगैंचामा उडान लिन्छन् जुन वायुमण्डलमा उड्ने वायुको स्वाभाविक रूपमा हुने वायुको वातावरणमा वायुयुक्त रहन्छ। शब्द उर्सि also खेलको लागि पनि प्रयोग गरीन्छ

एरोटोक्सिक सिन्ड्रोम:

एरोटोक्सिक सिन्ड्रोम बिरामी स्वास्थ्य प्रभावसँग सम्बन्धित छ जुन दूषित एयरलाइनर केबिन हावा सास फेर्नाले गर्दा हुन्छ। यो अवस्था एक व्यापक स्थापित चिकित्सा निदान होइन र विवादास्पद रहन्छ।

विन्डोज एरो:

विन्डोज एरो एक डिजाइन भाषा हो जुन विन्डोज भिस्टा अपरेटि system प्रणालीमा शुरू भयो। एरो ईन्टरफेसमा गरिएका परिवर्तनहरूले विन्डोज ईन्टरफेसको धेरै तत्वहरूलाई असर गर्‍यो, नयाँ लुकको सम्मिलित साथै ईन्टरफेस दिशानिर्देशहरूमा परिवर्तन सहित, उपस्थिति, लेआउट, र अनुच्छेद र निर्देशनहरूको टोन र अनुप्रयोगहरूको अन्य पाठ।

एरोआन्डिना:

एरोएन्डिना SA कालीमा आधारित कोलम्बियाली विमान निर्माता हो। कम्पनी gyroplanes र पछि हेलिकप्टर र biplanes उत्पादन गर्न 1971 मा Agrocopteros Ltda को रूप मा स्थापित भएको थियो। सन् १ 1998 ।। मा नाम परिवर्तन गरिएको थियो टेक्नोलियास एयरोनॉटिकस SA र यसलाई एरोटेक SA को नामले चिनिन्थ्यो। कम्पनीलाई २००० को शुरुमा तरल बनाईएको थियो र यसको वर्तमान नाममा सुधार गरिएको थियो।

एरोएन्डिना MXP-158 एम्बेरा:

एरोएन्डिना एमएक्सपी -१88 एम्बेरा एक कोलम्बियाली अल्ट्रालाइट एयरक्राफ्ट हो जुन कालीको एरोआन्डिना द्वारा डिजाइन र उत्पादन गरिएको हो। विमान उडानका लागि तयार छ।

AeroAndina MXP-150 Kimbaya:

एरोएन्डिना एमएक्सपी -१ 150० किम्बाया कोलम्बियाको लाइट-स्पोर्ट एयरक्राफ्ट हो जुन कालीको एरोआन्डिनाद्वारा डिजाइन र उत्पादन गरिएको हो।

एरोआन्डिना एमएक्सपी -१०० टेरोना:

एरोएन्डिना एमएक्सपी -१०० टेरोना एकल इन्जिन, उच्च विंग, दुई सीट अल्ट्रालाइट, जेरोयर सूत्रमा आधारित छ, कोइम्बियामा एरोएन्डिना द्वारा विकसित गरिएको हो। यो २०० 2005 मा सुरू गरिएको थियो।

AeroAndina MXP-150 Kimbaya:

एरोएन्डिना एमएक्सपी -१ 150० किम्बाया कोलम्बियाको लाइट-स्पोर्ट एयरक्राफ्ट हो जुन कालीको एरोआन्डिनाद्वारा डिजाइन र उत्पादन गरिएको हो।

AeroAndina MXP-150 Kimbaya:

एरोएन्डिना एमएक्सपी -१ 150० किम्बाया कोलम्बियाको लाइट-स्पोर्ट एयरक्राफ्ट हो जुन कालीको एरोआन्डिनाद्वारा डिजाइन र उत्पादन गरिएको हो।

एरोएन्डिना MXP-158 एम्बेरा:

एरोएन्डिना एमएक्सपी -१88 एम्बेरा एक कोलम्बियाली अल्ट्रालाइट एयरक्राफ्ट हो जुन कालीको एरोआन्डिना द्वारा डिजाइन र उत्पादन गरिएको हो। विमान उडानका लागि तयार छ।

No comments:

Post a Comment

Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)

कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...