Friday, March 19, 2021

AeroTwin AT972T, AirScooter Corporation, AeroUnion

AeroTwin AT972T:

एरोट्विन एटी 72 72२ टी एक अमेरिकी विमान इञ्जिन हो, एयरोटविन मोटर्स कर्पोरेशनले डिजाइन गरेको हो र हन्डरसन, नेवादाको एयरस्कुटर कर्पोरेसनको सहायक कम्पनीले अल्ट्रालाईट विमानमा प्रयोगको लागि विशेष गरी उनीहरूको एयरस्कुटर हेलिकप्टर डिजाइन डिजाइन गरेको हो।

एयरस्कुटर कर्पोरेशन:

एयर स्कूटर कर्पोरेशन , एक डिन्टक्ट अमेरिकी विमान निर्माता हो कि हेंडरसन, नेभाडामा आधारित थियो। यो डिजाईन गरीएको छ र अल्ट्रालाइट हेलिकप्टर बनाउने उद्देश्यले कोएक्सियल रोटर कन्फिगरेशनको साथ छ। उक्त कम्पनीको स्थापना २००० को शुरुमा एल्वुड "वुडी" नोरिसले गरेका थिए जसले बोर्डका अध्यक्षको रूपमा काम गरेका थिए, र जेम्स "जिम" बार्नेस, जसले बोर्डका सचिवका रूपमा काम गरेका थिए। २०१ 2013 सम्ममा कम्पनी व्यवसायबाट बाहिर थियो।

AeroUnion:

एरोट्रान्सपोर्ट डी कारगा युनियन एसए डी सीभी , सामान्यतया एरोयूएनियन भनेर चिनिन्छ, यो एक अनुसूचित कार्गो एयरलाइन हो जुन मेक्सिको सिटी, मेक्सिको सिटीको मेक्सिको सिटी अन्तर्राष्ट्रिय एयरपोर्टमा हar्गर जोन जीमा मुख्यालय हो। यसले मेक्सिको भित्र र मेक्सिको र संयुक्त राज्य अमेरिका बीचमा कार्गो सेवाहरू सञ्चालन गर्दछ।

AeroUnion उड़ान 2०२:

एयरबस ए 00०० बी -20-२०3 एफ कार्गो विमान द्वारा संचालित एयरो युनिन फ्लाइट 2०२, मेक्सिको सिटीबाट उडान पछि १ April अप्रिल २०१० मा मोन्टेर्रे, मेक्सिकोको जनरल मारियानो एस्कोबेडो अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलमा अन्तिम दृष्टिकोणमा खराब मौसममा दुर्घटनाग्रस्त भयो। सबै बोर्डमा रहेका सबै व्यक्तिहरू साथै एक जना जमीनमा मरे।

AeroUnion उड़ान 2०२:

एयरबस ए 00०० बी -20-२०3 एफ कार्गो विमान द्वारा संचालित एयरो युनिन फ्लाइट 2०२, मेक्सिको सिटीबाट उडान पछि १ April अप्रिल २०१० मा मोन्टेर्रे, मेक्सिकोको जनरल मारियानो एस्कोबेडो अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलमा अन्तिम दृष्टिकोणमा खराब मौसममा दुर्घटनाग्रस्त भयो। सबै बोर्डमा रहेका सबै व्यक्तिहरू साथै एक जना जमीनमा मरे।

AeroUnion उड़ान 2०२:

एयरबस ए 00०० बी -20-२०3 एफ कार्गो विमान द्वारा संचालित एयरो युनिन फ्लाइट 2०२, मेक्सिको सिटीबाट उडान पछि १ April अप्रिल २०१० मा मोन्टेर्रे, मेक्सिकोको जनरल मारियानो एस्कोबेडो अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलमा अन्तिम दृष्टिकोणमा खराब मौसममा दुर्घटनाग्रस्त भयो। सबै बोर्डमा रहेका सबै व्यक्तिहरू साथै एक जना जमीनमा मरे।

AeroUnion उड़ान 2०२:

एयरबस ए 00०० बी -20-२०3 एफ कार्गो विमान द्वारा संचालित एयरो युनिन फ्लाइट 2०२, मेक्सिको सिटीबाट उडान पछि १ April अप्रिल २०१० मा मोन्टेर्रे, मेक्सिकोको जनरल मारियानो एस्कोबेडो अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलमा अन्तिम दृष्टिकोणमा खराब मौसममा दुर्घटनाग्रस्त भयो। सबै बोर्डमा रहेका सबै व्यक्तिहरू साथै एक जना जमीनमा मरे।

AeroConversions AeroVee 2180:

एरो कन्वर्जनस एरोवी इञ्जिन फोक्सवैगन एयर-कूल्ड इन्जिनमा आधारित होमबिल्ट एयरक्राफ्टको लागि किट-निर्मित ईन्जिन हो।

AeroVelo एटलस:

एयरोभेलो एटलस एक मानव-शक्ति द्वारा संचालित हेलिकप्टर (HPH) हो जुन एएचएस अन्तर्राष्ट्रियको इगोर I. सिकोर्स्की मानव संचालित हेलीकाप्टर प्रतियोगिताको लागि बनाईएको हो। १ 13 जुन २०१ 2013 मा, यो प्रतियोगिताको लक्ष्यहरू प्राप्त गर्ने पहिलो विमान भयो र यसैले पुरस्कार जित्यो।

दक्षिण योर्कशायर एयरक्राफ्ट संग्रहालय:

साउथ योर्कशायर एयरक्राफ्ट म्यूजियम (SYAM) एक स्वयम्सेवकको नेतृत्वमा संग्रहालय हो जो डोन्कास्टर, साउथ योर्कशायर, इ England्ल्यान्डको लेकसाइडमा अवस्थित छ। यो रॉयल एयर फोर्स स्टेशन, आरएएफ डोनकास्टरको पूर्व साइट ओगट्छ। संग्रहालयले आरएएफ डोनकास्टरबाट बेलमोन ह्याar्गर, दुई काठको 'बिलेट हट्स' र विभिन्न साना संरचनाहरूको आकारमा अन्तिम बाँकी मूल भवनहरू ओगटेको छ। यस स World्ग्रहालयले आफ्नो विश्वयुद्ध दुई संग्रहको लागि २१ भवनको साथमा एक एयर ट्रेनिंग कोर्डे क्याट पनि निर्माण गरेको छ।

एयरोभेरोमेन्ट:

एरोवेरोमेन्ट, इंक। एक अमेरिकी रक्षा ठेकेदार हो जुन मुख्यालय सिमी भ्याली, क्यालिफोर्नियामा रहेको छ जुन मुख्य रूपमा मानव रहित हवाई सवारी साधन (युएभी) मा संलग्न छ। पॉल बी म्याकप्रिडि, जुनियर, मानव-संचालित एयरक्राफ्टको डिजाइनर, १ 1971 .१ मा कम्पनीको स्थापना भयो। यो कम्पनी सम्भवतः हल्का तौलबाट सञ्चालित मानव शक्तिको क्रम र त्यसपछि सौर्य शक्तिले सञ्चालित सवारीको श्रृंखला विकास गर्नका लागि परिचित छ। एरोभेरोमेन्ट पेन्टागनको साना ड्रोनहरूको शीर्ष आपूर्तिकर्ता हो - राभेन, डुलपाई र प्यूमा मोडेलहरू सहित।

एयरोभेरोमेन्ट:

एरोवेरोमेन्ट, इंक। एक अमेरिकी रक्षा ठेकेदार हो जुन मुख्यालय सिमी भ्याली, क्यालिफोर्नियामा रहेको छ जुन मुख्य रूपमा मानव रहित हवाई सवारी साधन (युएभी) मा संलग्न छ। पॉल बी म्याकप्रिडि, जुनियर, मानव-संचालित एयरक्राफ्टको डिजाइनर, १ 1971 .१ मा कम्पनीको स्थापना भयो। यो कम्पनी सम्भवतः हल्का तौलबाट सञ्चालित मानव शक्तिको क्रम र त्यसपछि सौर्य शक्तिले सञ्चालित सवारीको श्रृंखला विकास गर्नका लागि परिचित छ। एरोभेरोमेन्ट पेन्टागनको साना ड्रोनहरूको शीर्ष आपूर्तिकर्ता हो - राभेन, डुलपाई र प्यूमा मोडेलहरू सहित।

एयरोभेरोमेन्ट:

एरोवेरोमेन्ट, इंक। एक अमेरिकी रक्षा ठेकेदार हो जुन मुख्यालय सिमी भ्याली, क्यालिफोर्नियामा रहेको छ जुन मुख्य रूपमा मानव रहित हवाई सवारी साधन (युएभी) मा संलग्न छ। पॉल बी म्याकप्रिडि, जुनियर, मानव-संचालित एयरक्राफ्टको डिजाइनर, १ 1971 .१ मा कम्पनीको स्थापना भयो। यो कम्पनी सम्भवतः हल्का तौलबाट सञ्चालित मानव शक्तिको क्रम र त्यसपछि सौर्य शक्तिले सञ्चालित सवारीको श्रृंखला विकास गर्नका लागि परिचित छ। एरोभेरोमेन्ट पेन्टागनको साना ड्रोनहरूको शीर्ष आपूर्तिकर्ता हो - राभेन, डुलपाई र प्यूमा मोडेलहरू सहित।

एरोवेरोमेन्ट स्विचब्लेड:

एरोवेरोमेन्ट स्विचब्लेड एयरोभिरोमेन्ट द्वारा विकसित एक लोटरि m मुनिशन हो। यो "कामिकाजे" को रूपमा डिजाइन गरिएको छ, यसलाई नष्ट गर्न एक विस्फोटक वारहेडको साथ आफ्नो लक्ष्यमा क्र्याश गर्न सक्षम हुनु। स्विचब्लेड ब्याकप्याकमा बोक्नको लागि सानो सानो छ र विभिन्न मैदान, समुद्री र एयर प्लेटफर्मबाट सुरू गर्न सकिन्छ।

एरोवेरोमेन्ट RQ-14 ड्र्यागन आई:

ड्र्यागन आई मानवरहित हवाई वाहन एक नौसेना अनुसंधान प्रयोगशाला र मरीन कोर्प्स वारफाइटिंग प्रयोगशाला द्वारा अमेरिकी मरीन कोर्प्स द्वारा प्रयोगको लागि विकसित गरिएको सानो टोली हो।

एरोवेरोमेन्ट FQM-151 सूचक:

एयरोभेरोमेन्ट एफक्यूएम १ 15१ सूचक एक सानो यूएभी हो जुन संयुक्त राज्य सेना र मरीन कोर्प्सले रणभूमि मैदान निगरानीको लागि प्रयोग गर्दछ। यसलाई एयरोभिरोमेन्ट इन्कर्पोरेटेड द्वारा डिजाइन गरिएको थियो जुन पॉल म्याकड्रिडले चलाएको हो, मानव-शक्तिद्वारा संचालित गोस्मर कन्डोर र रोबोट उडान टेरोडाक्टिल प्रतिकृति जस्ता अग्रगामी विमानहरूको लागि प्रख्यात छ। पोइन्टर कम्पनी कोषको साथ विकसित गरिएको थियो, अमेरिकी सेना र मरीन कोर्प्सले १ 1990 in ० मा करीव beginning० सुरु गरेर।

एयरोवेरोमेन्ट ग्लोबल अवलोकनकर्ता:

एरोवेरोमेन्ट ग्लोबल अवलोकनकर्ता क्षेत्रीय कभरेजको साथ स्ट्र्याटोस्फेरिक भू-सिंक्रोनस उपग्रह प्रणालीको रूपमा संचालन गर्न एरोवेरोमेन्ट (एभी) द्वारा डिजाइन गरिएको उच्च उचाइ, लामो धीरज मानव रहित हवाई वाहनको लागि अवधारणा हो।

म्याकडरे गससमर अल्बोट्रोस:

गोस्मर अल्बोट्रोस एक मानव-संचालित एयरक्राफ्ट हो जुन अमेरिकी एयरोनॉटिकल ईन्जिनियर डा। पॉल बी म्याकड्रेडको कम्पनी एयरोभिरोमेन्टले निर्मित गर्दछ। जुन १२, १ 1979।, मा, यसले दोस्रो £ १००,००० (आज £ 9० 64 4644) क्रेमर पुरस्कार जित्न अ Channel्ग्रेजी च्यानलको सफल क्रसिंग पूरा गर्‍यो।

म्याकडरे गसमेल कन्डर:

म्याकडरे गससमर कन्डोर पहिलो मानव- शक्तिद्वारा संचालित एयरक्राफ्ट थियो जुन नियन्त्रण र टिकाउ उडानमा सक्षम थियो; त्यस्तै, यसले १ 197 77 मा क्रेमर पुरस्कार जित्यो। यसको डिजाइन एरोवेरोमेन्ट इंकका पॉल म्याकड्रेड द्वारा नेतृत्व गरिएको थियो।

एयरोभेरोमेन्ट हेलियो प्रोटोटाइप:

सोलियस प्रोटोटाइप सौर्य र ईन्धन सेल-प्रणाली द्वारा संचालित मानवरहित हवाई सवारी साधनहरूको विकासवादी श्रृंखलाको भागको रूपमा विकसित चौथो र अन्तिम विमान थियो। एरोवेरोमेन्ट, ईंक। ले नासाको वातावरणीय अनुसन्धान एयरक्राफ्ट एण्ड सेन्सर टेक्नोलोजी (ERAST) कार्यक्रम अन्तर्गत सवारीहरू विकसित गर्‍यो। तिनीहरू त्यस्ता प्रविधिहरू निर्माण गर्न बनेका थिए जुन लामो अवधि, उच्च-उचाई विमानलाई वायुमण्डलीय उपग्रहको रूपमा, वायुमंडलीय अनुसन्धान कार्यहरू गर्न र सञ्चार प्लेटफर्मको रूपमा सेवा प्रदान गर्न सक्दछन्। यो नासा पाथफाइन्डर र नासा सेन्चुरियन एयरक्राफ्टबाट विकसित भएको थियो।

एयरोभेरोमेन्ट:

एरोवेरोमेन्ट, इंक। एक अमेरिकी रक्षा ठेकेदार हो जुन मुख्यालय सिमी भ्याली, क्यालिफोर्नियामा रहेको छ जुन मुख्य रूपमा मानव रहित हवाई सवारी साधन (युएभी) मा संलग्न छ। पॉल बी म्याकप्रिडि, जुनियर, मानव-संचालित एयरक्राफ्टको डिजाइनर, १ 1971 .१ मा कम्पनीको स्थापना भयो। यो कम्पनी सम्भवतः हल्का तौलबाट सञ्चालित मानव शक्तिको क्रम र त्यसपछि सौर्य शक्तिले सञ्चालित सवारीको श्रृंखला विकास गर्नका लागि परिचित छ। एरोभेरोमेन्ट पेन्टागनको साना ड्रोनहरूको शीर्ष आपूर्तिकर्ता हो - राभेन, डुलपाई र प्यूमा मोडेलहरू सहित।

एरोवेरोमेन्ट नानो हमिंगबर्ड:

एरोवेरोमेन्ट नानो हम्मिbबर्ड वा नानो एयर व्हीकल (एनएवी) एउटा सानो, रिमोट कन्ट्रोल एयरक्राफ्ट हो जुन ह्युमिंगबर्ड जस्तो देखिन्छ र संयुक्त राज्य अमेरिकामा एरोभेरोमेन्ट इंक द्वारा विकसित गरिएको छ, जुन डिफेन्स एडभान्स एडभान्स रिसर्च प्रोजेक्ट एजेन्सी (DARPA) द्वारा प्रदान गरिएको विशिष्टताहरुमा आधारित छ। । ह्युमिbबर्ड निगरानी र टोही कामका लागि एक सानो भिडियो क्यामेराले सुसज्जित छ र, अबको लागि, हवामा ११ मिनेट सम्म अपरेट गर्दछ। यो बाहिर उड्न सक्दछ, वा ढोका प्रवेश गर्न सक्छन् भित्री वातावरण अनुसन्धान गर्न। यो १ February फेब्रुअरी २०११ मा सार्वजनिक गरिएको थियो।

एयरोभेरोमेन्ट RQ-20 प्यूमा:

एरोवेरोमेन्ट आर क्यू -२० प्यूमा क्यालिफोर्नियामा आधारित एरोवेरोमेन्टद्वारा निर्मित सानो, ब्याट्रीबाट संचालित, अमेरिकी, हातले प्रक्षेपित मानव रहित विमान प्रणाली हो। प्राथमिक मिशन निगरानी र बुद्धिको जम्मा गर्ने इलेक्ट्रो-अप्टिकल र इन्फ्रारेड क्यामेराको प्रयोग गरेर हो।

एरोवेरोमेन्ट RQ-11 रेवेन:

एरोवेरोमेन्ट आरक्यू -११ रभेन एउटा सानो हातले प्रक्षेपण गरिएको रिमोट कन्ट्रोल मानव रहित हवाई वाहन हो जुन संयुक्त राज्यको सेनाका लागि विकसित गरिएको थियो, तर अब अन्य थुप्रै देशका सैन्य सेनाहरूले यसलाई अपनाएको छ।

एरोवेरोमेन्ट RQ-14 ड्र्यागन आई:

ड्र्यागन आई मानवरहित हवाई वाहन एक नौसेना अनुसंधान प्रयोगशाला र मरीन कोर्प्स वारफाइटिंग प्रयोगशाला द्वारा अमेरिकी मरीन कोर्प्स द्वारा प्रयोगको लागि विकसित गरिएको सानो टोली हो।

एयरोभेरोमेन्ट RQ-20 प्यूमा:

एरोवेरोमेन्ट आर क्यू -२० प्यूमा क्यालिफोर्नियामा आधारित एरोवेरोमेन्टद्वारा निर्मित सानो, ब्याट्रीबाट संचालित, अमेरिकी, हातले प्रक्षेपित मानव रहित विमान प्रणाली हो। प्राथमिक मिशन निगरानी र बुद्धिको जम्मा गर्ने इलेक्ट्रो-अप्टिकल र इन्फ्रारेड क्यामेराको प्रयोग गरेर हो।

एरोवेरोमेन्ट RQ-11 रेवेन:

एरोवेरोमेन्ट आरक्यू -११ रभेन एउटा सानो हातले प्रक्षेपण गरिएको रिमोट कन्ट्रोल मानव रहित हवाई वाहन हो जुन संयुक्त राज्यको सेनाका लागि विकसित गरिएको थियो, तर अब अन्य थुप्रै देशका सैन्य सेनाहरूले यसलाई अपनाएको छ।

एयरोभेरोमेन्ट स्काईटोट:

स्काईटोट एक मानव रहित हवाई वाहन ( युएभी ), टेल- सिटर वर्टिकल टेक-अफ र ल्यान्डि ((VTOL) -फिक्सड विंग हाइब्रिड प्लेन हो, जुन दुबै हवाईजहाज डिजाइनका फाइदाहरू प्राप्त गर्दछ। अगाडि उडानलाई ठाडो टेक अफको बीचमा सing्क्रमित गर्दा सवारीलाई नियन्त्रण गर्न, एक अनुकूली न्यूरल नेटवर्क नियन्त्रक गाईडेड सिस्टम टेक्नोलोजीद्वारा डिजाइन गरिएको थियो र सवारीमा प्रयोग गरिएको थियो। गाडी एयरफिरोमेन्ट द्वारा विकसित गरिएको थियो, वायुसेना अनुसंधान प्रयोगशाला द्वारा दिएका एक अनुबन्ध अन्तर्गत, र यसको प्राथमिक उद्देश्य कार्गो डेलिभरी हो।

एरोवेरोमेन्ट स्विचब्लेड:

एरोवेरोमेन्ट स्विचब्लेड एयरोभिरोमेन्ट द्वारा विकसित एक लोटरि m मुनिशन हो। यो "कामिकाजे" को रूपमा डिजाइन गरिएको छ, यसलाई नष्ट गर्न एक विस्फोटक वारहेडको साथ आफ्नो लक्ष्यमा क्र्याश गर्न सक्षम हुनु। स्विचब्लेड ब्याकप्याकमा बोक्नको लागि सानो सानो छ र विभिन्न मैदान, समुद्री र एयर प्लेटफर्मबाट सुरू गर्न सकिन्छ।

एयरोभेरोमेन्ट भ्वाइस III:

एरोवेरोमेन्ट भांप III सानो मानव रहित विमान प्रणाली संयुक्त राज्य वायु सेनाको विशेष संचालनको लागि विकसित गरिएको सानो यूएभी हो जुन दृश्य-परिदृश्य अवस्थित स्थिति जागरूकता प्रदान गर्न सानो, हल्का तौलका वाहन प्रदान गर्दछ। यो विमान दुई अप-बोर्ड क्यामेरा संग सुसज्जित छ यसको अपरेटरहरु लाई वास्तविक समय खुफिया प्रदान गर्न। यो जीपीएस र आन्तरिक नेभिगेसन प्रणालीले सुसज्जित छ यसलाई टेक अफबाट रिकभरीमा स्वायत्त रूपमा सञ्चालन गर्न सक्षम गर्दछ। यो एरोवेरोमेन्ट इंक द्वारा डिजाइन गरिएको हो र २०० 2007 मा पहिलो पटक एयर फोर्स सूचीमा थपिएको हो। त्यहाँ दुईवटा तेरो भेरियन्टहरू छन्: जमिनमा अवतरण गर्ने परम्परागत संस्करण, र एक संस्करण जुन समुद्र वा ताजा पानीमा खस्छ। वायुसेनाले मे २०१२ को आखिरमा फाँसी एई स्वीकार्यो, र युएस मरीन कोर्प्सले जनवरी २०१ 2013 मा खुला गरे कि उनीहरूले तँपाई ए.ई. को आदेश दिएका थिए। फाँसी AE RQ-12A को रूप मा नामकरण गरीएको छ।

एरोवोल्गा एलए-8:

एरोवोल्गा एलए-8 एक--सिट उभयचर विमान हो जुन रूसमा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो। २०० 2004 मा पहिलो पटक उडान गरियो, २०१२ को बीचमा करीव six वटा बेचिएको थियो।

एरोवोल्गा एलए-8:

एरोवोल्गा एलए-8 एक--सिट उभयचर विमान हो जुन रूसमा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो। २०० 2004 मा पहिलो पटक उडान गरियो, २०१२ को बीचमा करीव six वटा बेचिएको थियो।

AeroWings:

AeroWings , जापान मा ब्लू प्रेरणा को विशेषता एरो नृत्य को रूप मा चिनिन्छ , सेगाको ड्रीमकास्ट भिडियो खेल कन्सोलको लागि उडान सिम्युलेटर हो। खेलाडीहरूले स्क्वाडहरूसँग तालिम लिन सक्दछन्, एयरक्राफ्ट ह्यान्डल गर्ने डोरीहरू सिक्न सक्दछन्, र विभिन्न स्टन्टहरू मास्टर गरे पछि चालहरू।

AeroWings (श्रृंखला):

एयरोवाings्स् उडान सिम्युलेटर श्रृंखला हो जुन सीएसके रिसर्च इन्स्टिच्यूटले ड्रीमकास्ट र प्लेस्टेशन २ कन्सोलहरू र विन्डोज अपरेटिंग सिस्टमको लागि उत्पादन गर्दछ।

AeroWings २: एयरस्ट्राइक:

एयरोवाइंग २: एयरस्ट्राइक , जापानमा एरो डान्सि F एफको रूपमा चिनिन्छ , एक लडाई उडान सिम्युलेटर हो जुन सीआरआई, क्रेभ एन्टरटेन्मेन्ट, र यूबी सॉफ्ट द्वारा ड्रीमकास्ट कन्सोलको लागि विकसित र प्रकाशित गरिएको हो। यो AeroWings को उत्तरकथा हो । खेलको एक अद्यावधिक संस्करण, एरो नृत्य एफ भनिन्छ: टोडोरोकी त्सुबासा कुनै हात्सु हिका , नोभेम्बर १,, २००० मा जापानमा ड्रीमकास्ट र माइक्रोसफ्ट विन्डोजको लागि मात्र रिलीज गरिएको थियो।

AeroWings २: एयरस्ट्राइक:

एयरोवाइंग २: एयरस्ट्राइक , जापानमा एरो डान्सि F एफको रूपमा चिनिन्छ , एक लडाई उडान सिम्युलेटर हो जुन सीआरआई, क्रेभ एन्टरटेन्मेन्ट, र यूबी सॉफ्ट द्वारा ड्रीमकास्ट कन्सोलको लागि विकसित र प्रकाशित गरिएको हो। यो AeroWings को उत्तरकथा हो । खेलको एक अद्यावधिक संस्करण, एरो नृत्य एफ भनिन्छ: टोडोरोकी त्सुबासा कुनै हात्सु हिका , नोभेम्बर १,, २००० मा जापानमा ड्रीमकास्ट र माइक्रोसफ्ट विन्डोजको लागि मात्र रिलीज गरिएको थियो।

AeroWings २: एयरस्ट्राइक:

एयरोवाइंग २: एयरस्ट्राइक , जापानमा एरो डान्सि F एफको रूपमा चिनिन्छ , एक लडाई उडान सिम्युलेटर हो जुन सीआरआई, क्रेभ एन्टरटेन्मेन्ट, र यूबी सॉफ्ट द्वारा ड्रीमकास्ट कन्सोलको लागि विकसित र प्रकाशित गरिएको हो। यो AeroWings को उत्तरकथा हो । खेलको एक अद्यावधिक संस्करण, एरो नृत्य एफ भनिन्छ: टोडोरोकी त्सुबासा कुनै हात्सु हिका , नोभेम्बर १,, २००० मा जापानमा ड्रीमकास्ट र माइक्रोसफ्ट विन्डोजको लागि मात्र रिलीज गरिएको थियो।

AeroWings २: एयरस्ट्राइक:

एयरोवाइंग २: एयरस्ट्राइक , जापानमा एरो डान्सि F एफको रूपमा चिनिन्छ , एक लडाई उडान सिम्युलेटर हो जुन सीआरआई, क्रेभ एन्टरटेन्मेन्ट, र यूबी सॉफ्ट द्वारा ड्रीमकास्ट कन्सोलको लागि विकसित र प्रकाशित गरिएको हो। यो AeroWings को उत्तरकथा हो । खेलको एक अद्यावधिक संस्करण, एरो नृत्य एफ भनिन्छ: टोडोरोकी त्सुबासा कुनै हात्सु हिका , नोभेम्बर १,, २००० मा जापानमा ड्रीमकास्ट र माइक्रोसफ्ट विन्डोजको लागि मात्र रिलीज गरिएको थियो।

AeroXperience:

एरोएक्सपेरेन्स एक विन्डोज उत्साही ब्लग / समुदाय हो जुन विभिन्न माइक्रोसफ्ट-सम्बन्धित लेखहरूका लागि धेरै पटक उल्लेख गरिएको थियो। मे,, २००। सम्म, एयरोएक्सपीरियन्स नेटक्र्याफ्टका अनुसार इन्टरनेटमा शीर्ष ,000०,००० साइटहरू भित्र पर्दछ। आउँदो माइक्रोसफ्ट टेक्नोलोजीहरूको जानकारीको लागि यसलाई अर्ध-बार बारम्बार उद्धृत गरिएको छ र अधिकतर माइक्रोसफ्ट कन्वेशनहरूमा मिडियाको उपस्थिति रहेको छ। नोभेम्बर २०, २००, मा, यसलाई विनजेडमा पुन: नामाकरण गरियो।

एरो र टेक नेक्सथ:

एरो एण्ड टेक नेक्स्थ इटालियन अल्ट्रालाइट एयरक्राफ्ट हो मोरेल्ली लुका द्वारा डिजाइन गरिएको र फोरोसिटो भिकोको एरो एन्ड टेकद्वारा निर्मित। २०११ मा फ्रेडरिक्सफेनमा आयोजित एरो कार्यक्रममा प्रस्तुत, यो विमानलाई पूर्ण तयार उडान विमानको रूपमा आपूर्ति गर्ने उद्देश्य राखिएको छ।

एरो र टेक नेक्सथ:

एरो एण्ड टेक नेक्स्थ इटालियन अल्ट्रालाइट एयरक्राफ्ट हो मोरेल्ली लुका द्वारा डिजाइन गरिएको र फोरोसिटो भिकोको एरो एन्ड टेकद्वारा निर्मित। २०११ मा फ्रेडरिक्सफेनमा आयोजित एरो कार्यक्रममा प्रस्तुत, यो विमानलाई पूर्ण तयार उडान विमानको रूपमा आपूर्ति गर्ने उद्देश्य राखिएको छ।

जेनरेशन I पोकेमोन को सूची:

को Pokémon मताधिकार को पहिलो पुस्ता को 1996 खेल केटा खेल Pokémon रातोनीलो मा कोर भिडियो गेम श्रृंखला शुरू प्राणीहरू को मूल 151 काल्पनिक प्रजाति विशेषताहरु।

मार्वल हास्य पात्रहरूको सूची: A:
एरो (पोलिश एयरलाइन्स):

सोसाइटी अफ एयर ट्रान्सपोर्ट्सेसन एरो एसए एक पोलिश एयरलाइन थियो जुन फेब्रुअरी १ ​​25 २25 मा पोलिश पाइलट एसोसिएशनका सदस्यहरूद्वारा पोष्ट्नमा स्थापना गरियो र यो पूर्णतया पोलिश बीज राजधानीमा आधारित थियो। यो डिसेम्बर २ 28, १ 28 २28 मा संचालित भयो र डिसेम्बर २,, १ 28 २ on मा यसलाई यसको मुख्य प्रतिस्पर्धी एरोलोटसँग गाभियो र नव स्थापना गरिएको पोलिश झण्डावाहक एलओटी पोलिस एयरलाइन्सको गठन गर्‍यो।

एरो कमाण्डर:

एरो कमाण्डर194 .4 मा गठन गरिएको एक विमान निर्माता थियो। त्यसपछिका वर्षहरूमा, यो रकवेल अन्तर्राष्ट्रिय र गल्फस्ट्रीम एयरोस्पेसको सहायक कम्पनी बन्यो। कम्पनीले १ 198 66 मा विमान उत्पादन बन्द गर्यो।

एरो कमाण्डर:

एरो कमाण्डर194 .4 मा गठन गरिएको एक विमान निर्माता थियो। त्यसपछिका वर्षहरूमा, यो रकवेल अन्तर्राष्ट्रिय र गल्फस्ट्रीम एयरोस्पेसको सहायक कम्पनी बन्यो। कम्पनीले १ 198 66 मा विमान उत्पादन बन्द गर्यो।

एयरो एयरलाइन्स:

एरो एयरलाइन्स टेलिन, इस्टोनिया मा आधारित एक क्षेत्रीय एयरलाइन्स थियो। यसले तीन फिनिश गन्तव्यहरू साथै टल्निनमा अन्तर्राष्ट्रिय उडानहरू बीच सेवाहरू सञ्चालन गर्‍यो। तिनीहरूको सबै उडानहरू Finnair को पदनाम AY अन्तर्गत सञ्चालन गरिएको थियो। यसको मुख्य आधारहरू हेलसिंकी-भान्टा र ताल्लिन्न-लेन्नार्ट मेरी थिए। एरोले जनवरी २०० 2008 मा यसको अपरेसन बन्द गर्यो।

एरो (अटोमोबाईल):

एरो एक चेकोस्लोवाक अटोमोबाइल कम्पनी थियो जसले १ 19 २ and र १ 1947 between 1947 बीच प्राग-भिसोकनीमा डा। काबेसको स्वामित्वमा रहेको एक प्रख्यात विमान र कार-बॉडी कम्पनीले विभिन्न मोडेलहरू उत्पादन गर्‍यो। अब एरो भोडोकोडीले मात्र विमानहरू उत्पादन गर्दछ।

एरो बिस्कुट:

एरो बिस्कुट , वा नेस्ले एरो बिस्कुट, नेस्लेको लोकप्रिय एरो उत्पादन लाइनमा आधारित उत्पादनहरूको एक वातित-चकलेट र बिस्कुट परिवार हो।

एरो (चकलेट बार):

एरो नेरेला द्वारा निर्मित एक वातित चकलेट बार हो। मूल रूपमा रोउन्ट्रीले उत्पादन गरेको, एरो बारहरू १ 35 .35 मा इ England्गल्यान्डको उत्तरमा "नयाँ चकलेट" को रूपमा शुरू गरियो। त्यस वर्षको अन्तसम्ममा, यसले उपभोक्ताहरूसँग पर्याप्त लोकप्रिय भएको छ कि बिक्री यूनाइटेड किंगडममा विस्तार गरिएको थियो।

एयरो:

एरो उडान र हावासँग सम्बन्धित ग्रीक उपसर्ग हो। ब्रिटिश अ English्ग्रेजीमा, यो उडानसँग सम्बन्धित विशेषणको रूपमा प्रयोग हुन्छ।

एरो (चकलेट बार):

एरो नेरेला द्वारा निर्मित एक वातित चकलेट बार हो। मूल रूपमा रोउन्ट्रीले उत्पादन गरेको, एरो बारहरू १ 35 .35 मा इ England्गल्यान्डको उत्तरमा "नयाँ चकलेट" को रूपमा शुरू गरियो। त्यस वर्षको अन्तसम्ममा, यसले उपभोक्ताहरूसँग पर्याप्त लोकप्रिय भएको छ कि बिक्री यूनाइटेड किंगडममा विस्तार गरिएको थियो।

एरो (चकलेट बार):

एरो नेरेला द्वारा निर्मित एक वातित चकलेट बार हो। मूल रूपमा रोउन्ट्रीले उत्पादन गरेको, एरो बारहरू १ 35 .35 मा इ England्गल्यान्डको उत्तरमा "नयाँ चकलेट" को रूपमा शुरू गरियो। त्यस वर्षको अन्तसम्ममा, यसले उपभोक्ताहरूसँग पर्याप्त लोकप्रिय भएको छ कि बिक्री यूनाइटेड किंगडममा विस्तार गरिएको थियो।

वायुसेना निलो:

वायुसेनाको नीलो र colors विभिन्न प्रकारका र are्गहरू हुन् जुन प्राय: र az अजूरेका विभिन्न टोनहरू हुन्, जसमध्ये शुद्धतम टोनहरू जुन स्पष्ट दिनमा आकाशको रंगको रूपमा चिनिन्छन्।

एयरो:

एरो उडान र हावासँग सम्बन्धित ग्रीक उपसर्ग हो। ब्रिटिश अ English्ग्रेजीमा, यो उडानसँग सम्बन्धित विशेषणको रूपमा प्रयोग हुन्छ।

एयरो:

एरो उडान र हावासँग सम्बन्धित ग्रीक उपसर्ग हो। ब्रिटिश अ English्ग्रेजीमा, यो उडानसँग सम्बन्धित विशेषणको रूपमा प्रयोग हुन्छ।

एरो (मानुहा):

एरो एक चीनियाँ एक्शन / सुपरहीरो मैनहुआ श्रृंखला हो जो चौ लिफेनले लेखेका थिए र २०१ Ken पछि कलाकार केg द्वारा चित्रित। यो मार्वल वर्ल्डवाइड इंकको सहयोगमा नेटइजद्वारा प्रकाशित गरिएको हो। यो श्रृंखला अग्रगामी हो र एटलास कमिक पुस्तकको मार्वलको एजेन्टको स्पिनोफ हो, र ले शंघाईमा बस्ने नौजवान वास्तुकार ली लि of्गको चरित्र प्रस्तुत गर्दछ जसले हावाको धारा नियन्त्रण गर्ने, ची पढ्ने र उडान गर्ने क्षमता राख्ने। यस श्रृंखलालाई ग्रेग पाकले अ English्ग्रेजीमा अनुवाद गरे जुन अंग्रेजी भाषाको हास्यमा ब्याकअप कथाहरू पनि लेख्छन्। -पुस्तक रिप्रिन्टहरू, जुन पप Mhan द्वारा चित्रित र फ्रेडेरिको Blee द्वारा रंगीन। यी ब्याकअप कथाहरू ट्रेड पेपरब्याक संकलित संस्करणहरूमा समावेश गरिएका छैनन्।

एरो (मोटरसाइकल):

एरो नाराजो शामाजुको निर्माण हो, जसले प्रथम विश्वयुद्ध भन्दा पहिले एनएसको नाममा मोटरसाइकलहरू निर्माण गरेका थिए। एरो १ 25 २ and र १ 27 २। बीचमा निर्माण गरिएको थियो र यसमा २ 250० सीसी र 3 633 सीसीको एकल सिलिन्डर ईन्जिन रहेको थियो।

PSO ठग:

पीएसओ ठग एक फ्रान्सेली हिप-हप जोडी हो, जो पेरिसको १th औं arrondissement, Aéro र Leto बाट बनेको छ। पीएसओ भागले उनीहरूको मूललाई ​​जनाउँछ किनभने तिनीहरू पोर्टे डी सेन्ट-ओएनबाट आएका हुन्

विन्डोज एरो:

विन्डोज एरो एक डिजाइन भाषा हो जुन विन्डोज भिस्टा अपरेटि system प्रणालीमा शुरू भयो। एरो ईन्टरफेसमा गरिएका परिवर्तनहरूले विन्डोज ईन्टरफेसको धेरै तत्वहरूलाई असर गर्‍यो, नयाँ लुकको सम्मिलित साथै ईन्टरफेस दिशानिर्देशहरूमा परिवर्तन सहित, उपस्थिति, लेआउट, र अनुच्छेद र निर्देशनहरूको टोन र अनुप्रयोगहरूको अन्य पाठ।

Aero A.100:

एरो ए १००ip s० को दशकमा चेकोस्लोभाकियामा निर्मित एक बाइप्लेन प्रकाश बमवर्षक र टोही विमान थियो। यो एक डिजाइन वंश मा अन्तिम चरण थियो जुन एक दशक पहिले Aero A.11 मा फिर्ता विस्तार। A१००s दोस्रो विश्व युद्धको दौडान र केही वर्षपछिको युद्धमा सेवामा रहे।

Aero Ae-45:

एयरो 45 एक जुम्ल्याहा-पिस्टनले भरिएको सिभिल युटिलिटी एयरक्राफ्ट थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्ध पछि चेकोस्लोभाकियामा उत्पादन गरियो। एरो भोडोचोडीले १ – ––-१– 1१ मा विमानको उत्पादन गर्‍यो, त्यसपछि लेट कुनोभिसले १ 61 until१ सम्म यी प्लेनहरू कार्यान्वयन गर्‍यो। १ 195 88 मा एई 45S एस एट्लान्टिक महासागर पार गर्ने पहिलो चेकोस्लोभाक विमान बन्यो। यो देशको उत्तरपश्चात उड्डयन उद्योगको पहिलो उत्पादन हो र यसले success 90 produced उत्पादनमा निर्यात हुने बित्तिकै ठूलो सफलता प्रमाणित गर्‍यो।

इकारस एयरो २:

इकारस एयरो २ पिस्टनले इन्जिन भएको मिलिटरी ट्रेनर विमान थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको केही बर्ष पछि युगोस्लाभियामा निर्माण गरियो।

एयरो २०:

एरो २० एक अमेरिकी जलयात्रा हो, जुन ग्यारी मुलद्वारा डिजाइन गरिएको हो र १ 1999 1999। मा पहिलो पटक निर्माण गरिएको हो। डिजाइन उत्पादन भन्दा बाहिर छ।

इकारस एयरो २:

इकारस एयरो २ पिस्टनले इन्जिन भएको मिलिटरी ट्रेनर विमान थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्धको केही बर्ष पछि युगोस्लाभियामा निर्माण गरियो।

UTVA Aero 3:

यूटीवीए एयरो a पिस्टन-ईन्जिन मिलिटरी ट्रेनर विमान थियो जुन युगोस्लाभियामा Ikarus Aero २ लाई सेवामा बदल्नको लागि निर्माण गरिएको थियो। १ 195 ten8 देखि मध्य १ 1970 s० को बीचमा युगोस्लाभ एयर फोर्स सेवामा एक सय दश जना निर्माण गरिएको थियो। यो UTVA 75 द्वारा अधिग्रहण गरिएको थियो।

एयरो S एस:

एरो s एस क्याम्पग्ना टी-रेक्सको पुनः शरीर र अधिक एरोडायनामिक संस्करण हो। यो २०० Canada मा क्यानाडाको एनिबल अटोमोटिभ डिजाइन द्वारा प्रस्तुत गरिएको थियो। नयाँ शरीरले टी-रेक्समा नदेखिने केही सुविधाहरू समाहित गर्दछ, जस्तै ल्याम्बोर्गिनी-शैली खोलिने कैंची ढोका, छेउमा विन्डोजहरू, र "फन्टस्मोगोरिकल बिग्रेको एरे"। पूर्ण फाइबरग्लास शरीर किट (अनपेन्टेड) ​​२०१ 2018 को रूपमा $ ,,500०० अमेरिकी डलरमा फिर्ता हुन्छ, जसमा होस्ट टी-रेक्सको लागत थप्न आवश्यक छ।

Aero Ae-45:

एयरो 45 एक जुम्ल्याहा-पिस्टनले भरिएको सिभिल युटिलिटी एयरक्राफ्ट थियो जुन दोस्रो विश्वयुद्ध पछि चेकोस्लोभाकियामा उत्पादन गरियो। एरो भोडोचोडीले १ – ––-१– 1१ मा विमानको उत्पादन गर्‍यो, त्यसपछि लेट कुनोभिसले १ 61 until१ सम्म यी प्लेनहरू कार्यान्वयन गर्‍यो। १ 195 88 मा एई 45S एस एट्लान्टिक महासागर पार गर्ने पहिलो चेकोस्लोभाक विमान बन्यो। यो देशको उत्तरपश्चात उड्डयन उद्योगको पहिलो उत्पादन हो र यसले success 90 produced उत्पादनमा निर्यात हुने बित्तिकै ठूलो सफलता प्रमाणित गर्‍यो।

क्यानेडी किलोवाट:

क्यानेडी केडब्ल्यू एक अमेरिकी उच्च-विंग, स्ट्रट-ब्रेस्ड, एकल सीट ग्लाइडर हो जुन फ्लोड वाटसनको सहयोगमा कन्ससको डज सिटीका हेरोल्ड क्यानेडी द्वारा डिजाइन गरिएको थियो। यो विमान प्रमाणित पावर्ड एयरक्राफ्ट कम्पोनेन्टबाट भेला हुनको लागि उल्लेखनीय छ र साथै इन-फ्लाइट ब्रेक-अप भएको पनि छ।

Aero A.11:

एरो ए १११ पहिलो र दोस्रो विश्व युद्धहरू बीच चेकोस्लोवाकियामा निर्मित एक बाइप्लेन प्रकाश बमवर्षक र टोही विमान थियो। यो अन्तर-युद्ध अवधि को लागी धेरै अन्य चेकोस्लोभाकियन सैन्य विमानहरु को लागी आधार बनायो। लगभग २ 250० निर्माण गरिएको थियो, दोस्रो विश्वयुद्धको सुरूमा सेवामा केहि बाँकी रहेको थियो।

Aero A.14:

Aero A.14 एक चेकोस्लोवाकियन द्विपक्षीय सैन्य जादू विमान सन् १ 1920 २० को दशकमा निर्मित थियो। यो अनिवार्य रूपमा हन्सा -ब्रान्डनबर्ग सीआई विमानको अलि संशोधित संस्करण थियो जुन आइरोले प्रथम विश्वयुद्धको दौडान Ae.10 को रूपमा निर्माण गरेको थियो, र यस कारणले गर्दा यो विमानलाई कहिलेकाँही A१4 ब्रान्डनबर्ग पनि भनिन्छ । जब अलि अलि फरक इञ्जिनले सुसज्जित हुँदा, एयर A१5 सट्टामा नामकरण गरिएको थियो। दुई संस्करणहरु अन्यथा लगभग उस्तै थिए।

Aero A.14:

Aero A.14 एक चेकोस्लोवाकियन द्विपक्षीय सैन्य जादू विमान सन् १ 1920 २० को दशकमा निर्मित थियो। यो अनिवार्य रूपमा हन्सा -ब्रान्डनबर्ग सीआई विमानको अलि संशोधित संस्करण थियो जुन आइरोले प्रथम विश्वयुद्धको दौडान Ae.10 को रूपमा निर्माण गरेको थियो, र यस कारणले गर्दा यो विमानलाई कहिलेकाँही A१4 ब्रान्डनबर्ग पनि भनिन्छ । जब अलि अलि फरक इञ्जिनले सुसज्जित हुँदा, एयर A१5 सट्टामा नामकरण गरिएको थियो। दुई संस्करणहरु अन्यथा लगभग उस्तै थिए।

Aero A.24:

Aero A.24 1920 को दशौं को एक इन्जिन इंजिन biplane बम्बर विमान थियो। उडान परीक्षणहरूले यसलाई गम्भीर पावरमा देखाए, यो लडाई विमानको रूपमा बेकार बनायो। केवल एकल प्रोटोटाइप निर्माण गरिएको थियो।

Aero A.26:

एरो ए २.26 एक चेकोस्लोभाकियन सैन्य टोहिन द्विपक्षीय विमान थियो जुन सन् १ s २० को दशकमा एरो भोडोचोडीले निर्माण गरेको थियो। यो एरोको अन्तिम डिजाइन होन्सा-ब्रान्डनबर्ग बीआई एयरक्राफ्टमा आधारित हुन जुन कम्पनीले पहिलो विश्वयुद्धको बेला एइ १०को रूपमा इजाजतपत्र अन्तर्गत निर्माण गर्दै थियो

Aero A.32:

एयरो ए 2२ चेकोस्लोवाकियामा १ 1920 २० को दशकको अन्ततिर सैनिक सहयोग कर्तव्यों र जादू र बमोजिम बमोजिम निर्मित बाइप्लेन थियो। जबकि डिजाइनले एरो A.11 लाई यसको सुरूवात बिन्दुको रूपमा लिएको छ, एयरक्राफ्टले यसको महत्त्वपूर्ण कम-स्तर भूमिकाको लागि उपयुक्त बनाउन महत्वपूर्ण परिवर्तनहरू समावेश गर्‍यो।

हान्सा-ब्रान्डनबर्ग BI:

हान्सा-ब्रान्डनबर्ग बीआई एक निशस्त्र सैन्य प्रशिक्षक र पहिलो विश्वयुद्धको जादू बिप्लेन थियो, अष्ट्रो-हंगेरी एयर सेवा द्वारा उडान। शुरुका मोडलहरू हान्सा-ब्रान्डनबर्ग फर्मलाई टाईप डीको रूपमा आन्तरिक रूपमा चिनिन्थ्यो, जबकि पछि अधिक शक्तिशाली इञ्जिनसहितका मोडेलहरूलाई एफडी नियुक्त गरियो। यो विमान अर्न्स्ट हेन्केलको प्रारम्भिक डिजाइनहरू मध्ये एक थियो, जो त्यस समयमा हन्सा-ब्रान्डनबर्गका लागि काम गरिरहेका थिए। यो पूर्ण रूपले परम्परागत दुई खाडी बाइप्लेन थियो जुन असमान स्पेनको डगमगाएको पखेटाको साथ थियो। पायलट र पर्यवेक्षक लामो खुला ककपिटमा टेन्डममा बसेका थिए।

Aero A.10:

एरो लेटानि ए १० बिप्लान एयरलाइनर थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको लगत्तै चेकोस्लोवाकियामा उत्पादन गरियो। यो पहिलो वाणिज्यिक विमान थियो जुन चेकोस्लोवाकियामा निर्माण गरिएको थियो र यसलाई ए -१० लिमोजिनको रूपमा चिनिन्थ्यो। यो हुस्नीक र भालासकद्वारा डिजाइन गरिएको हो र यो देश र देशबाट हवाई सञ्चारको बढ्दो आवश्यकता पूर्ति गर्नका लागि थियो। एकल नाक माउन्ट गरिएको इञ्जिन पछाडि तीन र दुई टेबुलहरूको लागि सिटहरू भएको केबिन थियो, अण्डरसाइडमा अपहोल्स्टर्ड, र यदि आवश्यक भएमा अर्को दुई सीट प्रदान गर्न उल्ट्याउन सक्षम भयो। ईन्जिन र केबिन बीच एक डबल छाला फायरवाल, साथै पर्खाल, भुइँ र छाना र ट्रिपलक्स विन्डोजमा डबल छाला सतहहरूको साथ (तुलनात्मक रूपमा) शान्त सवारी दिन्छ। पछाडि विन्डोले पाइलटसँग कुराकानी दियो, जसको खुला ककपिट माथि र केबिनको पछाडि थियो। ककपिटमा नेभिगेटर पनि थियो जो सीधा पायलटको पछाडि थियो।

Aero A.100:

एरो ए १००ip s० को दशकमा चेकोस्लोभाकियामा निर्मित एक बाइप्लेन प्रकाश बमवर्षक र टोही विमान थियो। यो एक डिजाइन वंश मा अन्तिम चरण थियो जुन एक दशक पहिले Aero A.11 मा फिर्ता विस्तार। A१००s दोस्रो विश्व युद्धको दौडान र केही वर्षपछिको युद्धमा सेवामा रहे।

Aero A.101:

एरो ए १०११ एक १ 30 .० को दशकमा चेकोस्लोवाकियामा निर्मित एक बाइप्लेन बम बम्बर र जादू गर्ने विमान थियो।

Aero A.102:

एरो ए १०२० एक चेकोस्लोभाकियन लडाकू विमान थियो जुन १ 19 .34 मा प्रोटोटाइपको रूपमा उडान लिएको थियो। यो त्यस वर्षको चेक एयर फोर्सको आवश्यकताको आधारमा विकसित गरिएको थियो, तर यसलाई एभिया बी .3.3 को पक्षमा पारित गरियो।

Aero A.104:

एरो ए १००Czech s० को दशकमा चेकोस्लोभाकियामा बनेको एक प्यारासोल मोनोप्लेन लाइट बमबर र टोही विमान थियो। यो एरो A१०० को अन्तिम व्युत्पन्न थियो, र अनिवार्य रूपमा एरो Ab.101 एक संलग्न ककपिटको साथ र तल्लो वि wing्ग बिना नै थियो। यद्यपि दुई फरक प्रोटोटाइपहरू १ prot .yp मा उडान भए, तर यो सामूहिक-उत्पादन भएको थिएन।

Aero A.11:

एरो ए १११ पहिलो र दोस्रो विश्व युद्धहरू बीच चेकोस्लोवाकियामा निर्मित एक बाइप्लेन प्रकाश बमवर्षक र टोही विमान थियो। यो अन्तर-युद्ध अवधि को लागी धेरै अन्य चेकोस्लोभाकियन सैन्य विमानहरु को लागी आधार बनायो। लगभग २ 250० निर्माण गरिएको थियो, दोस्रो विश्वयुद्धको सुरूमा सेवामा केहि बाँकी रहेको थियो।

Aero A.12:

एरो ए .१२ चेकोस्लोवाकियाको द्विपक्षीय लाइट बम्बर र पहिलो विश्वयुद्धको लगत्तै थोरै संख्यामा निर्माण गरिएको सैनिक जादू विमान थियो। यद्यपि एरो १०.१० को रूपमा इजाजत पत्र अन्तर्गत युद्ध गरिरहेको बेला हंसो -ब्रान्डनबर्ग-डिजाइन गरिएको विमानको सम्झना दिलाउँछ। A.12 कम्पनीको आफ्नै डिजाइन थियो। यो अत्यधिक सफल A.11 र यसको विभिन्न डेरिभेटिभको प्रत्यक्ष वंशजको रूपमा सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण छ। यस प्रकारको उदाहरण Kbely मा Letecké Muzeum मा संरक्षित छ।

Aero A.25:

एरो ए २.२ चेरोस्लोवाकियामा Aero A.11 जादू-बम विस्फोटकबाट सामान्य रूपमा विकसित गरिएको एक द्विपक्षीय सैन्य ट्रेनर विमान थियो र सामान्यतया Aero A.21 रात प्रशिक्षक जस्तै थियो।

Aero A.30:

एरो ए 30०० एक बिपलेन लाइट बमवर्षकजादूगरानी विमान सन् १ 1920 २० को उत्तरार्धमा चेकोस्लोभाकियामा निर्माण गरिएको थियो। यो एरोको एरो ११.१ को प्रदर्शन सुधार गर्न को लागी गरिएको प्रयासको रूपमा देखा पर्‍यो, तर चाँडै नै बिभिन्न हवाईजहाजमा विकसित भयो, यसको पूर्ववर्ती भन्दा ठूला र बढी शक्तिशाली। यसको पखेटा बीचको स्प्यानमा भिन्नताले विमानलाई अन्य सम्बन्धित प्रकारबाट सजिलैसँग छुट्याउन सकिन्छ - माथिल्लो सेट तल्लो भन्दा ठूलो स्पानको हुन्छ।

Aero A.34 Kos:

एरो ए 4.3 कोस सानो खेल र टूरिing बाइप्लेन थियो जुन १ 30 .० को दशकमा चेकोस्लोभाकियामा निर्मित थियो।

Aero A.14:

Aero A.14 एक चेकोस्लोवाकियन द्विपक्षीय सैन्य जादू विमान सन् १ 1920 २० को दशकमा निर्मित थियो। यो अनिवार्य रूपमा हन्सा -ब्रान्डनबर्ग सीआई विमानको अलि संशोधित संस्करण थियो जुन आइरोले प्रथम विश्वयुद्धको दौडान Ae.10 को रूपमा निर्माण गरेको थियो, र यस कारणले गर्दा यो विमानलाई कहिलेकाँही A१4 ब्रान्डनबर्ग पनि भनिन्छ । जब अलि अलि फरक इञ्जिनले सुसज्जित हुँदा, एयर A१5 सट्टामा नामकरण गरिएको थियो। दुई संस्करणहरु अन्यथा लगभग उस्तै थिए।

Aero A.14:

Aero A.14 एक चेकोस्लोवाकियन द्विपक्षीय सैन्य जादू विमान सन् १ 1920 २० को दशकमा निर्मित थियो। यो अनिवार्य रूपमा हन्सा -ब्रान्डनबर्ग सीआई विमानको अलि संशोधित संस्करण थियो जुन आइरोले प्रथम विश्वयुद्धको दौडान Ae.10 को रूपमा निर्माण गरेको थियो, र यस कारणले गर्दा यो विमानलाई कहिलेकाँही A१4 ब्रान्डनबर्ग पनि भनिन्छ । जब अलि अलि फरक इञ्जिनले सुसज्जित हुँदा, एयर A१5 सट्टामा नामकरण गरिएको थियो। दुई संस्करणहरु अन्यथा लगभग उस्तै थिए।

Aero A.17:

एरो ए १7Czech एक सानो जलयात्रा थियो जुन १ 22 २२ मा चेकोस्लोवाकियामा निर्माण गरिएको थियो। पारम्परिक जहाजका प्वाँख र पुच्छरहरू एक खुला ट्रस फ्रेमवर्क द्वारा सँगै राखिएको थियो, जसले पाइलटलाई पनि समर्थन गर्‍यो।

Aero A.18:

एरो ए १8 १ Czech को दशकमा चेकोस्लोभाकियामा निर्मित एक बाइप्लेन लड़ाकू विमान थियो। यो Ae ०२ र Ae ० fighters का लडाकूहरू एरोको विकास थियो जुन पहिलो विश्वयुद्धको दौरान डिजाइन गरिएको थियो, तर अझ नयाँ A.1१1 जादू-बमवर्षक डिजाइनबाट पनि लिएको थियो।

Aero A.19:

एरो ए .१ १ 23 २ in मा चेकोस्लोभाकियामा डिजाइन गरिएको द्विपक्षीय लड़ाकू विमान थियो र चेक एयर फोर्सले यसको ए १8 A. र ए २० को स्थिरवाट समातेको थियो। A.18 A.19 को उत्पादन र विकासको लागि चयन गरिएको थियो परित्याग गरिएको थियो।

Aero A.20:

एरो ए २०२० १ 23 २ in मा चेकोस्लोवाकियामा निर्मित बाइप्लेन लड़ाकू विमान थियो। यो चेकोस्लोवाक वायुसेना सेवाका लागि एरोको प्रतिस्पर्धी ए १8 र ए १ designs डिजाइनको मुल्या was्कन गरिएको थियो, जुन ए १ A ले जितेको प्रतिस्पर्धा हो, जसको मतलब यो विमान कहिले पनि होइन। उत्पादन प्रविष्ट गरियो, र केवल एकल प्रोटोटाइप कहिल्यै निर्माण गरिएको थियो।

Aero A.200:

एरो ए २०० चेकोस्लोवाकियाको खेलकुद हो, युरोपियन टुरि plane प्लेन चैम्पियनशिप, चुनौती १ 34 Chal Chal मा प्रतिस्पर्धा गर्न विशेष रूपमा डिजाइन र निर्माण गरिएको हो। यो चार सीटर तल्लो-पखेटा मोनोप्लान थियो।

Aero A.204:

एरो ए २०२० एक चेकोस्लोभाकियन एयरलाइनर थियो जुन १ 19 .36 मा प्रोटोटाइप फाराममा उडान लिएको थियो। यो विशेष गरी एएसए को लागी विकसित गरिएको थियो, तर एरोको आश्चर्य र निराशाले गर्दा राष्ट्रिय एयरलाइन्सले ब्रिटिश उत्पादनको सट्टा एयरस्पीड एम्वाइयर छनोट गर्‍यो। ग्राहक फेला पार्न असमर्थ, एरोले सट्टामा ए version०4 को रूपमा सैन्य संस्करणको विकास गर्न सुरु गर्यो।

Aero A.21:

एरो ए .२१ चेकोस्लोवाकियामा Aero A.11 जादूगर बम विस्फोटकबाट विकसित एक द्विपक्षीय सैन्य प्रशिक्षक विमान थियो। यो एयरक्राफ्ट विशेष रूपमा रातको ट्रेनरको रूपमा विकसित गरिएको थियो, चेक एयर फोर्सका पाइलटहरूले इन्स्ट्रुमेन्ट उडान विधिहरू सिकाउन।

Aero A.22:

एरो ए २.२ एक चेकोस्लोवाकियन बाइप्लेन सिभिल युटिलिटी एयरपोर्ट थियो जुन एरो ए १.१२ रीकनासेन्स-बमवर्षकमा आधारित थियो। पर्यवेक्षकको स्थान दुई यात्रुहरूको लागि सिट द्वारा प्रतिस्थापन गरिएको थियो।

Aero A.23:

एरो A.23 1920 मा चेकोस्लोभाकियाको एयरलाइनर थियो। एरो भोडाचोडीले पहिलो चेक एयरलाइनर, ए १० उत्पादन गरेको हो, जसमध्ये चारले एसए, राष्ट्रिय एयरलाइनको साथ काम गरेका थिए। A.23, अर्को biplane, ठूलो थियो, अधिक शक्तिशाली र अधिक यात्रुहरु बोक्न सक्थे।

Aero A.30:

एरो ए 30०० एक बिपलेन लाइट बमवर्षकजादूगरानी विमान सन् १ 1920 २० को उत्तरार्धमा चेकोस्लोभाकियामा निर्माण गरिएको थियो। यो एरोको एरो ११.१ को प्रदर्शन सुधार गर्न को लागी गरिएको प्रयासको रूपमा देखा पर्‍यो, तर चाँडै नै बिभिन्न हवाईजहाजमा विकसित भयो, यसको पूर्ववर्ती भन्दा ठूला र बढी शक्तिशाली। यसको पखेटा बीचको स्प्यानमा भिन्नताले विमानलाई अन्य सम्बन्धित प्रकारबाट सजिलैसँग छुट्याउन सकिन्छ - माथिल्लो सेट तल्लो भन्दा ठूलो स्पानको हुन्छ।

Aero A.24:

Aero A.24 1920 को दशौं को एक इन्जिन इंजिन biplane बम्बर विमान थियो। उडान परीक्षणहरूले यसलाई गम्भीर पावरमा देखाए, यो लडाई विमानको रूपमा बेकार बनायो। केवल एकल प्रोटोटाइप निर्माण गरिएको थियो।

Aero A.25:

एरो ए २.२ चेरोस्लोवाकियामा Aero A.11 जादू-बम विस्फोटकबाट सामान्य रूपमा विकसित गरिएको एक द्विपक्षीय सैन्य ट्रेनर विमान थियो र सामान्यतया Aero A.21 रात प्रशिक्षक जस्तै थियो।

Aero A.26:

एरो ए २.26 एक चेकोस्लोभाकियन सैन्य टोहिन द्विपक्षीय विमान थियो जुन सन् १ s २० को दशकमा एरो भोडोचोडीले निर्माण गरेको थियो। यो एरोको अन्तिम डिजाइन होन्सा-ब्रान्डनबर्ग बीआई एयरक्राफ्टमा आधारित हुन जुन कम्पनीले पहिलो विश्वयुद्धको बेला एइ १०को रूपमा इजाजतपत्र अन्तर्गत निर्माण गर्दै थियो

Aero A.24:

Aero A.24 1920 को दशौं को एक इन्जिन इंजिन biplane बम्बर विमान थियो। उडान परीक्षणहरूले यसलाई गम्भीर पावरमा देखाए, यो लडाई विमानको रूपमा बेकार बनायो। केवल एकल प्रोटोटाइप निर्माण गरिएको थियो।

Aero A.29:

एरो A.29 एक सैन्य द्विपक्षीय थियो जो सर्वव्यापी एरो A.11 जादूगर बम विस्फोटकबाट चेकोस्लोवाकियामा विकसित भयो। एरोले यसलाई फ्लोट्सले सुसज्जित गर्‍यो र यसले एन्टि-एअरक्राफ्ट गनर्सलाई प्रशिक्षण दिनको लागि लक्षित टगको रूपमा काम गर्‍यो।

Aero A.30:

एरो ए 30०० एक बिपलेन लाइट बमवर्षकजादूगरानी विमान सन् १ 1920 २० को उत्तरार्धमा चेकोस्लोभाकियामा निर्माण गरिएको थियो। यो एरोको एरो ११.१ को प्रदर्शन सुधार गर्न को लागी गरिएको प्रयासको रूपमा देखा पर्‍यो, तर चाँडै नै बिभिन्न हवाईजहाजमा विकसित भयो, यसको पूर्ववर्ती भन्दा ठूला र बढी शक्तिशाली। यसको पखेटा बीचको स्प्यानमा भिन्नताले विमानलाई अन्य सम्बन्धित प्रकारबाट सजिलैसँग छुट्याउन सकिन्छ - माथिल्लो सेट तल्लो भन्दा ठूलो स्पानको हुन्छ।

Aero A.300:

एरो ए 00०० एक चेकोस्लोभाक बमवर्षक विमान थियो जुन १ 38 3838 मा ए 3030० को परिष्कृत विकासको रूपमा पहिलो पटक उडान गएको थियो।

Aero A.304:

एरो ए 30०4 एक चेकोस्लोभाकियन बमवर्षक विमान थियो जुन पहिलो १ 19 3737 मा उडान भयो। यो सुरुमा एयर्लिinर, ए २०२० को रूपमा विकसित भएको थियो, तर जब एरोले डिजाइनका लागि खरीददारहरू फेला पार्न सकेन भने, यो सैन्यकरण गरियो र सफलतापूर्वक चेकोस्लोवाकमा मार्केटिंग गरियो। वायु सेना। यो बल्गेरियामा पनि निर्यात गरिएको थियो, जहाँ यसलाई "Pelikan" भनेर चिनिन्थ्यो।

Aero A.32:

एयरो ए 2२ चेकोस्लोवाकियामा १ 1920 २० को दशकको अन्ततिर सैनिक सहयोग कर्तव्यों र जादू र बमोजिम बमोजिम निर्मित बाइप्लेन थियो। जबकि डिजाइनले एरो A.11 लाई यसको सुरूवात बिन्दुको रूपमा लिएको छ, एयरक्राफ्टले यसको महत्त्वपूर्ण कम-स्तर भूमिकाको लागि उपयुक्त बनाउन महत्वपूर्ण परिवर्तनहरू समावेश गर्‍यो।

Aero A.32:

एयरो ए 2२ चेकोस्लोवाकियामा १ 1920 २० को दशकको अन्ततिर सैनिक सहयोग कर्तव्यों र जादू र बमोजिम बमोजिम निर्मित बाइप्लेन थियो। जबकि डिजाइनले एरो A.11 लाई यसको सुरूवात बिन्दुको रूपमा लिएको छ, एयरक्राफ्टले यसको महत्त्वपूर्ण कम-स्तर भूमिकाको लागि उपयुक्त बनाउन महत्वपूर्ण परिवर्तनहरू समावेश गर्‍यो।

Aero A.30:

एरो ए 30०० एक बिपलेन लाइट बमवर्षकजादूगरानी विमान सन् १ 1920 २० को उत्तरार्धमा चेकोस्लोभाकियामा निर्माण गरिएको थियो। यो एरोको एरो ११.१ को प्रदर्शन सुधार गर्न को लागी गरिएको प्रयासको रूपमा देखा पर्‍यो, तर चाँडै नै बिभिन्न हवाईजहाजमा विकसित भयो, यसको पूर्ववर्ती भन्दा ठूला र बढी शक्तिशाली। यसको पखेटा बीचको स्प्यानमा भिन्नताले विमानलाई अन्य सम्बन्धित प्रकारबाट सजिलैसँग छुट्याउन सकिन्छ - माथिल्लो सेट तल्लो भन्दा ठूलो स्पानको हुन्छ।

Aero A.34 Kos:

एरो ए 4.3 कोस सानो खेल र टूरिing बाइप्लेन थियो जुन १ 30 .० को दशकमा चेकोस्लोभाकियामा निर्मित थियो।

Aero A.34 Kos:

एरो ए 4.3 कोस सानो खेल र टूरिing बाइप्लेन थियो जुन १ 30 .० को दशकमा चेकोस्लोभाकियामा निर्मित थियो।

Aero A.35:

एरो ए 55 , १ 1920 २० र १ 30 s० को दशकमा चेकोस्लोभाकियाको एयरलाइनर थियो। एरो द्वारा लामो दूरीको उडानका लागि डिजाइन गरिएको, ट्रान्सटलान्टिक क्रसिंगलाई दिमागमा राखेर, यसले CSA सँग सेवा देख्यो यद्यपि त्यस्तो कुनै क्रसिंगको प्रयास गरिएको थिएन। एक परम्परागत उच्च-विंग मोनोप्लान, यो एक दिनको सबैको लागि यसको दिनको लागि एक धेरै आधुनिक डिजाइन थियो - ककपिटमा अझै खुला पक्षहरू थिए। पायलटको छेउमा यहाँ थप यात्रु पनि समायोजित गर्न सकिन्छ।

Aero A.38:

एरो ए 88 भनेको १ 1920 २० र १ 30 s० को दशकमा चेकोस्लोभाकियन बाइप्लेन एयरलाइनर थियो। अपेक्षाकृत आधुनिक A.35 पछ्याई, यो एयरकट एक थ्रोब्याकको कुरा थियो, A.35 बाट व्युत्पन्न fuselage विवाह A.33 पखेटा को A.23 बाट। केही CSA, र फ्रान्सेली एयरलाइन्स कम्प्याग्नी इन्टर्नेसन डे नेभिगेशन Aérienne को साथ अरूको साथ सेवा दिए। यी पछिल्ला विमानहरु को सट्टा एक फ्रान्सेली नोम - Rhône इन्जिन द्वारा संचालित थियो।

Aero A.42:

एरो ए 2२ एक १ 29 २ Czech को चेकोस्लोभाकियन बमवर्षक विमान थियो जुन केवल प्रोटोटाइपको रूपमा मात्र उत्पादन गरिएको थियो। यसको दिनको लागि, यो एक उन्नत डिजाइन थियो, स्लिक मोनोप्लेन कन्फिगरेसनको साथ। यद्यपि चेकोस्लोभाक वायुसेना धेरै कारणका लागि सन्तुष्ट भएन। विशेष रूपमा, विमानको टेक अफ र ल्यान्डि runs रनहरू अत्यधिक लामो भएको महसुस भएको थियो, र चालक दल क्रम्प गरिएको केबिनको बारेमा गुनासो गरे। वायुसेनाले एरोमा परिमार्जनको एक सेट सुझाव दियो, साथै काठको पखेटालाई धातुको साथ बदल्नु पनि समावेश थियो, तर एरोले विकास बन्द गर्यो।

Aero A.30:

एरो ए 30०० एक बिपलेन लाइट बमवर्षकजादूगरानी विमान सन् १ 1920 २० को उत्तरार्धमा चेकोस्लोभाकियामा निर्माण गरिएको थियो। यो एरोको एरो ११.१ को प्रदर्शन सुधार गर्न को लागी गरिएको प्रयासको रूपमा देखा पर्‍यो, तर चाँडै नै बिभिन्न हवाईजहाजमा विकसित भयो, यसको पूर्ववर्ती भन्दा ठूला र बढी शक्तिशाली। यसको पखेटा बीचको स्प्यानमा भिन्नताले विमानलाई अन्य सम्बन्धित प्रकारबाट सजिलैसँग छुट्याउन सकिन्छ - माथिल्लो सेट तल्लो भन्दा ठूलो स्पानको हुन्छ।

Aero A.46:

एरो A.46 एक चेकोस्लोभाकियन सैन्य प्रशिक्षक द्विपक्षीय थियो जो १ 19 .१ मा प्रोटोटाइप फाराममा उडान लिए। एरोबाट कुनै सामूहिक उत्पादन भएन।

Aero A.8:

एरो A.8 अन्तिम आईएनजी निर्माणको अनुभूति थियो। क्यारोल रोस्नर एरो कारखानामा। यो passengers यात्रीका लागि यात्री बाइप्लेन थियो। त्यतिखेरका अधिकांश यात्रुवाहक हवाईजहाजहरू जस्तो नभएको, जसको पायलट सीट पखेटाको पछाडि थियो, ए of का पायलट पखेटाको अग्रणी किनारा मुनि बसिरहेको थियो। उडान परीक्षणको क्रममा हवाइजहाज दुर्घटनामा केबलीको मुख्य उड्डयन कार्यशालाको काठको भवनमा दुर्घटनाग्रस्त भयो। हवाइजहाजको विकासलाई परित्याग गरियो।

Aero A.32:

एयरो ए 2२ चेकोस्लोवाकियामा १ 1920 २० को दशकको अन्ततिर सैनिक सहयोग कर्तव्यों र जादू र बमोजिम बमोजिम निर्मित बाइप्लेन थियो। जबकि डिजाइनले एरो A.11 लाई यसको सुरूवात बिन्दुको रूपमा लिएको छ, एयरक्राफ्टले यसको महत्त्वपूर्ण कम-स्तर भूमिकाको लागि उपयुक्त बनाउन महत्वपूर्ण परिवर्तनहरू समावेश गर्‍यो।

एरो एटी:

एरो ए.टी. एस.पी.एस.यू एक पोलिश प्रकाश विमान निर्माता हो जुन १ z 199 in मा वार्सामा टोमास एन्टोन्युभस्कीले स्थापना गर्‍यो। यो चेक एरो कम्पनीसँग सम्बन्धित छैन।

Aero AT-1:

एरो एटी -१ , उर्फ आन्टोन्यूभस्की एटी १ , दुई सीट, तल्लो पखेटा, अल्ट्रा-लाइट स्पोर्ट एयरक्राफ्ट हो, टोमाज एन्टोन्युभस्कीले विकसित गर्यो, पोल्याण्डमा एरो एटीले निर्मित फ्लाइट सर्टिफिकेट फर्ममा निर्मित र किट प्लेनको रूपमा। ।

Aero AT-3:

एरो एटी 3 दुई सीट, कम वि wing्ग, युटिलिटी एयरक्राफ्ट हो र पोल्यान्डमा एरो एटीले रेड-टु-फ्लाई सर्टिफाइड फारममा र किट प्लेनको रूपमा निर्मित गर्दछ। यो विमान परम्परागत कन्फिगरेसनको छ र फ्रिस्ड ट्राइसाइकल अण्डकोरेजको सुविधा दिन्छ। संरचना धेरै जसो सबै धातु निर्माणको हो। टोमाज एन्टोन्युभस्की द्वारा डिजाइन गरिएको यो पहिलो पटक १ 1997 1997 in मा उडान गरी गएको थियो र ग्राहकलाई डेलिभरी २००२ मा शुरु भएको हो। यो यूरोपियन वेयर लाइट एयरक्राफ्ट नियमहरु अन्तर्गत प्रमाणित छ। जुलाई २, २०१० मा एरो एटी 3 लाई एक अमेरिकी फेडरल एविएशन एडमिनिस्ट्रेशन प्रकार प्रमाणपत्र प्रदान गरियो, यसको यूरोपीयन वीएलए प्रमाणीकरणको आधारमा।

No comments:

Post a Comment

Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)

कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...