Friday, March 19, 2021

Aeronautique Club de France, Aerodynamics Research Institute, Aeronautics

एरोनॉटिक क्लब डे फ्रान्स:

एरोनॉटिक क्लब डी फ्रान्स (एसीडीएफ) एक एयरोनट्स तसर्थ एयरमेन र एयरवाइन फ्रान्सेली संघ हो जुन श्री सउनिर द्वारा २० October० अक्टुबर, १ 18 7 on मा सिर्जना गरिएको थियो।

एरोडायनामिक्स अनुसंधान संस्थान:

१ in 69। को चारवटा पूर्वराष्ट्रिय संस्थामध्ये गौटिन्जेनको एरोडायनामिशे वर्चुस्नसल्ट (एवीए) स्थापना भयो "जर्मन रिसर्च एण्ड एक्सपेरिमेन्टल इन्स्टिच्युट फर एरोस्पेस", जसको नाम १ 1997 1997 in मा जर्मन एरोस्पेस सेन्टर (डीएलआर) मा राखियो।

एयरोनॉटिक्स:

एयरोनॉटिक्स भनेको विज्ञान वा कला हो जुन हवाई उडान design सक्षम मेशिनहरूको अध्ययन, डिजाइन र निर्माणसँग सम्बन्धित छ, र वातावरण भित्रका अपरेटिंग एयरक्राफ्ट र रोकेटको टेक्निक। ब्रिटिश रोयल एयरोनॉटिकल सोसाइटीले "एयरोनॉटिकल आर्ट, विज्ञान र ईन्जिनियरि" "र" एयरोनटिक्सको पेशा "को पक्षहरू पहिचान गर्दछ।

फ्रेन्च नौसेना उड्डयन:

फ्रान्सेली नौसेना उड्डयन फ्रान्सेली नौसेनाको नौसैनिक हवाई शाखा हो। लामो-फारम आधिकारिक पदनाम फोर्स मैरिटाइम डे ला'रोनॉटिक नौसेना हो । क्यारियर स्क्वाड्रन र नौसेना गस्ती वायु सेनाको फ्यूजनका रूपमा जन्मेका, एरोनाभले १ 12 १२ मा तयार पारिएको थियो। यो सेना झण्डाधिकारीको नेतृत्वमा आधिकारिक रूपमा नौसेना उड्डयन (एलाभिया) को नाममा रहेको छ जसको मुख्यालय टुलन नौसेना बेसमा रहेको छ। यसको लगभग ,,8०० सैन्य र नागरिक कर्मचारीहरूको शक्ति छ। यो मेट्रोपोलिटन फ्रान्स मा चार एयरबेस र विदेशी देशहरु मा वा फ्रान्सेली विदेशी क्षेत्रहरु मा धेरै टुक्रावाटहरु बाट संचालित। फ्रान्सेली नौसेनाका क्यारियरले पायलटहरूले आफ्नो प्रारम्भिक प्रशिक्षण सालोन-डे-प्रोभेन्स एयर बेसमा गर्छन् जस पछि उनीहरूले युएस नेवीमा उनीहरूको वाहक योग्यता पार गर्छन्।

Aeroméxico:

Aerovías डे मेक्सिको, SA डे Aeroméxico रूपमा CV सञ्चालन, मेक्सिको सिटी मा आधारित मेक्सिको को झन्डा वाहक विमान छ। यसले मेक्सिकोमा 90 ० भन्दा बढी गन्तव्यहरूमा निर्धारित सेवाहरू सञ्चालन गर्दछ; उत्तर, दक्षिण र मध्य अमेरिका; क्यारिबियन, यूरोप र एशिया। यसको मुख्य आधार र हब मेक्सिको सिटीमा छ, ग्वाडालजारा र मोन्टेरेमा माध्यमिक हबहरू सहित। मुख्यालय पासेओ डे ला रिफॉर्ममा वित्तीय जिल्लामा छ, पहिले आफ्नै भवनमा डायना हन्ट्रेस फाउन्टनलाई हेरेर, तर २०१ 2017 मा सडकबाट मेक्सिको स्टक एक्सचेन्जको टोर्रे एमएपीएफआरई टावरमा सरेको छ जबकि पुरानो भवन भत्काइएको छ र धेरै लामो नयाँ टावरको साथ बदलियो।

एरोनवेस डोमिनिकन:

एरोनाभ डोमिनिकन वा एरोडोमका एक एयर चार्टर एयरलाइन्स हो जुन १ 1980 in० मा समाना एल केटे अन्तर्राष्ट्रिय एयरपोर्ट, र ला इसाबेला अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल, सान्तो डोमिंगो, डोमिनिकन रिपब्लिकको मुख्य कार्यालयहरूमा सुविधाको साथ १ 1980 .० मा स्थापना भएको हो।

एरोनवेस TSM:

Aeronave TSM एक एयरलाइन कम्पनी हो साल्टिल्लो, मेक्सिकोमा आधारित। कम्पनी १ 1995 1995 in मा स्थापित भएको हो, र दुबै चार्टर्ड उडानहरू र कार्गो उडानहरू सञ्चालन गर्दछ। तिनीहरूको विमानहरू कार्गो अपरेशनहरूको लागि प्रयोग गरिन्छ र DHL एविएशनका लागि सञ्चालन गरिन्छ। एरोनाभ TSM ले उडान प्रशिक्षण र ग्राउन्ड स्कूल पनि प्रदान गर्दछ। एयरोनास TSM औसत १००० चार्टर अपरेसनहरू हरेक वर्ष। एयरलाइन्सको औसत फ्लीट आयु लगभग years 36 बर्ष हो। साथै, Aeronave TSM औसत 30 उडान प्रति दिन को बारे मा।

Aeroméxico:

Aerovías डे मेक्सिको, SA डे Aeroméxico रूपमा CV सञ्चालन, मेक्सिको सिटी मा आधारित मेक्सिको को झन्डा वाहक विमान छ। यसले मेक्सिकोमा 90 ० भन्दा बढी गन्तव्यहरूमा निर्धारित सेवाहरू सञ्चालन गर्दछ; उत्तर, दक्षिण र मध्य अमेरिका; क्यारिबियन, यूरोप र एशिया। यसको मुख्य आधार र हब मेक्सिको सिटीमा छ, ग्वाडालजारा र मोन्टेरेमा माध्यमिक हबहरू सहित। मुख्यालय पासेओ डे ला रिफॉर्ममा वित्तीय जिल्लामा छ, पहिले आफ्नै भवनमा डायना हन्ट्रेस फाउन्टनलाई हेरेर, तर २०१ 2017 मा सडकबाट मेक्सिको स्टक एक्सचेन्जको टोर्रे एमएपीएफआरई टावरमा सरेको छ जबकि पुरानो भवन भत्काइएको छ र धेरै लामो नयाँ टावरको साथ बदलियो।

Aeroméxico उडान 8 8::

एरोमेक्सिको फ्लाइट 8 8 एक मेक्सिको सिटी, मेक्सिकोको लस एन्जलस, क्यालिफोर्निया, संयुक्त राज्य अमेरिकाको लागि एक निर्धारित वाणिज्यिक उडान थियो, धेरै मध्यवर्ती स्टपहरूको साथ। आइतबार, अगस्त ,१, १ 198 6 On मा, म्याकडोनेल डगलस डीसी-operating लाई पुरानो खण्डमा क्लिप गरिएको थियो N4891F द्वारा, Piper PA-२-18-१-18१ आर्चर क्रेमर परिवारको स्वामित्वमा थियो र सेरिटोसको लस एन्जलस उपनगरमा दुर्घटनाग्रस्त भयो। दुबै विमानमा सबै 67 र भूमिमा अतिरिक्त पन्ध्र मार्न। आठै जग्गामा पनि मध्य दिन दुर्घटनाबाट सामान्य चोटपटक लाग्यो।

Aeroméxico उडान 8 8::

एरोमेक्सिको फ्लाइट 8 8 एक मेक्सिको सिटी, मेक्सिकोको लस एन्जलस, क्यालिफोर्निया, संयुक्त राज्य अमेरिकाको लागि एक निर्धारित वाणिज्यिक उडान थियो, धेरै मध्यवर्ती स्टपहरूको साथ। आइतबार, अगस्त ,१, १ 198 6 On मा, म्याकडोनेल डगलस डीसी-operating लाई पुरानो खण्डमा क्लिप गरिएको थियो N4891F द्वारा, Piper PA-२-18-१-18१ आर्चर क्रेमर परिवारको स्वामित्वमा थियो र सेरिटोसको लस एन्जलस उपनगरमा दुर्घटनाग्रस्त भयो। दुबै विमानमा सबै 67 र भूमिमा अतिरिक्त पन्ध्र मार्न। आठै जग्गामा पनि मध्य दिन दुर्घटनाबाट सामान्य चोटपटक लाग्यो।

Aeroméxico उडान 8 8::

एरोमेक्सिको फ्लाइट 8 8 एक मेक्सिको सिटी, मेक्सिकोको लस एन्जलस, क्यालिफोर्निया, संयुक्त राज्य अमेरिकाको लागि एक निर्धारित वाणिज्यिक उडान थियो, धेरै मध्यवर्ती स्टपहरूको साथ। आइतबार, अगस्त ,१, १ 198 6 On मा, म्याकडोनेल डगलस डीसी-operating लाई पुरानो खण्डमा क्लिप गरिएको थियो N4891F द्वारा, Piper PA-२-18-१-18१ आर्चर क्रेमर परिवारको स्वामित्वमा थियो र सेरिटोसको लस एन्जलस उपनगरमा दुर्घटनाग्रस्त भयो। दुबै विमानमा सबै 67 र भूमिमा अतिरिक्त पन्ध्र मार्न। आठै जग्गामा पनि मध्य दिन दुर्घटनाबाट सामान्य चोटपटक लाग्यो।

Aeroméxico उडान 8 8::

एरोमेक्सिको फ्लाइट 8 8 एक मेक्सिको सिटी, मेक्सिकोको लस एन्जलस, क्यालिफोर्निया, संयुक्त राज्य अमेरिकाको लागि एक निर्धारित वाणिज्यिक उडान थियो, धेरै मध्यवर्ती स्टपहरूको साथ। आइतबार, अगस्त ,१, १ 198 6 On मा, म्याकडोनेल डगलस डीसी-operating लाई पुरानो खण्डमा क्लिप गरिएको थियो N4891F द्वारा, Piper PA-२-18-१-18१ आर्चर क्रेमर परिवारको स्वामित्वमा थियो र सेरिटोसको लस एन्जलस उपनगरमा दुर्घटनाग्रस्त भयो। दुबै विमानमा सबै 67 र भूमिमा अतिरिक्त पन्ध्र मार्न। आठै जग्गामा पनि मध्य दिन दुर्घटनाबाट सामान्य चोटपटक लाग्यो।

Aeroméxico:

Aerovías डे मेक्सिको, SA डे Aeroméxico रूपमा CV सञ्चालन, मेक्सिको सिटी मा आधारित मेक्सिको को झन्डा वाहक विमान छ। यसले मेक्सिकोमा 90 ० भन्दा बढी गन्तव्यहरूमा निर्धारित सेवाहरू सञ्चालन गर्दछ; उत्तर, दक्षिण र मध्य अमेरिका; क्यारिबियन, यूरोप र एशिया। यसको मुख्य आधार र हब मेक्सिको सिटीमा छ, ग्वाडालजारा र मोन्टेरेमा माध्यमिक हबहरू सहित। मुख्यालय पासेओ डे ला रिफॉर्ममा वित्तीय जिल्लामा छ, पहिले आफ्नै भवनमा डायना हन्ट्रेस फाउन्टनलाई हेरेर, तर २०१ 2017 मा सडकबाट मेक्सिको स्टक एक्सचेन्जको टोर्रे एमएपीएफआरई टावरमा सरेको छ जबकि पुरानो भवन भत्काइएको छ र धेरै लामो नयाँ टावरको साथ बदलियो।

एरोन्का विमान:

Aeronca, एक merica, मिडलटाउन, ओहायो स्थित को Aeron autical सी orporation देखि अनुबंधित, व्यावसायिक उड्डयन र रक्षा उद्योग, र एक पूर्व विमान निर्माता लागि इन्जिन घटक र airframe संरचना को एक अमेरिकी निर्माता छ। १ 28 २28 देखि १ 195 1१ सम्ममा, कम्पनी सामान्य उड्डयन विमानको एक प्रमुख निर्माता थियो, र उनीहरूको प्रारम्भिक डिजाइनहरूको लागि इन्जिनहरू पनि उत्पादन गर्‍यो।

एरोन्का E-113:

E-113 एक सानो सपाट ट्विन पिस्टन ईन्जिन थियो जुन एयरोन्काले तिनीहरूको केही हल्का विमानहरूमा प्रयोगको लागि विकसित गरेको हो। यो फ्ल्याटहेड कन्फिगरेसन E-107 को एक ओभरहेड वाल्भ विकास थियो।

एरोन्का E-113:

E-113 एक सानो सपाट ट्विन पिस्टन ईन्जिन थियो जुन एयरोन्काले तिनीहरूको केही हल्का विमानहरूमा प्रयोगको लागि विकसित गरेको हो। यो फ्ल्याटहेड कन्फिगरेसन E-107 को एक ओभरहेड वाल्भ विकास थियो।

एरोन्का C-3:

एरोन्का सी-3 एक हल्का विमान थियो जुन सन् १ 30 .० को दशकमा संयुक्त राज्य अमेरिकाको एरोनॉटिकल कर्पोरेशनले बनाएको थियो।

एरोन्का ११ प्रमुख:

एरोन्का चीफ एकल इन्जिन, दुई सिट, फिक्स्ड पारंपरिक अवतरण गियरको साथ हल्का विमान हो जुन संयुक्त राज्य अमेरिकामा १ 19 .45 मा उत्पादनमा प्रवेश गर्‍यो।

एरोन्का ११ प्रमुख:

एरोन्का चीफ एकल इन्जिन, दुई सिट, फिक्स्ड पारंपरिक अवतरण गियरको साथ हल्का विमान हो जुन संयुक्त राज्य अमेरिकामा १ 19 .45 मा उत्पादनमा प्रवेश गर्‍यो।

एरोन्का ११ प्रमुख:

एरोन्का चीफ एकल इन्जिन, दुई सिट, फिक्स्ड पारंपरिक अवतरण गियरको साथ हल्का विमान हो जुन संयुक्त राज्य अमेरिकामा १ 19 .45 मा उत्पादनमा प्रवेश गर्‍यो।

एरोन्का १२ चुम:

एरोन्का १२ एएसी चुम २ सीटको केबिन मोनोप्लान थियो जुन १ 194 66 मा संयुक्त राज्यमा एरोन्काद्वारा डिजाइन गरिएको र उत्पादित गरिएको थियो। डिजाइन इरको एरकोपको लाइसेन्स-निर्मित संस्करण थियो।

एरोन्का सेदान:

एरोन्का १AC एएसी सेदान चार सिट, स्थिर पारंपरिक गियर लाइट एयरपोर्ट हो जुन १ 194 .8 र १ 195 1१ बीच एरोन्का एयरक्राफ्टले उत्पादन गरेको थियो। व्यक्तिगत प्रयोगको लागि डिजाइन गरिएको सेडानले झाडी उडान सहित युटिलिटी भूमिकामा पनि अनुप्रयोगहरू भेट्टाए। सेडान अन्तिम डिजाइन थियो जुन एरोन्काले उत्पादनमा राख्यो र कम्पनीले उत्पादन गरेको सबैभन्दा ठूलो विमान थियो।

एरोन्का सेदान:

एरोन्का १AC एएसी सेदान चार सिट, स्थिर पारंपरिक गियर लाइट एयरपोर्ट हो जुन १ 194 .8 र १ 195 1१ बीच एरोन्का एयरक्राफ्टले उत्पादन गरेको थियो। व्यक्तिगत प्रयोगको लागि डिजाइन गरिएको सेडानले झाडी उडान सहित युटिलिटी भूमिकामा पनि अनुप्रयोगहरू भेट्टाए। सेडान अन्तिम डिजाइन थियो जुन एरोन्काले उत्पादनमा राख्यो र कम्पनीले उत्पादन गरेको सबैभन्दा ठूलो विमान थियो।

एरोन्का C-3:

एरोन्का सी-3 एक हल्का विमान थियो जुन सन् १ 30 .० को दशकमा संयुक्त राज्य अमेरिकाको एरोनॉटिकल कर्पोरेशनले बनाएको थियो।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का L-3:

एरन्का एल-3 समूहको अवलोकन र सम्पर्क विमानहरू संयुक्त राज्यको सेनाको एयर कॉर्प्सले दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रयोग गरेको थियो। L-3 श्रृंखला एरोन्काको प्री-वार टान्डम ट्रेनर र चीफ मोडेलहरूबाट अनुकूलित गरिएको थियो।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का मुख्य परिवार:

एरोन्का के श्रृंखला, एरोन्का चीफ , एरोन्का सुपर चीफ , एरोन्का टान्डम , एरोन्का स्काउट , एरोन्का सी स्काउट , एरोन्का च्याम्पियनएरोन्का डिफेन्डर अमेरिकी उच्च-पंखको प्रकाश टुरि aircraft एयरक्राफ्टको परिवार हुन् जुन १ designed s० को दशकको अन्तमा एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन गरेर निर्माण गरेको हो। ।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का तीर:

एरोन्का मोडेल Ar एरो एक विंग्रेट लोन्डिंग गियरको साथ एक कम-विंग सबै-धातु केबिन मोनोप्लान थियो। यो दोस्रो विश्व युद्ध बाट फर्केका पाइलटहरु को मार्केटिंग गरीएको थियो र १ 1947 in 1947 मा यसको अनावरण गरियो तर कहिले उत्पादनमा आएन।

एरोन्का विमान:

Aeronca, एक merica, मिडलटाउन, ओहायो स्थित को Aeron autical सी orporation देखि अनुबंधित, व्यावसायिक उड्डयन र रक्षा उद्योग, र एक पूर्व विमान निर्माता लागि इन्जिन घटक र airframe संरचना को एक अमेरिकी निर्माता छ। १ 28 २28 देखि १ 195 1१ सम्ममा, कम्पनी सामान्य उड्डयन विमानको एक प्रमुख निर्माता थियो, र उनीहरूको प्रारम्भिक डिजाइनहरूको लागि इन्जिनहरू पनि उत्पादन गर्‍यो।

एरोन्का विमान:

Aeronca, एक merica, मिडलटाउन, ओहायो स्थित को Aeron autical सी orporation देखि अनुबंधित, व्यावसायिक उड्डयन र रक्षा उद्योग, र एक पूर्व विमान निर्माता लागि इन्जिन घटक र airframe संरचना को एक अमेरिकी निर्माता छ। १ 28 २28 देखि १ 195 1१ सम्ममा, कम्पनी सामान्य उड्डयन विमानको एक प्रमुख निर्माता थियो, र उनीहरूको प्रारम्भिक डिजाइनहरूको लागि इन्जिनहरू पनि उत्पादन गर्‍यो।

एरोन्का तीर:

एरोन्का मोडेल Ar एरो एक विंग्रेट लोन्डिंग गियरको साथ एक कम-विंग सबै-धातु केबिन मोनोप्लान थियो। यो दोस्रो विश्व युद्ध बाट फर्केका पाइलटहरु को मार्केटिंग गरीएको थियो र १ 1947 in 1947 मा यसको अनावरण गरियो तर कहिले उत्पादनमा आएन।

एरोन्का सी -२:

एरोन्का सी -२ एक अमेरिकी प्रकाश मोनोप्लान हो जसलाई जीन ए रोचेले डिजाईन गरीएको छ र एरोन्का एयरक्राफ्टले निर्मित गर्दछ।

एरोन्का C-3:

एरोन्का सी-3 एक हल्का विमान थियो जुन सन् १ 30 .० को दशकमा संयुक्त राज्य अमेरिकाको एरोनॉटिकल कर्पोरेशनले बनाएको थियो।

एरोन्का C-1 क्याडेट:

एरोन्का सी -१ क्याडेट एरोन्का सी -२ को एक उच्च प्रदर्शन संस्करण थियो र एरोन्का द्वारा विकसित गरिएको थियो र पहिलो पटक १ 19 first१ मा उडान गरियो।

एरोन्का सी -२:

एरोन्का सी -२ एक अमेरिकी प्रकाश मोनोप्लान हो जसलाई जीन ए रोचेले डिजाईन गरीएको छ र एरोन्का एयरक्राफ्टले निर्मित गर्दछ।

एरोन्का सी -२:

एरोन्का सी -२ एक अमेरिकी प्रकाश मोनोप्लान हो जसलाई जीन ए रोचेले डिजाईन गरीएको छ र एरोन्का एयरक्राफ्टले निर्मित गर्दछ।

एरोन्का C-3:

एरोन्का सी-3 एक हल्का विमान थियो जुन सन् १ 30 .० को दशकमा संयुक्त राज्य अमेरिकाको एरोनॉटिकल कर्पोरेशनले बनाएको थियो।

Dietz C-4:

Dietz C-4 एक Biplane Conrad Dietz द्वारा डिजाइन गरिएको थियो।

एरोन्का सी -२:

एरोन्का सी -२ एक अमेरिकी प्रकाश मोनोप्लान हो जसलाई जीन ए रोचेले डिजाईन गरीएको छ र एरोन्का एयरक्राफ्टले निर्मित गर्दछ।

एरोन्का सी -२:

एरोन्का सी -२ एक अमेरिकी प्रकाश मोनोप्लान हो जसलाई जीन ए रोचेले डिजाईन गरीएको छ र एरोन्का एयरक्राफ्टले निर्मित गर्दछ।

एरोन्का मुख्य परिवार:

एरोन्का के श्रृंखला, एरोन्का चीफ , एरोन्का सुपर चीफ , एरोन्का टान्डम , एरोन्का स्काउट , एरोन्का सी स्काउट , एरोन्का च्याम्पियनएरोन्का डिफेन्डर अमेरिकी उच्च-पंखको प्रकाश टुरि aircraft एयरक्राफ्टको परिवार हुन् जुन १ designed s० को दशकको अन्तमा एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन गरेर निर्माण गरेको हो। ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का च्याम्पियन:

एरोन्का मोडल Champion च्याम्पियन , सामान्यतया "चैम्प " , वा "एयरकनकनर" भनेर चिनिन्छ , एक एकल ईन्जिन लाइट एयरप्लेन हुन्छ जसको पखेटा उच्च हुन्छ, सामान्यतया निश्चित पारम्परिक अवतरण गियर र टेंडेम सीटको लागि दुई व्यक्तिको लागि विन्यास गरिन्छ।

एरोन्का मुख्य परिवार:

एरोन्का के श्रृंखला, एरोन्का चीफ , एरोन्का सुपर चीफ , एरोन्का टान्डम , एरोन्का स्काउट , एरोन्का सी स्काउट , एरोन्का च्याम्पियनएरोन्का डिफेन्डर अमेरिकी उच्च-पंखको प्रकाश टुरि aircraft एयरक्राफ्टको परिवार हुन् जुन १ designed s० को दशकको अन्तमा एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन गरेर निर्माण गरेको हो। ।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का मुख्य परिवार:

एरोन्का के श्रृंखला, एरोन्का चीफ , एरोन्का सुपर चीफ , एरोन्का टान्डम , एरोन्का स्काउट , एरोन्का सी स्काउट , एरोन्का च्याम्पियनएरोन्का डिफेन्डर अमेरिकी उच्च-पंखको प्रकाश टुरि aircraft एयरक्राफ्टको परिवार हुन् जुन १ designed s० को दशकको अन्तमा एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन गरेर निर्माण गरेको हो। ।

ERCO एरकोप:

एआरसीओ एर्कोप एक अमेरिकी कम- वि wing्ग मोनोप्लान विमान हो जुन पहिलो १ 19 3737 मा उडान गरिएको थियो। यो दोस्रो विश्वयुद्ध भन्दा केही पहिले ईन्जिनियरि and र अनुसन्धान निगम (ईआरसीओ) द्वारा निर्माण गरिएको हो; धेरै अन्य निर्माताहरूले युद्ध पछि यसको उत्पादन जारी राखे। अन्तिम मोडेल, मौनी एम -१०, १ 19 in68 मा पहिलो उडान गरीरहेको थियो र अन्तिम मोडेल वर्ष १ 1970 was० थियो। यो एरोस्पेस ईन्जिनियरि the्गले प्रदान गर्न सक्ने सुरक्षित फिक्स्ड वि wing्ग विमान हुन डिजाइन गरिएको थियो र यस प्रकारले वफादार निम्नको आनन्द लिन सक्दछ। ।

एरोन्का मुख्य परिवार:

एरोन्का के श्रृंखला, एरोन्का चीफ , एरोन्का सुपर चीफ , एरोन्का टान्डम , एरोन्का स्काउट , एरोन्का सी स्काउट , एरोन्का च्याम्पियनएरोन्का डिफेन्डर अमेरिकी उच्च-पंखको प्रकाश टुरि aircraft एयरक्राफ्टको परिवार हुन् जुन १ designed s० को दशकको अन्तमा एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन गरेर निर्माण गरेको हो। ।

एरोन्का E-107:

एरोन्का E-107 पहिलो विश्वयुद्ध पछि युगको पहिलो कम लागतमा भरपर्दो इञ्जिनहरू मध्ये एक थियो।

एरोन्का E-113:

E-113 एक सानो सपाट ट्विन पिस्टन ईन्जिन थियो जुन एयरोन्काले तिनीहरूको केही हल्का विमानहरूमा प्रयोगको लागि विकसित गरेको हो। यो फ्ल्याटहेड कन्फिगरेसन E-107 को एक ओभरहेड वाल्भ विकास थियो।

जीबी -१:

जीबी -१ , "ग्रेपफ्रुट बम" र XM-108 को रूपमा पनि चिनिन्छ, दोस्रो विश्वयुद्धको बेला संयुक्त राज्य सेनाको वायु सेनाको लागि एरोन्का एयरक्राफ्टले उत्पादित ग्लाइड बम थियो। बमवर्षकहरूलाई शत्रुको सुरक्षाको दायरा बाहिरबाट बम छोड्ने अनुमति दिनको लागि, युद्धको अन्त्य हुनु अघि युद्धको लागि एक हजार जीबी -१ प्रयोग गरिएको थियो।

एरोन्का के:

एरोन्का मोडल के स्काउट एक अमेरिकी हल्का हवाई जहाज हो जुन १ 19। In मा पहिलो पटक विपणन गरियो, र लोकप्रिय सी २ / सी-3 लाइनको साँचो उत्तराधिकारी थियो।

एरोन्का के:

एरोन्का मोडल के स्काउट एक अमेरिकी हल्का हवाई जहाज हो जुन १ 19। In मा पहिलो पटक विपणन गरियो, र लोकप्रिय सी २ / सी-3 लाइनको साँचो उत्तराधिकारी थियो।

एरोन्का के:

एरोन्का मोडल के स्काउट एक अमेरिकी हल्का हवाई जहाज हो जुन १ 19। In मा पहिलो पटक विपणन गरियो, र लोकप्रिय सी २ / सी-3 लाइनको साँचो उत्तराधिकारी थियो।

एरोन्का के:

एरोन्का मोडल के स्काउट एक अमेरिकी हल्का हवाई जहाज हो जुन १ 19। In मा पहिलो पटक विपणन गरियो, र लोकप्रिय सी २ / सी-3 लाइनको साँचो उत्तराधिकारी थियो।

एरोन्का के:

एरोन्का मोडल के स्काउट एक अमेरिकी हल्का हवाई जहाज हो जुन १ 19। In मा पहिलो पटक विपणन गरियो, र लोकप्रिय सी २ / सी-3 लाइनको साँचो उत्तराधिकारी थियो।

एरोन्का के:

एरोन्का मोडल के स्काउट एक अमेरिकी हल्का हवाई जहाज हो जुन १ 19। In मा पहिलो पटक विपणन गरियो, र लोकप्रिय सी २ / सी-3 लाइनको साँचो उत्तराधिकारी थियो।

एरोन्का के:

एरोन्का मोडल के स्काउट एक अमेरिकी हल्का हवाई जहाज हो जुन १ 19। In मा पहिलो पटक विपणन गरियो, र लोकप्रिय सी २ / सी-3 लाइनको साँचो उत्तराधिकारी थियो।

एरोन्का के:

एरोन्का मोडल के स्काउट एक अमेरिकी हल्का हवाई जहाज हो जुन १ 19। In मा पहिलो पटक विपणन गरियो, र लोकप्रिय सी २ / सी-3 लाइनको साँचो उत्तराधिकारी थियो।

एरोन्का एल:

एरोन्का एल १ 30 s० को दशकमा अमेरिकी क्याबिन मोनोप्लान थियो र थोरै संख्यामा, एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन र निर्माण गरेको थियो। रेडियल इञ्जिन, स्ट्रीमलाइनि a र क्यान्टिल्भर लो-वि wing्गको प्रयोगले यो अन्य एरोन्का विमानहरुबाट निकै फरक भयो।

एरोन्का L-16:

एरोन्का L-16 एक संयुक्त राज्यको सेनाको सम्पर्क विमान थियो जुन एरोन्का द्वारा निर्मित थियो। यसले कोरियाली युद्धको बखत व्यापक सेवा देख्यो। यो अनिवार्य रूपमा एरोन्का च्याम्पियनको एक सैन्य संस्करण थियो। १ 195 55 देखि ठूला संख्याहरू सिभिल एयर पेट्रोलमा सारियो।

एरोन्का L-3:

एरन्का एल-3 समूहको अवलोकन र सम्पर्क विमानहरू संयुक्त राज्यको सेनाको एयर कॉर्प्सले दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रयोग गरेको थियो। L-3 श्रृंखला एरोन्काको प्री-वार टान्डम ट्रेनर र चीफ मोडेलहरूबाट अनुकूलित गरिएको थियो।

एरोन्का L-3:

एरन्का एल-3 समूहको अवलोकन र सम्पर्क विमानहरू संयुक्त राज्यको सेनाको एयर कॉर्प्सले दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रयोग गरेको थियो। L-3 श्रृंखला एरोन्काको प्री-वार टान्डम ट्रेनर र चीफ मोडेलहरूबाट अनुकूलित गरिएको थियो।

एरोन्का L-3:

एरन्का एल-3 समूहको अवलोकन र सम्पर्क विमानहरू संयुक्त राज्यको सेनाको एयर कॉर्प्सले दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रयोग गरेको थियो। L-3 श्रृंखला एरोन्काको प्री-वार टान्डम ट्रेनर र चीफ मोडेलहरूबाट अनुकूलित गरिएको थियो।

एरोन्का एल:

एरोन्का एल १ 30 s० को दशकमा अमेरिकी क्याबिन मोनोप्लान थियो र थोरै संख्यामा, एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन र निर्माण गरेको थियो। रेडियल इञ्जिन, स्ट्रीमलाइनि a र क्यान्टिल्भर लो-वि wing्गको प्रयोगले यो अन्य एरोन्का विमानहरुबाट निकै फरक भयो।

एरोन्का एल:

एरोन्का एल १ 30 s० को दशकमा अमेरिकी क्याबिन मोनोप्लान थियो र थोरै संख्यामा, एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन र निर्माण गरेको थियो। रेडियल इञ्जिन, स्ट्रीमलाइनि a र क्यान्टिल्भर लो-वि wing्गको प्रयोगले यो अन्य एरोन्का विमानहरुबाट निकै फरक भयो।

एरोन्का एल:

एरोन्का एल १ 30 s० को दशकमा अमेरिकी क्याबिन मोनोप्लान थियो र थोरै संख्यामा, एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन र निर्माण गरेको थियो। रेडियल इञ्जिन, स्ट्रीमलाइनि a र क्यान्टिल्भर लो-वि wing्गको प्रयोगले यो अन्य एरोन्का विमानहरुबाट निकै फरक भयो।

एरोन्का एल:

एरोन्का एल १ 30 s० को दशकमा अमेरिकी क्याबिन मोनोप्लान थियो र थोरै संख्यामा, एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन र निर्माण गरेको थियो। रेडियल इञ्जिन, स्ट्रीमलाइनि a र क्यान्टिल्भर लो-वि wing्गको प्रयोगले यो अन्य एरोन्का विमानहरुबाट निकै फरक भयो।

एरोन्का L-3:

एरन्का एल-3 समूहको अवलोकन र सम्पर्क विमानहरू संयुक्त राज्यको सेनाको एयर कॉर्प्सले दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रयोग गरेको थियो। L-3 श्रृंखला एरोन्काको प्री-वार टान्डम ट्रेनर र चीफ मोडेलहरूबाट अनुकूलित गरिएको थियो।

एरोन्का एल:

एरोन्का एल १ 30 s० को दशकमा अमेरिकी क्याबिन मोनोप्लान थियो र थोरै संख्यामा, एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन र निर्माण गरेको थियो। रेडियल इञ्जिन, स्ट्रीमलाइनि a र क्यान्टिल्भर लो-वि wing्गको प्रयोगले यो अन्य एरोन्का विमानहरुबाट निकै फरक भयो।

एरोन्का के:

एरोन्का मोडल के स्काउट एक अमेरिकी हल्का हवाई जहाज हो जुन १ 19। In मा पहिलो पटक विपणन गरियो, र लोकप्रिय सी २ / सी-3 लाइनको साँचो उत्तराधिकारी थियो।

एरोन्का संग्रहालय:

एरोन्का संग्रहालय एक अनलाइन संग्रहालय हो जसले एरोन्काद्वारा उत्पादित कलाकृति र विमानहरूको hosts ्ग्रह होस्ट गर्छ जुन १ 28 २28 देखि १ 195 1१ सम्म अमेरिकाको एक प्रख्यात हल्का विमान निर्माता हो। संग्रहालय "सार्वजनिक ट्रस्टमा एरोन्का विमानको ज्ञान र इतिहास जोगाउन" स्थापना गरिएको हो। र यसलाई "भावी पुस्ताहरूका लागि उपलब्ध" राख्नुहोस्, उद्देश्यको साथ "सबै चीजहरू एरोन्काको लागि प्रमुख अनुसन्धान पुस्तकालय हुन।"

एरोन्का E-107:

एरोन्का E-107 पहिलो विश्वयुद्ध पछि युगको पहिलो कम लागतमा भरपर्दो इञ्जिनहरू मध्ये एक थियो।

एरोन्का E-113:

E-113 एक सानो सपाट ट्विन पिस्टन ईन्जिन थियो जुन एयरोन्काले तिनीहरूको केही हल्का विमानहरूमा प्रयोगको लागि विकसित गरेको हो। यो फ्ल्याटहेड कन्फिगरेसन E-107 को एक ओभरहेड वाल्भ विकास थियो।

एरोन्का L-3:

एरन्का एल-3 समूहको अवलोकन र सम्पर्क विमानहरू संयुक्त राज्यको सेनाको एयर कॉर्प्सले दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रयोग गरेको थियो। L-3 श्रृंखला एरोन्काको प्री-वार टान्डम ट्रेनर र चीफ मोडेलहरूबाट अनुकूलित गरिएको थियो।

एरोन्का L-3:

एरन्का एल-3 समूहको अवलोकन र सम्पर्क विमानहरू संयुक्त राज्यको सेनाको एयर कॉर्प्सले दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रयोग गरेको थियो। L-3 श्रृंखला एरोन्काको प्री-वार टान्डम ट्रेनर र चीफ मोडेलहरूबाट अनुकूलित गरिएको थियो।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का Chief० प्रमुख:

एरोन्का मोडेल Chief० प्रमुख १ 30 .० को दशकको अन्तमा अमेरिकी प्रकाश विमान थियो। अधिक सान्त्वना, लामो दायरा र उत्तम उपकरणको लागि उपभोक्ता मागको परिणाम यसको विकासको परिणामस्वरूप १ 38 a38 मा भयो, h०-हार्सपावर (37 37-किलोवाट) कन्टिनेन्टल, फ्रान्कलीन वा लिभिंग इञ्जिन द्वारा संचालित। एक---हार्सपावर (-ow किलोवाट) कन्टिनेन्टल इन्जिनले मोडल Super 65 सुपर चीफलाई संचालित गर्‍यो, जुन उडान उडान ट्रेनर संस्करणमा पनि निर्माण गरिएको थियो, मोडेल TC-65 65 डिफेन्डर , यसको पछाडिको सिट राम्रो दृश्यताका लागि अगाडि भन्दा नौ इन्च अग्लो छ।

एरोन्का मुख्य परिवार:

एरोन्का के श्रृंखला, एरोन्का चीफ , एरोन्का सुपर चीफ , एरोन्का टान्डम , एरोन्का स्काउट , एरोन्का सी स्काउट , एरोन्का च्याम्पियनएरोन्का डिफेन्डर अमेरिकी उच्च-पंखको प्रकाश टुरि aircraft एयरक्राफ्टको परिवार हुन् जुन १ designed s० को दशकको अन्तमा एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन गरेर निर्माण गरेको हो। ।

एरोन्का मुख्य परिवार:

एरोन्का के श्रृंखला, एरोन्का चीफ , एरोन्का सुपर चीफ , एरोन्का टान्डम , एरोन्का स्काउट , एरोन्का सी स्काउट , एरोन्का च्याम्पियनएरोन्का डिफेन्डर अमेरिकी उच्च-पंखको प्रकाश टुरि aircraft एयरक्राफ्टको परिवार हुन् जुन १ designed s० को दशकको अन्तमा एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन गरेर निर्माण गरेको हो। ।

एरोन्का सेदान:

एरोन्का १AC एएसी सेदान चार सिट, स्थिर पारंपरिक गियर लाइट एयरपोर्ट हो जुन १ 194 .8 र १ 195 1१ बीच एरोन्का एयरक्राफ्टले उत्पादन गरेको थियो। व्यक्तिगत प्रयोगको लागि डिजाइन गरिएको सेडानले झाडी उडान सहित युटिलिटी भूमिकामा पनि अनुप्रयोगहरू भेट्टाए। सेडान अन्तिम डिजाइन थियो जुन एरोन्काले उत्पादनमा राख्यो र कम्पनीले उत्पादन गरेको सबैभन्दा ठूलो विमान थियो।

एरोन्का मुख्य परिवार:

एरोन्का के श्रृंखला, एरोन्का चीफ , एरोन्का सुपर चीफ , एरोन्का टान्डम , एरोन्का स्काउट , एरोन्का सी स्काउट , एरोन्का च्याम्पियनएरोन्का डिफेन्डर अमेरिकी उच्च-पंखको प्रकाश टुरि aircraft एयरक्राफ्टको परिवार हुन् जुन १ designed s० को दशकको अन्तमा एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन गरेर निर्माण गरेको हो। ।

एरोन्का L-3:

एरन्का एल-3 समूहको अवलोकन र सम्पर्क विमानहरू संयुक्त राज्यको सेनाको एयर कॉर्प्सले दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रयोग गरेको थियो। L-3 श्रृंखला एरोन्काको प्री-वार टान्डम ट्रेनर र चीफ मोडेलहरूबाट अनुकूलित गरिएको थियो।

एरोन्का L-3:

एरन्का एल-3 समूहको अवलोकन र सम्पर्क विमानहरू संयुक्त राज्यको सेनाको एयर कॉर्प्सले दोस्रो विश्वयुद्धमा प्रयोग गरेको थियो। L-3 श्रृंखला एरोन्काको प्री-वार टान्डम ट्रेनर र चीफ मोडेलहरूबाट अनुकूलित गरिएको थियो।

एरोन्का मुख्य परिवार:

एरोन्का के श्रृंखला, एरोन्का चीफ , एरोन्का सुपर चीफ , एरोन्का टान्डम , एरोन्का स्काउट , एरोन्का सी स्काउट , एरोन्का च्याम्पियनएरोन्का डिफेन्डर अमेरिकी उच्च-पंखको प्रकाश टुरि aircraft एयरक्राफ्टको परिवार हुन् जुन १ designed s० को दशकको अन्तमा एरोन्का एयरक्राफ्टले डिजाइन गरेर निर्माण गरेको हो। ।

एरोन्का E-113:

E-113 एक सानो सपाट ट्विन पिस्टन ईन्जिन थियो जुन एयरोन्काले तिनीहरूको केही हल्का विमानहरूमा प्रयोगको लागि विकसित गरेको हो। यो फ्ल्याटहेड कन्फिगरेसन E-107 को एक ओभरहेड वाल्भ विकास थियो।

एरोनक्ट्रिस:

एरोनक्ट्रिस भनेको एगोनोक्सेनिडे परिवारमा पतंगहरूको प्रजाति हो, भारतमा एकल प्रजाति ए युक्टा पाइन्छ।

एरोनक्ट्रिस:

एरोनक्ट्रिस भनेको एगोनोक्सेनिडे परिवारमा पतंगहरूको प्रजाति हो, भारतमा एकल प्रजाति ए युक्टा पाइन्छ।

एरोनर १-बी:

एरोनर १-बी संयुक्त राज्य अमेरिकामा १ in .36 मा निर्माण गरिएको एक सबै-मेटल लाइट एयरक्राफ्ट हो। यो प्रशिक्षकको रूपमा युएसएएसीलाई रुचि दिने प्रयासको बाबजुद यो उत्पादनमा पुगेको थिएन, तर यो तीन हलिउड फिल्महरूमा देखा पर्‍यो।

मिलर लिल 'रास्कल:

मिलर लिल रास्कल दुई सीटहरूको खेल बिप्लान थिए जुन १ 1970 s० को दशकको अन्ततिर अमेरिकाको जर्जिया, इवान्स काउन्टी, क्लाक्सटनमा हाईस्कूलका विद्यार्थीहरूले निर्माण गरे। नोभेम्बर १ 197 55 मा बिजी टिपीन्सको निर्देशन अन्तर्गत क्लेक्सटन हाई स्कूलमा १ students विद्यार्थीहरूको समूहले निर्माण सुरु भयो। परम्परागत बाइप्लेन कन्फिगरेसनको, यसले पायलट र यात्रीलाई छेउछाउमा खुला ककपिटमा राख्दछ। पखेटा ड्याक्रोनले ढाकिएको काठका थिए र धुन ड्याक्रोनले कभर वेल्डेड स्टिल ट्यूब निर्माणमा थियो। यसले स्पटटेड मेनव्हीलको साथ टेलव्हील अंडरकेरेज तय गरेको थियो।

ग्वाइफेसिन:

ग्वाइफेनिसिन , म्युसिनेक्स भन्ने ब्राण्ड नाममा बेचिन्छ। यो अस्पष्ट छैन यदि यसले खोकीलाई कम गर्दछ भने। 6 बर्ष भन्दा कम उमेरका बच्चाहरूमा यो सिफारिस गरिदैन। यो प्रायः अन्य औषधीहरूको साथ संयोजनमा प्रयोग हुन्छ। यो मुखले लिन्छ।

थकान:

थकान थकानको भावना हो। यो अचानक वा क्रमिक सुरुवातमा हुन सक्छ। यो सामान्य घटना हो यदि यो लामो समयसम्म शारीरिक वा मानसिक गतिविधि अनुसरण गर्दछ, र आराम संग पूर्ण रूपमा समाधान गर्दछ। जे होस्, यो एक चिकित्सा अवस्थाको लक्षण हुन सक्छ यदि यो लामो, गम्भीर, प्रगतिशील, वा उत्तेजना बिना नै देखा पर्दछ।

एरोनियन:

भूगर्भीय टाइमस्केलमा, एरोनियन फलोरोजोइक इलोनको पालेओजोइक युगको सिलूरियन कालको लल्यान्डवरी युगको युग हो जुन 4040०.± ± १.२ मा सुरु भयो र ended 438..5 ± १.१ मा अन्त्य भयो। एरोनियन युग रुडानीयन युगको सफल हुन्छ र टेलीचियन युगको पूर्व, सबै एकै युगमा।

एरोनिका:

Aerolíneas Nicaragüenses एसए, Aeronica रूपमा सञ्चालन, निकारागुआ एक विमान थियो। राजधानी मनागुआमा मुख्यालय रहेको, यसले मध्य अमेरिका भित्रका साथसाथै मेक्सिको सिटी र संयुक्त राज्य अमेरिकाको शहरको अगस्टो सी स्यान्डिनो अन्तर्राष्ट्रिय एयरपोर्टबाट यात्रु उडानहरू सञ्चालन गर्‍यो।

एरोनिक्स एरेले:

एरोनिक्स एरेले टेंडेम वि ul्ग अल्ट्रालाइट हो जुन दुई इन्जिनहरूसहित पुश-पुल कन्फिगरेसनमा रहेको छ जुन सहस्राब्दीको सुरूमा फ्रान्समा डिजाइन र निर्माण गरिएको थियो। यो किट्सबाट होमबिल्ट बनाउने उद्देश्यले थियो, र केहि प्रोटोटाइपहरू निर्माण गरियो, तर कम्पनी २०० 2006 मा रिसेभरशीपमा गएपछि विकासको अन्त्य भयो।

एरोनोमी:

एरोनोमी भनेको पृथ्वीको वा अन्य ग्रहको वायुमण्डलको माथिल्लो क्षेत्रको मौसम विज्ञान हो, जुन वायुमण्डलीय गति, यसको रासायनिक संरचना र गुणहरू, र अन्तरिक्षबाट वातावरणबाट यसको प्रतिक्रियासँग सम्बन्धित छ। एरोनोमी शब्द सिडनी चैपम्यानले १ 194 .6 मा नामकरण सम्बन्धी केही विचारहरू शीर्षकको प्रकृति सम्पादकलाई लेखेको पत्रमा प्रस्तुत गर्नुभयो। यस विषय भित्र भएका अध्ययनहरूले भंग वा आयनीकरण प्रक्रियाका कारणहरू पनि अनुसन्धान गर्छन्।

पृथ्वी प्रणाली अनुसंधान प्रयोगशाला:

पृथ्वी प्रणाली अनुसंधान प्रयोगशाला ( ESRL ) राष्ट्रिय समुद्री र वातावरणीय प्रशासनको (NOAA) समुद्री र वायुमंडलीय अनुसन्धान (OAR) कार्यालयको एक प्रयोगशाला हो। यो सात एनओएए अनुसन्धान प्रयोगशालाहरू (आरएल) मध्ये एक हो र बोल्डर, कोलोराडोमा अवस्थित छ।

मेसोफियरमा बरफको एरोनोमी:

मेसोस्फीयर ( एआईएम ) मा आइसोनोमीको बृद्धि एक उपग्रह हो जुन २ origin-महिनाको अध्ययनको लागि noctilucent बादलहरू (NLCs) सञ्चालन गर्न थालियो। यसको मिसन विस्तार गरिएको थियो, र २०१ still सम्म अझै कार्यरत छ। यो ti ० औं एक्सप्लोरर कार्यक्रम मिशन हो र नासा द्वारा अनुदान प्राप्त सानो एक्सप्लोरर कार्यक्रम (एसएमएक्स) को अंश हो। अप्रिल २,, २००। मा एआईएमलाई gas०० किलोमिटर (00० मील) उच्च ध्रुवीय कक्षामा बढाई पेगासस-एक्सएल रकेटले ओर्बिटल साइन्सद्वारा संचालित लॉकहीड एल -११११ स्टारगाजर विमानबाट हवाई प्रक्षेपण गरिएको थियो।

मेसोफियरमा बरफको एरोनोमी:

मेसोस्फीयर ( एआईएम ) मा आइसोनोमीको बृद्धि एक उपग्रह हो जुन २ origin-महिनाको अध्ययनको लागि noctilucent बादलहरू (NLCs) सञ्चालन गर्न थालियो। यसको मिसन विस्तार गरिएको थियो, र २०१ still सम्म अझै कार्यरत छ। यो ti ० औं एक्सप्लोरर कार्यक्रम मिशन हो र नासा द्वारा अनुदान प्राप्त सानो एक्सप्लोरर कार्यक्रम (एसएमएक्स) को अंश हो। अप्रिल २,, २००। मा एआईएमलाई gas०० किलोमिटर (00० मील) उच्च ध्रुवीय कक्षामा बढाई पेगासस-एक्सएल रकेटले ओर्बिटल साइन्सद्वारा संचालित लॉकहीड एल -११११ स्टारगाजर विमानबाट हवाई प्रक्षेपण गरिएको थियो।

एयर्नर चिली:

एरनोर-चिली चिलीको एयरलाइन कम्पनी थियो। एयरलाइन्स कोपेसा नामको अर्को उद्यमको स्वामित्वमा थियो जुन चिली अखबार ला टेरेस्राको स्वामित्वमा छ।

एयर्नर उडान 4०4:

एरनोर उड़ान 4०4 दुई सान्तेगो र एन्टोफागास्टा शहरहरू बीच दुई एक मध्यवर्ती स्टपको साथ चिलीको घरेलु उडान थियो। डिसेम्बर,, १ 198 2२ मा, फेयरचइल्ड एफ २ 27 ले संचालित उडानलाई ला फ्लोरिडा एयरपोर्ट नजिकै चिलीको ला सेरेना शहरमा दुर्घटनाग्रस्त बनायो। सबै passengers 46 यात्रु र जहाजमा चालक दलको मृत्यु भयो।

No comments:

Post a Comment

Artist-in-residence, Artistic revolution, Rings (gymnastics)

कलाकार-इन-निवास: कलाकार भित्र बसोबास कार्यक्रम कलाकार, शिक्षाविद्, र क्युरटरहरूलाई संस्थाको परिसर भित्र बस्न आमन्त्रित गर्न अवस्थित छ।...